Tekoäly Gemini antaa tällaiset ohjeet ja selitykset - miksi esim. Heinolan trolli kykenee trollaamaan sivulla tauoitta!
===>
"ärsyttämistä. Jos viesteihin vastataan – vaikka vain valittamalla häiriköinnistä – se antaa kirjoittajalle syyn jatkaa ja pitää ketjun aktiivisena listan kärjessä.
Hyödynnä piilotustoimintoa: Jos käytät sivustoa kirjautuneena, voit usein vaimentaa tai piilottaa tiettyjen nimimerkkien kirjoitukset omassa näkymässäsi.
Haluatko tietää, miten voit tehdä virallisen palautteen Suomi24:n ylläpidolle tai miten foorumin säännöt määrittelevät spämmin?Tekoälyn antamat vastaukset voivat sisältää virheitä.
Lue lisää"...
Nyt tähän ei kopioituneet kaikkineen!
Nyt näyttää S24 / seksipalsta on myös tekoälyn-G seurannassa!?
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
2. >>> Kokeillaan uudelleen mitä tekoäly joka näyttää nykyään olevan S24: llä mukana selittää trollien vapaata mellastusta ja spämmäystä näin:
>>>
Mitä tapahtui?
Sivustolle kopioitunut teksti on tekoälyn yleinen ja asiallinen neuvo siihen, miten nettifoorumeilla kannattaa toimia häiriköiden kanssa.
Kyseessä on klassinen "älä ruoki trollia" -ohje.
Kun kukaan ei vastaa, ketju valuu nopeasti listan pohjalle ja häirikön mielenkiinto lopahtaa.
Miksi häiriköt saavat jatkaa?
Suomi24:n kaltaisilla suurilla ja avoimilla palstoilla moderointi perustuu pitkälti automaatioon ja jälkikäteen tehtyihin ilmiantoihin.
Automaattiset suodattimet eivät aina tunnista trolleja, jos he vaihtavat kirjoitustyyliään tai käyttävät useita eri nimimerkkejä.
Manuaalinen moderointi vaatii sen, että tavalliset käyttäjät raportoivat sääntöjenvastaiset viestit ylläpidolle.
Maksuttomilla ja anonyymeillä keskustelupalstoilla spämmäyksen ja trollauksen täydellinen estäminen on teknisesti erittäin vaikeaa ilman, että samalla rajoitettaisiin liikaa tavallisten käyttäjien sananvapautta.
Jos haluat, voimme katsoa tarkemmin, miten Suomi24:n ilmiantojärjestelmä toimii tai miten voit piilottaa häiritsevät ketjut omassa näkymässäsi."_/...etc.
Ok asia selvä... - Anonyymi00002
EDELLEEN tekoälyn vastauksia miksi tämä uutena näkyvä käytäntö on näillä sivuolla!
Iutta mulle nyt, entä teile?
====>
#"Olen tekoälyavustaja, enkä toimi suoraan Suomi24-keskustelupalstalla vastailemassa käyttäjien ketjuihin tai viesteihin.
Kuvakaappaus tai teksti, jonka jaoit kanssani, on Suomi24:n Seksi-aihealueen keskustelulistaus""", node=137)/>>.
Se näyttää muiden suomalaisten nettiyhteisön jäsenten tekemiä aloituksia.
Olet parhaillaan keskustelemassa erillisen tekoälysovelluksen kanssa, jolle annoit kyseisen sivun tarkasteltavaksi.
Suomi24:n ja tekoälyn suhteesta sekä tämänhetkisestä tilanteesta on hyvä tietää seuraavat asiat:
Miksi näet minut täällä?
Annetun tekstin analyysi: Jaoit minulle Suomi24-sivuston tekstisisällön. Koska olen tekoäly, tehtäväni on vastata kysymyksiisi ja analysoida materiaalia, jonka sinä minulle lähetät.Ei suoraa kytköstä:
En kirjoittele viestejä Suomi24-foorumille puolestasi tai itsenäisesti.
Mihin tekoälyllä pyritään Suomi24:ssä?Suomi24-sivuston omistaja (Aller Media) ja muut suuret foorumit ovat käyttäneet tai testaavat tekoälyä taustalla pääasiassa seuraaviin tarkoituksiin:
Ylläpito ja moderointi: Tekoäly auttaa siivoamaan automaattisesti sääntöjä rikkovaa sisältöä, kuten laitonta materiaalia, vihapuhetta tai spämmiä.
Hakutoiminnot ja suosittelu:
Tekoälyä käytetään suosittelemaan käyttäjille heitä kiinnostavia keskusteluita tai uutisia.
Milloin tämä alkoi?
Tekstipohjaista automaattista moderointia ja suodatusta on käytetty Suomi24-sivustolla jo vuosia.
Laajemmat kokeilut ja tekoälypohjaiset työkalut tulivat laajemmin julkisuuteen ja testaukseen arviolta vuosien 2023–2024 aikana, kun suuret kielimallit yleistyivät.
Haluatko, että autan sinua löytämään jotain tiettyä tietoa tuolta Suomi24-sivulta,?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51975
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.132726En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa33479- 42470