Viimeisen asti yritin estää sinun muuton asumisyksikköön.

Anonyymi-ap

Viimeisen asti yritin estää sinun muuton asumisyksikköön. Minun rakkauteni ei riittänyt, koska annoit minulle pakit. Vain sukulaiset olisvat voineet estää sinun joutumisen asumisyksikköön! Silloin minulla olisi ollut aikaa avata sinun silmät! Eivät he oikeasti välitä sinusta. Olet heille vaan asiakas ja työpaikka! Eivät he halua, että saat puolison ja pääset avioon ja saat omia lapsia!!! Valtio perii sinut!!!!! Tai sukulaiset. Sukulaiset jotka hylkäsivät sinut ja siksi jouduin muuttamaan asumisyksikköön!!! He perii sinut.

6

56

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhteiskunta EI halunnut, että saan sinut!!! He mieluummin laittoi sinut asumisyksikköön. En kelvannut heille. Vain sukulaiset ja omaiset olisivat kelvanneet heille hoitamaan sinun asioita! En ikinä voi enää sinut saada avioon minun kanssani. Olet nyt heidän holhouksen alaisena. Sinulla EI edes ole omaa kännykkää. Yhteiskunnan takia olen ikuisesti sinkku ja enkä saa omaa perhettä, koska EN voi enää sinua saada. Joten he tuhosivat minun elämäni ja tuomitsivat minut ikuiseen yksinäisyyteen.

• Anonyymi00002

Viimeisen asti yritin estää sinun muuton asumisyksikköön. Minun rakkauteni ei riittänyt, koska annoit minulle pakit. Vain sukulaiset olisvat voineet estää sinun joutumisen asumisyksikköön! Silloin minulla olisi ollut aikaa avata sinun silmät! Eivät he oikeasti välitä sinusta. Olet heille vaan asiakas ja työpaikka! Eivät he halua, että saat puolison ja pääset avioon ja saat omia lapsia!!! Valtio perii sinut!!!!! Tai sukulaiset. Sukulaiset jotka hylkäsivät sinut ja siksi jouduin muuttamaan asumisyksikköön!!! He perii sinut.

• Anonyymi00003

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

He tuhosivat minun elämäni!!!

En saa ikinä kokea rakkautta!!!

En ikinä!!!

Eivät he tajua!!!!

Eivät terveet minua voi ottaa!!!!!!!

Pilaan terveen maineen.

• Anonyymi00004

joku yliopiston opiskelijoiden solu-asunto?

• Anonyymi00005

Mikä hemmetti on asumisyksikkö? Onko se jokin hoitolaitos? Itse asuin 10kk kuolemanosastolla. Kuuluin siihen muutamaan prosenttiin, jotka jäivät henkiin ja kotiutuivat.

Huonevuodetovereilla ei käynyt niin hyvä tuuri. Molemmat kuolivat syöpään. Toisella sentään kävi vaimo välillä kylässä, mutta se nuorempi ihmispolo oli aina yksin ja vältteli ihmiskontakteja.

Milloinkahan se incelätmi tulee tähänkin kiljumaan jotain omasta mielestään hauskaa. Se kakara on jälkeenjäänyt ja oksettava ätmipoistelija-incel.

>Simiti<

• Anonyymi00006

Olisiko jonkinlainen puolimatkan krouvi kuntoutujille, etappi ennen arkipäivää ja tosielämää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      66
      2111
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      33
      1696
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1122
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      870
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      793
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      25
      756
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      660
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      39
      628
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      129
      569
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      568
    Aihe