Heh 😁. Siinä on todellinen voittaja. Voittajat on viime kädessä aina niitä ketkä ku-settavat onnistuneesti järjestelmää. Arvostan 👏🤝. Oma taiteenlajinsa kun asiaa aletaan tarkemmin miettimään. Pitäs viljellä enemmän kaukovetoja tossa futiksessa niin sumppujoukkueet ois enemmän lirissä. Mut olin mä silti enemmän altavastaajan puolella tossa matsissa. Rottamaisuus kuuluu jalkapalloon siinä missä muutkin futiksen osa-alueet. Filmatkaa 😅! -💊-.
Galarzaaaaa!!!
8
54
Vastaukset
- Anonyymi00001
kohtaus 1, otto 5, filmatkaa, camera ready, rolling.
Mikä on Galarzaaaaa?
Joku tsaari, tzar?
Supertsaari-musiikki: Black Sabbath - Supertzar
https://www.youtube.com/watch?v=u_6vwTsC8sQ Koko nimi on Matias Galarza Fonda. Eli selvää näyttelijäin sukua. Kaiken rottailun ohella kaveri jaksoi raataa ja raastaa loppuun saakka, pelasi ihan taitavasti ajoittain ja laittoi oman rankkarinsa kylmästi maaliin. Saksan tappio on aina muun maailman voitto!
- Anonyymi00002
koosteet katsoin saksan ja hollannin... aikamoista kämmäämistä oli hollannin rangaistuspotku-kilpailu, no kummankin kyllä.
Finaalissa on luultavasti vastakkain Kolumbia ja Brasilia ahhah
Kolumbia voittaa Ghanan, ellei tee paljon omia maaleja ns "Escobaareja". - Anonyymi00003
Niin, eikös poliittisesti korrektisti pitäisikin aina olla niin sanottuja nat-seja vastaan? Mietin pelaajia ja henkilöstöä mitkä olisivat mun silmissäni epämiellyttäviä. Siitä saisi kasattua melkeinpä kentällisen. Valmentajaksi Nagelsmann, täähän on ihan selvä ykkösvalinta. Sitten pelaajia ketkä ovat joko filmaajia, muuten rottamaisia tai en vain pidä niiden pelaajien naamasta tai aurasta. Briteiltä Pickford, Rice, Kane ja Bellingham. Uruguaylta Canobbio, Paraguaylta Galarza. Marokolta Diaz, Portugalilta Cristiano (vaikka on se näissä kisoissa osannut käyttäytyä, ainakin tähän asti), Argentiinalta joko Romero tai hyökkääjä Martinez (en oo varma kumpi oli se vmäinen pelaaja).
Lempikentälliseni vois olla (pelipaikoista viis, 11 pelaajaa) Ghanan molari Asare, Iranin molari Beiranvand, Maza (Algeria), Semenyo (Ghana), hyökkääjä Diomande (Norsunluurannikko), Singo (Norsunluurannikko), Quinones (Meksiko), Galarza (Paraguay, vaikka se onkin nilk-ki 😁), Chong (Curacao, se oli ihan omaa luokkaansa verrattuna muuhun joukkueeseen + iso plussa että se on kuulemma ainoa pelaaja joka on oikeasti myös syntynyt Curacaolla eli todellinen fighting spiritti paistoi sen otteista 😉), Wissa (Kongo), Shomurodov (Uzbekistan). -💊-. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, eikös poliittisesti korrektisti pitäisikin aina olla niin sanottuja nat-seja vastaan? Mietin pelaajia ja henkilöstöä mitkä olisivat mun silmissäni epämiellyttäviä. Siitä saisi kasattua melkeinpä kentällisen. Valmentajaksi Nagelsmann, täähän on ihan selvä ykkösvalinta. Sitten pelaajia ketkä ovat joko filmaajia, muuten rottamaisia tai en vain pidä niiden pelaajien naamasta tai aurasta. Briteiltä Pickford, Rice, Kane ja Bellingham. Uruguaylta Canobbio, Paraguaylta Galarza. Marokolta Diaz, Portugalilta Cristiano (vaikka on se näissä kisoissa osannut käyttäytyä, ainakin tähän asti), Argentiinalta joko Romero tai hyökkääjä Martinez (en oo varma kumpi oli se vmäinen pelaaja).
Lempikentälliseni vois olla (pelipaikoista viis, 11 pelaajaa) Ghanan molari Asare, Iranin molari Beiranvand, Maza (Algeria), Semenyo (Ghana), hyökkääjä Diomande (Norsunluurannikko), Singo (Norsunluurannikko), Quinones (Meksiko), Galarza (Paraguay, vaikka se onkin nilk-ki 😁), Chong (Curacao, se oli ihan omaa luokkaansa verrattuna muuhun joukkueeseen iso plussa että se on kuulemma ainoa pelaaja joka on oikeasti myös syntynyt Curacaolla eli todellinen fighting spiritti paistoi sen otteista 😉), Wissa (Kongo), Shomurodov (Uzbekistan). -💊-.Ai nii, U-Seelannin Just on vielä yks pelaaja. Se vaikka Quinonesin tilalle. Vinicius eli brassi ois myös lähellä mun kentällistä. Ehkä brassien oletetaan olevan ylihyviä futiksessa ja se on iskostunut muhun niin niiden taitotaso säväyttää vähemmän verrattuna vaatimattomampien futismaiden pelaajiin. Brasilian, Saksan ja Italian kulta-ajat uhkaavat olla takanapäin. -💊-.
- Anonyymi00005
Kumpi voittaa tänään? Toivottavasti siellä on mahdollisimman kuuma norjalaisille koska ne ei kestä sitä geneettisesti. Huulirasvalle on jälleen käyttöä. Oon tyytyväinen että Marokko voitti. Jatkoajalla Hollannin molari osui palloon 2 kertaa samassa tilanteessa. Jälkimmäinen osuma sai aikaan sen ettei pallo mennyt maaliin. Toista se oli rankkukisassa kun siinä molari potkaisi pallon omiin vaikka oli jo torjunut sen. Molemmissa keisseissä pari erillistä kosketusta palloon molarilta. Paradoksi = Osuuko käsi palloon vai pallo käteen? Käsipallo <---> Pallokäsi. -💊-.
- Anonyymi00006
Tehää gallup. Kysymys kuuluu - Käyttävätkö norjalaiset urheilijat dopingia vai eivät? Perusteluja ei vaadita. Voin silti heittää oman analyysini tähän. Tsekkasin netistä että vasta tänä vuonna Norja sai lätkässä ekan mitalinsa, mikä oli mm-pronssi. Kappas, näinä samoina aikoina Norjasta on kuoriutunut ykskaks (toki karsinnat menivät sillä hyvin) noin Hollannin tasoinen futismaa. Epäilyttävää, sanon minä.
I call them out, eli syytän niitä dopingin käyttäjiksi. Keksin teorian että ne vetäis jonkin doping-aineen raaka-ainetta eli jotain ainetta mistä voidaan valmistaa varsinaista dopingia. Kenties kyseinen raaka-aine metabolisoituu suun kautta nieltynä tai suonensisäisesti otettuna elimistössä aktuaaliseksi doping-aineeksi mikä ei kumminkaan näy doping-testeissä. Intjiltä eli kävelevältä tietosanakirjalta ois hienoa kuulla lisäanalyysia aiheesta. Norjan keskipitkien yleisurheilujuoksumatkojen saralla dopingin mahdollisuus on lisäksi olemassa.
P.S. Syytän myös Jamaikan pikajuoksijoita salaisen dopingin käytöstä. Syytön kunnes toisin todistetaan 🤔? Ehei. Syyllinen, kunnes toisin todistetaan ☝️. SYYLLINEN 👊! Norjahan ei oo EU:ssa, tuossa parasitistisessa liittovaltiossa. Niillä riittää toisin sanoen pätäkkää vaikkapa urheilun kehittämiseen. Oon tiennyt aina että EU on tuhoava organisaatio. Mun mututuntuma oli sitä mieltä ja elämässä on ensisijaisesti kuunneltava omaa mutuaan/vaistoaan. Ja käytäntöhän on osoittanut juuri mainitun mutuni pitävän täysin paikkansa. Niin, ei tää oo tän kummempaa. -💊-. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tehää gallup. Kysymys kuuluu - Käyttävätkö norjalaiset urheilijat dopingia vai eivät? Perusteluja ei vaadita. Voin silti heittää oman analyysini tähän. Tsekkasin netistä että vasta tänä vuonna Norja sai lätkässä ekan mitalinsa, mikä oli mm-pronssi. Kappas, näinä samoina aikoina Norjasta on kuoriutunut ykskaks (toki karsinnat menivät sillä hyvin) noin Hollannin tasoinen futismaa. Epäilyttävää, sanon minä.
I call them out, eli syytän niitä dopingin käyttäjiksi. Keksin teorian että ne vetäis jonkin doping-aineen raaka-ainetta eli jotain ainetta mistä voidaan valmistaa varsinaista dopingia. Kenties kyseinen raaka-aine metabolisoituu suun kautta nieltynä tai suonensisäisesti otettuna elimistössä aktuaaliseksi doping-aineeksi mikä ei kumminkaan näy doping-testeissä. Intjiltä eli kävelevältä tietosanakirjalta ois hienoa kuulla lisäanalyysia aiheesta. Norjan keskipitkien yleisurheilujuoksumatkojen saralla dopingin mahdollisuus on lisäksi olemassa.
P.S. Syytän myös Jamaikan pikajuoksijoita salaisen dopingin käytöstä. Syytön kunnes toisin todistetaan 🤔? Ehei. Syyllinen, kunnes toisin todistetaan ☝️. SYYLLINEN 👊! Norjahan ei oo EU:ssa, tuossa parasitistisessa liittovaltiossa. Niillä riittää toisin sanoen pätäkkää vaikkapa urheilun kehittämiseen. Oon tiennyt aina että EU on tuhoava organisaatio. Mun mututuntuma oli sitä mieltä ja elämässä on ensisijaisesti kuunneltava omaa mutuaan/vaistoaan. Ja käytäntöhän on osoittanut juuri mainitun mutuni pitävän täysin paikkansa. Niin, ei tää oo tän kummempaa. -💊-.Koka taitaa olla se suosituin doping jalkapallossa, joka sitten aiheuttaa heillä paljon äkillisiä sydänkohtauksia, pumppu ei kestä koka-stimulanttia ja rasitusta.
Minulla pokeripelissä... nyt kaveriksi tuli Caramba-niminen jolla jotain 300 miljoonaa leikkirahaa ahahhahhohooo
ChatGPT lähetti lahjapaketin, sisälti leikkirahaa, vähän kyllä..
Kerrassaan huvittava tuo peli on tuossa Blackjack, hedelmäpeli, ja muitakin pelattavia Governor of Poker 3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741370Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11930Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79872Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51684- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv44595Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot133586Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45547