Ääretön määrä rahaa
Ääretön määrä seksiä
Ääretön määrä rakkautta
(huomaa että jos esim. valitset rakkauden, niin ikinä et saa rahaa etkä seksiä)
Monivalinta sitten, vain yhden voit valita, mitään muuta et saa.
17
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikään ääretön ei kiinnosta. Kuulostaa helvetinloukulta.
xLiner - Anonyymi00002
-Tänään ei juhlita prideä.
J - Anonyymi00003
Luulisi olevan helppo valinta, raha tietysti, ilman seksiä ja rakkautta pystyy elämään.
Ilman rahaa ei pysty elämään, ei voi ostaa ruokaakaan, kuolee siis nälkään.- Anonyymi00005
Voishan sitä ruokaa saada muilta ihmisiltä, olis aina kylässä ruoka-aikaan. Ja jos olis valinnut rakkauden, niin kyllähän oma rakas pitäisi huolta myös riittävästä ravinnosta.
- Anonyymi00004
Noo, rakkautta tai edes seksiä ei ole vuosikausiin näkynyt, niin rahalla mennään!
Toi raha on jännä juttu. Vaikka kovasti puhutaan, että se on lopussa, niin kyllä sitä riittää. Mä ite pyysin aikoinaan lyhempää työviikkoo, niin sain palkankorotuksen. Että samoilla mennään kun kehitysmaissa, jossa sanottiin: kaikesta muusta on puutetta paitsi aseista, niin täällä se on: kaikesta muusta on puutetta paitsi rahasta.
- Anonyymi00007
Liian vanha tällaisen arvuutteluun. Kaikesta on kokemusta ihan riittävästi ja puutteellisesti :)
- Anonyymi00008
Ja yhtäkään noista ei saa tekemällä valintoja rahan eteen pitää tehdä töitä saadakseen pillua sen eteen vasta töitä joutuukin tekemään jos ei huoraa vierelleen kaipaa ja rakkautta ei siitä huolimatta saa ihan sama mitä tekee huora olis tietty siittä kiva et itse saa tehdä mitä huvittaa kun tietää ettei toisella pysy housut jalassa kuitenkaan mä olen taasen suosinu suhteita jossa toinen pettää ja sen joku nainen kostaa munnpuolesta niin munnei tarvitse vähäisimmässäkäännmäärin tuntea huonoa omaatuntoa ja toinen haluaa sivusuhteen ni mä harrastan niittänsi ihan samalla tavalla reilu peli on kuulemma perseestä noin paljon säännöt suhteessa joustaa
- Anonyymi00009
Miksi tällaisissa kyselyissä on aina vastakkain rakkaus ja seksi? Miksi tuollaista valintaa pitäisi joutua tekemään?
Jos on parisuhteessa, niin siinä yleensä on sekä rakkautta että seksiä. Ne eivät millään tavalla ole toisiaan poissulkevia vaan toisiaan vahvistavia asioita.
Aletheias - Anonyymi00010
Ääretön määrä rahaa, ilman muuta.
Rahalla saa vaihtoehdot noille kahdelle muulle.
Seksiin hyvät laitteet.
Rakkauteen näyttelijätaidot omaava, joka maksua vastaan pitää hyvänä, silittää, elää mukana, tekee kaikin puolin se mikä on minulle hyväksi ja mitä kaipaan (paitsi sitä seksiä jota tekisin laitteilla).
Jos tavallinen ihminen sanoo rakastavansa, ei se välttämättä ole totta, voi olla hänen sydämensä ihan muualla. Sitähän ei kohde tiedä ennen kuin rakkaudentunnustaja jää kiinni. Kokemusta on, olin tietämättömänä hänen lähellään täysin onnellinen kaksi vuotta. Ja sitten kaikki romahti. - Anonyymi00011
Keksin jonkun tavan elää rakkaudesta ilman ruokaa ja rahaa.
- Anonyymi00012
Mä otan, huom otan, nuo kaikki. Tingin määrästä. Riittää paljon.
Laadusta en tingi.
Vilma - Anonyymi00013
Ääretön määrä omaa rauhaa ja äärettömän vähän kusipäitä, kiitos. 😄👍
J a s u - Anonyymi00014
Jos vaihtoehdot ovat äärettömästi yhtä, mutta ei lainkaan muita, niin sitten valitsen äärettömästi rahaa. Kokonaan ilman rahaa, kun ei tässä maailmassa oikein voi elää.
- Anonyymi00015
Entä äärettömästi tyhmyyttä? Sitä olisi tällä palstalla ihan ilmaiseksi :)
- Anonyymi00016
Tuon olis voinut jättää kertomatta....
Vilma
Rakkaus tietysti. Seksi on yliarvostettua enkä saa siitä kauheasti mitään irti, ainakaan fyysisesti. Ilman ääretöntä määrää rahaakin pärjää, riittää että tulee toimeen ja kykenee elättämään itsensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483