Mitä PK seura tarkoittaa?

Anonyymi-ap

Monesti olen meinannut vastata, kun joku naaras on hakenut PK seuraa. En ole uskaltanut vastata, jos se tarkoittaakin pääkaupunki seuraa. Olisi hirmu homma polkea munamankelilla treffeille täältä Skellefteån korkeudelta.

Toisaalta se saattaa tarkoittaa myös päiväkänni seuraakin. Sille linjalle voisin lähteäkkin ja kolmatta linjaa ei vain enää ole.

>Simiti<

30

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Kysyin tekoälyltä ja ehdotti peruskestävyyttä. Tarkoittanee noin 3 minuuttia, ettei treffit ihan reisille mene.

Toisaalta päiväkänni olisi tässä (SP-)yhteydessä uskottava vaihtoehto. Voisi olla myös pikakilju. Kuka noista naisista tietää.

• UUSI

Pälvikaljuseura voi myös olla haussa.

• UUSI

Todennäköisesti lyhenne PK tarkoittaa päiväkahviseuraa, kuten ennen sanottiin. Se oli kiertomaus, tarkoitti prostituutiota, ja tuli runsaaseen käyttöön, kun lehdet ilmoittivat, etteivät enää julkaise prostituutioilmoituksia, joita siihen aikaan lehdissä oli valtavan runsaasti.

Miksi lehdet tekivät tällaisen yhteispäätöksen, ei ole minulle tuttu, mutta selvältä tuntuu, että lehdet ovat neuvotelleet keskenään. Kiertoilmauksia olivat myös varhemmin käytetty vatsanhieronta, hieronta muiden ns. pikkuilmoitusten joukossa ja thai-hieronta.

Itse prostituutio on Suomessa laillinen elinkeino, mutta prostituution järjestäminen ja organisointi eli paritus ei ole.

Pidän häväisevänä ap:n sanontaa kanssasisaresta 'joku naaras'. Prostituutio on ilman herjaamistakin raskas ammatti.

• UUSI

Valtiovalta vielä taannoin painosti prostituoituja irtolaislainsäädäntöön vedoten, mutta tämä lainsäädäntö on putettu.

• UUSI

Ap. mainitsi Kolmannen linjan. Ymmärsin, että tätä nimeä ei enää ole. Laulussa sanotaan: "Sai Oivan portsari lantin, jonka velkaa jäin."

Kun vielä olin juomakierteessä, kävin ravintola Oivassa, mutta sillä oli uusi ajanmukainen nimi, Bistro. Jouduin näyttämään paperit, joilla todistin olevani täysikäinen.

Paperien näyttämistä tarvitsi silloin harvoin, sillä yleensä portsari vain arvioi tulokkaan. Pohjia ei ehdottomasti saanut olla. Kysyin portsarilta, mikä silmään eniten pistää ikää arvioidessa. Sanoi, että vaikeaa se kyllä on, mutta alaikäisillä on usein erityisen vaalea iho.

• Anonyymi00001
      UUSI

Eiköhän tuo tarkoita pörinäkänniä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Ennen se tarkoitti päiväkahviseuraa. Maailma on muuttunut oudoksi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Keitä espressot mutteripannulla.
      Vilma

• Anonyymi00004
      UUSI

tarrkoittaa p enis k ulli seuraa

• Anonyymi00005
      UUSI

Entä mitä iljetystä mahtaa tarkoittaa SM-kisat. Sanomalehdessä kun on otsikossa tuollainen lyhenne niin en ole ikinä uskaltanut lukea sellaista artikkelia.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ruoskintaa.

• UUSI

Ruotsalaisesta koululaisten kevätlehdestä:

Masochist till sadist: Slå mig, slå mig.

Sadist: N-nej, jag vill inte slå.

• Anonyymi00007
      UUSI

Aijjaa eiks ollutkaan PäiväKännit-seura?

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä se tarkoittaa pääkaupunkiseuraa ilmiselvästi eli ei pohjalaisilla mitään mahiksia sinne suuntaankaan, vaikka muuten kelpais niin viivettä kyllä tulee ihan liikaa.
      Minkäs voit 🙄, näin se elämä syrjii

• Anonyymi00009
      UUSI

Aikoinaan päiväkahveja tarjosivat kotiäidit sivutyönään, miehensä ollessa nk. sorvin ääressä. Nykyisin samaa työtä tekevät kela-elätit jotka ovat pääasiassa yh-naisia silloin kun mukulat ovat päiväkodissa.

• Anonyymi00024
        UUSI

Edustusrouvilta sai ilmaista pimppaa sillä maksu pimpasta olisi tarkoittanut ...

