Sinkkuuden sijaan?
Harkitsetko jotain exää?
10
157
Vastaukset
En. Harkitsin eroa pitkään ja päätöksen tein sen summan perusteella.
- Anonyymi00003
En harkitse. Exät ovat exiä syystä ja kuuluvat menneisyyteen. Ei minulla välttämättä mitään heitä vastaan ole, mutta en haikaile ketään takaisin.
Aletheias - Anonyymi00004
No, en haikaile mutta kyllä se 7 vuotta muualla asunut jokapäiväiseen elämään liittyvä nainen on yhä merkittävä. Tiedän jo etten parempaa voisi koskaan toivoa.
Elämä on vain niin avointa ja mutkatonta, ei riitoja tai muutakaan negatiivistä koska molemmillahan on jo se "oma elämä". Tosin sitä molempien elämää toinen tukee, kuten parisuhteessa. Ihan outo kuvio.
AV Melkein jokaista, koska pääosin en onnistu päätymään suhteisiin sellaisten naisten kanssa, jotka eivät kestä aikaa noin parisuhteen henkisessä mielessä. Mutta kuten joku tuossa jo totesi, exät on exiä syystä, niin asia jää vain mielikuvittelun asteelle, enkä lähde häiriköimään exiäni treffikutsuilla, vaikka heidän huumorintajunsa kyllä riittäisi siihenkin 🤣
- Anonyymi00005
On sanonta: Exän vonkaaminen on kuin pa.ksn työntämistä takas hanuriin. Onnistuu huonosti ja luo kysymyksen: "miksi?'.
Eli en... - Anonyymi00006
Puolisoa kannattaa harkita takaisin?
- Anonyymi00007
No täytyy tunnustaa, että täällä on toisinpäin. Exät ilmoittautuvat uudelleen kierrätettäviksi.
Kiusaus olla syömättä mansikoita ja nuolematta kermaa kakusta on itselleni liian suuri!
Mies 65 - Anonyymi00008
Voisin ottaa uuden kierroksen yhden illan naisten kanssa.
Joo , mikä ettei 👍 - Anonyymi00009
joo ja sen nimi on:
Sankari Napapekka
-nainen sanoi tämän en minä. - Anonyymi00010
En todellakaan! Jokaisen entisyyteen on syynsä.
xLiner
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584