Minä kunniaton Holo olen sentään ollut ennenkin vankilassa.

Anonyymi-ap

On kaikista parasta, että minä tunnusta omat tekoni.
Minä keskeytin opiskelut 1989 ja lähin töihin, koska sain tietää olevani raskaana ja opiskelu olis jäänyt äitiysloman takia kesken.

Minun olis pitänyt ymmärtää TEHDÄ abortti ja jatkaa opiskelua niin minä olisin saanut MÄNNIKÖSTÄ VAKITUISEN VIRAN JA TÄMMÖSIÄ VAKAVIA PUUTTEITA TUSKIN EI OLIS PÄÄSSYT TAPAHTUMAAN VAAN MINÄ OLISIN OLLUT TÖISSÄ TEKEMÄSSÄ OMAT JA TOISTENKIN VUOROT JOS HE EIVÄT OLIS PYSTYNEET TULEMAAN TÖIHIN.

Olin viimisen pätkän Männikössä töissä niin, että minä hyppäsin aina vuoroon jossa tarvittiin apua.
Lopulta minä olin yö-vuoroissa, koska hänellä joka oli myös työllisyysvaroilla palkattu töihin EI OLLUT TYÖ HALUJA.

He olivat ivalolaisia naisia sekä äitejä jotka sanovat aina, että : On se hyvä, että meillä on edes KUNNOLLINEN JA REIPAS TYTTÖ JOKA ON MIELUMMIN YÖT TÖISSÄ MEIDÄN MUMMOJEN KANSSA, KUIN KYLILLÄ RIEKKUMASSA!

Minä olin eronnut vasta silloin ja he kysyvät miksi minä olin eronnut. Sanoin, että : Tuommosen juoppo-retkun kanssa en kyllä viitsi elämääni pilata.
Ei he tuominneet minua vaan he olivat sitä mieltä, että minä olin tehnyt oikean ratkaisun.

Kyllä minä heille sanoin myös, että : En minäkään sentään mikään pyhimys ole, mutta en viinan takia jätä tulematta TÖIHIN.

Tuon jakson jälkeen minä pääsin Terveyskeskuksen kanttiin jossa TÄMÄ SAMAINEN HENKILÖ OLI TYÖLLISYYSVAROILLA TÖISSÄ JA HÄN JÄTTI TAAS TULEMATTA TÖIHIN!

HÄN SAI SUORAAN SYRJIÄ MINUA JA MINUN PITI NÖYRÄSTI OTTAA HÄNEN TYÖT VASTAAN!
Hän kävi minun KUNNIAN PÄÄLLE JA MINÄ EN SAANUT MITÄÄN KORVAUKSIA!

Minä sanoin itse irti ja lähdin NORJAAN TÖIHIN!
Kaikki minun tutut tiesi, että minä olen työllisyysvaroilla töissä ja minut siirretään tuon paikalle joka EI VIITSINYT TEHDÄ TÖITÄÄN!

Kyllä minä sain TUKEA KYLÄLÄISILTÄ, kun ilmoitin LÄHTEVÄNI NORJAAN TÖIHIN!

Kyseinen NAINENHAN SYRJI SEKÄ LOUKKASI MINUN KAVEREIDEN KUNNIOITA MYÖS, KOSKA HÄNELLE EI IKINÄ TYÖT MAISTUNEET!

En minä enään ole heidänkään kaveri, koska ei heiltä ole mitään APUA IKINÄ HERUNUT!

Ei Inarin kunnaltakaan, mutta hän on kyllä KALTAISTENSA KANSSA SAANUT KAIKEN TUEN!

Sosiaali-ohjaaja jonka kanssa olen viimeksi ollut PALAVERISSA on ainut jonka kanssa ollaan keskusteltu ja hän on oman virkansa edustajana sanonut minulle, että : SINÄKÖ OLET MUKA LOUKANNUT KUNNIOITA?

Minä sanoin, että : KYLLÄ OLEN JA SIITÄ LÖYTYY KÄRÄJÄ-OIKEUDEN LAUSUNTOJA.

En minä ole häntä syyttänyt, koska hän on hoitanut TYÖNSÄ MINUN KANSSA NIIN, KUIN KUULUU.

Onko hänellä VELVOTTEITA HOITAA FB KUNNIALLISTEN ASIOITA?
Minun mielipide on se, että EI OLE JA JOS MINÄ SUOJAAN HÄNET niin se yhdenvertaisuuslaki EI OLE KÄYTÖSSÄ!

Hän on sentään saanut/ottanut KAIKISTA VITTUMAISIMMAN TEHTÄVÄN, koska minulla ei ole päihteiden kanssa ongelmia ja EN OLE KIELTÄYNYT EDES SIIVOOJAN TEHTÄVISTÄ.

En minä edes KUNNANTALOLLE VESSAN PESIJÄKSI NIIN SAISIN SANOA SEKÄ LIIMAILLA LAPPUJA JOISSA LUKEE : FACEBOOKILAISET EI TARVI VESSAA JOTEN LAITOIN VESSAN OVEN LUKKOON NIIN EIVÄT VARASTA PAPEREITA JA SAIPPUOITA!

3

50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onneksi Inarin kunnan 150vuotis JUHLA VUOSI YHDISTÄÄ KAIKKIA KUNTALAISIA JA VAKAVAT PUUTTEET HE OVAT LUVANNEET HOITAA KUNTOON ELOKUUN LOPPUUN MENNESSÄ VUONNA 2026!

Minä kunniaton Holo hoidan kunnian loukkaus sakko vankeuden vankilassa niin toiset voi keskittyä hoitamaan näitä KUNNIA TEHTÄVIÄ SEKÄ HOITAA VAKAVAT PUUTTEET KUNTOON!

Minä palaan vankilasta TURVALLISIN MIELIN TAKAISIN IVALOON!

Lääkäri voi varmaan varata minulle kunniattomalle Hololle UUTEEN HIENOON SAIRAALAAN LÄÄKÄRIN AJAN JOSSA HÄN VOI TEHDÄ KAIKKI MAHDOLLISET TUTKIMUKSET JOILLA SELVITETÄÄN MYÖS, ETTÄ OLENKO MINÄ YHTEISKUNTA KELVOTON NARKKARI ALKOHOLISTI KLEPTOMAANI PATOLOGINEN VALEHTELIJA SEKÄ TYÖN LUISTAJA JOKA EI SUOSTU TÖIHIN, KOSKA JOUDUN MAKSAMAAN YRITYSTOIMINNASTA SEKÄ MUISTA ASIOISTA JOHTUVIA VELKOJANI, KOSKA MINÄ EN SUOSTU HAKEUTUMAAN EDES VELKA JÄRJESTELYYN!

Kyllä velat kuuluu maksaa, mutta FB kunnialliset vaatii kunnioittamaan heitä ja HE OVAT ILMEISESTI SAANEET KAIKKI VELKANSA ANTEEKSI JA MAKSATTANEET NIITÄ MYÖS MINULLE!

Minä maksan itse omat velkani, koska minusta on TÖRKEÄÄ MAKSATTAA VELKOJA TOISILLE SEKÄ ELÄTTÄÄ MYÖS!

Kyllä minä maksan myös KELAN TUET TAKAISIN ja ilmoitan, että : Minä vain lainaisin näitä rahoja, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ TÖISSÄ KÄYNTI SEKÄ TYÖN HAKEMINEN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA, KOSKA OLISIN PYSTYNYT TAAS ULOSOTON KAUTTA MAKSAMAAN VELKOJA VALITTAMATTA!

• Anonyymi00002

Eihän minua olis saanut edes päästää OULUN VANKILASTA ULOS, koska sekin olin KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISIA KOHTAAN!

Minä sentään sanoin vankilassa, että : Kyllähän tämä vankilassa olo KOTI-OLOT VOITTAA!