• Anonyymi00010
      UUSI

Kela-täti ehdotti romanirouvalle yhteistyötä työnvälitystoimiston kanssa, nyt kun jälikasvu oli jo vähän varttunut.
      "Emmä mä mihkään töihi kerkee, mun pitää viiä lapset aamulla päivähoitoon ja hakee ne illal sieltä pois."

Mies 65

• Anonyymi00011
      UUSI

Tarkoittaa p ersekoloseuraa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Pk-seura kuulostaa aina epäilyttävältä.

Kerran naimississa oleva miespuolinen työkaveri laittoi viestiä, että voisiko hän tulla joskus päiväkahville luokseni. Eihän tuo vielä ehkä niin kummallistelta joillekin kuulosta, mutta samainen mies oli edeltävänä iltana työpaikan bileissä sanonut minua kauniiksi, jutteli minulle paljon, jopa flirttaili. Tätä taustaa vasten katsoin parhaimmaksi kieltäytyä päiväkahveista.

Aletheias

• Anonyymi00013
      UUSI

PK=PÅaolla Lunta kuin joku Saarijärven metropoli

• Anonyymi00014
      UUSI

VPK taas tarkoittaa viinamiehen päiväkahveja. Mitäköhän kahvilikööriä sekin sitten lienee olevankaan.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ootko lukenut jotain Maaseudun Tulevaisuuden palstaa?
      Vieläkö tällaisia termejä käytetään?

Eikös se ole jotain Netflix&Chill nykyään?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00016
        UUSI

Olet oikeassa, nykyään ei voi enää kutsua miestä viattomasti katsomaan vain leffaa, koska se tulkitaan joksikin aivan muuksi.

Tai no, en tiedä mikä olisi sellainen kutsu minkä mies tulkitsisi ei-seksuaaliseksi 🤔

Aletheias

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olet oikeassa, nykyään ei voi enää kutsua miestä viattomasti katsomaan vain leffaa, koska se tulkitaan joksikin aivan muuksi.

Tai no, en tiedä mikä olisi sellainen kutsu minkä mies tulkitsisi ei-seksuaaliseksi 🤔

Aletheias

Eikös sullakin ollut niitä paikkoja siellä rempallaan?
        Tuolta toisaalta kopsasin sulle ilmoituksen malliksi:

"Vielä on kesää jäljellä, mutta kesärenki puuttuu! Olen vapaa, nuorekas 70v nainen. Etsin mukavaa miestä seuraksi ja avuksi omakotitalon hommiin. En etsi sexiseuraa. Vastaa numerollasi."

Tuosta käy heti selväksi, että renkiä haetaan eikä mitään rakastajaa.

Tällä naisella on sitten vähän eri lähestymiskulma:

"Varattu karvapillu luomurouva etsii seksiseuraa isomunaisesta varatusta miehestä, joka ei ole mikään rääpäle. Vastaan puhelinnumeron lähettäneille."

Kyllä näistä vähän autistisempikin miestyyppi erottaa, että millä asialla ollaan liikkeellä, kun sen suoraan kirjoittaa.

Sinä olet kuitenkin niin häveliäs, ettet käy ottamassa tuollaisilta palstoilta mallia, niin ajattelin vähän jeesata :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aletheias

No ei,
        Oikeasti järkevän miehen kyllä luulisi ymmärtävän, kun kirjoittaa että pelataan Uunoa, juodaan teetä ja tutustutaan :)
        Mutta en minä kyllä siltikään suosittelisi aivan uppo-outoa suoraan kotia kutsumaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00017
      UUSI

Joka kevät löytyy naisia seuranhakupalstoilta, jotka etsivät purje/moottoriveneen omistajaa, joka arvostaa naisen rannikkolaivurin papereita ja purjehdustaitoja.
      Toki miehetkin hakevat gastia=jalkavaimoa samalla tavoin.

MT on on ajan hermolla! Kyllä me kaupunkilaisetkin sitä selaamme.

Mies 65

• Anonyymi00020
      UUSI

Luulin lyhenteen tarkoittavan pienikaluista seuraa. Olmankos naiset ovat olleet pettyneen oloisia treffien jälkeen.

• Anonyymi00021
      UUSI

Itse sanoisin että pk tarkoittaa joko pääkaupunkia tai pk yrityksiä mut annetaan tinderiläisten ja korkeastikoulutettujen vastata he tietää mitä pk tarkoittaa

• Anonyymi00022
      UUSI

Päiväkahviseuraa ollut nainen vailla.

- Sheena

• Anonyymi00023
        UUSI

Onko ne nyky ajan tinderityttöjä ja korkeastikoulutettuja typyi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1789
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1106
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      846
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      151
      828
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      751
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      52
      681
    Aihe