Kokematon M+M kirjoita toiselle samanlaiselle

Anonyymi-ap

Olet sitten Bi tai homo kokematon, jotenkin olisi helpompi olla yhteydessä kokemattomaan, niin kuin minä. Halusta, tai uskaltamisesta ei ole
, omalla osallani kysymyksessä. Haluaisin M+M kokemuksia. Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, niin ole rohkea.
👤

37

471

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mieluiten kokisin miltä tuntuu saada toista miestä. En kuitenkaan poissulje mitään muita nautintoja👤

• Anonyymi00002

Bi aloittelija ukm olisi kiinnostunut.miten yhteyttä.

• Anonyymi00005

Nyt rohkeasti vaan, kerro itsestäsi, niin jatketaan eteenpäin.👤

• Anonyymi00027

Kik kisuille

• Anonyymi00003

Kiitos vastauksesta. Kerro itsestäsi vähän, niin kyllä me yhteys hoidetaan,.

• Anonyymi00004

Älä ymmärrä väärin. Olen kiinnostunut ja kiitollinen huomiosta.
      👤

• Anonyymi00006

Kerro itsestäsi ja siitä mitä haluaisit. Kysy. Ollaan avoimia ja rehellisiä.👤

• Muutama kokemus takana ,mutta lisää tekisi mieli. Mukavaa ja rauhallista kaveria siis vailla pääkaupunki seudulla.

• Anonyymi00010

Kuulostaa kiinosravalta. Kerro itsestäsi? Katsotaan miten etenee.
        Muutkin voi vielä kirjoittaa.
        👤

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuulostaa kiinosravalta. Kerro itsestäsi? Katsotaan miten etenee.
        Muutkin voi vielä kirjoittaa.
        👤

Mukava rento aika kokematon. Laita sp niin palaan

• Anonyymi00013
        Taaplari kirjoitti:

Mukava rento aika kokematon. Laita sp niin palaan

Voin laittaa myöhemmin. Kerro vielä ikä ja vähän mimmoisia kokemuksia sulla on ja ehkä vähän siitä mitä haluisit.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voin laittaa myöhemmin. Kerro vielä ikä ja vähän mimmoisia kokemuksia sulla on ja ehkä vähän siitä mitä haluisit.

Edellisen lähetti👤

• Anonyymi00016

Onko n. 100-150 kokemusta vähän?

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Muutama runkkailu ja imu…. Ikää 60

• Anonyymi00011

kokemusta kaipaan olisi kiva kokeilla

• Anonyymi00012

Samoilla linjoilla. Kerro itsestäsi ja tarkemmin siitä mitä haluaisit kokea?
        👤

• Anonyymi00015

Hei, en tunnistanut, kerro ja kuvaile enemmän...ikää kokoa mieltymyksiä ja lempiruokaasi myöten?
      Kiitos /Pks.

• Anonyymi00018

Vaikea usko, että eli ole ketään samoista asioista kiinnostunutta. Kirjoittakaa rohkeasti, jo se voisi olla antoisa.👤

• Anonyymi00019

Olen 45v. Pari kertaa imetty ja imenyt. Runkkusessioiota joitakin. Haluaisin lisää kokemuksia. Toisen kokemattoman voisi olla mielenkiintoista

• Anonyymi00020

Kertoisitko itsestäsi. Mistäpäin olet. Katsotaan sitten, mahdollisesti eteenpäin.
        👤

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kertoisitko itsestäsi. Mistäpäin olet. Katsotaan sitten, mahdollisesti eteenpäin.
        👤

Normaali vartaloinen kaapissa oleva bi. Vähän kokemuksia mutta tosiaan lisää haluan. Imut erityisesti kiinnostaa. Olen etelä-satakunnasta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Normaali vartaloinen kaapissa oleva bi. Vähän kokemuksia mutta tosiaan lisää haluan. Imut erityisesti kiinnostaa. Olen etelä-satakunnasta.

Voi olla että etäisyys on ongelma. Itse olen uusimaalta.
        👤

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voi olla että etäisyys on ongelma. Itse olen uusimaalta.
        👤

Lomamatkan voisin tehdä sinnepäin...

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Lomamatkan voisin tehdä sinnepäin...

Oisko meidän mahdollista kirjoitella jollakin muulla tavalla? S posti?
        👤

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Oisko meidän mahdollista kirjoitella jollakin muulla tavalla? S posti?
        👤

Laita osoite. Myös kik käy

• Anonyymi00036

Kiitos vastauksesta. Missäpäin olet?
        👤

• Anonyymi00025

Haluisin todellakin kirjoitella vinkin kaltaiseni kanssa. Kerro, kysy,
      👤

• Anonyymi00026

Jonkun kaltaiseni kanssa.

• 67v jkl.seudulta

• Anonyymi00028

67vjkl kiinnostaisko tavata biukm 70v. Ajeltu ja terve, todella BI. Myös jkl. Kik löytyy

• Anonyymi00028 kirjoitti:

67vjkl kiinnostaisko tavata biukm 70v. Ajeltu ja terve, todella BI. Myös jkl. Kik löytyy

Kiinnostaa. mul ei kik. Tehään treffit johonkin

• Anonyymi00030

Kiinnostus on herännyt kokeilemiseen ja myös bi kiinnostaisi.Olen eronnut yksin asusteleva +60v 170 80 mies satakunnasta.

• Anonyymi00032

Moi flamingo. Juteltiin kikissä. Säikähditkö pois?

• Anonyymi00033

Sano vaan, niin tiedän. No hard feelings.

• Anonyymi00034

Oli lupaava alku yhden kokemattoman +30 miehen kanssa, mutta valitettavasti keskustelu kikissä loppui.
      Silti huomasin, että ajatus nuoremmasta miehestä kiihotti. Löytyisikö ketään muuta vastaava, kokematonta, joka haluaisi kokemuksia +50, kokemattoman miehen kanssa M+M seksistä?
      👤

• Anonyymi00038

Vieläkin ois hakusessa. Olisi ihana tuntea nuoren miehen kova kulli omassa kädessä ja anaalissa ensimmäistä kertaa.
      👤

• Anonyymi00039

Tiedän, että joitakin ääriheteroja ärsyttää, kun mies hakee toista miestä kokeilemaan seksiä, mutta heidän ei ole pakko lukea, tai kommentoida näitä.
      Vieläkään ei ole tullut järkevää vastausta mun hakuun. Haluaisin M+M kokemuksen, nuoremman, kokemattoman miehen kanssa. Löytyisikö tänään asiallista keskustelua?
      👤

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      450
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe