Saturnuksen järjestelmä on ihanteellinen paikka, Siellä kaksi kuutta Enceladus ja Titan tarjoaa ihmiselle kaiken mitä tarvitaan. Enceladuson aivan liian pieni että sen pinnalla voisia asustaa, mutta siellä on valtavasti vettä joka on helppo nostaa pois kuun pinnalta. Titan on kylmä, mutta tarjoaa elämälle asuttan olosuhteen pienestä painovoimasta huolimatta, tarjoten säteilysuojaa ja kaikke tarpeellista.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ranskan parlamentti pitää UFO-kuulemisen 29.6.2026
- Anonyymi00004
Yhtään ufoa ei ilmestynyt paikalle, kuitenkaan..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yhtään ufoa ei ilmestynyt paikalle, kuitenkaan..
Juu ei!
- Anonyymi00002
Hyvä avaus! Kuu ja Mars on kamalia paikkoja!
- Anonyymi00003
Meinaat, että tasoitetaan puntteja vähän ja valitaan mahdollisimman hankala paikka toimittaa asetäydennystä? Eikä tule myöskään auringon valoa energiatarpeisiin tarpeeksi. Samalla kun avaruusalus vilahtaa kohti radiotaajuuksien lähdettä eli maata.
- Anonyymi00006
Ihmiskunnalla on tärkeääkin tekemistä!
- Anonyymi00007
Titan on Kiinan listalla, mutta ei niin etuvartiona kuin resussien täydennys asemana! Mahdollisesti sijoitaa sinne siirtokunta joka hyödyntää resusseja kuun varoista muulle liikenteelle avaruudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7033133Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721003- 42879
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43593Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit55592Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k28507- 44498
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83490