mun sähköpostin??? Apuaaaaa...mä en saa sitä auki....Tuokaa työkaluja..tongit,sorkkarauta tai jotain:o(( Help,help....
Kuka pirskatti uskalsi sulkea
41
1249
Vastaukset
- eijarina
Mitä kauheeta nyt on tapahtunut! Kerro heti:) Olen ihan kauhusta kankeena tääl tulossa apuun!
- quistis
luukkua auki...Ihan kamalaa...:o(
- eijarina
quistis kirjoitti:
luukkua auki...Ihan kamalaa...:o(
sitä luukkua vai tän sähkäriä! Tää posti temppuili aamulla ottopojalle, mut jos tarkotat sitä toista luukkua niin ootappa kun käyn vilasemassa:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
sitä luukkua vai tän sähkäriä! Tää posti temppuili aamulla ottopojalle, mut jos tarkotat sitä toista luukkua niin ootappa kun käyn vilasemassa:)
tarkoitan ja tääkin on tosi hidas...Mä oon vaik kuinka monet taikasanat hokenut..Aukee millon haluu:o(
- eijarina
quistis kirjoitti:
tarkoitan ja tääkin on tosi hidas...Mä oon vaik kuinka monet taikasanat hokenut..Aukee millon haluu:o(
kattomassa. Kyl mul toimi ihan OK. Tää on kyl ollu tänään tosi hidas. Mikähän sul sit on ettei aukee? Mul se temppuili kyl eilen puolen päivän aikaan, ei sillon meinannu aueta millään.
- quistis
eijarina kirjoitti:
kattomassa. Kyl mul toimi ihan OK. Tää on kyl ollu tänään tosi hidas. Mikähän sul sit on ettei aukee? Mul se temppuili kyl eilen puolen päivän aikaan, ei sillon meinannu aueta millään.
alkais kohta pelittämään:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
alkais kohta pelittämään:o)))
niin:) Sekin kans takkuaa vähän väliä niinku tääkin posti, välil ei aukee millään tai sit tulee teksti yhteys estetty:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
niin:) Sekin kans takkuaa vähän väliä niinku tääkin posti, välil ei aukee millään tai sit tulee teksti yhteys estetty:(
hidasta..No odotellaan:o)
- eijarina
quistis kirjoitti:
hidasta..No odotellaan:o)
taidan painua kattomaan löytäisinkö Nukku-Matin jostain vällyjeni seasata:) Palataan taas huomenna asiaan. Ottopojalle hyvän yön toivotukset kans mikäli jossain välissä hiipii kotiin sieltä tyttöjä jahtaamasta:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
taidan painua kattomaan löytäisinkö Nukku-Matin jostain vällyjeni seasata:) Palataan taas huomenna asiaan. Ottopojalle hyvän yön toivotukset kans mikäli jossain välissä hiipii kotiin sieltä tyttöjä jahtaamasta:)
perille...höh meneeks kaikki jo nukkumaan:o(
- eijarina
quistis kirjoitti:
perille...höh meneeks kaikki jo nukkumaan:o(
mä pitää sulle seuraa niin kauan et joku ilmestyy mut on ollu niin tosi hiljasta ettei juuri ketään ole näkynyt. Kuinka sun vieraitten kestitseminen suju?
- quistis
eijarina kirjoitti:
mä pitää sulle seuraa niin kauan et joku ilmestyy mut on ollu niin tosi hiljasta ettei juuri ketään ole näkynyt. Kuinka sun vieraitten kestitseminen suju?
Huomenna tulee äiti...ja sitä rataa koko viikon!
- eijarina
quistis kirjoitti:
Huomenna tulee äiti...ja sitä rataa koko viikon!
hitsi! Mä en kans välitä sukujuhlista pätkääkään mut mun systeri on aina järjestämässä kaiken maailman kissan ristiäisiä, sit se loukkaantuu jos sanon etten mene. Sit mökötystä saa sit kestää seuraavat puol vuotta vähintään:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
hitsi! Mä en kans välitä sukujuhlista pätkääkään mut mun systeri on aina järjestämässä kaiken maailman kissan ristiäisiä, sit se loukkaantuu jos sanon etten mene. Sit mökötystä saa sit kestää seuraavat puol vuotta vähintään:(
toteaa jälleen kerran;o))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
toteaa jälleen kerran;o))))))
ollu nyt missään puskassa nurin kissankellot sylissä tai horsma suussa?:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
ollu nyt missään puskassa nurin kissankellot sylissä tai horsma suussa?:)
Tänään ei mitään mokia..No vain noita kirjoitusvirheitä..Olen niin ajatuksissani ja huolissani ystävästä et nyt vasta tajusin...Heh..
