Nainen miten haluaisit

Anonyymi-ap

Että sinun sitä yhtä paikkaa kehutaan eli miten haluaisit kuulla kun sinun sitä kehutaan

84

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En kaipaa kehuja. Jos on kiva tyyppi niin kunhan vaan on kanssani, siinä on tunnustusta tarpeeksi.

• Anonyymi00002
      UUSI

En mitenkään.

• Anonyymi00003
      UUSI

Minun yhtä paikkaa ei SAA kehua.

- Sheena

• UUSI

Saapas, sillä se on KAUNEUDEN keskus, pars pro toto, edustaa kokonaisuutta, kaunein koko naiskauneudessa. Tiedoksi: Sitä kehutaan ja paljon, mutta ei tietenkään sellaiselle, joka suhtautuu siihen nuivasti. Niettä nyt sit tiiät, jos et ennen tienny.

• Anonyymi00004
      UUSI

Näin kerran unta miehestä, johon olen ihastunut. Makasimme siinä parivuoteella hiljaa vierekkäin ihan pukeissa. Hän katsoi minua ja sanoi: "Tässä on mukava olla." Minä hymyilin.

Niin saisi minun sänkyäni kehua.

• Anonyymi00005
      UUSI

Sanosit että se on niin kostea ja haluttava ja tuntuu ja maistuu niin hyvältä että olisi pakko panna ihan kokoajan.

• UUSI

Minulle riittää, kun sanotaan: Ymmärrän sinua täydellisesti! NO PROBLEM!

En kaipaa kehuja!

• Anonyymi00013
        UUSI

Kiva animaatiokuva, palstaäijä vai mitä modernia tekoälyä nykyää käytetäänkään. T

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiva animaatiokuva, palstaäijä vai mitä modernia tekoälyä nykyää käytetäänkään. T

Höpsis!

T: t.t (yesterday, today and tomorrow)

• UUSI

tosis: "En kaipaa kehuja!"

Ei täs siitä ookaan kyse, mitä sisko kaipaa, vaan siitä, et mies pyrkii oleen siskolle niin ystävällinen kuin osaa. Luulis senny sykäyttävän sydämee ja tuottavan siskolle iloo.

Sitä paitsi oon tavannu useempiakin siskoi, vaik ei suinkaan oo oltu seksissä, jotka on ihan vasiten näyttäny saunassa ja uidessa oma-aloitteisesti avattuu niiku vittuu ja sit ollu aivan onnesta kankeena, ku oon sanonu, et HERTTAILU tuli perille.

Ihan oikeesti, on tällasiikin siskoi, mut moni ei sosiaalisen paineen takii voi niin sanoo.

• Anonyymi00031
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

tosis: "En kaipaa kehuja!"

Ei täs siitä ookaan kyse, mitä sisko kaipaa, vaan siitä, et mies pyrkii oleen siskolle niin ystävällinen kuin osaa. Luulis senny sykäyttävän sydämee ja tuottavan siskolle iloo.

Sitä paitsi oon tavannu useempiakin siskoi, vaik ei suinkaan oo oltu seksissä, jotka on ihan vasiten näyttäny saunassa ja uidessa oma-aloitteisesti avattuu niiku vittuu ja sit ollu aivan onnesta kankeena, ku oon sanonu, et HERTTAILU tuli perille.

Ihan oikeesti, on tällasiikin siskoi, mut moni ei sosiaalisen paineen takii voi niin sanoo.

En ole nähnyt kenenkään koskaan täällä sanoseen sinulle, etteikö tuollaisia naisia voisi olla ja olisi olemassa. Miksi sinulla on tarve esittää ikäänkuin sinulle olisi tuollaisia täällä väitetty?

• UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En ole nähnyt kenenkään koskaan täällä sanoseen sinulle, etteikö tuollaisia naisia voisi olla ja olisi olemassa. Miksi sinulla on tarve esittää ikäänkuin sinulle olisi tuollaisia täällä väitetty?

En tiedä sanoneeni, että minulle olisi täällä väitetty, että tuonlaisia sisaria ei ole. Mutta sen olen tuonut esiin, että he ovat ihania ja suloisia, naisia isolla N:llä. 🌹👀

• Anonyymi00043
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

En tiedä sanoneeni, että minulle olisi täällä väitetty, että tuonlaisia sisaria ei ole. Mutta sen olen tuonut esiin, että he ovat ihania ja suloisia, naisia isolla N:llä. 🌹👀

Kuitenkin koet tarpeelliseksi kertoa heitä olevan olemassa, ikäänkuin keskustelukumppanisi ei sitä tietäisi.

• UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kuitenkin koet tarpeelliseksi kertoa heitä olevan olemassa, ikäänkuin keskustelukumppanisi ei sitä tietäisi.

