Aiotko mennä tänään ja huomenna

Anonyymi-ap

Kalaan kalastelemaan ja millä kalastat ongella virvelillä vai millä ja ihan rantakalastustako vai veneellä kalaan ja naisille extra kysymys aiotko napata kalan ja oman miehen samalla reissulta

28

178

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En aijo, koska ei ole kalastuslupaa hankittu vielä.
      Kalatustarvikkeetkin ovat vielä somasti solmussa ja ne pitäisi huoltaa ja järjestellä.
      Virvelillä kalastelen.
      Kala olisi kiva, mies on jo.

• Anonyymi00002

No onko 47 euroa pankkitilillä rahaa ja osta kalastuslupa ja voit vaihtaa miestä eli ota uusi mies

• Anonyymi00003

Tai et ota omaa miestä vaan teet jonkun kalamiehen onnelliseksi eli sekstaat jonkun kivan kalamiehen kanssa rannalla

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No onko 47 euroa pankkitilillä rahaa ja osta kalastuslupa ja voit vaihtaa miestä eli ota uusi mies

No ei ole sellasta summaa edes nyt, ehkä sitten ensi kuussa kunhan olen laskut maksanut.
        Miksi vaihtaisin miestä, saman miehen kanssa ollut jo yli 10 vuotta. Minä en vaihtele miestä lennossa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No ei ole sellasta summaa edes nyt, ehkä sitten ensi kuussa kunhan olen laskut maksanut.
        Miksi vaihtaisin miestä, saman miehen kanssa ollut jo yli 10 vuotta. Minä en vaihtele miestä lennossa.

Tiedän iso summa mut pian on jo kesä mennyt tai mene onkimaan ei tarvi kalastuslupaa ja ehkä vaihtelu virkistää eli menet yksin onkimaan ja isket ja tyydytät jonkun kalamiehen ja hän sinut ja kotiin palaat tyydytettynä ja onnellisena ja kalojen kanssa ja ehkä sen jälkeen haluat aina silloin tällöin käydä yksinäsi kalassa

• Anonyymi00009

No ajattelin jos piristyisit ajatuksesta no joo ei pettäminen kivaa ole eli mene miehesi kanssa kalaan

• Anonyymi00006

Menen veteen, missä on geometriset reunat.
      Vilma

• Anonyymi00016

Juuri kanssa ajattelin mennä geometriseen veteen noin +40 astetta, ennenkö ajan kaupunkiin

• Anonyymi00010

Nyt ei pääse kallaa ku o kippeenä☹️

• Menen koko viikon töihin. Markkinointi alkaa vihdoin tuottamaan tulosta. 😊

• Anonyymi00011

Koitas mennä kalaan eli tee jotain kivaa ja rentoudu ja samalla saat ruokaa pöytään eli mene kalaan ja nauti elämästä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Koitas mennä kalaan eli tee jotain kivaa ja rentoudu ja samalla saat ruokaa pöytään eli mene kalaan ja nauti elämästä

Kalaan mennään sitten, kun on rahaa ruokaan ja asumiseen.

• Anonyymi00012

En aio. En tänään, en huomenna, en ensi viikolla, enkä koko lopuvuonnakaan. Ensi kesänä voin taas jossain kohtaa yhden kalan napata.

• Anonyymi00013

Uima-altaaseen pulahdan tuossa myöhemmin. Siinä tämän päivän vesielementit.

• Anonyymi00014

Terassille vesilasin kanssa. Vieheenä avonainen toppi, sortsisääret ja aurinkolasit.

• Anonyymi00015

Haaveilen siitä hetkestä, että hän opettaisi mulle kalastusta. Ei sillä niin väliä oppisinko mutta se hetki olisi varmasti rento ja hauska. Ehkä hän yllättäisi ja kaivaisi taskustaan mulle vieheen jonka haluaisi antaa lahjaksi. Ripustaisin sen kalastajahattuun jonka olen saanut häneltä. Hymyilisin hänelle ja antaisin pusun kiitokseksi. Ehkä tilanne riistäytyisi käsistä kiihkeäksi hetkeksi kunnes taas jatkaisimme kalastamista raukeuna ja rentoina.

• Anonyymi00017

Tuo olis täydellinen kala reissu

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuo olis täydellinen kala reissu

Ja niin saattaa vielä oikeasti käydä ❤️
        Ei mahdoton

• Anonyymi00018

Sen verran kuuma, että kalat liikkuu syvällä. En siis mene

• Anonyymi00020

Kalastelen mieheni veneessä ja ei ole kalastuslupaa. Mies sanoo ettei niitä tule kukaan kyselee joten voin hiukan kalastella.

• Anonyymi00021

Magneetilla kalastamaan sillalta, voi saada saaliiksi vaikka hyvän polkupyörän.
      Koska niitä heitellään yleisesti silloilta veteen molskis.

Ohje miten voit tehdä itse voimakkaan magneetin romuista: jos on vanhoja tietokoneen kiintolevyjä: pura niin sisällä on voimakkaita magneetteja niitä monia vierekkäin, on ruuvien reiätkin valmiina, vaikka puupalikkaan niitä, ja vahva köysi "siimaksi".

jaksaa nostaa yksikin tuollainen rautalapion, ja kätevä jos nurmikolle tipahtaa joku ruuvi, mutteri tai avaimet heinikköön, niin tuollainen varrella noukkii ja löytää.

• Anonyymi00022

Minusta olisi tosi ihanaa virvelöidä aamulla varhain.
      Ei oo vettä, rantaa, venettä, airoja...
      Vilma

• Anonyymi00023

Kun on tuhansien järvien maa: lähdet vain kävelemään johonkin suuntaan metsään, niin ennen pitkää tulee joku vesistö vastaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kun on tuhansien järvien maa: lähdet vain kävelemään johonkin suuntaan metsään, niin ennen pitkää tulee joku vesistö vastaan.

Kuule. Tulee karhu vastaan nopeammin kuin järvi.
        Vilma

• Anonyymi00024

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin joillekin on liikaa jopa lemmikin ulkoiluttamisen se katsotaan systemaattiseksi tierusteluksi, se tuli kalastelusta mieleen

• Anonyymi00026

Kalastus on hyvä harrastus. Käyn mieheni mukana kalassa. Meillä on kalaverkkojakin. Keväällä kalastetaan siikaa ja joskus tulee taimeniakin. Kesästä syksyyn kalastetaan ahventa. Ahven on hyvää ruokaa ja kala maksaa kaupassa paljon joten kalastamme sitä ja ei se maksa mitään. Syksyllä varsinkin tulee kymmeniä kiloja ahvenia.

• Anonyymi00027

En aio mennä kalaan. En osaa kalastaa, olen aivan liian nössö siihen. Mistä voidaankin päätellä, että olen myöskin aivan liian nössö nappaamaan miehen oli kalastusreissua tai ei 😁

Aletheias

• Anonyymi00028

Kalastin ennen dynamiitilla. Nykyään kalastan heksotoli porapatruunoilla ja aikatulilangalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe