että mitä kovempi tupakkamies, ne sitä lähemmäs menee naisia
Olen huomannut sen
Anonyymi-ap
25139
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 25
Vanhimmat
Sillai pääsee helpommiten jutuille. Se on totta. Osta teko tupakki ja meet sitä veteleen siihen. Kato mitä ne sanoo siihe
Inpotentiaalinen ja pysyvä, sekä tarttuva tuoksu ominaisuus.
Toki kun vahvemmat apinan vaistot.
Mene Martta-kerhoon. Siellä olet lähellä naisia ja voit edetä vaikka järjestön kattoon.
Siellähän on jo Kassinen...
Se lähelle tulo on lähellä väkivaltaa ja pakottamista myös usein.
Itse asiassa aika mielenkiintoinen asia. Toimisiko tupakan haju miesferomonien tapaan?
Vaikka nainen ei polta niin silti se haluaa tupakkamiehen koska se on yleensä myös jännämies.
Ai, onko tupakkaa poltteleva nainen, jännänainen?
On enemmän tekijä mies tai nainen, näin mies näkökulmasta kun tupakoivan naisen kanssa, se osasi kyllä kaikki temput ja aktiivisempi , se jäi muistiin? kokonais vaikutelma ratkaisee
jos naisella rinnat ja sopiva koko mutta tupakoi, onko se haitta?
No tupakan haju poltettuna on kyllä mielyttävä. Mutta ihmisessä ja vaatteissa ihan kamala. Ja sellanen tupakan hajunen hengityskin vastemielinen.
Mitä lähemmäs tupakalta lemuava mies tulee, sitä kauemmas suurin osa naisista menee.
Kuka edes polttaa tätä nykyä? Todella harvinaista enää nähdä ketään polttamassa ja hyvä niin.
Aletheias
Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet
Kamala ääni: alko + tupakkamies. Ihan hirveetä mörinää.
Vilma
En halua miestä, joka polttelee yhtään mitään. En pysty olemaan tupakanhajun tai muun epämääräisen hajun keskellä, joten en fyysisesti edes pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa, joka toisi mukanaan hajuhaittoja.
Aletheias
Ehkä mut pelkällä tupakkimiehellä mukava ja miellyttävä ääni
Entä jos mies polttaa sivummalla tupakkinsa ja mitä sinä sille voit jos rakastut tupakkimieheen niin se mies on sinun miehesi ja toimeen tulette
Ei onnistu. Olen hajuherkkä ja päästän vain hyvänhajuisia miehiä lähelleni. Luonnollinen hiki kovan treenin tai vaikka puusavotan jälkeen ei haittaa ja siedän myös esim jääkiekkovarusteiden lemut (kunhan ei makkarissa tarvitse haistella), mutta tupakka, vanha viina, supervahvat hajuvedet, pinttynyt lika, huono hygienia jne ovat ehdoton turn-off.
Aletheias
Alis, näyttääpi et useimmat siskot sanoo, et ne kamaloituu tupakin hajust, mut tietone sanominen ei oo sama ku alitajune tekemine. Entäs jos siskot kuitennii päästää käryjätkän lähelle ja rupee sit oleen lääpällään.
Mummielestä sitä pitäs tehä sellane tieteelline tutkimus, et seurattais, mite kaunottaret käyttäytyy, eikä vaan kysyttäs.
En osaa sanoa kaunottarien käyttäytymisestä, mutta itsestäni tiedän sen, etten siedä tupakanhajua tai muita vastenmielisiä hajuja. Kohdallani miehen tuoksulla on vaikutusta siihen, miten puoleensavetävänä koen miehen.
Aletheias
Voi olla ja saa olla.
Mutta lopettaneena muiden tupakointi näyttää hassulta.
Vilma
00009: "Kai tupakki mies on kivempi kuin kannabis miehet"
Mää on kyl mies, niet en voi varmasti sanoo, mitä siskot aattelee, mut musta kuitennii tuntuu, et tupakka kamoloittaa niitä myös romalttisissa asioissa.
Mut jos on jo lähellä joutuu vanhakspiiaks, nii sillo kantsii valita snadimpi paha, ja sillon soon tupakkamies.
Kateus vie vaikka tupakantuhkatkin pesästä
Tuo on kyl vaikeeta niiku varmentaa. Pitäs olla kaks noin 1000:n kokosta otosta, toinen kateellisii ja toine kateettomii. Ois aikaa uskomatonta, et saatas kokoon 1000:n verran niiku kateettomii.
Kyse tuskin on pelkästä tupakasta eiköhän heillä kuulu tapoihin vongata joka vastaantulijalta jotka noin tekee bensikselläkin niitä käy jokunen useimmat taitaa olla jo eläkkeellä ainakin ne pari idioottia jotka siitä tiedän kummallakin on latvassa vikaa ja melko pahasti mutta toivotan onnea sille joka ne ristikseen ottaa kumpainenkin tarttii kodinhoitajaa toinen asuu tallinmäellä ja toinen jamilahdessa