Kyllä väärin, kun mistä sitä voi tietää, että ruoka tullut, jos ei ovikelloa soiteta.0ÄänestäKommentoi
Joo. Tosin soitti hän alakerran ovisummeria että pääsi taloon mutta ei ovikelloa kun oven luona oli. Oon tottunut että sitä soitetaan..Tv TimmyH0ÄänestäKommentoi
Se pitää tilatessa erikseen valita. Minä valitsen aina nenäkkäin tapaamisen, jotta näen kuka tuo ja voin kiittää.0ÄänestäKommentoi
Sovellus ilmoittaa, kun ruoka on oven takana. Ei minua ainakaan huvita tavata kuskia. Rumia tummia miehiä ovat kaikki.0ÄänestäKommentoi
Minä tilaan kyllä ovi auki palveluna, mutta joskus sovellus väittää toimitetun, vaikka ei ole vielä saapunut.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 5
Vanhimmat
Kyllä väärin, kun mistä sitä voi tietää, että ruoka tullut, jos ei ovikelloa soiteta.
Joo. Tosin soitti hän alakerran ovisummeria että pääsi taloon mutta ei ovikelloa kun oven luona oli. Oon tottunut että sitä soitetaan..
Tv TimmyH
Se pitää tilatessa erikseen valita. Minä valitsen aina nenäkkäin tapaamisen, jotta näen kuka tuo ja voin kiittää.
Sovellus ilmoittaa, kun ruoka on oven takana. Ei minua ainakaan huvita tavata kuskia. Rumia tummia miehiä ovat kaikki.
Minä tilaan kyllä ovi auki palveluna, mutta joskus sovellus väittää toimitetun, vaikka ei ole vielä saapunut.