Kuka pirskatti uskalsi sulkea

quistis

mun sähköpostin??? Apuaaaaa...mä en saa sitä auki....Tuokaa työkaluja..tongit,sorkkarauta tai jotain:o(( Help,help....

41

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

Mitä kauheeta nyt on tapahtunut! Kerro heti:) Olen ihan kauhusta kankeena tääl tulossa apuun!

• quistis

luukkua auki...Ihan kamalaa...:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

luukkua auki...Ihan kamalaa...:o(

sitä luukkua vai tän sähkäriä! Tää posti temppuili aamulla ottopojalle, mut jos tarkotat sitä toista luukkua niin ootappa kun käyn vilasemassa:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sitä luukkua vai tän sähkäriä! Tää posti temppuili aamulla ottopojalle, mut jos tarkotat sitä toista luukkua niin ootappa kun käyn vilasemassa:)

tarkoitan ja tääkin on tosi hidas...Mä oon vaik kuinka monet taikasanat hokenut..Aukee millon haluu:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

tarkoitan ja tääkin on tosi hidas...Mä oon vaik kuinka monet taikasanat hokenut..Aukee millon haluu:o(

kattomassa. Kyl mul toimi ihan OK. Tää on kyl ollu tänään tosi hidas. Mikähän sul sit on ettei aukee? Mul se temppuili kyl eilen puolen päivän aikaan, ei sillon meinannu aueta millään.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

kattomassa. Kyl mul toimi ihan OK. Tää on kyl ollu tänään tosi hidas. Mikähän sul sit on ettei aukee? Mul se temppuili kyl eilen puolen päivän aikaan, ei sillon meinannu aueta millään.

alkais kohta pelittämään:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

alkais kohta pelittämään:o)))

niin:) Sekin kans takkuaa vähän väliä niinku tääkin posti, välil ei aukee millään tai sit tulee teksti yhteys estetty:(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

niin:) Sekin kans takkuaa vähän väliä niinku tääkin posti, välil ei aukee millään tai sit tulee teksti yhteys estetty:(

hidasta..No odotellaan:o)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

hidasta..No odotellaan:o)

taidan painua kattomaan löytäisinkö Nukku-Matin jostain vällyjeni seasata:) Palataan taas huomenna asiaan. Ottopojalle hyvän yön toivotukset kans mikäli jossain välissä hiipii kotiin sieltä tyttöjä jahtaamasta:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

taidan painua kattomaan löytäisinkö Nukku-Matin jostain vällyjeni seasata:) Palataan taas huomenna asiaan. Ottopojalle hyvän yön toivotukset kans mikäli jossain välissä hiipii kotiin sieltä tyttöjä jahtaamasta:)

perille...höh meneeks kaikki jo nukkumaan:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

perille...höh meneeks kaikki jo nukkumaan:o(

mä pitää sulle seuraa niin kauan et joku ilmestyy mut on ollu niin tosi hiljasta ettei juuri ketään ole näkynyt. Kuinka sun vieraitten kestitseminen suju?

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mä pitää sulle seuraa niin kauan et joku ilmestyy mut on ollu niin tosi hiljasta ettei juuri ketään ole näkynyt. Kuinka sun vieraitten kestitseminen suju?

Huomenna tulee äiti...ja sitä rataa koko viikon!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Huomenna tulee äiti...ja sitä rataa koko viikon!

hitsi! Mä en kans välitä sukujuhlista pätkääkään mut mun systeri on aina järjestämässä kaiken maailman kissan ristiäisiä, sit se loukkaantuu jos sanon etten mene. Sit mökötystä saa sit kestää seuraavat puol vuotta vähintään:(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

hitsi! Mä en kans välitä sukujuhlista pätkääkään mut mun systeri on aina järjestämässä kaiken maailman kissan ristiäisiä, sit se loukkaantuu jos sanon etten mene. Sit mökötystä saa sit kestää seuraavat puol vuotta vähintään:(

toteaa jälleen kerran;o))))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

toteaa jälleen kerran;o))))))

ollu nyt missään puskassa nurin kissankellot sylissä tai horsma suussa?:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ollu nyt missään puskassa nurin kissankellot sylissä tai horsma suussa?:)

Tänään ei mitään mokia..No vain noita kirjoitusvirheitä..Olen niin ajatuksissani ja huolissani ystävästä et nyt vasta tajusin...Heh..