Minä olin sovittelussa ja toinen sovittelija oli vankilan vartija joka kysyi minulta, että : Mitähän vittua sinä oikeen tehnyt?
        Me oltiin tavattu hänenkin kanssa ihan toisissa merkeissä, mutta siihen aikaan minä tapasin todella paljon POTENTTIAALISIA AVIOMIES EHDOKKAITA, mutta ongelma oli silloin se, että POTENTTIAALINEN AVIOVAIMO EHDOKAS EI OLLUT TUOLLOIN HALUKAS SITOUTUMAAN.

Halusin elää aikuisena sinkku-naisen elämää eli MENNÄ NIIN, KUIN ITSE HALUSIN.
        Kyllä tuo aiheutti riitaa, mutta minä sentään pidin pääni ja elin elämää jossa opin sanomaan miehille, että : Tuossa on OVI josta voit mennä ULOS JA TAKAISIN EI TARVI TULLA, KOSKA TÄMÄ ON MINUN KOTI JA TÄÄLLÄ PÄÄTÄN MINÄ KUKA TÄÄLLÄ ASUU!

Tammisaaren LASU oli maininnut yhdessä lausunnossa joka liittyi minun kotiin.
        Siinä luki, että : Tämä nainen kyllä pistää miehen, kuin miehen pihalle omasta kodistaan.

Minä lähdin ensimmäisen kerran, kun erosin lapsen kanssa ja sen jälkeen miehet muuttivat minun ja lapsen/lasten kotia!

Minä olen kerran käynyt ex-mieheni kotona lasteni kanssa. Ostin poron käristyslihaa ja hän oli yksin kotona.
        Hän esitteli uuden talonsa jossa he olivat muutaman kuukauden asuneet.
        Minä sanoin lasteni kuullen ex-miehelleni, että : Tämä on uus talo ja vittu kehtasitki vielä kutsua minut sisälle katsomaan tämmöstä PASKA LÄÄVÄÄ!

Minun lapset tiesi, että kyseessä oli yhden lapsen isä.
        Meidän yhteinen lapsi meni autoon ja pienemmät jäi siihen, koska he oli oppineet siihen, kun minä sanoin vihaisesti ja heidän piti alkaa siivoamaan sotkujaan.
        He jäi oottamaan tietenkin sitä, että mitä heidän pitää siivoota!

Haukuin ex-mieheni vaimon alimpaan helevettiin ja ex-mieheni sano minulle, että minun pitää sanoa hänen vaimolleen.
        Minä sanoin hänelle, että : VITTU MINÄ EN SANO VAAN VITTU SANOT ITE JA SIIVOA NYT SAATANA TÄMÄ VITUN PASKA LÄÄVÄ!

Tuo talo oli IHMISILLE RAKENNETTU niin KEITTIÖN TASOT JA PÖYDÄT OLI TÄYNNÄ ROSKIA JA LIKAISIA ASTIOITA!
        Ex-vaimo oli SAKÄ:n puheenjohtaja ja VAATI KOLTTANA SAAMELAISILLE IHMISOIKEUKSIA YK:TA myöden ja KOTI EI TÄYTTÄNYT EDES IHMISOIKEUKSIA VAIKKA HE OLIVAT VASTA 3 kuukautta asuneet siinä talossa.

Hän oli ottanut BULGARIALAISET siivoamaan heille jotka oli keksineet omasta päästään Y-TUNNUKSEN.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eihän minua olis saanut edes päästää OULUN VANKILASTA ULOS, koska sekin olin KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISIA KOHTAAN!

Minä sentään sanoin vankilassa, että : Kyllähän tämä vankilassa olo KOTI-OLOT VOITTAA!

