Woltin kuski ei soittanut ovikelloa

Mut jätti tilauksen ovelle. Mun mielestä toimi väärin, mitä mieltä olet?!

Tv TimmyH
558
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Kyllä väärin, kun mistä sitä voi tietää, että ruoka tullut, jos ei ovikelloa soiteta.

Äänestä
  • Joo. Tosin soitti hän alakerran ovisummeria että pääsi taloon mutta ei ovikelloa kun oven luona oli. Oon tottunut että sitä soitetaan..

Tv TimmyH

Äänestä

Se pitää tilatessa erikseen valita. Minä valitsen aina nenäkkäin tapaamisen, jotta näen kuka tuo ja voin kiittää.

Äänestä

Sovellus ilmoittaa, kun ruoka on oven takana. Ei minua ainakaan huvita tavata kuskia. Rumia tummia miehiä ovat kaikki.

Äänestä
  • Minä tilaan kyllä ovi auki palveluna, mutta joskus sovellus väittää toimitetun, vaikka ei ole vielä saapunut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mut jätti tilauksen ovelle. Mun mielestä toimi väärin, mitä mieltä olet?!

Tv TimmyH

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu