Olen kirjoitellut kivanoloisen miehen kanssa kohta puolivuotta. Laitetaan viestejä lähes päivittäin. Ajatukset menee yhteen ja tullaan hyvin juttuun. Välimatkaa on jonkin verran ja kummallakin omat kiireensä. Ja ollaan kumpikin ihan tosissaan etsimässä pidempiaikaista kumppania. Siitä huolimatta tämä mies ei ole juurikaan ehdottanut tapaamista. Itse olen ehdottanut pari kertaa. Nyt hänellä alkaa loma, eikä hän ole vieläkään suunnitellut tapaamista. Hän on antanut ymmärtää, että haluaa tavata jossain vaiheessa, mutta mikään kiire ei näytä olevan. Itse en kehtaa jatkuvasti ehdottaa tapaamista, etten ole tunkeilevia. Mutta eihän tästäkään mitään tulee. Kai se on suoraan laitettava, että milloin tavataan vai tavataanko... En jaksa kuukausikaupalla kirjoitella....
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Naisia esittävä kuunaama rakentanee urveloille kerrontaa ns kansainvälisiin romanssihuijauksiin perustuen. Naisille lupaavat yhteistä tulevaisuutta, perheen perustamista ja aloilleen asettumista ja miehiä huijaavat jonkun kuvalla tai tekoälykuvalla tai jopa videolla saatetekstillä haluan sinua huulet vähän töröllään. Se on nykyaikaa. Naiselta
- Anonyymi00002
Että notta jos ei lähdetä arvottamaan kumpi sukupuoli on typerämpi tässä aiheessa
- Anonyymi00003
Muita naisia sillä on. Odotat vain kiltisti vuoroasi.
- Anonyymi00005
Ai sinulla on ikäänkuin itsestäsi tarinallisuuden miehenä kirjoittava näin hyvin asiat? ”odotat kiltisti vuoroasi” ei ristuksen sanonko mitä keke
- Anonyymi00004
Eipä tule hommasta mitään jos ei edes loma-aikaan tapaaminen kiinnosta, ajanhukkaa kuten tavallista. Nähty ja koettu
- Anonyymi00006
Kiinnostus voi olla myös siitä kiinni, miten asia esitetään. Jos nainen suoraan kertoo, että haluaa tavata miehen missä tahansa ilman mitään suurempaa tapaamisen rakentelua ja jopa rahallisia satsauksia. Mies kyllä voi maksaa tapaamisen esim. syömis ja juomis -kulut, mutta jos jo ennakkoon aletaan vaatimaan vaikka millaista rekvisiittaa, silloin ei kyllä anneta sellaista kuvaa, että oltaisiin henkilökohtaisesti itse henkilöstä kiinnostuneita.
- Anonyymi00007
Tässä nyt ei vaadita mitään rekvisiittaa, eikä huijaristakaan ole kyse... Vaan ihan tavallisesta suomalaisesta miehestä, joka tuntuu olevan melko hidas liikkeissään.... Olisi kiva saada järkeviä vastauksia.. Mitä mieltä muut olette pitkään jatkuneesta kirjoittelusta? Olisi kiva kuulla kokemuksia...
- Anonyymi00008
Varattu tai ukolla ei jöpötä.
- Anonyymi00009
Kyllä vähän oudolta tuntuu ja epäkohteliastakin on tämän ukon käytös.. Heppu on nyt toista viikkoa lomalle, kertoo mitå kaikkea tekee ja on suunnitteilla, on mm. menossa yhteen musiikkitapahtumaan.. En nyt oikein ymmärrä, miksei kaveri voi ehdottaa treffejä.. Voisihan sitä mennä vaikka yhdessä johonkin tapahtumaan.. Jotenkin nöyryyttävää, laitoin itse ihan suoran kysymyksen nähtäisiinkö, kun kumpikin on nyt vapaalla.. Jos herran aika on niin arvokasta, ettei hänen lomastaan liikene aikaa muutaman tunnin tapaamiselle, niin pitäköön tunkkinsa..... En todellakaan aio odottaa syksyyn asti tapaamista....
- Anonyymi00010
Mikäli kyseessä on mallimies, niin on vain odotettava kiltisti vuoroa kun niillä miehillä tunnetusti naisia riittää. Saattaa mennä syksyyn, talveen tai jopa kevääseen. Odotat vain ja käyt väsytystaistelua, niin kyllä jossain vaiheessa saat haluamasi treffit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikäli kyseessä on mallimies, niin on vain odotettava kiltisti vuoroa kun niillä miehillä tunnetusti naisia riittää. Saattaa mennä syksyyn, talveen tai jopa kevääseen. Odotat vain ja käyt väsytystaistelua, niin kyllä jossain vaiheessa saat haluamasi treffit.
Niin, MIKÄLI kyseessä on mallimies. Entä jos ei ole?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin, MIKÄLI kyseessä on mallimies. Entä jos ei ole?
Vaan taitaapi olla.
- Anonyymi00011
Haiskahtaa vahvasti tallimieheltä. Kyllä jokainen naisen puutteesta kärsivä mies yrittää ehdottaa treffejä. Tämä mies on toista maata eli hän on kuuluisa tallimies, jolla on naisia niin paljon, että hän ei tiedä mitä tekisi.
- Anonyymi00016
Tarkoitat varmaan mallimiestä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427