Olet sitten Bi tai homo kokematon, jotenkin olisi helpompi olla yhteydessä kokemattomaan, niin kuin minä. Halusta, tai uskaltamisesta ei ole
, omalla osallani kysymyksessä. Haluaisin M+M kokemuksia. Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, niin ole rohkea.
👤
Kokematon M+M kirjoita toiselle samanlaiselle
37
471
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Mieluiten kokisin miltä tuntuu saada toista miestä. En kuitenkaan poissulje mitään muita nautintoja👤
- Anonyymi00002
Bi aloittelija ukm olisi kiinnostunut.miten yhteyttä.
- Anonyymi00005
Nyt rohkeasti vaan, kerro itsestäsi, niin jatketaan eteenpäin.👤
- Anonyymi00027
Kik kisuille
- Anonyymi00003
Kiitos vastauksesta. Kerro itsestäsi vähän, niin kyllä me yhteys hoidetaan,.
- Anonyymi00004
Älä ymmärrä väärin. Olen kiinnostunut ja kiitollinen huomiosta.
👤 - Anonyymi00006
Kerro itsestäsi ja siitä mitä haluaisit. Kysy. Ollaan avoimia ja rehellisiä.👤
Muutama kokemus takana ,mutta lisää tekisi mieli. Mukavaa ja rauhallista kaveria siis vailla pääkaupunki seudulla.
- Anonyymi00010
Kuulostaa kiinosravalta. Kerro itsestäsi? Katsotaan miten etenee.
Muutkin voi vielä kirjoittaa.
👤 Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuulostaa kiinosravalta. Kerro itsestäsi? Katsotaan miten etenee.
Muutkin voi vielä kirjoittaa.
👤Mukava rento aika kokematon. Laita sp niin palaan
- Anonyymi00013
Taaplari kirjoitti:
Mukava rento aika kokematon. Laita sp niin palaan
Voin laittaa myöhemmin. Kerro vielä ikä ja vähän mimmoisia kokemuksia sulla on ja ehkä vähän siitä mitä haluisit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voin laittaa myöhemmin. Kerro vielä ikä ja vähän mimmoisia kokemuksia sulla on ja ehkä vähän siitä mitä haluisit.
Edellisen lähetti👤
- Anonyymi00016
Onko n. 100-150 kokemusta vähän?
Anonyymi00013 kirjoitti:
Muutama runkkailu ja imu…. Ikää 60
- Anonyymi00011
kokemusta kaipaan olisi kiva kokeilla
- Anonyymi00012
Samoilla linjoilla. Kerro itsestäsi ja tarkemmin siitä mitä haluaisit kokea?
👤
- Anonyymi00015
Hei, en tunnistanut, kerro ja kuvaile enemmän...ikää kokoa mieltymyksiä ja lempiruokaasi myöten?
Kiitos /Pks. - Anonyymi00018
Vaikea usko, että eli ole ketään samoista asioista kiinnostunutta. Kirjoittakaa rohkeasti, jo se voisi olla antoisa.👤
- Anonyymi00019
Olen 45v. Pari kertaa imetty ja imenyt. Runkkusessioiota joitakin. Haluaisin lisää kokemuksia. Toisen kokemattoman voisi olla mielenkiintoista
- Anonyymi00020
Kertoisitko itsestäsi. Mistäpäin olet. Katsotaan sitten, mahdollisesti eteenpäin.
👤 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kertoisitko itsestäsi. Mistäpäin olet. Katsotaan sitten, mahdollisesti eteenpäin.
👤Normaali vartaloinen kaapissa oleva bi. Vähän kokemuksia mutta tosiaan lisää haluan. Imut erityisesti kiinnostaa. Olen etelä-satakunnasta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Normaali vartaloinen kaapissa oleva bi. Vähän kokemuksia mutta tosiaan lisää haluan. Imut erityisesti kiinnostaa. Olen etelä-satakunnasta.
Voi olla että etäisyys on ongelma. Itse olen uusimaalta.
👤 - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi olla että etäisyys on ongelma. Itse olen uusimaalta.
👤Lomamatkan voisin tehdä sinnepäin...
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Lomamatkan voisin tehdä sinnepäin...
Oisko meidän mahdollista kirjoitella jollakin muulla tavalla? S posti?
👤 - Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oisko meidän mahdollista kirjoitella jollakin muulla tavalla? S posti?
👤Laita osoite. Myös kik käy
- Anonyymi00036
Kiitos vastauksesta. Missäpäin olet?
👤
- Anonyymi00025
Haluisin todellakin kirjoitella vinkin kaltaiseni kanssa. Kerro, kysy,
👤- Anonyymi00026
Jonkun kaltaiseni kanssa.
67v jkl.seudulta
- Anonyymi00028
67vjkl kiinnostaisko tavata biukm 70v. Ajeltu ja terve, todella BI. Myös jkl. Kik löytyy
Anonyymi00028 kirjoitti:
67vjkl kiinnostaisko tavata biukm 70v. Ajeltu ja terve, todella BI. Myös jkl. Kik löytyy
Kiinnostaa. mul ei kik. Tehään treffit johonkin
- Anonyymi00030
Kiinnostus on herännyt kokeilemiseen ja myös bi kiinnostaisi.Olen eronnut yksin asusteleva +60v 170 80 mies satakunnasta.
- Anonyymi00032
Moi flamingo. Juteltiin kikissä. Säikähditkö pois?
- Anonyymi00033
Sano vaan, niin tiedän. No hard feelings.
- Anonyymi00034
Oli lupaava alku yhden kokemattoman +30 miehen kanssa, mutta valitettavasti keskustelu kikissä loppui.
Silti huomasin, että ajatus nuoremmasta miehestä kiihotti. Löytyisikö ketään muuta vastaava, kokematonta, joka haluaisi kokemuksia +50, kokemattoman miehen kanssa M+M seksistä?
👤 - Anonyymi00038
Vieläkin ois hakusessa. Olisi ihana tuntea nuoren miehen kova kulli omassa kädessä ja anaalissa ensimmäistä kertaa.
👤 - Anonyymi00039
Tiedän, että joitakin ääriheteroja ärsyttää, kun mies hakee toista miestä kokeilemaan seksiä, mutta heidän ei ole pakko lukea, tai kommentoida näitä.
Vieläkään ei ole tullut järkevää vastausta mun hakuun. Haluaisin M+M kokemuksen, nuoremman, kokemattoman miehen kanssa. Löytyisikö tänään asiallista keskustelua?
👤
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516- 39455
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78450- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397