Naisten valtava alemmuuskompleksi

Anonyymi-ap

Tuosta johtuu kaikki tämä woketus ja feminismi ja historian uusiksi kirjoittaminen, ja muu vastaava roska. Käsittämätön alemmuudentunne jota yritetään korjata ja peitellä keksimällä "faktoja" omasta päästään.

Pitäisi ennemmin miettiä että mistä se alemmuuskompleksi yleensä tulee, ehkä ihan siitä kun nainen vaan useimmiten on huonompi kuin mies lähes kaikessa.

28

190

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap: "Pitäisi ennemmin miettiä että mistä se alemmuuskompleksi yleensä tulee, ehkä ihan siitä kun nainen vaan useimmiten on huonompi kuin mies lähes kaikessa."

Sinulla on samaa alemmuudentuntoa kuin muillakin nykysovinisteilla ja vastaavasti veminiskeillä. Voimaantumisyritys, joka on puolin ja toisin aivan kehno. Ei tavallisella naisella ja tavallisella miehellä ole mitään järjellistä syytä potea alemmuutta.

• Anonyymi00001

En ihan ymmärrä mitä yrität sanoa. Mutta se naisten alemmuuskompleksi tulee suurelta osin historiasta, joka on miesten tekemää lähes täysin. Sekä myös siitä jos vaikka joku urheilijaneitokainen erehtyy yrittämään kilpailla jossain miesten lajissa ja jää viimeiseksi. Alemmuuskompleksi on tosiasia, mutta voit toki olla siitä ihan mitä mieltä tahansa.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

En ihan ymmärrä mitä yrität sanoa. Mutta se naisten alemmuuskompleksi tulee suurelta osin historiasta, joka on miesten tekemää lähes täysin. Sekä myös siitä jos vaikka joku urheilijaneitokainen erehtyy yrittämään kilpailla jossain miesten lajissa ja jää viimeiseksi. Alemmuuskompleksi on tosiasia, mutta voit toki olla siitä ihan mitä mieltä tahansa.

Näyttää, ettet tunne biologian teoriaa, etkä sitä, että eri sukupuolien taito saatta olla jossakin asiassa aivan erilainen, mutta ei ole mitään järkeä valita jokin ala ja todeta, että nainen on huonompi.

Esimerkiksi urheilu on vain voimannäyttöä, vähälahjaisille katsojille vain yksi viihteen muoto.

On vaikka kuinka monta alaa, joissa nainen on taitavampi, jopa välttämätön, kuten lastenhoito. Biologian teorian kuvaaminen ei ole täällä mahdollista. Siihen tarvitaan monen vuoden intensiivinen opiskelu.

Ennen aikaan miesten keskuudessa vallitsi AITO ylemmyydentunto naisiin verrattuna, sovinismi. Nykyisessä pienessä sovinistijoukossa taas vallitse lohduton alemmuudentunto ja luuserius.

Samanlainen alemmuudentunto ja luuserius vallitse myös feministien keskuudessa. Ihmisten suuren joukon, niin naisten kuin miestenkin keskuudessa, vallitsee ajatus tasa-arvosta.

Tasa-arvo ei ole jokin filosofinen idea, joka on saanut kannatusta, vaan se perustuu SELKEÄÄN havaintoon.

• Anonyymi00003
        rennosti.m kirjoitti:

Näyttää, ettet tunne biologian teoriaa, etkä sitä, että eri sukupuolien taito saatta olla jossakin asiassa aivan erilainen, mutta ei ole mitään järkeä valita jokin ala ja todeta, että nainen on huonompi.

Esimerkiksi urheilu on vain voimannäyttöä, vähälahjaisille katsojille vain yksi viihteen muoto.

On vaikka kuinka monta alaa, joissa nainen on taitavampi, jopa välttämätön, kuten lastenhoito. Biologian teorian kuvaaminen ei ole täällä mahdollista. Siihen tarvitaan monen vuoden intensiivinen opiskelu.

Ennen aikaan miesten keskuudessa vallitsi AITO ylemmyydentunto naisiin verrattuna, sovinismi. Nykyisessä pienessä sovinistijoukossa taas vallitse lohduton alemmuudentunto ja luuserius.

Samanlainen alemmuudentunto ja luuserius vallitse myös feministien keskuudessa. Ihmisten suuren joukon, niin naisten kuin miestenkin keskuudessa, vallitsee ajatus tasa-arvosta.

Tasa-arvo ei ole jokin filosofinen idea, joka on saanut kannatusta, vaan se perustuu SELKEÄÄN havaintoon.

Ja missä ja milloin ja miten tämä "selkeä havainto" on tapahtunut? Sinulla varmasti on näyttää tuosta selvää dataa?

