Naiset, onko kookkaampi varustus parempi kuin pienempi? Oikeesti?
Naisten näkemys
57
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Va Gina mukautuu aika lailla kaikkeen, on diplomaattinen vastaus.
- Anonyymi00003
Supistuuko se myös oikein pienelle mikropilille?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Supistuuko se myös oikein pienelle mikropilille?
Hyvä luonne ja kieltaito paikkaa sitten sen osa-alueen. No problem, miehet!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entä jos ei osaa puhua ulkomaan kieliä ja suomenkielikin on mitä on ja niin pikkuinen sillä ettei tunnu missään ja laukeekin liian äkkii
- Anonyymi00014
Ei todellakaan mukaudu kaikkeen. Liian iso on liian iso.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entä jos ei osaa puhua ulkomaan kieliä ja suomenkielikin on mitä on ja niin pikkuinen sillä ettei tunnu missään ja laukeekin liian äkkii
Sitten otetaan sormet käyttöön ja selkosuomi. Nainen viittoo merkit ylemmäs ja alemmas. 👌🏼
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei todellakaan mukaudu kaikkeen. Liian iso on liian iso.
Pimppiä voi myös venyttää. Ajan kanssa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mulle ei riitä, että mies kielitaidolla, sorminäppäryydellä ja leluilla paikkaa tilanteen. Toki ymmärrän, että joillekin naisille joille se kielitaito on ykkös juttu voi tuo kombo riittää. Itselleni ei.
Mulle riittää vain jos saan lastit syvälle niin, että tuntuu. Ne muut jutut on vain ekstraa ja vaihtelua siihen lisäksi. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei se veny mihinkään, vaan palautuu aina samaan kokoon. Pysyvään muutokseen tarvittaisiin kirurgia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mulle ei riitä, että mies kielitaidolla, sorminäppäryydellä ja leluilla paikkaa tilanteen. Toki ymmärrän, että joillekin naisille joille se kielitaito on ykkös juttu voi tuo kombo riittää. Itselleni ei.
Mulle riittää vain jos saan lastit syvälle niin, että tuntuu. Ne muut jutut on vain ekstraa ja vaihtelua siihen lisäksi.Kaikesta ei kannata tehdä ongelmaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Todellakaan ala mitään kidutusta sietämään moisen takia.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mulle riittää vain jos saan lastit syvälle niin, että tuntuu. Ne muut jutut on vain ekstraa ja vaihtelua siihen lisäksi.No johan on herralla varsinainen painepesuri 😂
- Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaikesta ei kannata tehdä ongelmaa.
Nimenomaan en tee ongelmaa vaan hyväksyn tilanteen ja tunnen itseni mistä nautin ja mistä en.
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
No johan on herralla varsinainen painepesuri 😂
Hänellä on joo
- Anonyymi00002
Naiset tykkää yleensä isosta.
- Anonyymi00020
Varsinkin he jotka saa g-piste or*asmeja herkästi
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Varsinkin he jotka saa g-piste or*asmeja herkästi
g pistehän ei ole syvällä, eli siihen ei isoa tarvita.
- Anonyymi00029
Sekään ei ole syvällä. Keskimitta on 13 senttiä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sekään ei ole syvällä. Keskimitta on 13 senttiä.
Joillain on syvemmällä
- Anonyymi00038
Totuus
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Joillain on syvemmällä
On joitan pohjattomia kaivojakin varmasti olemassa. Yleinen kokemus ei kuitenkaan perustu ääriyksilöiden kummallisuuksiin.
- Anonyymi00004
Ei oikein hyövytä vaikka keskimittaa isompikin kun
sitähän pitää elättääkin ..
näin ollen mikro pena ukot vie naiset kellä kuve kestää...- Anonyymi00005
näin voi kyllä käydä ja kukaan ei ole lopulta tyytyväinen siinä yhtälössä
- Anonyymi00007
:))
Meinaatko että isomunainen mies on myös isoruokainen?
