Kalaan kalastelemaan ja millä kalastat ongella virvelillä vai millä ja ihan rantakalastustako vai veneellä kalaan ja naisille extra kysymys aiotko napata kalan ja oman miehen samalla reissulta
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
En aijo, koska ei ole kalastuslupaa hankittu vielä.
Kalatustarvikkeetkin ovat vielä somasti solmussa ja ne pitäisi huoltaa ja järjestellä.
Virvelillä kalastelen.
Kala olisi kiva, mies on jo.- Anonyymi00002
No onko 47 euroa pankkitilillä rahaa ja osta kalastuslupa ja voit vaihtaa miestä eli ota uusi mies
- Anonyymi00003
Tai et ota omaa miestä vaan teet jonkun kalamiehen onnelliseksi eli sekstaat jonkun kivan kalamiehen kanssa rannalla
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No onko 47 euroa pankkitilillä rahaa ja osta kalastuslupa ja voit vaihtaa miestä eli ota uusi mies
No ei ole sellasta summaa edes nyt, ehkä sitten ensi kuussa kunhan olen laskut maksanut.
Miksi vaihtaisin miestä, saman miehen kanssa ollut jo yli 10 vuotta. Minä en vaihtele miestä lennossa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ei ole sellasta summaa edes nyt, ehkä sitten ensi kuussa kunhan olen laskut maksanut.
Miksi vaihtaisin miestä, saman miehen kanssa ollut jo yli 10 vuotta. Minä en vaihtele miestä lennossa.Tiedän iso summa mut pian on jo kesä mennyt tai mene onkimaan ei tarvi kalastuslupaa ja ehkä vaihtelu virkistää eli menet yksin onkimaan ja isket ja tyydytät jonkun kalamiehen ja hän sinut ja kotiin palaat tyydytettynä ja onnellisena ja kalojen kanssa ja ehkä sen jälkeen haluat aina silloin tällöin käydä yksinäsi kalassa
- Anonyymi00009
No ajattelin jos piristyisit ajatuksesta no joo ei pettäminen kivaa ole eli mene miehesi kanssa kalaan
- Anonyymi00006
Menen veteen, missä on geometriset reunat.
Vilma- Anonyymi00016
Juuri kanssa ajattelin mennä geometriseen veteen noin +40 astetta, ennenkö ajan kaupunkiin
- Anonyymi00010
Nyt ei pääse kallaa ku o kippeenä☹️
Menen koko viikon töihin. Markkinointi alkaa vihdoin tuottamaan tulosta. 😊
- Anonyymi00011
Koitas mennä kalaan eli tee jotain kivaa ja rentoudu ja samalla saat ruokaa pöytään eli mene kalaan ja nauti elämästä
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koitas mennä kalaan eli tee jotain kivaa ja rentoudu ja samalla saat ruokaa pöytään eli mene kalaan ja nauti elämästä
Kalaan mennään sitten, kun on rahaa ruokaan ja asumiseen.
- Anonyymi00012
En aio. En tänään, en huomenna, en ensi viikolla, enkä koko lopuvuonnakaan. Ensi kesänä voin taas jossain kohtaa yhden kalan napata.
- Anonyymi00013
Uima-altaaseen pulahdan tuossa myöhemmin. Siinä tämän päivän vesielementit.
- Anonyymi00014
Terassille vesilasin kanssa. Vieheenä avonainen toppi, sortsisääret ja aurinkolasit.
- Anonyymi00015
Haaveilen siitä hetkestä, että hän opettaisi mulle kalastusta. Ei sillä niin väliä oppisinko mutta se hetki olisi varmasti rento ja hauska. Ehkä hän yllättäisi ja kaivaisi taskustaan mulle vieheen jonka haluaisi antaa lahjaksi. Ripustaisin sen kalastajahattuun jonka olen saanut häneltä. Hymyilisin hänelle ja antaisin pusun kiitokseksi. Ehkä tilanne riistäytyisi käsistä kiihkeäksi hetkeksi kunnes taas jatkaisimme kalastamista raukeuna ja rentoina.
- Anonyymi00017
Tuo olis täydellinen kala reissu
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuo olis täydellinen kala reissu
Ja niin saattaa vielä oikeasti käydä ❤️
Ei mahdoton
- Anonyymi00018
Sen verran kuuma, että kalat liikkuu syvällä. En siis mene
- Anonyymi00020
Kalastelen mieheni veneessä ja ei ole kalastuslupaa. Mies sanoo ettei niitä tule kukaan kyselee joten voin hiukan kalastella.
- Anonyymi00021
Magneetilla kalastamaan sillalta, voi saada saaliiksi vaikka hyvän polkupyörän.
Koska niitä heitellään yleisesti silloilta veteen molskis.
Ohje miten voit tehdä itse voimakkaan magneetin romuista: jos on vanhoja tietokoneen kiintolevyjä: pura niin sisällä on voimakkaita magneetteja niitä monia vierekkäin, on ruuvien reiätkin valmiina, vaikka puupalikkaan niitä, ja vahva köysi "siimaksi".
jaksaa nostaa yksikin tuollainen rautalapion, ja kätevä jos nurmikolle tipahtaa joku ruuvi, mutteri tai avaimet heinikköön, niin tuollainen varrella noukkii ja löytää. - Anonyymi00022
Minusta olisi tosi ihanaa virvelöidä aamulla varhain.
Ei oo vettä, rantaa, venettä, airoja...
Vilma- Anonyymi00023
Kun on tuhansien järvien maa: lähdet vain kävelemään johonkin suuntaan metsään, niin ennen pitkää tulee joku vesistö vastaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kun on tuhansien järvien maa: lähdet vain kävelemään johonkin suuntaan metsään, niin ennen pitkää tulee joku vesistö vastaan.
Kuule. Tulee karhu vastaan nopeammin kuin järvi.
Vilma
- Anonyymi00024
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin joillekin on liikaa jopa lemmikin ulkoiluttamisen se katsotaan systemaattiseksi tierusteluksi, se tuli kalastelusta mieleen
- Anonyymi00026
Kalastus on hyvä harrastus. Käyn mieheni mukana kalassa. Meillä on kalaverkkojakin. Keväällä kalastetaan siikaa ja joskus tulee taimeniakin. Kesästä syksyyn kalastetaan ahventa. Ahven on hyvää ruokaa ja kala maksaa kaupassa paljon joten kalastamme sitä ja ei se maksa mitään. Syksyllä varsinkin tulee kymmeniä kiloja ahvenia.
- Anonyymi00027
En aio mennä kalaan. En osaa kalastaa, olen aivan liian nössö siihen. Mistä voidaankin päätellä, että olen myöskin aivan liian nössö nappaamaan miehen oli kalastusreissua tai ei 😁
Aletheias - Anonyymi00028
Kalastin ennen dynamiitilla. Nykyään kalastan heksotoli porapatruunoilla ja aikatulilangalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532