- eijarina
quistis kirjoitti:
Tänään ei mitään mokia..No vain noita kirjoitusvirheitä..Olen niin ajatuksissani ja huolissani ystävästä et nyt vasta tajusin...Heh..
mä sen ystävän? Luultavastikkin, ellen pahasti erehdy, vai:) Huomenna mun on pakko painua pihalle täält kämpastä tai tuun hulluks vaikka sit satais kuinka paljon! Oon istunu kuin tatti tääl koht varmaan viikon:(
- quistis
eijarina kirjoitti:
mä sen ystävän? Luultavastikkin, ellen pahasti erehdy, vai:) Huomenna mun on pakko painua pihalle täält kämpastä tai tuun hulluks vaikka sit satais kuinka paljon! Oon istunu kuin tatti tääl koht varmaan viikon:(
et tiedät;o) Mä olin tänään auringossa..Ihanasti ssääriä lämmitti...Oikein naatiskelin;o)))
..myös täällä.. ei pääse sisään.. ahistaa..
- quistis
;o))))))) Heh...Voinko olla avuksi???
quistis kirjoitti:
;o))))))) Heh...Voinko olla avuksi???
..jos osaat avata sähköpostini ni silloin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..jos osaat avata sähköpostini ni silloin..
Niin haluaisin...Mut en saa omaanikaan...Ja olis tarve...:o(
- quistis
nyt kyl tuut keskustelemaan...No tuu nyt..Quu tahtoo ihmisen seuraa..Tuuuuuuuuuuuu:o)) Äläs vain pelkästään lue....
- eijarina
mä en tajuu miks tää vippaa mut vähän väliä ulos ja joutuu kirjautumaan uudelleen sisään. Vähän aikaa viel notkun tässä kun taksi suhari meni saunaan ja meil on juttu kesken mesessä. Tuli just 8 kilsan lenkiltä kun treenaa taas maratoonii varten:)
- quistis
mesessäkin....:o)
- eijarina
quistis kirjoitti:
mesessäkin....:o)
oli niin kuollutta kun ei ollu ketään paikalla. Mä vaan jätin sille sinne viestin ja se tuli vast äsken kotiin nyt vartoon et tulee saunasta ja saadaan sovittua jutuista, sit painun kyl maate joten nyt sanon sul hyvää yötä kun löyty jo muita juttu kavereita:) Huomiseen!!!
- quistis
eijarina kirjoitti:
oli niin kuollutta kun ei ollu ketään paikalla. Mä vaan jätin sille sinne viestin ja se tuli vast äsken kotiin nyt vartoon et tulee saunasta ja saadaan sovittua jutuista, sit painun kyl maate joten nyt sanon sul hyvää yötä kun löyty jo muita juttu kavereita:) Huomiseen!!!
huomiseen kämppis:o))))
- porumies
pottu viru valgea?
- quistis
mikä:o/
- porumies
quistis kirjoitti:
mikä:o/
viina. kippis!
- quistis
porumies kirjoitti:
viina. kippis!
aukeeks sillä luukku ja muut postit:o)) Vau..
- Aki 43
...noilla työkaluilla pitäis yks luukku aueta! =)
- quistis
mut mä en taida osata käyttää yhtäkään niistä;o))
Olo millainen tänään?? - Aki 43
quistis kirjoitti:
mut mä en taida osata käyttää yhtäkään niistä;o))
Olo millainen tänään??Oon meseilly koko illan parin vanhan tutun kanssa.
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
Oon meseilly koko illan parin vanhan tutun kanssa.
koskaan ollu missään mesessä..Vain huuhaalla ja sit tolla 40 palstalla...Outo olento kai:o))
Hyvä et voit paremmin...Olisko Sulla mitään kaunista aforismia?? - Aki 43
quistis kirjoitti:
koskaan ollu missään mesessä..Vain huuhaalla ja sit tolla 40 palstalla...Outo olento kai:o))
Hyvä et voit paremmin...Olisko Sulla mitään kaunista aforismia??Tiedä, että yksinkertainen ystävällisyyden lahja on suurempi kuin viisaiden kaikki viisaus.
- DuBose Heyward - quistis
Aki 43 kirjoitti:
Tiedä, että yksinkertainen ystävällisyyden lahja on suurempi kuin viisaiden kaikki viisaus.
- DuBose HeywardSä sit löydät noita hyviä..Toikin on ihan totta:o)
- Aki 43
quistis kirjoitti:
Sä sit löydät noita hyviä..Toikin on ihan totta:o)
sähköpostissa on ongelmia? Mulla ainakin toimii suomi ja luukku? Vai onko jo selvinny ongelma?
- quistis
Aki 43 kirjoitti:
sähköpostissa on ongelmia? Mulla ainakin toimii suomi ja luukku? Vai onko jo selvinny ongelma?
mut hitaasti ja vain joka kolmas kerta..Luukku ei ollenkaan:o(( Höh ja pöh..Mä vähän jo luukulle murisinkin..Ei auennu..Jos vaikka itkis..
- quistis
et Sä meet ennen mua;o)))
- quistis
Sain luukun auki:o)))))))))))
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671