maailman suurin urheilija

^^JJJ^^

onks kenelläkään tietoo kuka on maailman suurin urheilija

jos tiedät laita webbiosoite josta voin käydä asian tarkistamassa

11

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 231 cm

Sudanilainen Manute Bol 231 cm on NBA:n historian pisin pelaaja

• ole...

...vaan vapaapainija The Big Show on. 218 cm. ja 227 kg. siinä on jo pikkasen massaa!

• suurin

Sumopainija Emanuel Yarbrough on 204 senttiä pitkä ja painaa 321 kiloa

• anonyymimakkara

Big Show on maailman suurin uhreilija. (n. 210 cm pitkä ja painaa n. 220 kiloa) kookas on, livenä olen nähnyt myöskin.

• jone80-

André the Giant 223 cm pitkä ja painoi parhaimmillaan 240 kiloa.

• Oikeastaan

Sun Ming-Ming, kiinalainen koripalloilija, on 236 cm pitkä, ja on täten maailman pisin urheilija.

• WWEBigShow

Big Show on Maailman kookkain urheilija.Hänen pituutensa on 218 cm ja painonsa 220 kg.The Big Show, on yhdysvaltalainen showpainija.

• urytjrtjuyt

ei taida kuitenkaan olla.

Sofoklis Schortsanitis 206 cm ja 156kg Kreikkalainen euroliigassa pelaava koripalloilija.

Shaquille O'neal 216 cm ja 147 kg. Viime keväänä uran lopettanut NBA-pelaaja.

Lisäksi NBA:ssa monia tuon showpainijan pituus ja painoluokassa olevia pelaajia ja kyllä noissa sumopainijoissa taitaa olla vielä isompia mehiä.

• urytjrtjuyt
        urytjrtjuyt kirjoitti:

ei taida kuitenkaan olla.

Sofoklis Schortsanitis 206 cm ja 156kg Kreikkalainen euroliigassa pelaava koripalloilija.

Shaquille O'neal 216 cm ja 147 kg. Viime keväänä uran lopettanut NBA-pelaaja.

Lisäksi NBA:ssa monia tuon showpainijan pituus ja painoluokassa olevia pelaajia ja kyllä noissa sumopainijoissa taitaa olla vielä isompia mehiä.

unohtakaa äskeinen viesti. Olin lukenut tuon 220 kg:n 120:nä kg:na. Viestissä kuitenkin suurimmat koripalloilijat

• Painon puolesta mennään varmaan sumopaini osastolle.

• Anonyymi

väinö myllyrinne oli ,252cent.ja suomalainen jätti,ei pinija,mutta kuulemma vahva.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2204
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1482
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1271
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1149
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      886
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      862
    Aihe