Harkitsetko jotain exää?

Anonyymi-ap

Sinkkuuden sijaan?

10

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En. Harkitsin eroa pitkään ja päätöksen tein sen summan perusteella.

• Anonyymi00003

En harkitse. Exät ovat exiä syystä ja kuuluvat menneisyyteen. Ei minulla välttämättä mitään heitä vastaan ole, mutta en haikaile ketään takaisin.

Aletheias

• Anonyymi00004

No, en haikaile mutta kyllä se 7 vuotta muualla asunut jokapäiväiseen elämään liittyvä nainen on yhä merkittävä. Tiedän jo etten parempaa voisi koskaan toivoa.
      Elämä on vain niin avointa ja mutkatonta, ei riitoja tai muutakaan negatiivistä koska molemmillahan on jo se "oma elämä". Tosin sitä molempien elämää toinen tukee, kuten parisuhteessa. Ihan outo kuvio.

AV

• Melkein jokaista, koska pääosin en onnistu päätymään suhteisiin sellaisten naisten kanssa, jotka eivät kestä aikaa noin parisuhteen henkisessä mielessä. Mutta kuten joku tuossa jo totesi, exät on exiä syystä, niin asia jää vain mielikuvittelun asteelle, enkä lähde häiriköimään exiäni treffikutsuilla, vaikka heidän huumorintajunsa kyllä riittäisi siihenkin 🤣

• Anonyymi00005

On sanonta: Exän vonkaaminen on kuin pa.ksn työntämistä takas hanuriin. Onnistuu huonosti ja luo kysymyksen: "miksi?'.

Eli en...

• Anonyymi00006

Puolisoa kannattaa harkita takaisin?

• Anonyymi00007

No täytyy tunnustaa, että täällä on toisinpäin. Exät ilmoittautuvat uudelleen kierrätettäviksi.
      Kiusaus olla syömättä mansikoita ja nuolematta kermaa kakusta on itselleni liian suuri!

Mies 65

• Anonyymi00008

Voisin ottaa uuden kierroksen yhden illan naisten kanssa.
      Joo , mikä ettei 👍

• Anonyymi00009

joo ja sen nimi on:

Sankari Napapekka

-nainen sanoi tämän en minä.

• Anonyymi00010

En todellakaan! Jokaisen entisyyteen on syynsä.

xLiner

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      351
      737
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56