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Tänään ei mitään mokia..No vain noita kirjoitusvirheitä..Olen niin ajatuksissani ja huolissani ystävästä et nyt vasta tajusin...Heh..

mä sen ystävän? Luultavastikkin, ellen pahasti erehdy, vai:) Huomenna mun on pakko painua pihalle täält kämpastä tai tuun hulluks vaikka sit satais kuinka paljon! Oon istunu kuin tatti tääl koht varmaan viikon:(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mä sen ystävän? Luultavastikkin, ellen pahasti erehdy, vai:) Huomenna mun on pakko painua pihalle täält kämpastä tai tuun hulluks vaikka sit satais kuinka paljon! Oon istunu kuin tatti tääl koht varmaan viikon:(

et tiedät;o) Mä olin tänään auringossa..Ihanasti ssääriä lämmitti...Oikein naatiskelin;o)))

• ..myös täällä.. ei pääse sisään.. ahistaa..

• quistis

;o))))))) Heh...Voinko olla avuksi???

• quistis kirjoitti:

;o))))))) Heh...Voinko olla avuksi???

..jos osaat avata sähköpostini ni silloin..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..jos osaat avata sähköpostini ni silloin..

Niin haluaisin...Mut en saa omaanikaan...Ja olis tarve...:o(

• quistis

nyt kyl tuut keskustelemaan...No tuu nyt..Quu tahtoo ihmisen seuraa..Tuuuuuuuuuuuu:o)) Äläs vain pelkästään lue....

• eijarina

mä en tajuu miks tää vippaa mut vähän väliä ulos ja joutuu kirjautumaan uudelleen sisään. Vähän aikaa viel notkun tässä kun taksi suhari meni saunaan ja meil on juttu kesken mesessä. Tuli just 8 kilsan lenkiltä kun treenaa taas maratoonii varten:)

• quistis

mesessäkin....:o)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mesessäkin....:o)

oli niin kuollutta kun ei ollu ketään paikalla. Mä vaan jätin sille sinne viestin ja se tuli vast äsken kotiin nyt vartoon et tulee saunasta ja saadaan sovittua jutuista, sit painun kyl maate joten nyt sanon sul hyvää yötä kun löyty jo muita juttu kavereita:) Huomiseen!!!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oli niin kuollutta kun ei ollu ketään paikalla. Mä vaan jätin sille sinne viestin ja se tuli vast äsken kotiin nyt vartoon et tulee saunasta ja saadaan sovittua jutuista, sit painun kyl maate joten nyt sanon sul hyvää yötä kun löyty jo muita juttu kavereita:) Huomiseen!!!

huomiseen kämppis:o))))

• porumies

pottu viru valgea?

• quistis

mikä:o/

• porumies
        quistis kirjoitti:

mikä:o/

viina. kippis!

• quistis
        porumies kirjoitti:

viina. kippis!

aukeeks sillä luukku ja muut postit:o)) Vau..

• Aki 43

...noilla työkaluilla pitäis yks luukku aueta! =)

• quistis

mut mä en taida osata käyttää yhtäkään niistä;o))
        Olo millainen tänään??

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

mut mä en taida osata käyttää yhtäkään niistä;o))
        Olo millainen tänään??

Oon meseilly koko illan parin vanhan tutun kanssa.

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Oon meseilly koko illan parin vanhan tutun kanssa.

koskaan ollu missään mesessä..Vain huuhaalla ja sit tolla 40 palstalla...Outo olento kai:o))
        Hyvä et voit paremmin...Olisko Sulla mitään kaunista aforismia??

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

koskaan ollu missään mesessä..Vain huuhaalla ja sit tolla 40 palstalla...Outo olento kai:o))
        Hyvä et voit paremmin...Olisko Sulla mitään kaunista aforismia??

Tiedä, että yksinkertainen ystävällisyyden lahja on suurempi kuin viisaiden kaikki viisaus.
        - DuBose Heyward

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Tiedä, että yksinkertainen ystävällisyyden lahja on suurempi kuin viisaiden kaikki viisaus.
        - DuBose Heyward

Sä sit löydät noita hyviä..Toikin on ihan totta:o)

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

Sä sit löydät noita hyviä..Toikin on ihan totta:o)

sähköpostissa on ongelmia? Mulla ainakin toimii suomi ja luukku? Vai onko jo selvinny ongelma?

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

sähköpostissa on ongelmia? Mulla ainakin toimii suomi ja luukku? Vai onko jo selvinny ongelma?

mut hitaasti ja vain joka kolmas kerta..Luukku ei ollenkaan:o(( Höh ja pöh..Mä vähän jo luukulle murisinkin..Ei auennu..Jos vaikka itkis..

• quistis

et Sä meet ennen mua;o)))

• quistis

Sain luukun auki:o)))))))))))

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe