Irania ja Venäjää nyt kesytetään jotka kimpassa salmen liikenteestä. Meillä vasemmisto perinteisesti tukee Venäjää ja liittolaistaan irania, ja haukkuu USA:ta, kuten nähdään palstalla. Hamas, Hizbollat ja Huthit on vasemmiston kavereita, se täälläkin nähty, miten israelia ja USA:ta haukkuvat.
Vasemmisto ei ole mihinkään mennyt Venäjän tukemisessaan. Tuki yhä päällä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä persu, siellä valhe.
- Anonyymi00016
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin äärioikeisto juoksee persujen perässä vasara kädessä"
...ja persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suomi24:lla. - Anonyymi00017
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
Onpa tuttu teksti persupalstalta suorana kopiotoistona, nyt kepupalstalla.
En tiedä mistään vasemmistosta mistä höpiset mutta minä ainakin haukun koko tuon esille tuomasi joukon ja hyvästä syystä. Mistään niiden viimeaikaisesta politiikasta ei ole hyvää sanottavaa. Niin Venäjä, USA, Israel, Iran, hutit ja hatit sun muut perustavat tomintansa äärimmäiseen väkivaltaan, missä juuri mitään keinoja ei kaihdeta. Nämä ovat voima- ja väkivaltapolitiikan kannattajia. Euroopassa ja Suomessa ajatellaan toisin ja siksi niiden politiikka järkyttää ja kuvottaa. Nuo valtiot suhtautuvat erittäin kevytmielisesti ihmisten tappamiseen ja väkivaltaa kohdennetaan lapsiin, vanhuksiin, sairaisiin ja sairaaloiden potilaisiin ihan surutta.
Jos nämä kaikki ovat totaalisesti väärässä ja ihmisyyden tuolla puolen, meidän moraalimme ja järkemme säilyttäneiden ei tule asettua kenenkään niiden puolelle.- Anonyymi00002
Hyvin sanottu 👍
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvin sanottu 👍
On aina yhtä noloa kun sinä ap peukutat omia viestejäsi. Varsinkin viestien kohdalla joissa sinä v..ttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse. 😂 😂
- Anonyymi00019
Ihan turhaan sinä ap koko ajan nikkejäsi vaihtelet jokaisen niistä ollessa samanlainen omille viesteille vttuileva naurettavan sensuuriherkkä pikkuprinsessa kun sitä häiritään.
- Anonyymi00003
Jos vaikka välillö puhuitte vaikka SÄÄSTÄ.
- Anonyymi00010
Sinä ap et kykene kirjoittamaan avausta esim. säästä ilman pakkomielteistä aiheenvaihtoa persuihin. 😁😁
- Anonyymi00021
Anonyymi00010
2026-06-22 01:42:39
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos vaikka välillö puhuitte vaikka SÄÄSTÄ.
Lue lisää
Sinä ap et kykene kirjoittamaan avausta esim. säästä ilman pakkomielteistä aiheenvaihtoa persuihin. 😁😁
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502