Yöllä humalassa tillin-tallin höpöttää.

Anonyymi-ap

Höpöttää NIIN höpöjä että aamulla krapulassa ei edes uskalla katsoa mitä tuli höpöteltyä.

16

72

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei niitä kukaan laske. Työpaikalla saattaa vähän näön vuoksi jos jotain taseita pitää korjailla. Köhisyttää kuin poliitikolla.

• Anonyymi00003

Eiku hetkinen..

• Anonyymi00004

Se on hyvä jos ei oo elämää ei oo sanottavaakaan.

• Anonyymi00005

Kaikki vaan slide to the future.

• Luulenpa hyvin arvaavani, kenestä puhut, mutta tiedätkö, että ihminen ei ole itse voinut vaikuttaa siihen, mitä geenejä on vanhemmiltaan perinyt. Jos voisi, olisivat harvassa alkoholistit.

• Anonyymi00006

Tiedät mitä Lex meinaa se lakijuttu? Sitä pyörittää proteiinikaavat. Ajankäyttö kuluttaa rasvoja tai tuottaa niitä. Siksi lekurit ja lakimiehet on kaikkein sottaisimpia kotona. Ne tuottaa niitä tietämättään.

• Anonyymi00007

Siivoojat pitää laitokset puhtaana mitä jengi ihailee. Ainoastaan.

• Anonyymi00008

Veret seisauttava juttu. Vitsi vitsi.

• Anonyymi00009

Works like magic.

• Anonyymi00011

Moninaisuudessaan ihminen ei muista että ainoa mikä erottaa mitään mistään on solukalvo.

• Anonyymi00012

Siksi on "kalvosinnapit" joita kosketellaan hivellään ja kiillotellaan aina ennen puhujanpönttöön menoa. Siirrä se mieletäsi ja kaikki saumat ratkeaa.

• Anonyymi00014

Yleensä ratkeaminen jollain tavalla tarkoittaa jonkinlaista vahvistumista vanhoista muoteista. Sama tässäkin tapauksessa ja yhtäkkiä olet "eri puolella". Mikä tahansa se parempi olisikaan.

• Anonyymi00016

Monella saattaa tulla jotain mustasukkaisuuksia näistä tämmöisistä miksei lapsena jo, opetettu jne. jne. mutta enemmänkin, niinpäin että kausaliteetti pimittää joitain asioita ennen kuin osaa edes ymmärtää lukemaansa, on valmis.

Joten ei mitää falung gongeja-hirttäjäisiä ja noitien polttoja. Naapurilla on kiiltävämmät panssarivaunut eteenpäin vaan sinne jos...

• Anonyymi00017

Mulle saisi joku laittaa känniviestejä. Semmosia että tykkäis ja jotain... Mut eipä näy eikä kuulu.

• Anonyymi00018

Alkoholi on pska päihde, se lamaa itsekontrollia ja sammuttaa järjen, silti torso kykenee toimimaan siinä tilassa, mikä on erittäin vaarallista monin tavoin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe