Sehän on kyllä meidän ALKUPERÄISTEN IVALOLAISTEN ETU, että hän päätti alkaa minun kunniattoman Holon omaksi mieheksi.
Temusta tuli Justuksen jalkaan sopivat Hello Kitty PUUKENGÄT ja minusta nuo on ihan MUOVIA, mutta onneksi TEMU on myös FB:ssä!
TEMU FINLAND on FB:ssä, mutta ei minun ostokset liity FB:HEN.
FB kunniallisten velvollisuus olis kyllä huolehtia, ettei FB:N käyttäjät myy MUOVISIA KENKIÄ PUUKENKINÄ!
Justus kyllä saa ARVOKKAAT HELLO KITTY Kiina Crocksit, että MINÄ KYLLÄ KÄYTÄN NIITÄ MYÖS!
Laitoin niihin pohjalliset niin minä saan kävellä niillä KOTONA!
Justus voi näyttää minulle, että miten hän juoksee HELLO KITTY Kiinan Crockseilla KUNNIAA!
Kyllä tuo Justus on oikea joka paikan höylä.
18
125
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Me ollaan sentään JUSTUKSEN kanssa NOSTETTU PENKKIÄKIN YHDESSÄ!
Se penkki kyllä HAJOS, mutta JUSTUS KORJAS SEN JA SANO, että : EI SE HAITTAA, MUTTA EHKÄ SE ON PAREMPI, ETTÄ EI ENÄÄN NOSTELLA PENKKEJÄ!
Ei ne PENKIT KESTÄ, kun ME NOSTELLAAN NIITÄ YHDESSÄ!
Meillä on liikaa voimaa- Anonyymi00002
Justus ainakin on tyytyväinen, koska minä tilaan TEMUSTA vaatteita, kenkiä ja käsilaukkuja sekä näitä muita naisten tuotteita joita käytän.
Kiinalaiset tienaa rahaa siinä ja heillä on vara tulla Inarin kuntaan lomalle HOTELLEIHIN ja matkailu yrittäjät saavat samalla ILMAISTA MAINOSTA.
Minä anna heille hyvää palautetta tuotteista joita tilaan ja kiinalaiset sitten vuorostaan antavat palautetta Inarin kunnan MATKAILU YRITTÄJILLE!
Justus on sentään luvannut, että kyllä hänkin voi sata euroa antaa minulle niin minä voin tilata TEMUSTA mitä tarvin.
Minä voin sitte viedä UFF konttiin niitä vaatteita joita en käytä.
FB kunniallisten mielestähän tämäkin olis kunnian loukkaus, mutta onneksi EN OLLUT ENÄÄN FB:N KÄYTTÄJÄ, kun aloin TEMUSTA TILAAMAAN VAATTEITA, KENKIÄ SEKÄ MUITA ASUSTEITA!
Kyllä minun kunniattoman Holon mielestä kiinalaisia pitää kunnioittaa sekä auttaa heitä myös TALOUDELLISESTI JOLLAIN TAVALLA, koska HE SENTÄÄN MAKSAVAT YLI 10 000 euroa näistä REVONTULI MATKOISTA JA HE EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ EDES NÄE REVONTULIA.
Revontulia EI VOI KORVATA POROILLA EIKÄ KOIRA-SAFAREILLA!
Minusta tuo on törkeä kunnian loukkaus MARKKINOIDA REVONTULIA JA KERTOA VASTA PAIKAN PÄÄLLÄ, ETTÄ : EIHÄN NIITÄ REVONTULIA NÄE EDES PAIKALLISETKAAN VÄLTTÄMÄTTÄ JOKA ILTA, MUTTA KYLLÄHÄN TEILLÄ ON VARA TULLA UUDESTAAN!
Minä kyllä tunnusta rehellisesti KUNNIATTOMANA HOLONA, että minulla EI OLE VARA MATKUSTAA KIINAA.
Tästä vajaan 600euron TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHASTA minulla on sentään vara tukea KIINALAISTA ja hänen perhettään. 10 euroakin on ISO RAHA KIINALAISELLE PERHEELLE.
En minä edes toivo, että he tulevat LAPPIIN pahoittamaan mielensä ja palaavat kotia Kiinaan RYÖSTETTYINÄ.
Tuo on minusta TÖRKEÄ IHMISOIKEUSRIKOS MYYDÄ REVONTULIA JOITA EI EDES 100 % VARMUUDELLA NÄE, MUTTA RAHAT KYLLÄ KYNITÄÄN! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Justus ainakin on tyytyväinen, koska minä tilaan TEMUSTA vaatteita, kenkiä ja käsilaukkuja sekä näitä muita naisten tuotteita joita käytän.
Kiinalaiset tienaa rahaa siinä ja heillä on vara tulla Inarin kuntaan lomalle HOTELLEIHIN ja matkailu yrittäjät saavat samalla ILMAISTA MAINOSTA.
Minä anna heille hyvää palautetta tuotteista joita tilaan ja kiinalaiset sitten vuorostaan antavat palautetta Inarin kunnan MATKAILU YRITTÄJILLE!
Justus on sentään luvannut, että kyllä hänkin voi sata euroa antaa minulle niin minä voin tilata TEMUSTA mitä tarvin.
Minä voin sitte viedä UFF konttiin niitä vaatteita joita en käytä.
FB kunniallisten mielestähän tämäkin olis kunnian loukkaus, mutta onneksi EN OLLUT ENÄÄN FB:N KÄYTTÄJÄ, kun aloin TEMUSTA TILAAMAAN VAATTEITA, KENKIÄ SEKÄ MUITA ASUSTEITA!
Kyllä minun kunniattoman Holon mielestä kiinalaisia pitää kunnioittaa sekä auttaa heitä myös TALOUDELLISESTI JOLLAIN TAVALLA, koska HE SENTÄÄN MAKSAVAT YLI 10 000 euroa näistä REVONTULI MATKOISTA JA HE EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ EDES NÄE REVONTULIA.
Revontulia EI VOI KORVATA POROILLA EIKÄ KOIRA-SAFAREILLA!
Minusta tuo on törkeä kunnian loukkaus MARKKINOIDA REVONTULIA JA KERTOA VASTA PAIKAN PÄÄLLÄ, ETTÄ : EIHÄN NIITÄ REVONTULIA NÄE EDES PAIKALLISETKAAN VÄLTTÄMÄTTÄ JOKA ILTA, MUTTA KYLLÄHÄN TEILLÄ ON VARA TULLA UUDESTAAN!
Minä kyllä tunnusta rehellisesti KUNNIATTOMANA HOLONA, että minulla EI OLE VARA MATKUSTAA KIINAA.
Tästä vajaan 600euron TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHASTA minulla on sentään vara tukea KIINALAISTA ja hänen perhettään. 10 euroakin on ISO RAHA KIINALAISELLE PERHEELLE.
En minä edes toivo, että he tulevat LAPPIIN pahoittamaan mielensä ja palaavat kotia Kiinaan RYÖSTETTYINÄ.
Tuo on minusta TÖRKEÄ IHMISOIKEUSRIKOS MYYDÄ REVONTULIA JOITA EI EDES 100 % VARMUUDELLA NÄE, MUTTA RAHAT KYLLÄ KYNITÄÄN!Sekin on minusta TÖRKEÄÄ, että eräs Inarin kunnan Valtuuston varapuheenjohtaja, valtuutettu, teknisen lautakunnan 2. varapuheenjohtaja, sivistyslautakunnan jäsen ja käräjäoikeuden lautamies SAA TOISTUVASTI ASETTAA MEITÄ HENGEN VAARAAN MUTAMAALLA!
Hän kyllä tienaa rahaa, mutta HÄNEN ASIAKKAAT TUKKIVAT TOISTUVASTI LIITTYMÄN JA SIITÄ EI MAHDU PALO-AUTO, AMBULANSSI EIKÄ POLIISI-AUTO JOS TARVII!
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SE EI HAITTAA VAIKKA AMBULANSSI TAI PALO-AUTO JOUTUU ODOTTAMAAN, ETTÄ TIITUN TUVAN ASUKKAAT NOSTAA PERSEENSÄ YLÖS JA SIIRTÄÄ AUTONSA NIIN AMBULANSSI TAI PALO-AUTO PÄÄSEE PAIKALLE!
Tätä hommaa ollaan katsottu KILTISTI SIITÄ ASTI, KUN MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN TULLUT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKEUDESTA TAKASIN KOTIA JA SAIN UUDEN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION!
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KAIKKI SAA TAPPAA JA EI MEITÄKÄÄN KYLLÄ OIKEESTI EDES KIINNOSTA VAIKKA MEIDÄN NAAPUREINA ASUVAT ELÄKELÄISET KUOLISIVAT KOTEIHINSA, KOSKA EI HEIDÄN OMAISILLAKAAN KIINNOSTA!
Viitasen Tuula kyllä TYÖVOIMATOIMISTON JOHTAJA KYLLÄ OSAS KARENSSIA MÄÄRÄTÄ JA VEDOTA PYKÄLIIN, MUTTA EIPÄ HÄNTÄ KIINNOSTA TEHDÄ ASIASTA LAUSUNTOJA VAAN SYRJII SUORAAN JA PITÄÄ TYHMÄNÄ MINUA, AUTOKORJAAMON RASMUSTA JA PENNASTA JOKA ON NÄITÄ NAAPUREITA JOILLA SENTÄÄN ON TOIMIVAT AIVOT!
Näiden vanhusten kanssa me ollaan kusessa, koska ei he ymmärrä mistään mitään!
Minähän asun omien vanhempieni kanssa ja minähän meistä olen se joka EI YMMÄRRÄ FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ MISTÄÄN MITÄÄN!
