Kuulun yhteen Discord harrastelijaryhmään. Yksi ryhmän jäsenistä pyysi kuvaa peniksestäni. Heillä on kuulemma joku alaryhmä, jossa vaihtelevat kuvia keskenään. Ällöttävää🤮. Tosi kiva nyt olla samassa ryhmässä jatkossa...
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kuulut kummallisiin harrastusporukoihin. Sullahan oli jo ennestänkin kokemusta jostain parinvaihtotouhusta tai vastaavasta 😂
Joo ei, älä lähettele sellaisia kuvia. Joku keksii vielä kiristää sulta rahaa tai palveluksia niillä. Kannattaisi varmaan poistaa toistenkin vehjekuvat laitteiltaan äipän varalta.
xLinerMinua ei yhtään kiinnosta mikään ällöttävä irstailu. Päädyn aina mitä oudoimpiin tilanteisiin täysin ilman omaa syytäni. Joka kerta tulee yhtä kuvottava olo kuin laatta lentäisi.
- Anonyymi00002
Minä kerran hakkeroin kaikki maailman sähköpostit. Jokaiseen lähetin mulukun kuvsn.
- Anonyymi00003
Lähetä sellainen tekoälyn tekemä lerssikuva. Siinähän porukat hiljenevät.
- Anonyymi00004
Suonikas, rehti kakskymppinen eetteriin ni loppuu se pelleily.
- Anonyymi00005
Kukaan ei ole koskaan pyytänyt kuvaa minun genitaaleistani! 😞
Se on epäreilua! 😡
En myöskään koskaan ole saanut peniskuvaa.
Tasan eivät mene maapallon genitaalikuvat. 😞
🦄- Anonyymi00007
Ei minunkaan genitaaleistani kukaan ole milloinkaan kuvaa pyytänyt vaan Helsingin lähijunissa hannu-persut ovat kyllä huudelleet minulle kuinka mulla mulkku seisoo vaikka mulkkuni on lötjönä puntissani.
Mikä teitä Prideväkeä riivaa kun ei mies saa kotiinsa tulla työnpäivän jälkeen ilman jotta joku perkeleen Pridehomo aloittaa hannuilemisen. Meillä heteroilla on yhtäläläinen oikeus matkustaa seksuaalisessa vapautuneessa tilassa kuin on teillä Prideväelläkin. Jotta näin on tämä totuus ! - Anonyymi00008
Kukaan ei ole tähän allekaan laittanut vielä kuvapyyntöä. Johan nyt! 🤔
Jospa minä sitten pyytäisin sua linkittämään kuvasi tähän! Tuleeko parempi mieli? 😁
xLiner "Kukaan ei ole koskaan pyytänyt kuvaa minun genitaaleistani! 😞 🦄"
Minä kyllä olisin kiinnostunut, jotta voisin saada empiiristä tukea usein esittämälleni arvaukselle, että veminiskisiä ajatuksia esittävillä on yhtä kaunis vittu kuin muillakin naisilla. No, ei sinun kuitenkaan tarvitse, koska useimmat uskovat sen muutenkin. 👀- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jospa minä sitten pyytäisin sua linkittämään kuvasi tähän! Tuleeko parempi mieli? 😁
xLinerKun pyydettiin kuvaa niin taisi mennä yksisarviselta pupu pöksyyn eli taitaa olla lässy lasse
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
xLinerNo, hieman helpotti. ☺️
🦄 - Anonyymi00011
rennosti.m kirjoitti:
"Kukaan ei ole koskaan pyytänyt kuvaa minun genitaaleistani! 😞 🦄"
Minä kyllä olisin kiinnostunut, jotta voisin saada empiiristä tukea usein esittämälleni arvaukselle, että veminiskisiä ajatuksia esittävillä on yhtä kaunis vittu kuin muillakin naisilla. No, ei sinun kuitenkaan tarvitse, koska useimmat uskovat sen muutenkin. 👀Minulla on isompi "nappula" kuin monilla muilla naisilla. Ja sen on luontoäiti tehnyt. En ole nauttinut mieshormoneita.
