Varmaankin vähentää anniskeluravintoloiden kannattavuutta.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Harva meistä Sunnuntaina dokaa.
Alan miehet korkeintaan.- Anonyymi00002
Niinpä, ei tähän asti. Mutta näillä uusilla päätöksillä koitetaan saada väki kännäämään yötä päivää, pyhää arkea. Ei käy lapsiperheitä kateeksi.
Ja tuodaan kotiin, jos ei pysty enää hakemaan itse. - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niinpä, ei tähän asti. Mutta näillä uusilla päätöksillä koitetaan saada väki kännäämään yötä päivää, pyhää arkea. Ei käy lapsiperheitä kateeksi.
Ja tuodaan kotiin, jos ei pysty enää hakemaan itse.Suppari valvoo vastaanottajan kuntoa.
Silmät liikkui vielä.
- Anonyymi00003
Alkoholisteja on yhä ja ollut aina. Olipa nykyhallitukselta tärkeä päätös saada nopeasti aikaan. Järkeähän tuossa ei ole, monen perheen elämä menee pilalle vielä nopeammin, kun saa kotiin kannettuna viinaa joka päivä. Kertoo kansanedustajien arvoista ja asioiden tärkeysjärjestyksestä paljon, hirvittää noin tyhmät päätökset. Joka haluaa juopotella niin ehtii kyllä juomansa saada ilman ainaista aukioloa ja kotiin kuljetusta.
Perustellaan muun maailman käytännöillä vaikka tiedetään alkoholin liikakäytön tuomat kustannukset ja inhimilliset hädät, onhan se jo nähty, että täällä ei osata järkevää juomakulttuuria, kun kansanedustajatkin heiluvat tuhdissa humalassa känniäälijöinä julkisille festareilla.- Anonyymi00004
"Tuhdissa humalssa" ja ammuskellaan
Poliisin virka-aseella.
Henkilö jatkaa Kansanedustajana
Eduskunnassa.
Kokee itsensä syyttömäksi.!
- Anonyymi00006
sdp kissan tappja rattijuoppo mummon mökin hajoittaja mikkel näkkäläjärvi wallin sdp rattijuoppo räsänen sdp rattijuoppo .. sanna marin jauhoo yms..
- Anonyymi00008
Hallituksen tärkeimpiä tavoitteita oli tappaa pienyrittäjiä ja palveluita tuottavia yrityksiä ja tällä viinan rahtaamislailla ainakin saadaan muutamat ravintolat ja baarit nurin.
- Anonyymi00009
On meillä hyvät päättäjät:) :), Mutta kielletään kaikki irvistely ehdottomaan vankeuteen. Ja suomenkielien käyttö ettei ulkomaalaiset loukkaannu.,sakon uhalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101706
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16598Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489