Minä kävin tänään kylällä autolla monta kertaa ja vitutti ajaa, koska minun olis pitäny ajaa VASENTA KAISTAA niin FB KUNNIALLISET EIVÄT OSAA VIELÄKÄÄN AJAA VASENTA KAISTAA VAIKKA SE ON KUNNIAN LOUKKAUS AJAA OIKEALLA KAISTALLA! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sekin on minusta TÖRKEÄÄ, että eräs Inarin kunnan Valtuuston varapuheenjohtaja, valtuutettu, teknisen lautakunnan 2. varapuheenjohtaja, sivistyslautakunnan jäsen ja käräjäoikeuden lautamies SAA TOISTUVASTI ASETTAA MEITÄ HENGEN VAARAAN MUTAMAALLA!
Hän kyllä tienaa rahaa, mutta HÄNEN ASIAKKAAT TUKKIVAT TOISTUVASTI LIITTYMÄN JA SIITÄ EI MAHDU PALO-AUTO, AMBULANSSI EIKÄ POLIISI-AUTO JOS TARVII!
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SE EI HAITTAA VAIKKA AMBULANSSI TAI PALO-AUTO JOUTUU ODOTTAMAAN, ETTÄ TIITUN TUVAN ASUKKAAT NOSTAA PERSEENSÄ YLÖS JA SIIRTÄÄ AUTONSA NIIN AMBULANSSI TAI PALO-AUTO PÄÄSEE PAIKALLE!
Tätä hommaa ollaan katsottu KILTISTI SIITÄ ASTI, KUN MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN TULLUT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKEUDESTA TAKASIN KOTIA JA SAIN UUDEN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION!
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KAIKKI SAA TAPPAA JA EI MEITÄKÄÄN KYLLÄ OIKEESTI EDES KIINNOSTA VAIKKA MEIDÄN NAAPUREINA ASUVAT ELÄKELÄISET KUOLISIVAT KOTEIHINSA, KOSKA EI HEIDÄN OMAISILLAKAAN KIINNOSTA!
Viitasen Tuula kyllä TYÖVOIMATOIMISTON JOHTAJA KYLLÄ OSAS KARENSSIA MÄÄRÄTÄ JA VEDOTA PYKÄLIIN, MUTTA EIPÄ HÄNTÄ KIINNOSTA TEHDÄ ASIASTA LAUSUNTOJA VAAN SYRJII SUORAAN JA PITÄÄ TYHMÄNÄ MINUA, AUTOKORJAAMON RASMUSTA JA PENNASTA JOKA ON NÄITÄ NAAPUREITA JOILLA SENTÄÄN ON TOIMIVAT AIVOT!
Näiden vanhusten kanssa me ollaan kusessa, koska ei he ymmärrä mistään mitään!
Minähän asun omien vanhempieni kanssa ja minähän meistä olen se joka EI YMMÄRRÄ FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ MISTÄÄN MITÄÄN!
Minä kävin tänään kylällä autolla monta kertaa ja vitutti ajaa, koska minun olis pitäny ajaa VASENTA KAISTAA niin FB KUNNIALLISET EIVÄT OSAA VIELÄKÄÄN AJAA VASENTA KAISTAA VAIKKA SE ON KUNNIAN LOUKKAUS AJAA OIKEALLA KAISTALLA!Ei me Justuksen kanssa edes LIITYTTY siihen SILMIEN VÄÄNTELY asiaan josta KIINALAISET VAATI SUOMEA PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI.
Tuohan tapahtui METAN SOME SIVUSTOLLA, mutta FB KUNNIALLISET SYYLLISTYIVÄT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KIINALAISTEN PILKKAAMISEEN.
Minä olin loukannut kunnioita FB:ssä joka on osa METAN SOMEA!
Kiinahan kyllä maksaa korvaukset FB KUNNIALLISILLE TAKAISIN, kun he ensin maksaa minulle!
Valtio maksaa minulle, koska sehän on jo tiedossa, että Suomen valtio saa maksut takaisin Kiinasta, koska minä ja mieheni EI OLLA SYYLLISTYTTY KIINALAISTEN PILKKAAMISEEN SOMESSA!
Kiinassa on sentään noin 1,4 miljardia asukasta ja jos jokainen maksaa EURON niin he saavat näitäkin rahoja takaisin, koska minähän jatkan KAUPAN TEKOA HEIDÄN KANSSA NIIN, KUIN OLEN TEHNYT TÄHÄNKIN ASTI.
En minä käytä niitä ALENNUKSIA vaikka TEMU TARJOAA NIITÄ.
Minusta siellä on edulliset hinnat ja ainakin minä olen saanut hyvä laatuista tavaraa.
Revityt farkut on olleet ainoat jotka ei olleet sellaiset niin, kuin piti. Leikkasin langat pois ja minusta ne on hyvät farkut vaikka ne ovatkin RIKKI, mutta NE OLI JO OSTAESSA!
Minä saan sentään käyttää vaatteita, mutta FB kunniallisten pitäs kulkea ALASTI, koska VAATTEETKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIAA!
En minä ole koskaan kieltänyt, etteikö minulla olis liikaa vaatteita. Kyllähän minulla vaatteita on aina ollut, mutta minä en niitä myy enkä lahjottele enään nykyisin muualle, kuin UFF KERÄYKSEEN.
Omalle tytölle annoin vaatteita sekä lainasin PYJAMA HOUSUJA JA SUKKIA!
Hän nauroi ensin minun NALLE pyjama housuja, mutta sanoin hänelle : Voit laittaa nämä niin minä laitan nämä toiset!
Tietenkin tilasin uuden pyjaman.
Justus voi käyttää niitä paitoja, kun hän painoja nostelemassa! Leikataan HIHAT POIS niin HÄN VOI PULLISTELLA KUNNOLLA!
Hihoista voi ommella vaikka lisä kiilat paidan molemmille sivuille niin minä voin sanoa, että : KUULE MIE OON SENTÄÄN MELEKEEN ITTE TEHENY TÄMÄN PAIDAN SINULLE JOTEN SAAT KYLLÄ KUNNIAN PISTÄÄ TÄMÄN PÄÄLLE! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei me Justuksen kanssa edes LIITYTTY siihen SILMIEN VÄÄNTELY asiaan josta KIINALAISET VAATI SUOMEA PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI.
Tuohan tapahtui METAN SOME SIVUSTOLLA, mutta FB KUNNIALLISET SYYLLISTYIVÄT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KIINALAISTEN PILKKAAMISEEN.
Minä olin loukannut kunnioita FB:ssä joka on osa METAN SOMEA!
Kiinahan kyllä maksaa korvaukset FB KUNNIALLISILLE TAKAISIN, kun he ensin maksaa minulle!
Valtio maksaa minulle, koska sehän on jo tiedossa, että Suomen valtio saa maksut takaisin Kiinasta, koska minä ja mieheni EI OLLA SYYLLISTYTTY KIINALAISTEN PILKKAAMISEEN SOMESSA!
Kiinassa on sentään noin 1,4 miljardia asukasta ja jos jokainen maksaa EURON niin he saavat näitäkin rahoja takaisin, koska minähän jatkan KAUPAN TEKOA HEIDÄN KANSSA NIIN, KUIN OLEN TEHNYT TÄHÄNKIN ASTI.
En minä käytä niitä ALENNUKSIA vaikka TEMU TARJOAA NIITÄ.
Minusta siellä on edulliset hinnat ja ainakin minä olen saanut hyvä laatuista tavaraa.
Revityt farkut on olleet ainoat jotka ei olleet sellaiset niin, kuin piti. Leikkasin langat pois ja minusta ne on hyvät farkut vaikka ne ovatkin RIKKI, mutta NE OLI JO OSTAESSA!
Minä saan sentään käyttää vaatteita, mutta FB kunniallisten pitäs kulkea ALASTI, koska VAATTEETKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIAA!
En minä ole koskaan kieltänyt, etteikö minulla olis liikaa vaatteita. Kyllähän minulla vaatteita on aina ollut, mutta minä en niitä myy enkä lahjottele enään nykyisin muualle, kuin UFF KERÄYKSEEN.
Omalle tytölle annoin vaatteita sekä lainasin PYJAMA HOUSUJA JA SUKKIA!
Hän nauroi ensin minun NALLE pyjama housuja, mutta sanoin hänelle : Voit laittaa nämä niin minä laitan nämä toiset!
Tietenkin tilasin uuden pyjaman.
Justus voi käyttää niitä paitoja, kun hän painoja nostelemassa! Leikataan HIHAT POIS niin HÄN VOI PULLISTELLA KUNNOLLA!
Hihoista voi ommella vaikka lisä kiilat paidan molemmille sivuille niin minä voin sanoa, että : KUULE MIE OON SENTÄÄN MELEKEEN ITTE TEHENY TÄMÄN PAIDAN SINULLE JOTEN SAAT KYLLÄ KUNNIAN PISTÄÄ TÄMÄN PÄÄLLE!Tuollaiset Justukset on hyviä miehiä, koska HE OVAT HYVIN MENEVIÄ.
Hän sentään aina menossa ja minä en ole enään nykyisin menossa vaan minä viihdyn kotona.
Minä voin sanoa hänelle, että : ET SINÄ KYLLÄ TÄNNE KOTIA JÄÄ, KOSKA SINÄ OOT TUKKINU ITTES JOKA PAIKKAAN NIIN KYLLÄ SINUN PITÄÄ HOITAA NUO HOMMAT LOPPUUNKIN!
Minä voin sanoa hänelle, että : Kyllä minä muistan vieläkin ajan, kun minä olin MENEVÄ ja ei edes vituttanut vaikka auton kanssa lensin lumipenkkaan ja istuin ratin takana sekä mietin mitenkähän päin täällä autossa oikein ollaan.
Minua joka kerta vitutti enemmän se, että SE VITUN PRIMERA EI HAJONNUT!
Minä lopulta hylkäsin sen, koska minä kyllästyin ajamaan.
En minä jaksanut laskea edes, että MONTAKO KERTAA AJOIN YKSIN NAISENA MELKEIN HANGOSTA IVALOON.
Minä olin onnellinen, kun siitä hajos ensin lämmityslaite ja sen jälkeen LATURIN HIHNA jonka olis voinut korvata NAISTEN SUKKAHOUSUILLA!
Joku kysy minulta, että : Mitä sinä sillä autolla tehdä?
Minä sanoin, että : Eihän se mikään auto enään ole vaan se on KASVIHUONE! En tiiä mitä siellä kasvaa, mutta jotain VIHREÄÄ se on. - Anonyymi00008
On meillä sentään Justuksen kanssa MUOVISET PUUKENGÄT joita me voidaan molemmat käyttää!
Justus ei voi käyttää niitä ennen, kuin me asutaan yhdessä!
Kiitos FB KUNNIALLISTEN, koska heistä on niin kiva syrjiä JUSTUSTA ja meidän YHTEISIÄ MUOVISIA PUUKENKIÄ! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On meillä sentään Justuksen kanssa MUOVISET PUUKENGÄT joita me voidaan molemmat käyttää!
Justus ei voi käyttää niitä ennen, kuin me asutaan yhdessä!
Kiitos FB KUNNIALLISTEN, koska heistä on niin kiva syrjiä JUSTUSTA ja meidän YHTEISIÄ MUOVISIA PUUKENKIÄ!Teen pääministeristä rikosilmoituksen jossa hän syrjii minua, koska hän oli pyytänyt anteeksi kiinalaisilta siitä missin silmien vääntely kuvasta!
Minulla on sentään 8 FB kunniallista todistajaa.
Se on syrjintää vaatia hyväksymään MUOVISET PUUKENGÄT. Minä laitoin, että ne on koti ja puutarha kengät. Kyllä niillä voi käydä kaupassakin, koska me suomalaiset voidaan käydä kaupassa vaikka HAI SIE SAAPPAAT jalassa!
Nokian HAI saappaita minä kutsun HAI SIE SAAPPAIKSI, koska minusta tuo kuvastaa kaikkia suomalaisia ja kyllä romanitkin käyttää saappaita.
Mie oon sentään romanin joka pisti kumisaappaat jalkaan ja lompsi Ivalon ala-asteelle kouluun!
Raikku eli Raineri, mutta en hänen sukunimeä, mutta ROSITA ON HÄNEN ÄITINSÄ.
Rosita kävi toisen romani naisen kanssa minun vanhempien luona, mutta he eivät olleet kotona.
Olen käynyt myös Rositan luona Justeerissa kahvilla, kun hän asui siellä. Menin muissa hänen luona käymään.
Ei minulla ole koskaan ollut Rosita eikä muidenkaan romaneiden kanssa ongelmia.
Minä olen Ruotsissa ollut romaneiden kanssa samalla luokalla koulussa. Me oltiin LAPSIA ja ei meitä kiinnostanut mitä me oltiin, koska Ruotsissa me oltiin kaikki Ruotsin suomalaisia jotka käytiin RUOTSALAISTA KOULUA, mutta meillä oli SUOMEN PERUSKOULUN OPETUS SUOMEKSI, mutta kyllä me ruotsia opittiin myös!
Gävlen kaupunki tuki SUOMALAISIA, koska SUOMALAISET MENI GÄVLEEN TÖIHIN JA KAUPUNKI OSOITTI KIITOSTA JÄRJESTÄMÄLLÄ SUOMEN KIELISTÄ PÄIVÄHOITOA, KERHOJA, KOULUSSA OPETUSTA!
Siihen aikaan, kun meidän ja Petri Nygårdin perheet asui Gävlessä niin siellä pärjäs suomen kielellä.
Me lapset puhuttiin suomea ja me suomalaiset asuttiin Holmsundin yläpihalla ja pakolaiset asu alapihalla.
Ei meistä halunnut kukaan mennä ikinä sinne.
Minä kävin kerran, mutta en toista kertaa mennyt.
Turkkilaiset ja jugoslaavit tappeli keskenään ja heidän lapsetkin tappeli keskenään.
Tattareiksi minä heitä kutsuin ja he katosivat.
He kävivät pienempien suomalaisten poikien päälle ja minä opetin heille, että : Huudatte vaan, että Jävlä Tattare niin kyllä he katoaa!
Tattare on suomeksi mustalainen, mutta en minä sitä lapsena tienny. Minä opin televisio ohjelmista.
Minulta kysyttiin aina, kun ilmestyi uusia sanoja, että : Mitä tuo tarkoittaa?
Minun piti kertoa kotona, mutta he sanoneet minulle, että : Helevetin penikka haukkuu pakolaisia mustalaisiksi.
Jos mustalaiset haluaa kunniaa niin nyt olis RUOTSIN KUNNIAA TARJOLLA 1970 LUVULTA!
Tämä kunnia on sentään RETROA! - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Teen pääministeristä rikosilmoituksen jossa hän syrjii minua, koska hän oli pyytänyt anteeksi kiinalaisilta siitä missin silmien vääntely kuvasta!
Minulla on sentään 8 FB kunniallista todistajaa.
Se on syrjintää vaatia hyväksymään MUOVISET PUUKENGÄT. Minä laitoin, että ne on koti ja puutarha kengät. Kyllä niillä voi käydä kaupassakin, koska me suomalaiset voidaan käydä kaupassa vaikka HAI SIE SAAPPAAT jalassa!
Nokian HAI saappaita minä kutsun HAI SIE SAAPPAIKSI, koska minusta tuo kuvastaa kaikkia suomalaisia ja kyllä romanitkin käyttää saappaita.
Mie oon sentään romanin joka pisti kumisaappaat jalkaan ja lompsi Ivalon ala-asteelle kouluun!
Raikku eli Raineri, mutta en hänen sukunimeä, mutta ROSITA ON HÄNEN ÄITINSÄ.
Rosita kävi toisen romani naisen kanssa minun vanhempien luona, mutta he eivät olleet kotona.
Olen käynyt myös Rositan luona Justeerissa kahvilla, kun hän asui siellä. Menin muissa hänen luona käymään.
Ei minulla ole koskaan ollut Rosita eikä muidenkaan romaneiden kanssa ongelmia.
Minä olen Ruotsissa ollut romaneiden kanssa samalla luokalla koulussa. Me oltiin LAPSIA ja ei meitä kiinnostanut mitä me oltiin, koska Ruotsissa me oltiin kaikki Ruotsin suomalaisia jotka käytiin RUOTSALAISTA KOULUA, mutta meillä oli SUOMEN PERUSKOULUN OPETUS SUOMEKSI, mutta kyllä me ruotsia opittiin myös!
Gävlen kaupunki tuki SUOMALAISIA, koska SUOMALAISET MENI GÄVLEEN TÖIHIN JA KAUPUNKI OSOITTI KIITOSTA JÄRJESTÄMÄLLÄ SUOMEN KIELISTÄ PÄIVÄHOITOA, KERHOJA, KOULUSSA OPETUSTA!
Siihen aikaan, kun meidän ja Petri Nygårdin perheet asui Gävlessä niin siellä pärjäs suomen kielellä.
Me lapset puhuttiin suomea ja me suomalaiset asuttiin Holmsundin yläpihalla ja pakolaiset asu alapihalla.
Ei meistä halunnut kukaan mennä ikinä sinne.
Minä kävin kerran, mutta en toista kertaa mennyt.
Turkkilaiset ja jugoslaavit tappeli keskenään ja heidän lapsetkin tappeli keskenään.
Tattareiksi minä heitä kutsuin ja he katosivat.
He kävivät pienempien suomalaisten poikien päälle ja minä opetin heille, että : Huudatte vaan, että Jävlä Tattare niin kyllä he katoaa!
Tattare on suomeksi mustalainen, mutta en minä sitä lapsena tienny. Minä opin televisio ohjelmista.
Minulta kysyttiin aina, kun ilmestyi uusia sanoja, että : Mitä tuo tarkoittaa?
Minun piti kertoa kotona, mutta he sanoneet minulle, että : Helevetin penikka haukkuu pakolaisia mustalaisiksi.
Jos mustalaiset haluaa kunniaa niin nyt olis RUOTSIN KUNNIAA TARJOLLA 1970 LUVULTA!
Tämä kunnia on sentään RETROA!Kyllä Petteri Orposta luulis sen verran miestä löytyvän, että hoitaa KÄRÄJIEN KAUTTA TÄMÄN FB KUNNIALLISTEN AIHEUTTAMAN SOTKUN!
Stubb ja Razmyar lähtivät molemmat KANSANEDUSTAJINA 2017 pois, kun HALLITUS ALKO MÄÄRÄÄMÄÄN KANSAA SUOMI 100 vuotta KUNNIA VUONNA KANSAA KOULUTUKSEEN/TÖIHIN!
Minä toimin tuon määräyksen mukaan, mutta minkäs vittu teet jos FB KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KOULUTTAUTUMINEN JA TYÖN TEKO LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Minä olen Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAINEN TURJAKE JA MINULLA ON SUOMEN KIELEEN SUOMESSA JA MINULLA ON OIKEUS SAADA SUOMESSA SUOMEN KIELELLÄ PALVELUITA!
Minua EI VOI VAATIA KUNNIOITTAMAAN SUOMALAISTA OPETTAJAA JOKA OPETTAA SAAMEA JA HÄN HALVEKSUU SUORAAN MINUA, KOSKA MINÄ OLEN SYNTYNYT IVALOSSA SUOMEN KIELISENÄ JA ELÄNYT SAAMELAISTEN KANSSA RINNAKKAIN ELÄMÄÄ!
Kyllä kaikki sen tietää, että minä EN OLE EX-MIESTENI JA HEIDÄN PERHEIDEN, SUKUJEN SEKÄ KAVEREIDEN KANSSA TEKEMISSÄ, KOSKA MINUN EX-MIEHET EIVÄT HYVÄKSY MINUN MIESTÄ, MUTTA MINUN MIEHEN PITÄÄ HYVÄKSYÄ ETTÄ HÄN ON LOPUN ELÄMÄÄ YKSIN TAI HUONOSSA SUHTEESSA, KOSKA JOKU MINUN EX-MIES EI HYVÄKSY MITÄÄN JA HÄN TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ EN HUOLI HÄNTÄ TAKASIN!
En minäkään ole valittanut ex-miesteni ENTISTÄ JA NYKYISTÄ VAIMOISTA!
Ex-mieheni ja heidän entiset ja nykyiset VAIMOT AINA VALITTAA MINUSTA JA MINUN UUDESTA MIEHESTÄ! - Anonyymi00014
Minä voin laittaa siihen, että 2 rikostutkijaa ja vanhempi konstaapeli SAAMELAIS LAULAJA ( joikaaja) Titta Rasmuskin oli sitä mieltä, että MIELUMMIN RIKOLLISIA JA JUOPPOJA SUOMEEN JA SAAMELAISALUEELLE!
Ei he Justuksen sopineet eivätkä keskustelleet mitään.
Justus vei minut Poliisi-auton koppiin ja Titta Rasmus päätti itse, että HÄN AJAA.
Minun olis pitäny ajaa Justuksen puolesta POLIISI-AUTO meille kotia, koska Justuksen piti ajaa minun isän auto meille kotia ja minä olin hakemassa vain vaatteita, lääkkeet ja mitä muuta tarvin!
En minä ollu KARKAAMASSA vaan minun piti lähteä Justuksen kanssa LOMALLE nilkkapanta vankina.
Siksihän se Justus oli niin INNOISSAAN, koska minä olin sentään FB:SSÄ loukannut ex-mieheni ja hänen vaimonsa KUNNIAA!
Justus sentään halusi OMAN VAIMON JONKA KAIKKI ENTISET SUHTEET OLI KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
Lääkäri ainakin sano minulle, että : Ei ketään voi pakottaa olemaan suhteessa.
Minä sanoin hänelle, että : Minä olen loukannut FB:ssä kunnioita ja arvaappa onko mukava, kun oon tehnyt vielä lapsiakin ja he ovat kaikki AIKUISIA ja MINUN OLISKIN PITÄNYT TEHDÄ 4 ABORTTIA JA JÄTTÄÄ SYNNYTYKSET VÄLIIN!
Hän sattui vain olemaan LÄÄKÄRI jonka kanssa oli helppo keskustella vaikka hän olikin MIES!
Naiset ovat niin KATEELLISIA, että heidän kanssa EI VOI KESKUSTELLA EDES MIELENTERVEYSTOIMISTON ASIAKKAANA NÄISTÄ ASIOISTA!
Heidän tehtävä on tarvittaessa auttaa ASIAKASTA TEKEMÄÄN MYÖS RIKOSILMOITUS.
Minulle alettiin UUTTA HAKEMAAN DIAGNOOSIA vaikka lääkäri oli jo kerran antanut DIAGNOOSIN ja se oli syy miksi minut ohjattiin MT:hen.
Ivalossa on EPÄPÄTEVIÄ MIELENTERVEYS-HOITAJIA!
Heiltä saa vaatia PALKAT TAKAISIN, koska minun kohdalla ainakin toimittu väärin ja ihan TIETOISESTI, koska minä ilmoitin, että : Minä olen panostaja ja minulle et VITTUILE!
Kävin vankilassa käynnin jälkeen 1-2 kertaa ja ilmotin, että : Vittu minua EI FB KUNNIALLISET MIELISAIRAAT HOIDA! Te ootte vitun hullut tehneet Inarin kunnantalosta MIELISAIRAALAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
Sillä hoitajalla oli silmät aamulla 8:lta ihan turvoksissa. Kyllä HÄNEN MIEHENSÄ SAA OMALLE VAIMOLLEEN HUUTAA JA ITKETTÄÄ HÄNTÄ, KOSKA HÄN ON TOIMINUT VÄÄRIN JA AIHEUTTAA MIEHELLEEN MAINE HAITTAA!
