Solatie lähti, kenet yhtä yllätyksettömän, löydämme istumaan nätisti tilalle?
Kaupunginjohtaja
35
419
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää olla nöyrä ja kannattaa voimayhtiötä
- Anonyymi00002
Ei taida löytyä.... 15 /12 valitsee ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei taida löytyä.... 15 /12 valitsee ?
PEKKA.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
PEKKA.
Tuota nimeä täällä nyt huudetaan takaisin.
- Anonyymi00003
Äkäslompolon Mauri on paras mies. Miesten esikuva ja naisten märkä unelma. Tiutiutiiiuu!
- Anonyymi00004
Valitaan sellainen, joka kannattaa biosellutehdasta ja pumppuvoimaloita.
- Anonyymi00008
P.A.
- Anonyymi00009
Ei oo enää mukana politiikassa. Rovaniemellä jäänyt pois.
- Anonyymi00010
R.S
- Anonyymi00011
Onko edellä oleva P.A. yhtäkuin Alatalo ja R.S. yhtäkuin Savukoski?
- Anonyymi00012
PA = paras ja RS = rumasielu?
- Anonyymi00013
P. A. oli Rovaniemellä kaupunginvaltuutettu
- Anonyymi00015
Kemijärvi on pelannut pelinsä niin, että pätevää kaupunginjohtajaa tuskin on tarjolla.
Hakijoilla on jo on jo tiedossa pestin olevan vuoden kahden mittainen. Tuskimpa pätevät koulutetut johtajat lähtevät mainettaan pilaamaan.- Anonyymi00017
Niin, miten olisi Riitta Savukoski? Edut, haitat, mahdollisuudet, uhat? Kyse on swot-analyysistä, jota käytetään myynnissä ja markkinoinnissa ja kenties myös rekryssä.
- Anonyymi00018
mä kirjotin esityksen millainen pitäs olla
SENSUURI POISTI VIESTIN! - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin, miten olisi Riitta Savukoski? Edut, haitat, mahdollisuudet, uhat? Kyse on swot-analyysistä, jota käytetään myynnissä ja markkinoinnissa ja kenties myös rekryssä.
Ei never, missä näytöt?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei never, missä näytöt?
Pirkka tai Nivala
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pirkka tai Nivala
P.A. eli Pirkka, joten ylläpidon tulee poistaa myös viesti Anonyymi00021
2026-06-26 16:33:18 "Pirkka tai Nivala" - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
P.A. eli Pirkka, joten ylläpidon tulee poistaa myös viesti Anonyymi00021
2026-06-26 16:33:18 "Pirkka tai Nivala"Et sitten poistanut, logiikkasi on pistämätöntä ;)
- Anonyymi00024
Riitta Savukoski olisi riittävän rutinoitunut, neutraalin määrätietoinen ko. kaupunginjohtajan tehtävään.
Voi olla ettei hän kuitenkaan halua, eikä ala, vaikka kykyjä ja auktoriteettia riittäisi reilusti, verrattuna viime aikoina olleisiin Kemijärven johtajiin.- Anonyymi00025
Ja hyvät verkostot.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja hyvät verkostot.
Ja hän on kiistatta EpäKepu, jolloin poliittinen jahtaus ei ilmeisesti kunnanvaltuutettujen taholta pääsisi Kemijärvellä valloilleen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja hän on kiistatta EpäKepu, jolloin poliittinen jahtaus ei ilmeisesti kunnanvaltuutettujen taholta pääsisi Kemijärvellä valloilleen.
Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !
Pirkkaa sen olla pitää - on ollut myös eduskunnassa (tosin vain varaedustajana), lisäksi hän osaa oikeat käsimerkit eikä kiroile
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pirkkaa sen olla pitää - on ollut myös eduskunnassa (tosin vain varaedustajana), lisäksi hän osaa oikeat käsimerkit eikä kiroile
Eikä ole puolueellinen, kaikkia kohtelee tasapuolisesti.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !
Torvinen meni Eduskuntaan Persuna ja lähti pois Sinisenä. Sen jälkeen sokkona hakenut kotiaan. Liian levoton kaupunginjohtajaksi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Torvinen meni Eduskuntaan Persuna ja lähti pois Sinisenä. Sen jälkeen sokkona hakenut kotiaan. Liian levoton kaupunginjohtajaksi.
Yrittää nyt kampittaa Pekkaa somepäivityksissään kun haluaa ite kalifiksi. Epätoivoisena.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !
Voiko virkaan päästä virkaiän ylittänyt?
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eikä ole puolueellinen, kaikkia kohtelee tasapuolisesti.
Hän on johtanut kerran valtuustoakin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hän on johtanut kerran valtuustoakin.
Matti on sopiva tähän "pesään" ?
- Anonyymi00035
Ei ole Matista siihen.
Ei kanna vastuuta, ja on jo liian vanha. - Anonyymi00036
Matti ja Heikki kun alkaa työpariksi alkaa Antilla ja Juhalla puntit tutisemaan. Nivala nousee tuhkista entistä ehompana, Torviselle jo rutiinia. Torvisen tietenkin pitää vaihtaa kepuun, sekään ei ole hänelle vierasta toimintaa.
- Anonyymi00038
On jo liittynyt tynkä-kepuun. Soronoo ..
- Anonyymi00037
Kyllähän se on niin että Esatapanilla ja Kelloniemelläkin loppuu aina argumentit kun uskaltautuvat Matin kanssa sanailuun.
Siksi Matti! - Anonyymi00039
Ei ole Matista johtajaksi.
Matin kanssa kun olen ollut monessa mukana, niin hakee vain itselleen irtopisteitä, eikä ota vastuuta mistään.
Tulisi kaaos.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522