Ota MIKÄ TAHANSA LAJI, ja kun otetaan samankokoinen ja samalla koulutustasolla oleva mies, niin mies on aina parempi kuin nainen. Jopa tuo mainitsemasi lastenhoito, mies on varmasti siinäkin parempi, samoin opettajana.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja missä ja milloin ja miten tämä "selkeä havainto" on tapahtunut? Sinulla varmasti on näyttää tuosta selvää dataa?

Ota MIKÄ TAHANSA LAJI, ja kun otetaan samankokoinen ja samalla koulutustasolla oleva mies, niin mies on aina parempi kuin nainen. Jopa tuo mainitsemasi lastenhoito, mies on varmasti siinäkin parempi, samoin opettajana.

Esim vaikka tarkka ampuja naiset on siinä parempia kuin miehet ja rekka kuskina naiset on parempia kuin miehet tai veturinkuljettajina tai poliisina on paljon naisia eli naiset on yhtä hyviä kuin miehet tai naiset on parempia mä diggaan naisista

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Esim vaikka tarkka ampuja naiset on siinä parempia kuin miehet ja rekka kuskina naiset on parempia kuin miehet tai veturinkuljettajina tai poliisina on paljon naisia eli naiset on yhtä hyviä kuin miehet tai naiset on parempia mä diggaan naisista

Ja nyt laitat sitä dataa tarkasteltavaksi noista väitteistäsi.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Et esitä vain toista mielipidettä, vaan tyylisi on inttäminen. En tunne halua joutua pitkään inttämisketjuun. Hyvää kesän jatkoa sinulle!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä naisiin luottoa on.
        Rekkakuskeina yhtä hyviä kuin miehetkin. Tai eivät ehkä syyllisty samankaltaisiin yltiöuhkarohkeisiin suorituksiin kuin miehet!
        Dataa ei ole, vain puolen vuosisadan työkokemus seuraajaosastossa.

Poliiseina heitä löytyy myös raskaan kaluston asiantuntijatehtävissä. On täytynyt tässä nöyrtyä. Että paremmin nuo ajoaikalain kiemurat ja sidontavälineiden lujuustaulukot tuntevat kuin allekirjoittanut.
        Tilastoja voi löytyä jostakin.

Tarkka-ampujien kouluttajien kanssa kun olen keskustellut, niin siinä lajissa naisten taito keskittyä nousee esiin. Ja onhan noita suorituksia verkkosivuilla nähty.
        Vaimoni ehti kaataa eläessään kaksi hirveä. Itse en osuisi niiltä matkoilta edes paikallaan olevaan elukan kokoiseen tauluun! Kelpaako dataksi?

Mies 65

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä naisiin luottoa on.
        Rekkakuskeina yhtä hyviä kuin miehetkin. Tai eivät ehkä syyllisty samankaltaisiin yltiöuhkarohkeisiin suorituksiin kuin miehet!
        Dataa ei ole, vain puolen vuosisadan työkokemus seuraajaosastossa.

Poliiseina heitä löytyy myös raskaan kaluston asiantuntijatehtävissä. On täytynyt tässä nöyrtyä. Että paremmin nuo ajoaikalain kiemurat ja sidontavälineiden lujuustaulukot tuntevat kuin allekirjoittanut.
        Tilastoja voi löytyä jostakin.

Tarkka-ampujien kouluttajien kanssa kun olen keskustellut, niin siinä lajissa naisten taito keskittyä nousee esiin. Ja onhan noita suorituksia verkkosivuilla nähty.
        Vaimoni ehti kaataa eläessään kaksi hirveä. Itse en osuisi niiltä matkoilta edes paikallaan olevaan elukan kokoiseen tauluun! Kelpaako dataksi?

Mies 65

Voihan vttu minkälaista p****aa puhut. Että jaksatkin, aikuinen ihminen.

• Juu, näinhän se menee! 😁

Haluaisin huomautella: Olen ystäväporukalla viettämässä iltaa IsollaKirkolla, eli keskustassa.
      Hauskaa on ollut. Nyt karaokepaikassa.

Minä en osaa laulaa, mutta kuuntelen sujuvasti. Tunnen alemmuuskompleksia huonosta lauluäänestä.
      Otanyhdenlonkeron. Sillä se kompleksi parannetaan. 😀🍸🌸

Hauskaa viikonloppua, sateesta huolimatta! 🌧😊

• Itse nautin kotosalla muutaman, hyvän ruuan ja musiikin kera. Hauskaa iltaa sinne kirkolle! 😇😄

• Mu5tasydän kirjoitti:

Itse nautin kotosalla muutaman, hyvän ruuan ja musiikin kera. Hauskaa iltaa sinne kirkolle! 😇😄

Thänks! Mukavaa iltaa sinne ruokailun ja musiikin seurassa. 😀💃🎶

• Anonyymi00005

Lonkeroa toivottavasti nyt ei ala ryyppy putki ja sinusta tule alkoholistia ystävä hyvä voisitko jättää lonkeron juomatta ja juo ennemmin vaikka kupin kahvia

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Lonkeroa toivottavasti nyt ei ala ryyppy putki ja sinusta tule alkoholistia ystävä hyvä voisitko jättää lonkeron juomatta ja juo ennemmin vaikka kupin kahvia

Alkoholismi ei tule juomalla, vaan perimällä alkoholistiset geenit. Jos ei ole näitä geenejä, ei voi tulla alkoholistiksi, vaikka kuinka joisi.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen jo kotona. En juonut kuin 2 lonkeroa. Muuten ilta oli hauska. Pitkästä aikaa oli mukava meininki. 😃

• rennosti.m kirjoitti:

Alkoholismi ei tule juomalla, vaan perimällä alkoholistiset geenit. Jos ei ole näitä geenejä, ei voi tulla alkoholistiksi, vaikka kuinka joisi.

Kiitos muistutuksesta. Arvostan huolenpitoasi.
        Päädyimme Mummotunneliin. Esiintyjänä oli Eini.
        Tosi hauska ilta! 😀💃

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitos muistutuksesta. Arvostan huolenpitoasi.
        Päädyimme Mummotunneliin. Esiintyjänä oli Eini.
        Tosi hauska ilta! 😀💃

Kiitos kiittämästä!

Mää vaan kun oon ollut kuivilla jo viitisenkymmentä vuotta, en oo eksyny kapakoihinkaan. Onks Mummotunneli semmone, ja oks sen nimi oikee, vai kansan antama?

• rennosti.m kirjoitti:

Kiitos kiittämästä!

Mää vaan kun oon ollut kuivilla jo viitisenkymmentä vuotta, en oo eksyny kapakoihinkaan. Onks Mummotunneli semmone, ja oks sen nimi oikee, vai kansan antama?

Mielestäni Mummotunneli on kansan antama nimi, jonka ravintola otti omakseen. Ei kannattanut muuttaa tutuksi tullutta nimeä. Tuo on jo vakiintunut asiakkaiden keskuudessa ja ilmeisesti on saanut myös positiivista mainetta hauskana illanviettopaikkana.

• Anonyymi00002

Sokrateksen opettaja oli nainen Aspasia Miletoslainen.

• Anonyymi00006

Ja Jumalan äiti oli nainen. Ja muuta vastaavaa p*skaa.

• 00002: "Sokrateksen opettaja oli nainen Aspasia Miletoslainen."

Mää taas tykkään ku punasest polkupyöräst Hypatia Aleksandrialaisest (m.kreik. Ὑπατία, noin 355 – 415), filosofist, matemaatikost, tähtitieteilijäst ja opettajast.

Fanaatiset kristityt "raahasivat (hänet) Kaisareionin kirkkoon, missä riisuivat hänet kokonaan ja murhasivat hänet kattotiilillä. Revittyään hänen ruumiinsa kappaleiksi, he veivät silvotut jäsenet paikkaan nimeltä Kinaron ja polttivat ne."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hypatia_Aleksandrialainen

Kamaloittavaa historiaa, mutta Hypatian jalous loistaa kuin tähdet.

• Anonyymi00004

Miehenä en voi muuta sanoa kuin että kuningattarille kumarran ja joka asiassa naiset on yhtä hyviä kuin miehet

• Anonyymi00008

Mikä ihmeen alemmuuskompleksi? En minä ainakaan ole vielä tavannut yhtään miestä, joka olisi kaikessa parempi ja hyvin vähän sellaisiakin, jotka olisivat missään hyödyllisessä asiassa parempia.

• Anonyymi00010

Ai mikä alemmuuskompleksi? Naiset voi olla huonompia asioissa mitä ei ole saanut oppia ja opetella. Niin muuten miehetkin silloin on. Sukupuoli kun ei tee ketään osaavaksi eikä eteväksi.

Joka muuta väittää on itse alemmuuskompleksinen ylemmyyskomplekseineen. 😊

• Anonyymi00012
    • Anonyymi00013

Woketetaan ja mokutetaan aamun koittoon kulti

• Anonyymi00014

Se complex (Cheyenne Mountain Complex) tulee lihavuuden pelosta, kun ei haluaisi olla lihava.

Lihavuus yleensä yhdistetään laiskuuteen. Tai perinteisesti.

Vaikka lihavuus voi olla periytyvää, geeneistäjohtuvaa hidasta aineenvaihduntaa, jota kyllä tupakointi nopeuttaisi mutta en suosittele.

The Cheyenne Mountain Complex is a highly secure, Cold War-era military installation located 2,000 feet beneath granite in Colorado Springs, Colorado. Constructed to survive a nuclear strike, it serves as an alternate command center for NORAD and U.S. Northern Command (USNORTHCOM), and hosts crew qualification and space defense training.

• Anonyymi00015

Vain feministit ovat ongelma ja generoivat ongelmia. Se on jokin mielensairaus jonka aiheuttajaa ei vielä ymmärretä eikä sitä osata hoitaa/lääkitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      788
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe