Iivarin luuta lakaisee

Anonyymi-ap

26

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pekka näytti täällä jo kykynsä.

      • Anonyymi00002

        ...ai mitkä?


    • Anonyymi00003

      Pekka on älykäs mies, tuskimpa tietoisesti pistää päätänsä tähän ampiaispesään mikä täällä on vastassa. Kannattaa ihmisen ajatella omaakin hyvinvointia, eikä tietoisesti asettua kokokansan sylkykupiksi.

    • Anonyymi00004

      Sai 2,5 kk kaaoksen aikaan.
      On siinä osaamista.

      Ei se, että on tohtori kerro mitään ihmisen älykkyydestä.
      Väitöskirjoja tehty vessan siivoamisestakin.

      Paulakaan ei saa tuota kotikutoista väitöskirjaansa tehdyksi, vaikka on monta vuotta yrittänyt.

      • Anonyymi00005

        Miten itselläsi on koulunkäynnit onnistuneet? Varmasti tohtori olet kun noin alentavasti toisia arvostelet.


      • Anonyymi00015

        Linkitäpä mainitsemasi väitöskirja tänne.


    • Anonyymi00006

      saa nähdä kauanko virkkulan ja kelloniemen kuherruskuukausi kestää?

      • Anonyymi00007

        Ei pidä ollenkaan olla mustasukkanen siitä jos poliitikot tekevät yhteistyötä. Pienessä kaupungissa pitäisi yhteistyötä tehdä ilman puoluerajoja. Politiikalla on jo tarpeeksi sotkettu hyviä asioita.
        Näin sivusta katsottuna onhan Nivala ja Pikkarainenkin yhteistyökykyinen pari, varmaan voivat olla vielä joskus samassa puolueessakin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei pidä ollenkaan olla mustasukkanen siitä jos poliitikot tekevät yhteistyötä. Pienessä kaupungissa pitäisi yhteistyötä tehdä ilman puoluerajoja. Politiikalla on jo tarpeeksi sotkettu hyviä asioita.
        Näin sivusta katsottuna onhan Nivala ja Pikkarainenkin yhteistyökykyinen pari, varmaan voivat olla vielä joskus samassa puolueessakin.

        Tuo paritsa tiedetään eikä siitä hyvää seuraa!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei pidä ollenkaan olla mustasukkanen siitä jos poliitikot tekevät yhteistyötä. Pienessä kaupungissa pitäisi yhteistyötä tehdä ilman puoluerajoja. Politiikalla on jo tarpeeksi sotkettu hyviä asioita.
        Näin sivusta katsottuna onhan Nivala ja Pikkarainenkin yhteistyökykyinen pari, varmaan voivat olla vielä joskus samassa puolueessakin.

        Etteivät olisi joskus olleetkin!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tuo paritsa tiedetään eikä siitä hyvää seuraa!

        Kumpaa paria tarkoitat?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kumpaa paria tarkoitat?

        Arvaa...


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei pidä ollenkaan olla mustasukkanen siitä jos poliitikot tekevät yhteistyötä. Pienessä kaupungissa pitäisi yhteistyötä tehdä ilman puoluerajoja. Politiikalla on jo tarpeeksi sotkettu hyviä asioita.
        Näin sivusta katsottuna onhan Nivala ja Pikkarainenkin yhteistyökykyinen pari, varmaan voivat olla vielä joskus samassa puolueessakin.

        Liittyykö Savukoskikin siihen lafkaan ? Tältä se nykyään näyttää ?


    • Anonyymi00013

      On tietty päivä ensimmäinen päivä toukokuun...!

    • Anonyymi00016

      Pekkahan joutuu väkisinkin toimimaan kun alaiset niin esittävät ja käskevät.
      Pekkahan korjaa työajalla paikallisten mopoja, kuten
      Naamakirjassakin on todennut.

      • Anonyymi00017

        Ja esiintyy elokuvissa. Tämmöinen kansanmies tarvitaan Kemijärvelle.


    • Anonyymi00018
      • Anonyymi00019

        Sekasin on ainakin Siikalatvan asiat saatu.


      • Anonyymi00020

        Ei. Uhreja ovat Sirpulin kanssa molemmat ainakin kun naamakirjan päivityksiä lukee.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei. Uhreja ovat Sirpulin kanssa molemmat ainakin kun naamakirjan päivityksiä lukee.

        Näin Kemijärven Pumppuvoimaloiden negatiiviset epäilyt hälvenevät terveelle pohjalle.
        Toki siinä Sirpa menettää eduskuntavaaliääniä tulevissa vaaleissa, kun vastustaminen kaatuukin tuntuvaksi tappioksi.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Näin Kemijärven Pumppuvoimaloiden negatiiviset epäilyt hälvenevät terveelle pohjalle.
        Toki siinä Sirpa menettää eduskuntavaaliääniä tulevissa vaaleissa, kun vastustaminen kaatuukin tuntuvaksi tappioksi.

        Sirpalla ja Pekalla on nyt nostetta. Pelottaa erästä pudonnutta ja erästä roikkujaa, joka melkein putosi.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Sirpalla ja Pekalla on nyt nostetta. Pelottaa erästä pudonnutta ja erästä roikkujaa, joka melkein putosi.

        Näillä ominaisuuksilla tuollainen "tehopariskunta"
        heikentää jo ennestään huonoa Kemijärven vetovoimaa.


    • Anonyymi00024

      Teho- vai tuhopariskunta?

      • Anonyymi00025

        TUHO - TÄYSTUHO!


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        TUHO - TÄYSTUHO!

        Pelottaa


    • Anonyymi00027

      Se on hyvä, että Pekka saa roskat lakaistua Sirpan luudalla.
      Onhan se vaihtelua asukkaiden mopojen korjaukseen.
      Ei ihme, että Pekka hakee muualle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe