Eihän sellaisesta pitäisi valittaa, mutta kun en yhtään tiedä, minkä takia olen! Tunne vain pätkähti päälle. Niin kuin ne sädekehät yhdessä mainoksessa. Kivasti kolahtelevat kirveeseen halkoja hakatessa.
Eihän tämä ole normaalia. Yksi työkaverikin kysyi, että onko jotain tapahtunut, kun noin leveästi hymyilen ja minä vaan, että kun just tässä yhden hauskan sähköpostin vain luin. Olin toki lukenut, eikä siinä mitään hauskaa tainnut olla, mutta en voinut sanoa, että ihan tässä muuten vaan pöljänä virnistelen. Hymyilyttää aamulla herätessä, hymyilen peilikuvalleni vessassa, hymyilen työmatkalla yksin autossa, hymyilyttää missä milloinkin. Nytkin. Valittaa nyt hyvästä mielestä, onko hullumpaa olemassa. Naama peruslukemille nyt.
Ehkä minulla on aivokasvain. Sellaiset muuttaa persoonallisuutta, tiedän. Jos tähän suuntaan mieli muuttuisi, niin mikäs siinä. Kiva loppu. Ehkä tämä tosiaan on euforiaa ennen kuolemaa? Onko sellaista? Matkalla kohti valoa käytävän päässä. Oma talo ihan rempallaan ja vielä lainojakin maksamatta, ei tällaista vielä pitäisi jättää perillisille ristiksi. Muutama vuosi ja kaiken pitäisi sitten olla sen puolin kunnossa. Ehkä he voisivat jopa jotain saada myydessään tämän kaiken. Tai ehkä minä myyn tämän kaiken ja... en toki sellaista mieti. Vaikka voisinkin. Ehkä pitäisikin. Ehkä minulle on kehittymässä maanisdepressiivisyys? Maanisissa vaiheissahan tehdään kaikkea impulsiivista.
Vai ennakoiko tämä jotain ihanaa tulevaksi? Ehkä Elämäni Mies saapuu näköpiiriin? Pitäisikö valmistautua sitä silmällä pitäen? Tai sitten tämä vahvistaa minua elämän ikäviin takaiskuihin? Sitten on helpompi kestää, kun tiedän, että onni on olemassa. Tässä ja nyt ja miksi ei siis myöhemminkin, vaikka mikä tulis. Tiedän sen nyt.
Oli mitä oli, nyt pitää jatkaa tätä ihanaa elämää. Kaikki näyttää niin kauniilta. Ihan kuin olisin rakastunut. Mutta keneen? Tai mihin? Elämään? Itseeni? Koko maailmankaikkeuteen? Jotain hämärää tässä nyt on, mutta muutakaan ei ole, ollaan tässä ja nyt näin.
Olen onnellinen
5
77
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hokasit elon tässä hetkessä. Et eilisessä, et huomisessa. Pysy sillä taajuudella👍🤷♀️
- Anonyymi00002UUSI
Nooh. Joskus voi olla ihan onnellinen ilman syytä. Voi olla myös katkera omilla tekosyillä. Muistan kun menin naimisiin ja toki se oli palkallinen vapaapäivä. (AY mafian ansiota)
Kuitenkin naispuoleinen tehdasäijä intoutui leipaisemaan voileipäkakun sen kunniaksi. Katkerana menin töihin, että toiset vain herkuttelee mun tekemisten varjolla.
Oli hirmu kiva yllätys kun jätkät paljasti, että olivat jättäneet minullekin palaisen.
>Simiti< Onnellisuus on aivokemiallinen ilmiö, johon voi lyhytaikaisesti vaikuttaa myös ulkopuolelta tulevalla informaatiolla, mutta jonkin ajan kuluttua palataan henkilön normaalitasolle.
Pitkäaikaiseen vaikuttamiseen pyritään kemikaaleilla, lääkkeillä, mutta niiden vaikutus on yksilöiden kemian erojen vuoksi hakuammuntaa.- Anonyymi00003UUSI
Joku ihana uni voi kannatella.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joku ihana uni voi kannatella.
En ole koskaan nähnyt ihanoittavaa unta. Jotkut näkevät, mutta eivät nekään kauan kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641036
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla338996- 61822
- 55723
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97644Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49631- 25622
- 68610
- 57600
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14598