Kävin kylällä ajelemassa pimppi-rinkiä pitkästä aikaa.

Anonyymi-ap

Vein samalla erään Justeeriin juomaan viinaa.
Mies ja nainen tuli ovesta ulos ja mies meni jotenkin oudoksi, mutta yritin katsoa, että kuka se oli.
En minä muuten olis jääny kattomaan, mutta se mies oli sen näköinen, että hän tunnisti minut ja hän ei olis halunnut että minä KUNNIATON HOLO olisin nähnyt hänet.

Ajattelin, että minäpä käväsen pimppi-ringin ajamassa.
Mopo pojat ajeli vastaan ja he menivät oikein MIEHINÄ ISTUMAAN THAI-IVALOON OOTTELEMAAN NAISIA.
Pari tyttöä näky kävelevän sinne THAI-IVALOON.

Kunniattoman Holon naapurin vilkku silmä poika tietenkin pää päsärminä siellä.

Tulin kotia niin eiköhän Justus Repo sieltä HIIPPAILUT tulemaan uudessa hienossa asussaan.
Oli niin RASKAANA, että ei jaksanu edes hypellä.
Oli ostanut myös HAI SIE SAAPPAAT ja hänellä on punaiset ja minulla on vihreät.
Justuksella on vihreä takkia ja minulla on pinkki.

Kyllä Justus on tarkkaan seurannut, että miten pitää pukeutua.
On kyllä niin raskaana, että hän tekasee varmaan vitoset.

Ajattelin, että jos minä alkasin käymään pimppi-ringillä vähän useammin, koska 15 minuutissa ehdin noin paljon sentään näkemään.

Justeerin muikkeli oli FB KUNNIALLINEN POSTI-NEITI.

7

131

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä kunniaton Holo ymmärsin, että se on IHMISOIKEUS RIKOS TEHDÄ SUOMESSA TÖITÄ JOS ON THAIMAALAINEN!

Thai-Ivalon pitäjän ÄITI ON THAIMAALAINEN ja hän on myös thaimaalainen sekä heidän lapsi on myös.

Thaimaalaiset ei saa tehdä töitä Suomessa vaan heidän pitää palata THAIMAAHAN.
      Heillä EI OLE IHMISOIKEUKSIA SUOMESSA THAIMAALAISTEN MIELESTÄ.

Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka ISÄ OLIS SUOMALAINEN, koska hän on myös IHMISOIKEUS RIKOLLINEN joka on tuonut THAIMAASTA IHMISEN/ IHMISIÄ SUOMEEN!

• Anonyymi00002

Sama tälle kaikelle muulle, mutta MIEHENI OLI KYLLÄ NIIN KOMEA.

Jäin miettimään, että jos minä alkaisin kulkemaan kerran viikossa kuntoportaissa niin mieheni ehkä vois kaveriksi,

Jos me ollaan kahdestaan niin voin huutaa hänelle : Saat pusun jos jaksat nousta nämä PORTAAT YLÖS!
        Hypyllään sitten reippaasti HUOJUVAT PORTAAT ALAS, koska oon lukenut porras treeneistä ja kuntoportaiden pitää kestää HYPPIMINENKIN!

Voin huutaa, että : Tämä on ainakin BILJOONAN EURON ARVOINEN JUTTU MINUN KANSSA!

• Anonyymi00003

Milloin hono on poistunut peräkamarista? Tais unta nähä!🤣

• Anonyymi00004

Toivoo äiti keittiöstä

• Anonyymi00006

Jos mieheni mielestä Ivalo on hyvä paikka asua niin minulle kyllä sopii, että me jäädään tänne asumaan.

Naapurin lapset eivät kykene huolehtimaan isästään.
        Minä en puutu FB kunniallisten asiahoin.

Minua vain nauratti, kun naapuri jollain koneella teki pihalla töitä ja kuulu kauhea pamahdus.
        Totta hän onnistui hajottamaan, mutta omiaan hän hajottelee ja EI OLE MEIDÄN TEHTÄVÄ VAHTIA, että MILLOIN HÄN TAPPAA ITSENSÄ!

Mieheni saa kyllä vahtia jos hän haluaa, mutta minusta se voi olla TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN!

Minulla on sentään parempi RUOHONLEIKKURI ja sillä kestää sen ajaa kivien päältäkin.
        Pikku pauke ja kolina ei tunnu missään!

Minähän jouduin kippaamaan ruohonleikkurin viimeksi, kun leikkasin ruohoa.
        Käänsin sen kyljelleen, mutta TÄLLÄ KERTAA EN SAANUT LEIKINHEITINTÄ RUOHONLEIKKURISTA AIKAAN!

Minä olin kirjoittanut tuon FB:hen ja minun vanhemmat tulivat minun luo etelään lomalle.

Isäni on sentään oppinut, että hänen tyttö eli minä AJELEN RUOHOLEIKKURILLA SIELTÄ MISTÄN PÄÄSEEN!
        Vanha kunnon JONSSORED ( jos oikein muistin merkin)KÄY JA KUKKUU! Pikku kolinat ei haittaa, koska KONE ON METALLIA JA RAUTAA!

Muovi koneella jos kunniattoman Holon pitäis ajaa niin koneen kaikki muovi osat repsottas ja minä olen tässä kohtaa NAISENA TYYPILLINEN MIES JOKA REPII KAIKKI SUOJAT POIS JA SANOO, että : Voi ristus saatana näitä mate in Shiinan vehkeitä, ku jotain alan tekemään niin vittu vehkeet hajoaa käsiin ja ei jää muuta, kuin saatanan iso kasa muovia ja en saanut taaskaan tehtyä yhtään mitään!

• Anonyymi00007

Tarjoditko valoa kynnettäväksi

• Anonyymi00008

Ei me olla tuollaisia, koska tuollaiset suhteet todettiin KUNNIAN LOUKKAUKSI!

Ei me olla oltu mieheni Holon kanssa noin läheisessä ja intiimissä SUHTEESSA koskaan.

Minähän sain kunnian loukkaus tuomion syksyllä 2018 ja olin vuoden ollut jo KILTISTI.

En minä sen jälkeen, kun PANOSTAJAN TYÖSSÄ OPPIJAKSOLTA PALASIN IVALOON OLE EDES KALJA KÄYNYT!

Olen tietenkin keskustellut ja vaihdellut kuulumisia tuttujen miesten ja naisten kanssa jos ollaan satuttu näkemään, mutta HE OVAT MINUN PELI KAVEREITA JOIDEN KANSSA ME PELATTIIN R-KIOSKILLA.

Me pelattiin silloin jo, kun minä kunniaton Holo olin vielä KUNNIALLINEN ja kerroin heille, että : MINÄ OLEN KÄYNYT PANOSTAJAN KOULUTUKSEN VALINTA HAASTATTELUSSA JA MINUSTA TULEE PANOSTAJA!

Minun pelikaverit olivat hyvin tyytyväisiä, koska EIHÄN SE OLE MIKÄÄN PELI-PORUKKA JOS PANOSTAJAA EI OLE PORUKASSA MUKANA!

Minähän olen sentään VANHA PELURI JA VANHEMPI PANOSTAJA!

IVALOSSA ON PELATTU AINA, MUTTA EI MEILLÄ OLE PÄIHDE ONGELMIA!
        Meidän pelaaminen oli SOSIAALISTA PELAAMISTA JOSSA VAIHDELTIIN KUULUMISIA SAMALLA.
        Kahvia ja limukkaa juotiin samalla sekä JAUHETTIIN PASKAA SELVINPÄIN!

Ei me mitään VENÄLÄISTÄ RULETTIA PELATTU ja tuo oli SYY MIKSI MINÄ KUNNIATON HOLO ILMOITIN FB:SSÄ, ETTÄ IVALON R-KIOSKILLA ON VENÄLÄINEN NAINEN TÖISSÄ JOKA KALTOINKOHTELEE MINUA!

Minä laitoin siihen, että : Minä olen just päässyt kunnian loukkaus sakko vankina vankilasta pois niin R-kioskilla on venäläinen nainen töissä ja KALTOIN KOHTELEE MINUA!
        Möi tupakkaa eikä sanonut mitään TUPAKOINNIN VAAROISTA, mutta minä menin pelamaan ja HÄN EI SANONUT SIITÄKÄÄN MITÄÄN!

Minä sitten päätin, että : Ihan sama vaikka menis koko R-KIOSKI KIINNI, mutta MINÄ EN VENÄLÄISIÄ KUNNIOTA SUOMESSA!

Minä toisen kerran R-kioskille ja tuo saatanan VENÄLÄINEN NAINEN LUUHAS SIELLÄ OVELLA JONKU ÄIJÄN KANSSA JA MEIDÄN ASIAKKAIDEN PITI ODOTTAA!

Se oli kuulemma hänen AVIOMIES, mutta minä sanoin : Oli vittu mikä oli minun puolesta, mutta noin tyhmää akkaa en ole ikinä nähnyt!

Kolmannen kerran olin menossa R-kioskille niin tuo saatanan VENÄLÄINEN OLI ONNISTUNUT SAAMAAN KOKO R-KIOSKIN KIINNI!

Minä sanoin siinä ovella, että : Voi vitun hullu venäläinen minkä teit!

Yhdenvertaisuuslain mukaan pitää laittaa kaikki paikat kiinni missä on VENÄLÄISIÄ TÖISSÄ!

R-kioski oli sentään ainut paikka missä EI TARVINNUT näitä vitun FB KUNNIALLISIA KATSELLA!

Kyllähän minä R-kioskin voisin laittaa ja sanoa tiskillä : Sinulle vittu ei myydä mitään täällä, mutta 5000euron laskun saat siitä kun KEHTASIT ASTUA OVESTA SISÄLLE!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      152
      2470
    2. 79
      1056
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      987
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      966
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      75
      633
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      91
      573
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      546
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      532
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36