Nopeus ei ole tärkeää kuin aloittaa uinnin. Ravitsemus on todella tärkeää uinnissa.
Siinä suomalaisilla suomen menestyneimmän tiimin puhetta jotta olet menestyvä pitkien, intensiivisten ja aerobisten harjoittelun johteesta
Nousujohteisen aerobisen harjoittelun merkitys on unohtunut. Sprinttimatkat ovat uimareiden suosiossa, vaikka harjoittelussa pitäisi keskittyä kestävyyspuoleen", Sievinen painottaa.
https://www.kaleva.fi/kestavyysharjoittelu-on-unohdettu/2045593
Huolestuttavaa, tehkää useammin intensiivisiä ja aerobisia uintimatkoja
Tärkein asia uimisessa on tekniikka
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Monet kuntouimarit ui tunnin putkeen sillä täysin samalla vauhdilla rintauintia pää pystyssä. Kuntouimareilla olisi hyötyä tehdä välillä intervallityyppisiä treenejä, matkoja vaihdellen. Kilpauimareilla sen aerobisen kunnon kehittäminen on sen sijaan todella tärkeää. Olen huomannut kilpauimarina, että monet valmentajat uittavat jo nuorilla lapsilla (alle 10v) nopeita sprinttityylisiä treenejä monta kertaa viikossa, kun pääpaino tulisi olla kestävyydessä ja hauskuudessa. Yleisesti vanhemmat valmentajat korostaa aerobisen kunnon kehittämistä vähitellen nuoria enemmän.
- Anonyymi00002
Mahtavaa
- Anonyymi00003
Joillain menee vettä korvista sisään noin ei voida laittaa päätä veden alle rintauinnissa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joillain menee vettä korvista sisään noin ei voida laittaa päätä veden alle rintauinnissa
Kaupoissa myydään uintiin tarkoitettuja korvatulppia, joilla estetään veden pääsy korvaan. Ja jos ne meinaa tippua korvasta, päälle voi laittaa uimalakin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaupoissa myydään uintiin tarkoitettuja korvatulppia, joilla estetään veden pääsy korvaan. Ja jos ne meinaa tippua korvasta, päälle voi laittaa uimalakin.
Olen samaa mieltä, onneksi minulla ei ole ongelmia asian kanssa
- Anonyymi00006
Tosin rintauintia tunnin pää veden päällä ei ole mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405