-keinovaginamies- Anonyymi00007 kirjoitti:
:))
Meinaatko että isomunainen mies on myös isoruokainen?
-keinovaginamies-🤣🤣🤣
Sanoisin, että hyvät suusksitaidot ovat erittäin tärkeät, jopa tärkeämmät kuin SEN koko.
- Anonyymi00008
Eli tässä voimme tehdä johtopäätöksen, että myös SEN koko on tärkeä :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Entä jos on täydelliset ja hyvät suutaidot ja iso ja paksu se joka tuntuu joka sopukassa eli tuntee kun se touhuaa ja siitä saa hyvän otteen kun on mistä ottaa kiinni ja muutenkin täydellinen mies vai mies jolla pieni se jota ei tunne missään ja siit ei saa kiinni kun se on niin pieni ja suu taidot olemattomat ja samoin puhe lahjat
- Anonyymi00025
Puhu vain omista mieltymyksistäsi. Mulle suutaidot ovat yhdentekevät sillä lämpiämisessä ei ole ongelmia ja saan herkemmin g-org…
Anonyymi00025 kirjoitti:
Puhu vain omista mieltymyksistäsi. Mulle suutaidot ovat yhdentekevät sillä lämpiämisessä ei ole ongelmia ja saan herkemmin g-org…
Ei, ku puhun naapurin Pentin puolesta. 😂
Anonyymi00009 kirjoitti:
Entä jos on täydelliset ja hyvät suutaidot ja iso ja paksu se joka tuntuu joka sopukassa eli tuntee kun se touhuaa ja siitä saa hyvän otteen kun on mistä ottaa kiinni ja muutenkin täydellinen mies vai mies jolla pieni se jota ei tunne missään ja siit ei saa kiinni kun se on niin pieni ja suu taidot olemattomat ja samoin puhe lahjat
Ei ole välimallia, ääripäästä ääripäähän? Kovinpa on mustavalkoinen katsontakanta.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli tässä voimme tehdä johtopäätöksen, että myös SEN koko on tärkeä :))
-keinovaginamies-Noh noh, molemmista on kokemusta. En osaa sanoa juuta enkä jaata, koska kokonaisuus ratkaisee. Siksi korostan suuseksitaitoja, jos ei ole muuten koolla laitettu.
- Anonyymi00045
Mu5tasydän kirjoitti:
Noh noh, molemmista on kokemusta. En osaa sanoa juuta enkä jaata, koska kokonaisuus ratkaisee. Siksi korostan suuseksitaitoja, jos ei ole muuten koolla laitettu.
Sehän oli looginen johtopäätös. Jos joku on tärkeämpi, niin sitten se toinen on vain tärkeä ;)
Tosin jo ala-asteen käsityötunneilla opetetettiin, kädentaito ratkaisee - ei kalu.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00011
Mitä väliä jos aivot on herneen kokoiset..
- Anonyymi00012
Sanoisin, että mieluiten kohtuus kaikessa, mutta monenlaisesta haasteesta voi selvitä luovuudella ja keskustelulla.
Ihminen on luova otus ja jos tunneyhteys on olemassa niin uskoisin, että kaikenlaisesta voi selvitä. Tärkeintä olisi pystyä keskustelemaan asiasta avoimesti ja yhdessä pohtimaan tapoja, joilla molemmilla on hyvä olla.
Aletheias- Anonyymi00032
Selviikö siitä juttelemalla kun mies ei pysty tyydyttämään naistaan eikä antamaan orkkuja eikä nainen voi ottaa siitä kiinni muutoin kun pinseteillä tai suussa tuntuu kuin katkaistu 2 cm tulitikku ja ala päässä tuntuu kuin tulitikku
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Selviikö siitä juttelemalla kun mies ei pysty tyydyttämään naistaan eikä antamaan orkkuja eikä nainen voi ottaa siitä kiinni muutoin kun pinseteillä tai suussa tuntuu kuin katkaistu 2 cm tulitikku ja ala päässä tuntuu kuin tulitikku
En osaa ottaa kantaa tuohon tulitikku-asiaan, ei ole kokemusta, mutta juttelemalla selviää kyllä monesta. Usein myös siitä, jollei toinen koe tulevansa seksuaalisesti tyydytetyksi. Aivot ovat ihmisen tärkein seksielin ja jos aivokemiat kohtaa tällä saralla, niin sitten kaikenlaiset fyysiset ominaisuudet jäävät usein toisarvoiseen asemaan.
Aletheias - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
En osaa ottaa kantaa tuohon tulitikku-asiaan, ei ole kokemusta, mutta juttelemalla selviää kyllä monesta. Usein myös siitä, jollei toinen koe tulevansa seksuaalisesti tyydytetyksi. Aivot ovat ihmisen tärkein seksielin ja jos aivokemiat kohtaa tällä saralla, niin sitten kaikenlaiset fyysiset ominaisuudet jäävät usein toisarvoiseen asemaan.
AletheiasTulitikun kokoinen se ei varmasti tunnu missään eli tekeekö semmosella mitään mutta no joo olet oikeassa juttelemalla selviää eli nainen sanoo ettei saa orgasmeja niin yhdessä miettivät miten mies voi antaa naisellensa orgasmeja mut luulis että isolla vehkeellä ei ole sitä ongelmaa eli on pikku vehkeisten ongelma miten tyydyttää naisensa ellei sit sano ollaan muuten yhdessä mut seksin voi hankkia naapurin miehiltä tai tinderimiehiltä
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tulitikun kokoinen se ei varmasti tunnu missään eli tekeekö semmosella mitään mutta no joo olet oikeassa juttelemalla selviää eli nainen sanoo ettei saa orgasmeja niin yhdessä miettivät miten mies voi antaa naisellensa orgasmeja mut luulis että isolla vehkeellä ei ole sitä ongelmaa eli on pikku vehkeisten ongelma miten tyydyttää naisensa ellei sit sano ollaan muuten yhdessä mut seksin voi hankkia naapurin miehiltä tai tinderimiehiltä
Keskustelemalla selviää jo pitkälle.
Iso vehje ei todellakaan ole mikään tae sille, että nainen tulee tyydytetyksi. Paljon tärkeämpää on se, miten mies osaa lukea naista, kohdata naisen tunnetasolla (ja sama tietysti toisin päin). Seksi on niin paljon muutakin kuin pelkkää yhdyntää.
Aletheias - Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Keskustelemalla selviää jo pitkälle.
Iso vehje ei todellakaan ole mikään tae sille, että nainen tulee tyydytetyksi. Paljon tärkeämpää on se, miten mies osaa lukea naista, kohdata naisen tunnetasolla (ja sama tietysti toisin päin). Seksi on niin paljon muutakin kuin pelkkää yhdyntää.
AletheiasEli iso vehje ei ole tae mutta paremmalta se kuiteskin tuntuu ja melko varmasti tyydyttää eli iso on iso ja parempi
- Anonyymi00013
Riippuu mitä nuo sanat käytännössä tarkoittavat. Noin lonkalta heitän, että ei ole. Yleensä kun noilla isoilla tupataan tarkoittamaan käyttökelvottoman isoja.
- Anonyymi00016
Jos henkilökohtaisen makuni mukaan vastaan, niin mikroversio on parempi kuin iso. Paras tietysti ihan tämänkin maan keskimittoihin menevä, vaikkakaan itse en sitä vehjettä edes mihinkään tarvitse.
- Anonyymi00023
Riippuu tietenkin retken sisällöstä, mitä tarvitaan mukaan. Kuinka paljon muonaa, varavaatteita ym. Käytä aivojasi!
T. Nainen - Anonyymi00027
18,5cm jossa on paksuutta on täydellinen ❤️
Mitkään suutaidot ei korvaa sitä ihanaa tunnetta kun tuntee rakastamansa ihmisen niin syvällä sisällään kuin vain pystyy- Anonyymi00030
Ei helvetti mikä kidutusväline. Kaikenlaisia holvikirkkoja sitä joillain onkin.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näistä huomaa aina helposti missä kohtaa mies larppaa naista. Ne on aina noin koomisia, eivät tiedä missä g-piste on ja luulevat lastien tulevan niin kovalla paineella, että laastitkin tippuu katosta. 😂
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mulle just sopiva kun olen syvä mutta en löysä
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Näistä huomaa aina helposti missä kohtaa mies larppaa naista. Ne on aina noin koomisia, eivät tiedä missä g-piste on ja luulevat lastien tulevan niin kovalla paineella, että laastitkin tippuu katosta. 😂
Ihmettelen aina näitä kommentteja joissa mua luullaan mieheksi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mulle just sopiva kun olen syvä mutta en löysä
Juu, sulla on se kohdunkaula tuolla keuhkoissa.😂
On olemassa ihmisiä, joille on tärkeintä saada parjata vastakkaista sukupuolta vitun muka liiasta väljyydestä ja kyrvän muka liian pienestä koosta.
Oikeasti evoluutio valikoi aina tasapainon. Tasapaino ottaa huomioon sekä näiden elimien yhteensopivuuden että myös muut funtiot, kuten virtsaamisen ja seksisignaalina toimimisen.
Tasapainoa kuvataan normaalijakaumalla eli Gaußin käyrällä. Käyrän muoto kertoo x-akselilla vasemmalta oikealle myös varianttien määrän. Sukupuolielimien koko y-akselilla.
Myös ilkeilyyn halukkuuden määrää voidaan kuvata samaisella jakaumalla.
Turhaa pörinää vähämerkityksen asian ympärillä, sillä muut parinvalintaan kuuluvat funtiot, kuten iät, kauneus/komeus/terveys, sosiaalinen status, varakkuus jne. ovat paljon merkityksellisempiä.funtiot > funktiot, anteeksi. Näitä näppäilyvirheitä tullee aina vain enemmän, kun ikää tulee ja aivo rappeutuu.
- Anonyymi00047
Välittäminen ja huomaavaisuus. Niitä itse ajattelen.
- Anonyymi00048
Mitä pienempi penis, sen paremmalta se tuntuu.
Mikripenismiehet voivat tuhertaa navan kanssa, eikä semmonen enää tunnu missään.
🧟♀️ - Anonyymi00050
Oikeesti ei kookas varustus ole mulle koskaan sopinut. Muutenkin sellaset miehet ovat olleet vähän muutenkin mulkkuja.
Jos liian kookas meisseli niin mun puolelta nautinto on ollut vähän laimea.
Sellaset miehet vaan keskittyneet omaan nautintoonsa ja luulleet että se kookas jotenkin riittää pelkästään. - Anonyymi00051
Mulle kiljaistiin kesken aktin, että työnnä pohjaan saakka.
Meni fiilis, mutta jaksoin jatkaa loppuun saakka. 🫤 - Anonyymi00052
Ei todellakaan ole parempi, oikeesti. Sattuu sikana. Karkuun juoksen isoa miestä vaikka tiedän ettei peniksen koko ole miehen koosta kiinni. Minun kohdallani on ollut. Luulisi että kyllä mahtuu kun sieltä pari lastakin päässyt tulemaan, mutta iso halkeama sinne on silloin leikattukin. Ei todella mahdu enkä ota. Orgasmit saan oikein hyvin pienikokoiselta sekä mieheltä että penikseltä, tunteista se on kiinni, keskusteluista, mikä nappaa ja sanomisten noudattamisesta. Mitään erityisiä taitoja ei tarvita. Irrallisia panoiltoja en ole koskaan harrastanut, tykästystä pitää olla, rakkauttakin on ollut.
- Anonyymi00053
En ole ikinä miettinyt kumppanin varustusta tuossa mielessä. Se ihminen joko tuntuu kokonaisuutena hyvältä tai ei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411049Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587