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla on isompi "nappula" kuin monilla muilla naisilla. Ja sen on luontoäiti tehnyt. En ole nauttinut mieshormoneita.
🦄Etkös sinä tykännyt voimailustakin?
Oletko koskaan mittauttanut hormonitasojasi?
Onkohan isolla klitoriksella varustetulla naisella normaalia korkeammat testosteronitasot?
Olen joskus katsellut grafiaelokuvia voimakkaista naisistakin :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etkös sinä tykännyt voimailustakin?
Oletko koskaan mittauttanut hormonitasojasi?
Onkohan isolla klitoriksella varustetulla naisella normaalia korkeammat testosteronitasot?
Olen joskus katsellut grafiaelokuvia voimakkaista naisistakin :))
-keinovaginamies-Kyllä ne tasot voivat luonnostaankin olla korkeat. ☺️ En ole mittauttanut, koska olen terve.
Lihas kasvaa minulla kyllä nopeasti.
Lisäksi pidän kaikesta, joka erittää dopamiinia aivoissa. 😛
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei minunkaan genitaaleistani kukaan ole milloinkaan kuvaa pyytänyt vaan Helsingin lähijunissa hannu-persut ovat kyllä huudelleet minulle kuinka mulla mulkku seisoo vaikka mulkkuni on lötjönä puntissani.
Mikä teitä Prideväkeä riivaa kun ei mies saa kotiinsa tulla työnpäivän jälkeen ilman jotta joku perkeleen Pridehomo aloittaa hannuilemisen. Meillä heteroilla on yhtäläläinen oikeus matkustaa seksuaalisessa vapautuneessa tilassa kuin on teillä Prideväelläkin. Jotta näin on tämä totuus !Uli uli. Pride. Vuh vuh. Eikö Jonne pääse yli tuosta? Ei liikuta tavallista ihmistä suuntaan, eikä toiseen. Olet siis kaapissa ja salaa kateellinen?
Nyt rohkeutta ja ulos kaapista. Ei tarvi sitten koko ajan jankata pridesta ja valehdella itselleen.
- Anonyymi00006
Harrastushan sekin kai on. Minunkin on pakko todeta, että kuulut erikoisiin harrastusryhmiin. Tai ehkä minä kuulun erikoisiin ryhmiin, kun en ole tuollaiseen törmännyt 🤔. Olisi mielenkiinnosta kiva kuulla millaisista harrasteista on kysymys, mutta ymmärrän kyllä, että et halua liian suoraan kertoa.
Vastaat sille, että suostut jos koko porukka lähettää magneettikuvat kallojensa sisällöstä.
;)- Anonyymi00012
On vissiin ihan normaalia toimintaa tietyissä piireissä. Liikut gay porukoissa,
- Anonyymi00014
Mä en mielelläni kuulu mihinkään ryhmiin, jengeihin, porukoihin, laumoihin. Koska sitten oot kusessa, kun et ole manipuloitavissa ryhmän hengenheimolaiseksi. Inhoan laumoja, koska haluan olla vapaa ajattelemaan itse, en omaksumaan muitten ajatuksia.
J a s u(täällä sama tilanne)
((tosin omalla kohdallani en varsinaisesti joutuisi kärsimään, vaan ne muut, sillä tyypillisesti esitän loogisisa kysymyksia niin kauan, että tajuavat ajattelevansa typerästi))
- Anonyymi00016
Knalli, pikkutakki ja kraka sille päälle. Tussilla nappisilmät ja hymyilevä suu. Saanti on 110 % varma 👌. Ai nii, paitsi eihän ne pyytelijät biologisia naisia oo, eli sillä varauksella kantsii miettiä mihin kik-kelinsä lähettää. Voi sen lähettää postissakin, siis kuvan tai ihan ehdan ja aidon lihanraakileen :). -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568