Tarkoittanet, ettei iloaan saisi tuoda julki. Sillä asettaa sellaiset länget, ettei ole kiva olla, kun ei tiedä, mitä saisi sanoa. Rohkenen sanoa suoraan, ettei minulla ole monta ilon aihetta, mutta niistä vähäisistä, joita minulla on, pidän lujasti kiinni, kuin hukkuva oljenkorresta.

Olen aikaisemmin maininnut, että iloa tuottavat Nuppunen ja jälkipolvet sekä luonnontieteellinen menetelmä, mutta niihin kuuluvat myös lukuisat herttaiset siskot, jotka ovat oma-aloitteisesti avanneet suloisen suloista vittuaan katseltavaksi.

Vielä nytkin, kun olen jo menettänyt kaiken seksitarpeeni, muistelen heitä suuresti arvostaen, sillä sitäkin enemmän ihanoidun kauneudesta. 🌹👀

• Anonyymi00055
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Tarkoittanet, ettei iloaan saisi tuoda julki. Sillä asettaa sellaiset länget, ettei ole kiva olla, kun ei tiedä, mitä saisi sanoa. Rohkenen sanoa suoraan, ettei minulla ole monta ilon aihetta, mutta niistä vähäisistä, joita minulla on, pidän lujasti kiinni, kuin hukkuva oljenkorresta.

Olen aikaisemmin maininnut, että iloa tuottavat Nuppunen ja jälkipolvet sekä luonnontieteellinen menetelmä, mutta niihin kuuluvat myös lukuisat herttaiset siskot, jotka ovat oma-aloitteisesti avanneet suloisen suloista vittuaan katseltavaksi.

Vielä nytkin, kun olen jo menettänyt kaiken seksitarpeeni, muistelen heitä suuresti arvostaen, sillä sitäkin enemmän ihanoidun kauneudesta. 🌹👀

Lähinnä vain kirjoitit hyvin alentuvasti keskustelukumppanillesi.

• Anonyymi00007
      UUSI

En kaivannut kehuja, enkä olisi tullut ajatelleeksi moista, mutta kumppani sanoi joskus, että se on harvinaisen kaunis ja hyvin muodostunut.
      Oli pakko tarkistaa peilillä (haha). Ihan tavallinen oli ja on. En käsitä, mitä muuta voisi edes olla.
      Tällä tiedolla ei voi leveillä kuin täällä ja anonyymisti sittenkin.

• Anonyymi00008
      UUSI

En halua sitä kehuttavan mitenkään, koska se paikka on ollut poissa käytöstä melkein 14 vuoden ajan.

• UUSI

Jos et tykkää, et sitä niiku kehutaan, nii sano se, jos tarvii, mutta luulen, et täs tapauksessa ei tarvii.

Mu jos sattuisit viel kuitessii oleen seksitekemisissä ystävällisen miehen kanssa, nii sano sille, et vittuu ei si kehuta, niet mies tietää, miten suhun pitää suhtautuu.

• Anonyymi00025
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Jos et tykkää, et sitä niiku kehutaan, nii sano se, jos tarvii, mutta luulen, et täs tapauksessa ei tarvii.

Mu jos sattuisit viel kuitessii oleen seksitekemisissä ystävällisen miehen kanssa, nii sano sille, et vittuu ei si kehuta, niet mies tietää, miten suhun pitää suhtautuu.

Tälleen sivusta totean, etteipä ole koskaan tarvinut asiaa erikseen sanoa. On ollut ihan sanomatta ja mitenkään ilmaisematta selvää, ettei moisille ole tarvetta.

• UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, etteipä ole koskaan tarvinut asiaa erikseen sanoa. On ollut ihan sanomatta ja mitenkään ilmaisematta selvää, ettei moisille ole tarvetta.

Olkoon YKSITTÄISEN siskon tilanne mikä tahansa, etsimme nyt sellaista, että miehen ei tarvitse arvailla, mitä sisko tahtoo. Voitko kuvitella, millaisen ristiriidan asetat miehelle, hänen tulisi ARVATA oikein, mitä sisko tahtoo.

Mieti toisinpäin, mies ei kertoisi, mistä hän pitää, toteaisi vain, että hän ei pidä sinusta, koska sinä kenties ajattelet toisin.

• Anonyymi00052
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Olkoon YKSITTÄISEN siskon tilanne mikä tahansa, etsimme nyt sellaista, että miehen ei tarvitse arvailla, mitä sisko tahtoo. Voitko kuvitella, millaisen ristiriidan asetat miehelle, hänen tulisi ARVATA oikein, mitä sisko tahtoo.

Mieti toisinpäin, mies ei kertoisi, mistä hän pitää, toteaisi vain, että hän ei pidä sinusta, koska sinä kenties ajattelet toisin.

Miehen ei tarvitse arvailla yhtään mitään. Riittää kun käyttäytyy kuin normaali ihminen, eikä torvi. Mies joka kokee tuon asian kanssa ongelmaa, saa ollakin yksin. Ihan oma ongelmansa, jollei ole aikuisikään mennessä perusasioita oppinut.

• Anonyymi00053
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Jokainen normaali ihminen tietää, että a) ihmisiä on erilaisia ja b) pitää ottaa ensiksi selvää millaisen kanssa on tekemisissä, ennen kun laukoo suustaan mitä sattuu. Jokainen normaali ihminen tietää, että sanomisiaan ei saa enää takaisin, jos oksentaa kaiken ulos.

• Anonyymi00054
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Ei miehen muuten tarvitse kertoa minulle, että käyttäydy ihmisiksi ja mieti vähän mitä sanot. Minä osaan sen jo ja odotan miehenkin osaavan. Jollei osaa, niin oppia ikä kaikki. Kai se oppii, kun riittää moni lähettää matkoihinsa.

• Anonyymi00009
      UUSI

En mitenkään.
      Jos se on tärkeintä mussa niin,
      heihei!

• UUSI

Tätä juuri, josson kehumattomuus sulle tärkee niiku asia, niin sano se miehelle ajoissa, niet sei joudu turhaan roikkuun sussa. Säästyy mies pettymykselt, ku luulee sun tykkäävän, mut sit sää syletkin sitä silmille.

• Anonyymi00060
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Tätä juuri, josson kehumattomuus sulle tärkee niiku asia, niin sano se miehelle ajoissa, niet sei joudu turhaan roikkuun sussa. Säästyy mies pettymykselt, ku luulee sun tykkäävän, mut sit sää syletkin sitä silmille.

Typeristä "kehuista" pidättäytyminen on perusasetus. Tuollaisia lauotaan vasta, kun/jos on saatu selville, että toinen osapuoli pitää sellaisesta.

• Anonyymi00010
      UUSI

Tässä huomaa miesten ja naisten eron. Kukaan nainen ei taida kaivata tällaisia kehuja. Miehet sen sijaan varmaan kaipaa sitten kehuja omalle melalleen. Ovat tyytyväisiä jos kehutaan kokoa ja ominaisuuksia.

• Anonyymi00012
        UUSI

Eipä ole tullut vastaan miestä, joka olisi tuollaisia kehuja halunnut. Aiheesta on tullut joskus puhuttuakin, että pitäisikö kehua. Ei kuulemma todellakaan tarvitse. Olisi pikemmin huono kuin hyvä juttu. Varmasti sellaisikin miehiä on, jotka tuollaista haluaa. Ei kuitenkaan taida olla ihan niin yleistä kuin jotkut luulevat.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eipä ole tullut vastaan miestä, joka olisi tuollaisia kehuja halunnut. Aiheesta on tullut joskus puhuttuakin, että pitäisikö kehua. Ei kuulemma todellakaan tarvitse. Olisi pikemmin huono kuin hyvä juttu. Varmasti sellaisikin miehiä on, jotka tuollaista haluaa. Ei kuitenkaan taida olla ihan niin yleistä kuin jotkut luulevat.

Mulla on tullut vastaan sellaisia jotka haluavat että sitä katsellaan ja kehutaan.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mulla on tullut vastaan sellaisia jotka haluavat että sitä katsellaan ja kehutaan.

Miksi muuten lähettävät niitä molokuvia? Kyllä toiset kehuja kalastaa.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eivät läheskään kaikki lähetä. Yksikään järkevä mies ei ikinä.

Homot lähettelevät noita ainakin ihan sillä ajatuksella, että tällänen olis tarjolla. Eivät kaipaa kehuja, vaan puhtaasti seksiä.

• UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

00020: "Miksi muuten lähettävät niitä molokuvia? Kyllä toiset kehuja kalastaa."

Kyrvän kuvia ei lähetetä siks, että siskot niitä kehuis, vaan siskolle, joka on miehelle mieleen. Miehen tarkoitus olla ystävällinen, siskon reaktion takia tulee täysin väärin ymmärretyks.

Naiset kertoo toisilleen omat kuvitelmat, ja sit se levii niiku huhu yleensäkin, mut sei oo totta.

Viime aikoina on - niin kummalta kuin se joistakin kuulostaakin - yleistynyt tapa, että nainen lähettää kuvan sheivatusta kauneuden keskuksestaan. Poikkeuksetta mies pitää sitä suurena ystävällisyyden osoituksena, mutta ei tunne tarvetta laverrella siitä julkisesti.

• Anonyymi00036
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

00020: "Miksi muuten lähettävät niitä molokuvia? Kyllä toiset kehuja kalastaa."

Kyrvän kuvia ei lähetetä siks, että siskot niitä kehuis, vaan siskolle, joka on miehelle mieleen. Miehen tarkoitus olla ystävällinen, siskon reaktion takia tulee täysin väärin ymmärretyks.

Naiset kertoo toisilleen omat kuvitelmat, ja sit se levii niiku huhu yleensäkin, mut sei oo totta.

