MIES arvostelee supergirl-elokuvan. Joutui katsomaan sen kokonaan sitä varten, ja on vihainen siitä syystä.
https://www.youtube.com/watch?v=M9ez-tBzU9k
Rehellinen arvostelu Supergirl-elokuvasta
20
80
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Taas joku typerä linkki. Ratsastat muiden sisällöillä tekemättä itse mitään.
- Anonyymi00002
On se kauheaata ratsastamista
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
On se kauheaata ratsastamista
Onhan se. Itsellään ei ole aiheesta mitään sanottavaa. Alotuksen koko sisältö on pelkkä linkki.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onhan se. Itsellään ei ole aiheesta mitään sanottavaa. Alotuksen koko sisältö on pelkkä linkki.
Olet taas se sama linkkikammoinen henkilö joka aiemminkin on täällä valittanut kaikenlaisista asioista. Eikö sinulla tosiaan ole muuta tekemistä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet taas se sama linkkikammoinen henkilö joka aiemminkin on täällä valittanut kaikenlaisista asioista. Eikö sinulla tosiaan ole muuta tekemistä?
Eli sinulla ei itselläsi ole edes mitään sanottavaa aiheesta ja muidenkin pitäisi katsella joku tyhjänpäiväinen vinkuvideo. Ilmeisesti et osaa kirjoittaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli sinulla ei itselläsi ole edes mitään sanottavaa aiheesta ja muidenkin pitäisi katsella joku tyhjänpäiväinen vinkuvideo. Ilmeisesti et osaa kirjoittaa.
Olen sitä mieltä että koko elokuva on alusta loppuun WOKE roskaa ja saastaa. Se on minun mielipiteeni.
Jos et kykene youtube-videoita katsomaan niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi, ei muilla tuollaisia ongelmia ole. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen sitä mieltä että koko elokuva on alusta loppuun WOKE roskaa ja saastaa. Se on minun mielipiteeni.
Jos et kykene youtube-videoita katsomaan niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi, ei muilla tuollaisia ongelmia ole.Paitsi ettet ole nähnyt koko elokuvaa, eikä sinulla ole omaa mielipidettä. Laumalammas määkii siellä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Paitsi ettet ole nähnyt koko elokuvaa, eikä sinulla ole omaa mielipidettä. Laumalammas määkii siellä.
Lehmä hiljaa siellä, möööömööööö....
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lehmä hiljaa siellä, möööömööööö....
Eivät lehmät lampaita tottele.
- Anonyymi00003
Pakko on muiden videoita käyttää, kun itse en sitä elokuvaa ikinä aio katsoa, niin on vain luotettava muiden arvosteluihin.
- Anonyymi00006
On se p/ska filmi. Olisi voinut jättää tekemättä.
- Anonyymi00008
jooh pakao tuokin on kuitenin tuijottaa jossain vaiheessa.. uusi supergirl...
onkohan joku speppenwolf- superhifiäö ei kai ole.- Anonyymi00016
Ei ole mitään pakkoa.
- Anonyymi00011
Minä taas totean, katsomatta elokuvaa ja avaamatta linkkiä, että ko. elokuvan ei tarvitse olla lainkaan woke, ollakseen silti umpisurkea. Jokikinen viimeisen kymmenen vuoden aikana tehty supersankarielokuva on ollut umpisurkea, eikä tuo ole taatusti mikään poikkeus. Tuo kokogenre on ylikaupallistettu, ylihypetetty, ylinäytelty, ylidramatisoitu, ylipitkitetty, ylitaistelutettu, yliefektillistetty, ylidigitalisoitu jne. paskaksi jo vuosituhannen alussa.
- Anonyymi00012
"Tuo kokogenre on ylikaupallistettu, ylihypetetty, ylinäytelty, ylidramatisoitu, ylipitkitetty, ylitaistelutettu, yliefektillistetty, ylidigitalisoitu jne. paskaksi jo vuosituhannen alussa."
Lisään ... tämä tosin tiedettiin tulevaksi jo silloin, kun Marvelin ja DC:n ip:t myytiin. - Anonyymi00013
Kyllä, kaikki tuo, ja lisäksi vielä WOKE. Kyllä jokainen täysijärkinen tajuaa mitä siitä seuraa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, kaikki tuo, ja lisäksi vielä WOKE. Kyllä jokainen täysijärkinen tajuaa mitä siitä seuraa.
Woke on täysin keksitty ja mielikuviteltu termi. Voisin luetella ison nipun elokuvia ja sarjoja vaikkapa kasarilta, jotka leimattaisiin wokeksi, jos ne ilmestyisivät nyt.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Woke on täysin keksitty ja mielikuviteltu termi. Voisin luetella ison nipun elokuvia ja sarjoja vaikkapa kasarilta, jotka leimattaisiin wokeksi, jos ne ilmestyisivät nyt.
Antaa tulla vaan, luettele ne tähän alle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Antaa tulla vaan, luettele ne tähän alle.
Ei se sinua oikeasti kiinnosta, joten ei maksa vaivaa. Et vaikka joku tuubivideo aiheesta. Tai jauha wokepaskaa, kuten muutkin torvet.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei se sinua oikeasti kiinnosta, joten ei maksa vaivaa. Et vaikka joku tuubivideo aiheesta. Tai jauha wokepaskaa, kuten muutkin torvet.
Siis että katso itse netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21485
- 33462