Olen pyöräillyt kemissä 4 vuoden ajan . Noin 4000 km. Sähköpyörällä . Olen ilokseni havainnut että on todella hienoja autoilijoita . Myös ulkomaalaiset . Kun ajat suojatietä kohti he pysäyttävät auton . Ja antavat vapaasti tilaa. Näille herrasmies autoilijoille on ilo nostaa kättä. Toki sekaan mahtuu näitä minä tässä ensin ääliöitä jotka ovat minullekkin aiheuttaneet vaara tilanteita
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Käytännössä autoilijan on monessaki paikassa hidastettava risteyksessä näkyvyyden vuoksi ihan alhaiseen nopeuteen, pienempien ajoneuvojen kuten polkupyörien tai sähköpolkupyörien on helpompi pitää nopeutta kun uskovat pystyvän pysäyttään nopeasti. Pahimmassa tapauksessa pyöräilijän tullessa kääntyvän auton takaa jopa 25kilometrin tunnissa voi johtaa vaikeata havaita pienestä sivupeilistä jossa voi jonain päivänä sateella olla vesipisaroita? Viisaat pyöräilijät tajuavat ajaessa ajotiellä katsovan edessä kulkevaa autoilajan ajoneuvon vilkkuvaloja mihin kääntymässä, eivätkä pyöräilijät runno vilkun puolelta läpi.
Harvoi mutta pahinpia tilanteita ollut Kemissä kun pyöräilijä ajaa vain kävelyyn tarkoitetulla jalkakäytävällä, tullee noin yhdessä sekunnissa aivan talon takaa suojatielle jarruttamata ehkä yhtään.- Anonyymi00002
Ja pyöräilijä tummis vaatteis ja ilman valoja ! Oikeen hyvä yhistelmä ! :/
- Anonyymi00003
Sähköpyörä ei kuntoa kasvata.
- Anonyymi00004
Ei se kasvata . Mut jos kauempaan kaupunkiin pyöräilee.. on helpotus.
- Anonyymi00005
AP. MITEN JAKSOIT 4 VUOTTA PYÖRÄILLÄ EKKÖS VÄSYNYT EIKÄ KERTAAKAAN PYSÄHTYNYT.
- Anonyymi00006
Aloittajalla on vielä noin 10-20 tuhatta km. jäljellä ja sen jälkeen sähkömoottorin voi heittää pois. Ei voi korjata, ja uudet maksavat vajaasta 600 eurosta noin tuhsnteen euroon.
Toista on vanha "presentti" jolla eräskin on ajanut lähes 200 000 km. Huoltoa, ja huolenpitoa se vain vaatii.- Anonyymi00007
hahah oikein leuhkitaa eikä mikään pidä paikkaansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534