Viime aikoina on - niin kummalta kuin se joistakin kuulostaakin - yleistynyt tapa, että nainen lähettää kuvan sheivatusta kauneuden keskuksestaan. Poikkeuksetta mies pitää sitä suurena ystävällisyyden osoituksena, mutta ei tunne tarvetta laverrella siitä julkisesti.

Et selvästikään tunne nykymiehiä kovin hyvin. Kaikkia kuvia nimenomaan levitellään ja niistä laverrellaan miesten nettifoorumeilla ja erilaisissa keskusteluryhmissä taukoamatta. Jos ei oikeaa kuvaa saa, niin sitten levitellään tekoälyllä tehtyjä kuvia häväisemistarkoituksessa ja muuten vaan k.päisyyttään.

• Anonyymi00014
      UUSI

No mitä erillistä kehuttavaa siinä vois olla, hienoa kun se ei ole poikittain vai

• Anonyymi00021
        UUSI

😂

• UUSI

Ei mies kehu sitä siksi, että siskon elimet olisivat poikkeuksellisen kauniit, vaan siksi että pyrkii olemaan ystävällinen. Kaikilla naisilla se on kaunis.

Jos et tunne ystävällisyyttä, niin et tunne. Ei sitä voi opetella.

• Anonyymi00056
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Ei mies kehu sitä siksi, että siskon elimet olisivat poikkeuksellisen kauniit, vaan siksi että pyrkii olemaan ystävällinen. Kaikilla naisilla se on kaunis.

Jos et tunne ystävällisyyttä, niin et tunne. Ei sitä voi opetella.

Jos kerta kaikilla on kauniss, niin asia ei ole mainitsemisen arvoinen ja mies jorisee typeriä itsestäänselvyyksiä. Harvinaisen aivoton mies.

• Anonyymi00015
      UUSI

v ittua no mitäpä tota kehumaan laaja on ja kesällä mätänee

• Anonyymi00016
      UUSI

Siitä puhe mistä puute.

• Anonyymi00018
      UUSI

No silleen mitä hyvää itse siitä löydät.

• Anonyymi00019
      UUSI

Vttu mökki se on mikä mökki! Vanha ja laho mut ajaa asiansa!

• Anonyymi00024
      UUSI

Panemalla paikat kuntoon, tietenkin.

• UUSI

Just se, että vakiintumattomat ja voimaantuneet siskot kieltää kauneimpaansa kehumasta, saa vakiintumattomat uussoviniskit vimmatautiin ja sanomaan si kuvottamisii haukkumisii.

Moni sisko ommyös kertonu, et tykkää suuseksista ku punasest polkupyöräst. Eikö tässään tilanteessa mies sais sanoo, et siskolla on niin kaunis ja ihanoittava vittu, et sitä haluu ja haluu jatkuvasti imeä ja silleen tuottaa siskolle suuree nautintoo?

• Anonyymi00026
        UUSI

Normaali ihmisellä ei ole vaihtoehtoina vain kehuminen ja haukkuminen.

• Anonyymi00027
        UUSI

Rehellisesti totean, että en todellakaan halua kuunnella mitään lässytyksiä ja läpätystä kesken seksin.

• UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Rehellisesti totean, että en todellakaan halua kuunnella mitään lässytyksiä ja läpätystä kesken seksin.

Vaan useat siskot haluu päinvastoin. Jos et 'halua kuunnella mitään lässytyksiä ja läpätystä kesken seksin', niis kerro se. Mist mies muuten voi tietää, mimmone kukin sisko on?

• Anonyymi00035
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Vaan useat siskot haluu päinvastoin. Jos et 'halua kuunnella mitään lässytyksiä ja läpätystä kesken seksin', niis kerro se. Mist mies muuten voi tietää, mimmone kukin sisko on?

Ja mitä sitten? Jokainen halutkoon mitä haluaa. Onnekseni vastaan ei ole tullut ainoatakaan miestä jolla olisi ollut tarve lässyttää kesken seksin. Jos tulee, niin seksi kyllä loppuu sitten siihen paikkaan. Sen jälkeen ehkä ko. mies oppii jatkossa olemaan lässyttämättä.

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ja mitä sitten? Jokainen halutkoon mitä haluaa. Onnekseni vastaan ei ole tullut ainoatakaan miestä jolla olisi ollut tarve lässyttää kesken seksin. Jos tulee, niin seksi kyllä loppuu sitten siihen paikkaan. Sen jälkeen ehkä ko. mies oppii jatkossa olemaan lässyttämättä.

Jos näin kävisi, saattaisi mies jo vilkuilla, onko ruoho aidan takana vihreämpää.

Toki sinulla on oikeus panna poikki milloin tahansa, mutta että mies muuttuisi koulitessasi sinulle mieleiseksi, on virvatulia ja sateenkaaren tavoittelua. Entäs jos mies rupeaisi koulimaan sinua. Tykkäisitkö?

• Anonyymi00038
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Jos näin kävisi, saattaisi mies jo vilkuilla, onko ruoho aidan takana vihreämpää.

Toki sinulla on oikeus panna poikki milloin tahansa, mutta että mies muuttuisi koulitessasi sinulle mieleiseksi, on virvatulia ja sateenkaaren tavoittelua. Entäs jos mies rupeaisi koulimaan sinua. Tykkäisitkö?

Ei tarvitse vilkuilla, sillä mieshän dumpattiin jo. En todelkakaan vaivaudu koulimaan tolloa, kun maailmassa on valmiiksi järkeviäkin olemassa.

• Anonyymi00039
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Kyllä minulle saa kertoa, jos jostain pitää tai ei pidä. Se on sitten kiinni siitä kuinka paljon ko. ihmisestä pidän, että mitä minä sillä tiedolla teen, vai teenkö mitään.

• UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei tarvitse vilkuilla, sillä mieshän dumpattiin jo. En todelkakaan vaivaudu koulimaan tolloa, kun maailmassa on valmiiksi järkeviäkin olemassa.

00038: "En todelkakaan vaivaudu koulimaan tolloa, kun maailmassa on valmiiksi järkeviäkin olemassa."

Jos olet sen tasoinen, että sinulla on suuri vara valita, niin siitä vain, mutta nopeasti, sillä laatutuvaatimuksesi mukaisia miehia ei riitä kaikille, jotka sellaisen haluavat. Jos et onnistu nopeasti, peli on pelattu. Joko tyydyt omaan tasoosi tai jäät ilman, tai kenties vain irtosuhteisiin.

YSTÄVÄLLISEN miehen nimittäminen tolloksi, on suorastaan kamaloittavaa. Ajattele taas toisinpäin. Vaikka kuinka yrittäisit olla ystävällinen, mies nimittäisi sinua tolloksi.

• Anonyymi00050
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

00038: "En todelkakaan vaivaudu koulimaan tolloa, kun maailmassa on valmiiksi järkeviäkin olemassa."

Jos olet sen tasoinen, että sinulla on suuri vara valita, niin siitä vain, mutta nopeasti, sillä laatutuvaatimuksesi mukaisia miehia ei riitä kaikille, jotka sellaisen haluavat. Jos et onnistu nopeasti, peli on pelattu. Joko tyydyt omaan tasoosi tai jäät ilman, tai kenties vain irtosuhteisiin.

YSTÄVÄLLISEN miehen nimittäminen tolloksi, on suorastaan kamaloittavaa. Ajattele taas toisinpäin. Vaikka kuinka yrittäisit olla ystävällinen, mies nimittäisi sinua tolloksi.

Huono mies on pahin rangaistus maailmassa. Ylsinään on monin verroin parempi.

• Anonyymi00051
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Nimitin tolloa miestä tolloksi. Tollokin voi olla yståvällinen, mutta tollo hän silti on. Joko jotenkin vajaa tai äärimmäisen typerä. On myös mahdollista, että tuollainen mies onkin todellisuudessa ilkeä. Sinun kohdallasi epäilen kyseessä olevan juurikin ilkeys, sillä sinä et ole tyhmä. Osalla varsinkin miehistä on pakko käytäytyä tavalla, jota toiset eivät halua ja sitten selittää sitä käytöstään milloin vitsiksi milloin ystävällisyydeksi, vaikka kyse on puhtaasti manipuloinnista. Saat todennäköisesti kiksejä siitä, että tyrkyttät jatkuvalla syötöllä noita vittujuttujasi.

• Anonyymi00028
      UUSI

Kehuminen kuulostaa tässä yhteydessä jotenkin erikoiselta.

Minua ei ole siis haitannut, jos mies on puhunut kauniisti kehostani, vaikka sitten alapäästäni, kunhan se on ollut aitoa, mutta en erityisemmin kaipaa ainakaan mitään lässyttävää kehumista.

Aletheias

• UUSI

Tarkat on toiveet, yhdenlaiset kehut kelpaa, mutta toisenlaiset ei. Kyllä siinä mies on puun ja kuoren välissä. Ei tuntene oloansa rentoutuneeksi.

• Anonyymi00037
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Tarkat on toiveet, yhdenlaiset kehut kelpaa, mutta toisenlaiset ei. Kyllä siinä mies on puun ja kuoren välissä. Ei tuntene oloansa rentoutuneeksi.

Sen kun käyttää aivojaan. Asia on selvä jokaiselle vähänkään sosiaalista älyä ja järkeä omistavalle. Vain tollo tyrkyttää pyytämättä ja varmistamatta yhtään epävarmaa ja kiistanalaista kehua.

• Anonyymi00040
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Eivät miehet kanssani puun ja kuoren välissä ole olleet, siitä ei ole huolta.

Kanssani on itseasiassa hyvinkin helppo olla, sillä olen lemmenpuuhissa lempeä ja välitön kiihkeydestäni huolimatta, joten ei miehellä ole kanssani mitään hätää.

Aletheias

• Anonyymi00029
      UUSI

"Kehuksi" riittää, kun molemmat nauttivat. En kaipaa tyhjänpäiväistä puhetta ja typeriä sanallisia kehuja.

• UUSI

Mistä mies tietää etukäteen, mikä on sinun mielestäsi 'tyhjänpäiväistä puhetta ja typeriä sanallisia kehuja'. Eikö sinulle merkitse mitään, että yrittää olla sinulle mahdollisimman ystävällinen?

Miten olisi toisinpäin, yrittäisit olla miehelle mahdollisimman ystävällinen, mutta mies kertoisi, että se on 'tyhjänpäiväistä puhetta ja typeriä sanallisia kehuja'?

• Anonyymi00041
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Mistä mies tietää etukäteen, mikä on sinun mielestäsi 'tyhjänpäiväistä puhetta ja typeriä sanallisia kehuja'. Eikö sinulle merkitse mitään, että yrittää olla sinulle mahdollisimman ystävällinen?

Miten olisi toisinpäin, yrittäisit olla miehelle mahdollisimman ystävällinen, mutta mies kertoisi, että se on 'tyhjänpäiväistä puhetta ja typeriä sanallisia kehuja'?

Älykkyys on yksi oleellisimmista asioista, josta miehessä viehätyn. Tuollaista ongelmaa ei siis ole (onneksi). Minäkin onnekseni olen riitävän älykäs ja fiksu, jotta tuollaista ongelmaa ei kohdallani ilmene.

• Anonyymi00042
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Ja siis toki on ihan kiva, jos ainakin yrittää olla ystävällinen. En kuitenkaan halua seuraa, joka on tyhmempi kuin vasemman jalan saapas, saati että harrastaisin seksiä sellaisen kanssa.

• UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ja siis toki on ihan kiva, jos ainakin yrittää olla ystävällinen. En kuitenkaan halua seuraa, joka on tyhmempi kuin vasemman jalan saapas, saati että harrastaisin seksiä sellaisen kanssa.

Et halua, mutta toiveesi mukaisia miehiä ei riitä kaikille haluaville.

Sosiologiassa on havaittu, että pariutuneitten haluuttavuustaso on uskomattoman tarkasti sama. Ts. jokainen yrittää ensin korkemmalta, mutta laskee tasovaatimusta aina omalle tasolle, jolloin voi löytää parikin.

Mutta kiire on, sillä oma taso laskee koko ajan vanhetessa.

• Anonyymi00048
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Sosiologiassa on havaittu, että pariutuneitten haluuttavuustaso on uskomattoman tarkasti sama. Ts. jokainen yrittää ensin korkemmalta, mutta laskee tasovaatimusta aina omalle tasolle, jolloin voi löytää parikin.

Se on totta, että miehissä on harmillisen paljon umpitorvia joilta puuttuu edes perusälykkyys ja -käytöstavat. Olen varma, että kyllä hekin kanssaan yhtä tasotonta seuraa löytävät. Minusta sinun ei tarvitse olla lainkaan huolissasi, sillä minä olen parasta laatua, joten olen aina löytänyt ja saanut sen mitä haluan. Ei kävisi mielessänikään huolia sekundamiestä.

• Anonyymi00049
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Ja mitään kiirettä ei ole. Miehiä riittää, jos joskus laatumiehestäni eroan. Vaan tosiaan, kun kerta olemme samaa mieltä siitä, että valtaosamiehistä on sekundakamaa, niin ymmärrät varmasti, etten ole eroamassa. Sekundamiehen kanssa olemaan joutuminen olisi karmeaa.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kaunis on, ja siisti ❤️

• UUSI

Juuri tällainen on liki joka naisen kauneuden keskus. 🌹👀

• Anonyymi00032
      UUSI

Osa ihmisistä on kovastikinnerilaisten kehujen perään. Osa taas ei. Itse kuulun niihin, jotka ei arvosta kehuja, varsinkaan omasta mielestäni tyhjänpäiväisiä kehuja. Jotain taitojani tai osaamistani voi joskus kehaistakin.

• Anonyymi00033
      UUSI

Ei se tavara taida kehumalla toimia. Hä.

• Anonyymi00034
      UUSI

Uuden katiskamallin tietty saa kun kopioi saunan lauteilta.

• UUSI

Puheet ja teot eivät aina mene samaa rataa. Kiivaasti on tarve kertoa, ettei kehuja kaipaa, mutta kuiteski saattaa olla kehuista niin otettu, et on ku sulaa vahaa.

Jokainen sosiologiasta pikkusenkin jyvällä oleva tietää, että se johtuu 'sosiaalisesta paineesta'.

• Anonyymi00044
        UUSI

Näh. Kehut ovat lähinnä ärsyttävää sanahelinää, jos ne kohdistuvat mihinkään muuhun kuin osaamiseeni ja tekemiseeni. En jaksa kuunnella yhtään, vaan karkotun paikalta.

• UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Näh. Kehut ovat lähinnä ärsyttävää sanahelinää, jos ne kohdistuvat mihinkään muuhun kuin osaamiseeni ja tekemiseeni. En jaksa kuunnella yhtään, vaan karkotun paikalta.

On oikein hyvä, että poistut paikalta.

Mies jää katseleemaan siskoja, jotka arvostavat ystävällisyyttä. Sellaisiakin siskoja onneksi on. Tinttarehtiminen karkottaa herttaisten siskojen luo. Ei tarvitse arvailla, mikä ei sovi.

• Anonyymi00047
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

On oikein hyvä, että poistut paikalta.

Mies jää katseleemaan siskoja, jotka arvostavat ystävällisyyttä. Sellaisiakin siskoja onneksi on. Tinttarehtiminen karkottaa herttaisten siskojen luo. Ei tarvitse arvailla, mikä ei sovi.

Sitten mies haluaisi katsella nimenomaan sillä minua mukavampaa on hyvin vaikea löytää. Kanssani miehen ei myöskään tarvitse lainkaan atvailla mikä käy ja mikä ei. Seurassani on helppoa olla.

• UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Sitten mies haluaisi katsella nimenomaan sillä minua mukavampaa on hyvin vaikea löytää. Kanssani miehen ei myöskään tarvitse lainkaan atvailla mikä käy ja mikä ei. Seurassani on helppoa olla.

Olet niin täydellinen ja harvinainen, että sellaisesta en ole aikaisemmin edes kuullut.

(Tietysti lukuunottamatta suloista Nuppustani.)

• Anonyymi00063
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Olet niin täydellinen ja harvinainen, että sellaisesta en ole aikaisemmin edes kuullut.

(Tietysti lukuunottamatta suloista Nuppustani.)

Et sitten ole paljoa kuullut, mutta eipä se mitään. Ehkä olet elänyt tynnyrissä.

• UUSI

Kultturiantropologiaa opiskelleen ei ole ollenkaan vaikea ymmärtää, miksi vakiintumattomat ja mielestään voimaantuneet siskot ujostelevat vittuansa, niin kaunis kuin se onkin.

Nykyihmisen alkukoti on Afrikka. Noin 100 000 vuotta sitten Afrikkalaisista osa virtasi kylmemmille seuduille, jolloin riittäva pukeutuminen oli välttämättömyys. Tästä alkoi nykyihmisen SEKSUAALINEN ujostelu Afrikan ulkopuolella. Afrikassa oltiin edelleen täysin ALASTI.

Afrikassakin on nykyisin muita ihmisiä matkien jo pukeuduttu. Asiaa on edistänyt myös teollisesti valmistettujen kankaitten ja valmisvaatteiden helppo saanti, mutta vielä on jäänteitä entisestä.

Edelleen on tapana eräin paikoin - vaikka tytön sukupuolielimet eivät arkena enää näy - että tytöt venyttelevät häpyhuuliaan, koska se oli silloin kauneusihanne ja vetosi miehiin.

1800-luvulla kun eksoottisia ihmisiä näyteltiin kuin eläintarhassa, tutkijat toivat Afrikasta Pariisiin näytille tytön, jonka häpyhuulet olivat mitaltaan 18 cm (!). Toinen indikaatio entisestä on, että edelleeen naiset ovat rinnat paljaana eräin paikoin.

Kolmas indikaatio on ihmisistä, jotka kerkisivät jo Brasiliaan asti pohjoisen ja jäisen Beringin kannaksen kautta. Oli aluksi oltava paksut turkikset, mutta mitä etelämmäs jouduttiin, sitä kevyemmäksi kävi vaatetus, kunnes Brasilian viidakoissa oltiin täysin alasti.

Sielläkin on nykyajan pukeutuminen jo voittamassa, mutta vielä on heimoja jotka ovat alasti, 60 vuotta sitten melkein kaikki. Eikä seksuaalista ujostelua ollut.

Ihminen elää vain lyhyen aikaa, eikä usein tiedä muista kuin oman aikansa asioista. Brasilian varhaiskantaisista heimoista, jotka vaihtoivat paksut turkikset alastomuuteen, voimme päätellä, että vitunkaan peittäminen ei ole ihmiselle millään tavalla synnynnäinen.

Nykyiset sisaret, jotka selittävät, että eivät halua heidän kauneintaan kehuttavan, ovat vain aikansa lapsia, jotka eivat ole kokeneet mitään muuta kuin pukeutumisen. On vaikuttanut sen että luontainen ujous, on nykyään saanut myös seksuaalisen sisällön.

• Anonyymi00046
        UUSI

Sinä kuvittelet näkeväsi ujoutta siellä missä sitä ei ole. Jos ujostelisin, niin punastelisin ja hihittelisin hämmentyneenä jne. mutta kuuntelisin kehut naama tomaattina. Ei kuitenkaan ujostuta yhtään, vaan vituttaa moinen typerehtiminen. En ole halukas tuhlaamaan aikaani torvien seurassa.

• UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sinä kuvittelet näkeväsi ujoutta siellä missä sitä ei ole. Jos ujostelisin, niin punastelisin ja hihittelisin hämmentyneenä jne. mutta kuuntelisin kehut naama tomaattina. Ei kuitenkaan ujostuta yhtään, vaan vituttaa moinen typerehtiminen. En ole halukas tuhlaamaan aikaani torvien seurassa.

00046: "Ei kuitenkaan ujostuta yhtään, vaan vituttaa moinen typerehtiminen. En ole halukas tuhlaamaan aikaani torvien seurassa."

Lienetkö sama sisko, joka aikaisemmin nimitti ystävällistä miestä 'tyhmemmäksi kuin vasemman jalan saapas', vai sisko, joka nimittää häntä 'tolloksi' ja nyt 'torveksi'? Mikä on tarve, että pitää nimitellä toista ihmistä tällaisilla häväisevillä sanoilla?

Ei kaikista voi pitää, mutta tasa-arvon ideologia vaatii pidättäytymistä halveksivasta rienaamisesta. Jo sydämen sivistyskin vaatii. Onko tasa-arvo sinulle vieras, vai etkö diggaa sydämen sivistystä?

• Anonyymi00058
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

00046: "Ei kuitenkaan ujostuta yhtään, vaan vituttaa moinen typerehtiminen. En ole halukas tuhlaamaan aikaani torvien seurassa."

Lienetkö sama sisko, joka aikaisemmin nimitti ystävällistä miestä 'tyhmemmäksi kuin vasemman jalan saapas', vai sisko, joka nimittää häntä 'tolloksi' ja nyt 'torveksi'? Mikä on tarve, että pitää nimitellä toista ihmistä tällaisilla häväisevillä sanoilla?

Ei kaikista voi pitää, mutta tasa-arvon ideologia vaatii pidättäytymistä halveksivasta rienaamisesta. Jo sydämen sivistyskin vaatii. Onko tasa-arvo sinulle vieras, vai etkö diggaa sydämen sivistystä?

No voin toki sanoa "joko älyllisesti tai ymmärryksellisesti hieman vajaa mies". Kyse ei ole haukkumisesta, vaan kylmästä faktasta. Myös nainen olisi "älyllisesti tai ymmärryksellisesti hieman vajaa", jollei hän osaa näin perustavaa laatua olevia asioita. Sekin voi toki olla, että ko. henkilö on susien kasvattama tai jotain, eikä siksi tiedä mitään ihmisistä. On tosin kysymysmerkki, että miten sellainen ihminen osaa puhua, eikä vain ulvo ja murise.

• UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Tai, jos et todellakaan näytä ujouttasi irl, sitten kuitenkin purat vihaasi kirjoittamalla nimettömällä palstalla.

Tietty toleranssi tarvitaan ja kykyä tehdä kompromisseja, jotta pitäaikainen tai jopa koko elämän pituinen rakkaudellinen yhdessäolo olisi mahdollinen. Hyvää jatkoa sinulle!

• Anonyymi00061
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Tai, jos et todellakaan näytä ujouttasi irl, sitten kuitenkin purat vihaasi kirjoittamalla nimettömällä palstalla.

Tietty toleranssi tarvitaan ja kykyä tehdä kompromisseja, jotta pitäaikainen tai jopa koko elämän pituinen rakkaudellinen yhdessäolo olisi mahdollinen. Hyvää jatkoa sinulle!

Näetkö useinkin suuria tunteita paikoissa, joissa niitä ei ole? Nyt kuvittelet näkeväsi jossain vihaa. Tai ehkä puhut itsestäsi ja tunnet itse vihaa ja purat sitä täällä. Minulle tämä aloitus aiheuttaa vain huvitusta. Näin tyhmä aihe ei onnistu saamaan minua edes ärtyneeksi ja vielä vähemmän vihaiseksi. Sinulle tämä tuntuu kyllä olevan valtavan tärkeää.

Tietysti tarvitaan kompromisseja. Ihminen, jolla ei ole edes minimikäytöstapoja ei kuitenkaan koskaan pääse kenenkään normaalin ihmisen kanssa yhteiseloon asti.

• Anonyymi00062
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Jos olet aidosti huolissasi ihmisten pariutumisesta ja parisuhteista, niin opeta miehille käytöstapoja, ihan peruasioita. Esimerkiksi se, etteivät ensimmäisenä ole laukomassa typeriä kehuina pitämiään kommentteja, vaan ottavat ensiksi selvää ovatko ne edes tervetulleita. Nykyinen saarnasi ja korjaamisyrityksesi on nimittäin tuhoon tuomittu.

• Anonyymi00057
      UUSI

Sellainen millainen se on: sisäänajettu römpsä.

• Anonyymi00059
      UUSI

Okei, jos ei rämemaja kelpaa, niin keidas, missä ei huoju palmupuu.
      Tuleeko 7. häätö?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe