Lämpöallot ja kuolemat

Anonyymi-ap

Ennätysmäärä kuolemia, mutta kuolemat tapahtuvat sairaalassa, jossa on ilmastointi ja kuolevaiset ovat jo kroonisesti sairaita. Miksi vitussa tuollaisella mainostetaan huuhaa ilmaston lämpenemistä ... vittu! Ei toisen kuolemalla saisi 'ratsastaa'.

17

93

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jälleen loistavalla logiikalla ajateltu aloitus denialistilta. Otetaan toinen esimerkki: Kun esim. liikenneonnettomuudessa pahoin loukkaantunut ihminen kuolee vasta sairaalassa, eihän hänen kuolemaansa aiheuttanut se onnettomuus...eihän?

• Anonyymi00002

vihervasemmistolaista poliittista uutisointia

• Anonyymi00003

taidat olla sekaisin: kahden puolueen jäsenkirjaa ei voi olla kellään. Sekaisin oleva kokoomuslainen persu?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

taidat olla sekaisin: kahden puolueen jäsenkirjaa ei voi olla kellään. Sekaisin oleva kokoomuslainen persu?

Kerropa minulle miten vihreiden ja vasemmistoliiton aatteet eroaa nykyään

Ainoa ero taitaa olla virallisesti velkajarrun hyväksymisessä tai suhtautumisessa Natoon

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ainoa ero taitaa olla virallisesti velkajarrun hyväksymisessä tai suhtautumisessa Natoon

No eikö siinä ole jo eroa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

vihreät on lähempänä kokoomusta kuin vasemmistoa. se on melkoinen ero.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

vihreät on lähempänä kokoomusta kuin vasemmistoa. se on melkoinen ero.

vihreät ovat valuneet kommunismiin jo kauan sitten. Linkola saattoi olla aikonaan lähellä kokkareita

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

vihreät ovat valuneet kommunismiin jo kauan sitten. Linkola saattoi olla aikonaan lähellä kokkareita

Miksi valehtelet?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi valehtelet?

Todellinen totuus ei valehtele

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Todellinen totuus ei valehtele

Ota punavihreät lasit pois silmiltäsi

• Anonyymi00016

Mikä sua Persu noin ahistaa?

• Anonyymi00006

" Miksi vitussa tuollaisella mainostetaan huuhaa ilmaston lämpenemistä ... vittu! "

Ja nyt sitten moralisoimaan, kun muu ei auta.
      Ilmaston lämpeneminen on vakavasti otettava tosiasia, ja se tulee eiheuttamaan kuolemia yhä enemmän. Kun ilmaston lämpenemisen torjunnassa ollaan pahasti jäljessä, tulee vähentää haittoja esimerkiksi ilmatoimalla sairaalat ja vanhainkodit niin, että lämmöt saadaan pedetyksi kohtuullisina.

Ilmastotoimien vastustaminen on pahimman laatuista huuhaata ja nyt se alkaa kostautua.

• Anonyymi00007

Mutta kun uusi iso ihana areena Helsingissä tarvitsee sekin paljon rahaa, mihin haluat sijoittaa jos olet poliitikko..?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mutta kun uusi iso ihana areena Helsingissä tarvitsee sekin paljon rahaa, mihin haluat sijoittaa jos olet poliitikko..?

kokoomus ei sijoita - se lainaa rahaa muilta.

• Anonyymi00012

No totta helvetissä ne lämpöhalvaukseen kuolleet on monesti kuollut sairaalassa, ,oska lämpöhalvaus jne vaatii sairaalahoitoa. Kuinka aivovammainen denialisti pitää olla, että ei tajua sitä, että äärimmäinen kuumuus ensin aiheuttaa lämpöhalvauksen jne, sitten joudutaan sairaalahoitoon ja monen elimistö on siellä kuumuudessa ollessaan joutunut niin koville eteti enää selviä sairaalahoidosta huolimatta. Mitä pidempään kuumuus jatkuu sitä kovemmille elimistö joutuu ja sillon ei välttämättä enää auta se sairaalahoitokaan. Miten äärettömän typerä pitää olla, että ei tajua sitä, että väkeä on joutunut tuhansittain sairaalaan nimenomaan sen kuumuuden takia. Kyse ei siis ole mitenkään välttämättä ihmisistä joilla on jo muutenkin sairaalahoitoa vaativa sairaus vaan myös täysin perusterveistä ihmisistä, joiden elimistö ei ole kestänyt sitä kuumuutta ja on sen takia joutunut sairaalahoitoon. Ja kun ihan perustervekin ihminen joutuu olemaan pitkään tollasessa hirmuhelteessä niin voi oikein hyvin käydä niin, että joutuu sairaalaan ja menehtyy sielläsitten jouduttuaan olemaan liian pitkään kuumuudessa. Ilmastonmuutosdenialisteilla tuntuu olevan jokin aivotoimintaa tuhoava vaiva itsellään kun ei tollasta asiaa käsitä.

• Anonyymi00015

Uutisointi faktoilla on mainostusta ja mitä lie avaajan mielestä.
      Kun heikkohenkinen altistuu pitkää liian kuumalle ilmalle, niin se nostaa kuoleman riskiä.

• Anonyymi00017

Heikot sortuu elontiellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe