Lapsuudessani oli näin. Nyt juhannushulinat ja Johannes Kastaja on lähimpään viikonloppuun siirretty.
Ei tämä vielä mitään. Nyt aiotaan loputkin arkipyhät siirtää viikonloppuihin joutavanpäiväisenä lorvailuna. Vaihtoehto on pitää ne palkattomina.
Koko kristillinen maailmanjärjestys perustuu Jeesuksen syntymään. Joku kristillinen merkitys on loppiaisella ja helatorstailla. Helatorstaista sanottiin ennen, että se on niin pyhä, ettei maan ruohokaan kasva. Nyt saa kasvaa, jos helatorstai on lauantaina.
Yrittäjäjärjestön johtaja on ehdottajien joukossa päällepäsmärinä. Sisar on piispa. Ei kukaan sano, että sisarusten pitää ajatella samoin. Mutta joo, näin se joskus menee, kun rahalle annetaan taivaallinen valta.
Uutinen: huomenna on jussi, juhannus
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tarkennus. Huomenna olisi juhannusaatto. Varsinainen juhannus oli ennen 24.6. muista tekijöistä riippumatta. Kirkko itse siirsi päivät viikonloppuun vuonna 1955 - ilmeisen painostettuna.
- Anonyymi00002
Saitko juhannussimaa?
- Anonyymi00003
Jussi Pussi
puita n***i
pissi pinon rakkoon
pino syttyi palamaan
Jussi juoksi kanalaan
kanat siellä kotkotti
Jussin m***t lotkotti - Anonyymi00004
Jussin pussit punnittiin aidan yli heitettiin ja kissan paskalla peitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493