Kaupunginjohtaja

Anonyymi-ap

Solatie lähti, kenet yhtä yllätyksettömän, löydämme istumaan nätisti tilalle?

35

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pitää olla nöyrä ja kannattaa voimayhtiötä

      • Anonyymi00002

        Ei taida löytyä.... 15 /12 valitsee ?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei taida löytyä.... 15 /12 valitsee ?

        PEKKA.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        PEKKA.

        Tuota nimeä täällä nyt huudetaan takaisin.


    • Anonyymi00003

      Äkäslompolon Mauri on paras mies. Miesten esikuva ja naisten märkä unelma. Tiutiutiiiuu!

    • Anonyymi00004

      Valitaan sellainen, joka kannattaa biosellutehdasta ja pumppuvoimaloita.

    • Anonyymi00008

      P.A.

      • Anonyymi00009

        Ei oo enää mukana politiikassa. Rovaniemellä jäänyt pois.


    • Anonyymi00010

      R.S

    • Anonyymi00011

      Onko edellä oleva P.A. yhtäkuin Alatalo ja R.S. yhtäkuin Savukoski?

      • Anonyymi00012

        PA = paras ja RS = rumasielu?


      • Anonyymi00013

        P. A. oli Rovaniemellä kaupunginvaltuutettu


    • Anonyymi00015

      Kemijärvi on pelannut pelinsä niin, että pätevää kaupunginjohtajaa tuskin on tarjolla.
      Hakijoilla on jo on jo tiedossa pestin olevan vuoden kahden mittainen. Tuskimpa pätevät koulutetut johtajat lähtevät mainettaan pilaamaan.

      • Anonyymi00017

        Niin, miten olisi Riitta Savukoski? Edut, haitat, mahdollisuudet, uhat? Kyse on swot-analyysistä, jota käytetään myynnissä ja markkinoinnissa ja kenties myös rekryssä.


      • Anonyymi00018

        mä kirjotin esityksen millainen pitäs olla

        SENSUURI POISTI VIESTIN!


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Niin, miten olisi Riitta Savukoski? Edut, haitat, mahdollisuudet, uhat? Kyse on swot-analyysistä, jota käytetään myynnissä ja markkinoinnissa ja kenties myös rekryssä.

        Ei never, missä näytöt?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei never, missä näytöt?

        Pirkka tai Nivala


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Pirkka tai Nivala

        P.A. eli Pirkka, joten ylläpidon tulee poistaa myös viesti Anonyymi00021
        2026-06-26 16:33:18 "Pirkka tai Nivala"


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        P.A. eli Pirkka, joten ylläpidon tulee poistaa myös viesti Anonyymi00021
        2026-06-26 16:33:18 "Pirkka tai Nivala"

        Et sitten poistanut, logiikkasi on pistämätöntä ;)


    • Anonyymi00024

      Riitta Savukoski olisi riittävän rutinoitunut, neutraalin määrätietoinen ko. kaupunginjohtajan tehtävään.
      Voi olla ettei hän kuitenkaan halua, eikä ala, vaikka kykyjä ja auktoriteettia riittäisi reilusti, verrattuna viime aikoina olleisiin Kemijärven johtajiin.

      • Anonyymi00025

        Ja hyvät verkostot.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ja hyvät verkostot.

        Ja hän on kiistatta EpäKepu, jolloin poliittinen jahtaus ei ilmeisesti kunnanvaltuutettujen taholta pääsisi Kemijärvellä valloilleen.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ja hän on kiistatta EpäKepu, jolloin poliittinen jahtaus ei ilmeisesti kunnanvaltuutettujen taholta pääsisi Kemijärvellä valloilleen.

        Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !

        Pirkkaa sen olla pitää - on ollut myös eduskunnassa (tosin vain varaedustajana), lisäksi hän osaa oikeat käsimerkit eikä kiroile


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Pirkkaa sen olla pitää - on ollut myös eduskunnassa (tosin vain varaedustajana), lisäksi hän osaa oikeat käsimerkit eikä kiroile

        Eikä ole puolueellinen, kaikkia kohtelee tasapuolisesti.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !

        Torvinen meni Eduskuntaan Persuna ja lähti pois Sinisenä. Sen jälkeen sokkona hakenut kotiaan. Liian levoton kaupunginjohtajaksi.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Torvinen meni Eduskuntaan Persuna ja lähti pois Sinisenä. Sen jälkeen sokkona hakenut kotiaan. Liian levoton kaupunginjohtajaksi.

        Yrittää nyt kampittaa Pekkaa somepäivityksissään kun haluaa ite kalifiksi. Epätoivoisena.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Matti Torvinen ois vapaana kaupunkinjohtjan tehtävään. On koulutusta ja kokemusta sekä verkostoja. Ollu eduskunnassakin. Tämän lisäksi hoitaisi kaupunkin lakiasiat siinä sivussa. Valikkaa hänet !

        Voiko virkaan päästä virkaiän ylittänyt?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Eikä ole puolueellinen, kaikkia kohtelee tasapuolisesti.

        Hän on johtanut kerran valtuustoakin.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hän on johtanut kerran valtuustoakin.

        Matti on sopiva tähän "pesään" ?


    • Anonyymi00035

      Ei ole Matista siihen.
      Ei kanna vastuuta, ja on jo liian vanha.

    • Anonyymi00036

      Matti ja Heikki kun alkaa työpariksi alkaa Antilla ja Juhalla puntit tutisemaan. Nivala nousee tuhkista entistä ehompana, Torviselle jo rutiinia. Torvisen tietenkin pitää vaihtaa kepuun, sekään ei ole hänelle vierasta toimintaa.

      • Anonyymi00038

        On jo liittynyt tynkä-kepuun. Soronoo ..


    • Anonyymi00037

      Kyllähän se on niin että Esatapanilla ja Kelloniemelläkin loppuu aina argumentit kun uskaltautuvat Matin kanssa sanailuun.
      Siksi Matti!

    • Anonyymi00039

      Ei ole Matista johtajaksi.
      Matin kanssa kun olen ollut monessa mukana, niin hakee vain itselleen irtopisteitä, eikä ota vastuuta mistään.
      Tulisi kaaos.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe