niin täällä olisi aika paljon vähemmän naisia.
Mielenkiintoista on, että karhuista vaarallisimmat ovat naaraat, jotka liikkuvat pentujen kanssa. 1% kohtaamisista karhun kanssa johtaa hyökkäykseen.
Miehiä nainen tapaa niin, että vaihdetaan kuulumisia tai vastaavaa on vuodessa n.500. Jos kohtaamisia olisi sama määrä karhun kanssa, nainen tulisi raadeltua 5 kertaa vuodessa eli reilut 400 kertaa elämänsä aikana.
Lähietäisyydeltä nainen (tai mies) tapaa miehiä tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia kertoja. Joka sadannen kohdalla tulisi raadelluksi, jos kyseessä olisi karhu.
Jos kaikki naiset olisivat kohdanneet yhtä monta karhua kuin miestä,
28
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Isossa konsertissa voi olla Suomessa 60.000 ihmistä.
Miltähän se näyttäisi, jos siellä olisi 30.000 naista ja 30.000 karhua?- Anonyymi00002
Se näyttäisi todella pahalta!
- Anonyymi00003
Pentujaan/lapsiaan suojelevat emot/äidit ovat ihan syystä vaarallisimpia.
Jännä, että tämä karhuasia koetaan näin voimakkaana miesten taholta. Miettisin enemmänkin miksi ylipäätään tällainen sanonta on saanut niin paljon kannatusta naisten keskuudessa. Jos nainen kohtaisi mieluummin karhun kuin miehen, niin kyllähän se kertoo siitä, että naiset kokevat miehet aidosti pelottavina. Näin ei saisi missään nimessä olla.
Aletheias- Anonyymi00005
Naisilla on vieleä paha tapana yleistää kokemansa väärinkohtelut miehen taholta, että kaikki miehet ovat samanlaisia paskoja, vaikka suurin osa miehistä kohtelee naista hyvin ja haluaa suojella naista, jos nainen antaa siihen mahdollisuuden.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naisilla on vieleä paha tapana yleistää kokemansa väärinkohtelut miehen taholta, että kaikki miehet ovat samanlaisia paskoja, vaikka suurin osa miehistä kohtelee naista hyvin ja haluaa suojella naista, jos nainen antaa siihen mahdollisuuden.
En ajattele sillä tavalla kuin vain yhdestä miehestä, joka sai minut voimaan todella huonosti! Mutta en halua enää uutta miestä elämääni! Noin ajattelin jo 20 vuotta sitten! Kukin nainen ihan itse päättää mitä hän elämältään haluaa ja siihen ei ole kenelläkään mitään sanottavaa ksokaan!
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naisilla on vieleä paha tapana yleistää kokemansa väärinkohtelut miehen taholta, että kaikki miehet ovat samanlaisia paskoja, vaikka suurin osa miehistä kohtelee naista hyvin ja haluaa suojella naista, jos nainen antaa siihen mahdollisuuden.
Kyllähän me naiset yleistämme, mutta naisen näkökulmasta kyse on siitä, että koskaan ei voi tietää. Jokainen nainen tietää, etteivät kaikki miehet ole vaarallisia. Suuri osa miehistä on ihania, turvallisia, luotettavia ja hyväntahtoisia, mutta koska naisille tapahtuu niin paljon pahaa miesten taholta, on oltava varuillaan kunnes voi luottaa. Ja kyllä, myös naiset tekevät pahaa, sitä en väitä enkä vähättele.
Aletheias - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllähän me naiset yleistämme, mutta naisen näkökulmasta kyse on siitä, että koskaan ei voi tietää. Jokainen nainen tietää, etteivät kaikki miehet ole vaarallisia. Suuri osa miehistä on ihania, turvallisia, luotettavia ja hyväntahtoisia, mutta koska naisille tapahtuu niin paljon pahaa miesten taholta, on oltava varuillaan kunnes voi luottaa. Ja kyllä, myös naiset tekevät pahaa, sitä en väitä enkä vähättele.
AletheiasMiksi nainen ei saisi olla yksin, jos on jo kerran kokenut kauan kestäneen parisuhteen! Ei ole mitenkään pakollista ja välttämätöntä tutustua enää keneenkään, koska erityispiirteise ä viihdyn hyvin yksin! Ette taida ymmärtää ollenkaan erutyispiirteisen ihmisen tapaa elää ja olla!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi nainen ei saisi olla yksin, jos on jo kerran kokenut kauan kestäneen parisuhteen! Ei ole mitenkään pakollista ja välttämätöntä tutustua enää keneenkään, koska erityispiirteise ä viihdyn hyvin yksin! Ette taida ymmärtää ollenkaan erutyispiirteisen ihmisen tapaa elää ja olla!
Onko joku väittänyt, ettei nainen saisi olla yksin? Jokaisella on oikeus itse päättää ketä tapaa ja kenen kanssa aikaansa viettää. Jos haluat olla yksin, niin sinulla on siihen täysi oikeus.
Olenhan minäkin yksin, mutta minä taas suhtaudun avoimin mielin siihen mahdollisuuteen, että tapaisin jonkun miehen.
Aletheias - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko joku väittänyt, ettei nainen saisi olla yksin? Jokaisella on oikeus itse päättää ketä tapaa ja kenen kanssa aikaansa viettää. Jos haluat olla yksin, niin sinulla on siihen täysi oikeus.
Olenhan minäkin yksin, mutta minä taas suhtaudun avoimin mielin siihen mahdollisuuteen, että tapaisin jonkun miehen.
AletheiasSe on sinun tapasi elää ja minulla aivan toisenlainen! Yksikään ihminen ei kiinnosta minua edes ystävänä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on sinun tapasi elää ja minulla aivan toisenlainen! Yksikään ihminen ei kiinnosta minua edes ystävänä!
Näin on, meillä on erilaiset tavat elää. Voit aivan rauhassa elää valitsemallasi tavalla, ei sinun minulle tarvitse mitään vakuutella.
Aletheias - Anonyymi00020
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naisilla on vieleä paha tapana yleistää kokemansa väärinkohtelut miehen taholta, että kaikki miehet ovat samanlaisia paskoja, vaikka suurin osa miehistä kohtelee naista hyvin ja haluaa suojella naista, jos nainen antaa siihen mahdollisuuden.
Ongelma ei ole "not all men" vaan "which man will". Onneksi valtaosa miehistä tajuaa tämän dilemman, ainakin jos heillä on edes yksi naispuolinen, josta oikeasti välittävät. Valtaosa miehistä tajuaa miksi vaikka lapsenvahdiksi ei voi palkata tuntematonta miestä tai miksi on hyvin ystävällistä saattaa tuttu nainen pimeässä kotiin saakka.
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllähän me naiset yleistämme, mutta naisen näkökulmasta kyse on siitä, että koskaan ei voi tietää. Jokainen nainen tietää, etteivät kaikki miehet ole vaarallisia. Suuri osa miehistä on ihania, turvallisia, luotettavia ja hyväntahtoisia, mutta koska naisille tapahtuu niin paljon pahaa miesten taholta, on oltava varuillaan kunnes voi luottaa. Ja kyllä, myös naiset tekevät pahaa, sitä en väitä enkä vähättele.
AletheiasEli mitä rikkaampi ja varakkaampi mies on niin sitä lutusempi ja hyvätahtoisempi ja kivempi mies on ja mitä köyhempi mies on niin sitä iljettävämpi mies on
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli mitä rikkaampi ja varakkaampi mies on niin sitä lutusempi ja hyvätahtoisempi ja kivempi mies on ja mitä köyhempi mies on niin sitä iljettävämpi mies on
No ei. Mitä tekemistä lompakon paksuudella on sen kanssa, miten naiset miehet kokevat tässä yhteydessä? Ei kukaan kysy miehen pankkitilin saldoa siinä vaiheessa, kun mies alkaa osoittamaan väkivallan merkkejä.
Aletheias
- Anonyymi00004
Juu, näin on, naisilla on elämässään ja joka päivä niin paljon kohtaamisia miesten kanssa, että jos naisen kohtaamat miehet olisivat karhuja, niin tuskinpa olisi ainuttakaan naista elossa.
Nainenko haluaa kohdata metsässä karhun miehen sijaan, vaikka naisella olisi hätä ja tarvitsisi apua, niin nainen haluaa ennemmin kohdata karhun, kuin miehen, joka voi auttaa naista, jos naisen auto on mennyt metsätiellä rikki ja mies voi tarjota naiselle autokyydin pois metsästä.
Karhu sensijaan ei apua naiselle anna, vaan murisee ja voi raadella naisen ja nainen nainen haluaa sellaisen metsässä kohdata miehen sijaan. - Anonyymi00006
Lapissa tappoi, vai pahoinpitelikö vain, sen karhu-ukon, joka piti niitä lemmikkinä.
Oma lemmikkikarhu yllättäen hyökkäsi, petollisesti kuin skorpioni.
Ei villieläin mitään luonnolleen mahda. Turha yrittää kesyttää.- Anonyymi00011
Nuo kaksi viimeistä lausetta ovat täysin totta!
- Anonyymi00021
Ns. lemmikkikarhut ovatkin selvästi vaarallisempia kuin villit lajitoverinsa.
- Anonyymi00007
Ei uskoisi, että karhun huippunopeus on 60km/h.
Karhu on sellainen iso möhkäle.
Ei pääsis pyörällä karkuun, jos karhu lähtis perään. - Anonyymi00008
Kaverini tytär kävi Huippuvuorilla ja hänelle tyrkättiin kivääri kouraan siltä varalta, että jääkarhu tulisi vastaan.
Oli lupa ampua vasta jos oli varma, että se on liian lähellä ja aikoo syödä. - Anonyymi00012
Olen ihan samaa mieltä linnean kanssa. Pelkään miehiä varsinki yksin saati vielä metsässä!
- Anonyymi00013
Jos haluaa tavata karhuja metsässä, voi auttaa jos valelee koko vartalon suurella määrällä hunajaa, vaikka 10L hunajaa kaataa päälle ja lähtee etsimään karhuja hiljaa hiippaillen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos haluaa tavata karhuja metsässä, voi auttaa jos valelee koko vartalon suurella määrällä hunajaa, vaikka 10L hunajaa kaataa päälle ja lähtee etsimään karhuja hiljaa hiippaillen.
Onpa todella ajattelematon kirjoitus!
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onpa todella ajattelematon kirjoitus!
Outoa on, tätä ymmärrä en, sillä syöty on hunajani. Mistähän löytäisin sen lurjuksen? Ken tyhjentää mun purnukkani.
-- Barbien hinajalaulu --
Jos naiset haluavat tai haluaisivat oikeasti vältellä miehiä, niin heillä on siihen kyllä keinot.
- Anonyymi00019
Karhut pötkivät lähes aina pakoon, ennen kun niitä on edes tajunnut kohdanneensa. Ihan kiva jos valtaosa miehistäkin toimisi samoin.
- Anonyymi00023
Tuntuu tosi hyvältä olla mies jonka selän taakse ainakin kaksi naispuolista juoksisi jos karhu kohdattaisiin.
Voi johtua tosin siitä että ikäänkuin antaisivat ja tarjoaisivat minua karhulle vähintäänkin etupalana. Luottaisivat siihen että yli satakiloisessa riittäisi tarpeeksi purtavaa, ei karhun mahaan muuta mahtuisi.
Mitäpä sitä ei naisten vuoksi olisi mies valmis tekemään, jos yhden lohen omaamisesta voi käydä kovaa kamppailua kenen kanssa vaan?
https://www.youtube.com/watch?v=QYn1chaCqp8
AV - Anonyymi00025
Leino sai minut ajattelemaan kuinka vaarallista on liikkua metsässä yksin. Siellä liikkuu miehiä.
Tein päätöksen ja lopetan retkeilyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429