Höpöttää NIIN höpöjä että aamulla krapulassa ei edes uskalla katsoa mitä tuli höpöteltyä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ei niitä kukaan laske. Työpaikalla saattaa vähän näön vuoksi jos jotain taseita pitää korjailla. Köhisyttää kuin poliitikolla.
- Anonyymi00003
Eiku hetkinen..
- Anonyymi00004
Se on hyvä jos ei oo elämää ei oo sanottavaakaan.
- Anonyymi00005
Kaikki vaan slide to the future.
Luulenpa hyvin arvaavani, kenestä puhut, mutta tiedätkö, että ihminen ei ole itse voinut vaikuttaa siihen, mitä geenejä on vanhemmiltaan perinyt. Jos voisi, olisivat harvassa alkoholistit.
- Anonyymi00006
Tiedät mitä Lex meinaa se lakijuttu? Sitä pyörittää proteiinikaavat. Ajankäyttö kuluttaa rasvoja tai tuottaa niitä. Siksi lekurit ja lakimiehet on kaikkein sottaisimpia kotona. Ne tuottaa niitä tietämättään.
- Anonyymi00007
Siivoojat pitää laitokset puhtaana mitä jengi ihailee. Ainoastaan.
- Anonyymi00008
Veret seisauttava juttu. Vitsi vitsi.
- Anonyymi00009
Works like magic.
- Anonyymi00011
Moninaisuudessaan ihminen ei muista että ainoa mikä erottaa mitään mistään on solukalvo.
- Anonyymi00012
Siksi on "kalvosinnapit" joita kosketellaan hivellään ja kiillotellaan aina ennen puhujanpönttöön menoa. Siirrä se mieletäsi ja kaikki saumat ratkeaa.
- Anonyymi00014
Yleensä ratkeaminen jollain tavalla tarkoittaa jonkinlaista vahvistumista vanhoista muoteista. Sama tässäkin tapauksessa ja yhtäkkiä olet "eri puolella". Mikä tahansa se parempi olisikaan.
- Anonyymi00015
Ja ymmärrät tämän https://sciencesensei.com/photos-and-videos-that-convince-us-that-time-travel-exists/
- Anonyymi00016
Monella saattaa tulla jotain mustasukkaisuuksia näistä tämmöisistä miksei lapsena jo, opetettu jne. jne. mutta enemmänkin, niinpäin että kausaliteetti pimittää joitain asioita ennen kuin osaa edes ymmärtää lukemaansa, on valmis.
Joten ei mitää falung gongeja-hirttäjäisiä ja noitien polttoja. Naapurilla on kiiltävämmät panssarivaunut eteenpäin vaan sinne jos... - Anonyymi00017
Mulle saisi joku laittaa känniviestejä. Semmosia että tykkäis ja jotain... Mut eipä näy eikä kuulu.
- Anonyymi00018
Alkoholi on pska päihde, se lamaa itsekontrollia ja sammuttaa järjen, silti torso kykenee toimimaan siinä tilassa, mikä on erittäin vaarallista monin tavoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483