Minä olin sovittelussa ja toinen sovittelija oli vankilan vartija joka kysyi minulta, että : Mitähän vittua sinä oikeen tehnyt?
        Me oltiin tavattu hänenkin kanssa ihan toisissa merkeissä, mutta siihen aikaan minä tapasin todella paljon POTENTTIAALISIA AVIOMIES EHDOKKAITA, mutta ongelma oli silloin se, että POTENTTIAALINEN AVIOVAIMO EHDOKAS EI OLLUT TUOLLOIN HALUKAS SITOUTUMAAN.

Halusin elää aikuisena sinkku-naisen elämää eli MENNÄ NIIN, KUIN ITSE HALUSIN.
        Kyllä tuo aiheutti riitaa, mutta minä sentään pidin pääni ja elin elämää jossa opin sanomaan miehille, että : Tuossa on OVI josta voit mennä ULOS JA TAKAISIN EI TARVI TULLA, KOSKA TÄMÄ ON MINUN KOTI JA TÄÄLLÄ PÄÄTÄN MINÄ KUKA TÄÄLLÄ ASUU!

Tammisaaren LASU oli maininnut yhdessä lausunnossa joka liittyi minun kotiin.
        Siinä luki, että : Tämä nainen kyllä pistää miehen, kuin miehen pihalle omasta kodistaan.

Minä lähdin ensimmäisen kerran, kun erosin lapsen kanssa ja sen jälkeen miehet muuttivat minun ja lapsen/lasten kotia!

Minä olen kerran käynyt ex-mieheni kotona lasteni kanssa. Ostin poron käristyslihaa ja hän oli yksin kotona.
        Hän esitteli uuden talonsa jossa he olivat muutaman kuukauden asuneet.
        Minä sanoin lasteni kuullen ex-miehelleni, että : Tämä on uus talo ja vittu kehtasitki vielä kutsua minut sisälle katsomaan tämmöstä PASKA LÄÄVÄÄ!

Minun lapset tiesi, että kyseessä oli yhden lapsen isä.
        Meidän yhteinen lapsi meni autoon ja pienemmät jäi siihen, koska he oli oppineet siihen, kun minä sanoin vihaisesti ja heidän piti alkaa siivoamaan sotkujaan.
        He jäi oottamaan tietenkin sitä, että mitä heidän pitää siivoota!

Haukuin ex-mieheni vaimon alimpaan helevettiin ja ex-mieheni sano minulle, että minun pitää sanoa hänen vaimolleen.
        Minä sanoin hänelle, että : VITTU MINÄ EN SANO VAAN VITTU SANOT ITE JA SIIVOA NYT SAATANA TÄMÄ VITUN PASKA LÄÄVÄ!

Tuo talo oli IHMISILLE RAKENNETTU niin KEITTIÖN TASOT JA PÖYDÄT OLI TÄYNNÄ ROSKIA JA LIKAISIA ASTIOITA!
        Ex-vaimo oli SAKÄ:n puheenjohtaja ja VAATI KOLTTANA SAAMELAISILLE IHMISOIKEUKSIA YK:TA myöden ja KOTI EI TÄYTTÄNYT EDES IHMISOIKEUKSIA VAIKKA HE OLIVAT VASTA 3 kuukautta asuneet siinä talossa.

Hän oli ottanut BULGARIALAISET siivoamaan heille jotka oli keksineet omasta päästään Y-TUNNUKSEN.

Minä suojasin äitinä LAPSENI PERINNÖT!
        Meidän lapsi sano autossa, että : Minua hävetti, kun sinä haukuit isän vaimon siaksi ja heidän talon PASKA LÄÄVÄKSI!

Isänsä oli sanonut myöhemmin meidän lapselle, että : Voisit muuttaa isän luo asumaan,
        Meidän lapsi sano minulle, että : Minulla on vammaset vanhemmat!
        Minä sanoin hänelle, että : Pidä sitten isästäs huolta kerta me ollaan VAMMASIA ja minusta ei tarvi huolehtia, koska minä asun omien vanhempieni kanssa VAMMASENA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1764
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      26
      1263
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      943
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      643
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      58
      507
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      23
      453
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe