Nyt kirpputorilla talon tavarat ilmaisia ! Vihreä,Oranssi keltainen ja valkoisella olevat kirpputorin omat tavarat (ei koske asiakkaan myyntipöytiä) Voit käydä hakemassa ilmaiseksi kuhan ilmoitat kassan kautta ja tarkistamme että ovat talon ! Kirpputori toiminta päättyy heinäkuun aikana joten joudumme luopumaan lopuista tavaroista säästö syistä ! Tule hakemaan löytöjä nyt !
Loppuuko heinäkuussa ?
Varastotien kirpputori
12
84
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
miksei mustaa rasismia mustia kohtaan poliisille heti tieto ja tutkintaan.
- Anonyymi00002
Olispa pihalla vielä soppatarjoilu!
- Anonyymi00003
Ota omat eväät mukaan...
- Anonyymi00004
Etkö osaa kokata? Keittele tse soppasi äläkä aina kerjää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö osaa kokata? Keittele tse soppasi äläkä aina kerjää.
Ei ole kyse osaamisesta. Kyse siitä, että moni meistä käy ilmaisissa tapahtumissa, mm. maistiaisia kaupoissa tai kun jaetaan ruokaa ilmaiseksi, esim. makkaroita tai keittoa. Erityisesti vaalien aikana, mutta muutenkin. Kaupoissa on myös usein ilmaista tarjoilua, ainakin kahvi ja pulla tarjoilua. Opetan myös lapsen lapset aikanaan varttuessaan että kannattaa käydä ilmaisissa ruokailuissa, tuleepa säästöä siitä.
- Anonyymi00005
Kellään mittään tietoo loppuuko nyt 30.6. Kokonaan ??
- Anonyymi00007
Joutaa tuo läävä loppua
- Anonyymi00008
Ei ollut yllätys, että pulju pistää lapun luukulle. Jo pidemmän aikaa ollut heikkolaatuinen kirppari; ei osaa houkutella uusia myyjiä joten tavara ei vaihdu, asiakaspöydissäkin viikosta ellei kuukaudesta toiseen samat tavarat ylihinnalla (eikö pöydän pitäjillä käy mielessäkään, että alentaisi hintoja jos haluaa tavarat kaupaksi). Kirpparin omat kamat sikin sokin epäsiisteinä kasoina epämääräisesti hinnoiteltuna ja osa sotkuisiakin/rikki.
Vintikki ajanut aikoja sitten ohi, toki heillä kirpparipalveluiden lisäksi oheistoimintana muutakin (kahvila, mattopesula, panttilainaamo jne.). Siellä kuitenkin siistiä ja tavaratkin vaihtuu.- Anonyymi00011
Juu-u ja myös vintik on "mennyt " samaan ......................
- Anonyymi00009
Ihmiset tilaa halpaa tavaraa maailmalta ja kantaa sitten rytkynsä ja kamansa kirppareille. Huonokuntoista myynnissä suurin osa.
- Anonyymi00010
Niin on TODELLAKIN "Huonokuntoista myös vintikissä ! Siellä myös talon tavarat pitkin poikin.Ilmatteeks ovat kahmineet tavaraa ja sitten yliyli hinnoitellaan sitä törkyä.
Ei Rovaniemellä ole kunnollista kirppistä. Netti on se josta useimmiten teemme tilauksia.
- Anonyymi00012
Olen käyny kirppiksillä,torillakin on naurattanu kuinka kertakaikkisen surkeaa kamalaa tavaraa yritetään myydä ihmisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479