Tuskin hänenkään miehensä rikollisia ja juoppoja haluaa KUNNIOITTAA! - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä voin laittaa siihen, että 2 rikostutkijaa ja vanhempi konstaapeli SAAMELAIS LAULAJA ( joikaaja) Titta Rasmuskin oli sitä mieltä, että MIELUMMIN RIKOLLISIA JA JUOPPOJA SUOMEEN JA SAAMELAISALUEELLE!
Ei he Justuksen sopineet eivätkä keskustelleet mitään.
Justus vei minut Poliisi-auton koppiin ja Titta Rasmus päätti itse, että HÄN AJAA.
Minun olis pitäny ajaa Justuksen puolesta POLIISI-AUTO meille kotia, koska Justuksen piti ajaa minun isän auto meille kotia ja minä olin hakemassa vain vaatteita, lääkkeet ja mitä muuta tarvin!
En minä ollu KARKAAMASSA vaan minun piti lähteä Justuksen kanssa LOMALLE nilkkapanta vankina.
Siksihän se Justus oli niin INNOISSAAN, koska minä olin sentään FB:SSÄ loukannut ex-mieheni ja hänen vaimonsa KUNNIAA!
Justus sentään halusi OMAN VAIMON JONKA KAIKKI ENTISET SUHTEET OLI KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
Lääkäri ainakin sano minulle, että : Ei ketään voi pakottaa olemaan suhteessa.
Minä sanoin hänelle, että : Minä olen loukannut FB:ssä kunnioita ja arvaappa onko mukava, kun oon tehnyt vielä lapsiakin ja he ovat kaikki AIKUISIA ja MINUN OLISKIN PITÄNYT TEHDÄ 4 ABORTTIA JA JÄTTÄÄ SYNNYTYKSET VÄLIIN!
Hän sattui vain olemaan LÄÄKÄRI jonka kanssa oli helppo keskustella vaikka hän olikin MIES!
Naiset ovat niin KATEELLISIA, että heidän kanssa EI VOI KESKUSTELLA EDES MIELENTERVEYSTOIMISTON ASIAKKAANA NÄISTÄ ASIOISTA!
Heidän tehtävä on tarvittaessa auttaa ASIAKASTA TEKEMÄÄN MYÖS RIKOSILMOITUS.
Minulle alettiin UUTTA HAKEMAAN DIAGNOOSIA vaikka lääkäri oli jo kerran antanut DIAGNOOSIN ja se oli syy miksi minut ohjattiin MT:hen.
Ivalossa on EPÄPÄTEVIÄ MIELENTERVEYS-HOITAJIA!
Heiltä saa vaatia PALKAT TAKAISIN, koska minun kohdalla ainakin toimittu väärin ja ihan TIETOISESTI, koska minä ilmoitin, että : Minä olen panostaja ja minulle et VITTUILE!
Kävin vankilassa käynnin jälkeen 1-2 kertaa ja ilmotin, että : Vittu minua EI FB KUNNIALLISET MIELISAIRAAT HOIDA! Te ootte vitun hullut tehneet Inarin kunnantalosta MIELISAIRAALAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
Sillä hoitajalla oli silmät aamulla 8:lta ihan turvoksissa. Kyllä HÄNEN MIEHENSÄ SAA OMALLE VAIMOLLEEN HUUTAA JA ITKETTÄÄ HÄNTÄ, KOSKA HÄN ON TOIMINUT VÄÄRIN JA AIHEUTTAA MIEHELLEEN MAINE HAITTAA!
Tuskin hänenkään miehensä rikollisia ja juoppoja haluaa KUNNIOITTAA!Minähän saan käyttää Kreiviäkin tosiaan apuna, koska HÄN MYÖS VANHEMPI PANOSTAJA VAIKKA HÄN ON NOUSSUT URALLAAN!
Me ollaan hänen kanssa YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA IVALOLAISINA!
Miten olinkin unohtanut kokonaan KREIVIN!
En tietenkään muista häntä, koska EIHÄN ME OLLA EDES KAVEREITA!
Kreivi kyllä voi olla Justuksen kaveri, koska Justus ei oo enään edes viittiny yrittää voittaa mitään PAINON NOSTO KILPAILUITA!
Ei siellä listoilla ole kyllä näkynyt edes FB KUNNIALLISTENKAAN NIMIÄ!
Parpalan Teijan olis kyllä pitäny näkyä ainakin näkyä siellä SUUNNISTAJIEN LISTALLA YKKÖSENÄ, mutta lääkäri Holo pyörii kunniattomana PASKANA ja EI PUUMA JUOKSIOITA OLE NÄKYNYT KETÄÄN!
Inarin Puumat on sentään FB KUNNIALLINEN URHEILU SEURA! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minähän saan käyttää Kreiviäkin tosiaan apuna, koska HÄN MYÖS VANHEMPI PANOSTAJA VAIKKA HÄN ON NOUSSUT URALLAAN!
Kreivi kyllä voi olla Justuksen kaveri, koska Justus ei oo enään edes viittiny yrittää voittaa mitään PAINON NOSTO KILPAILUITA!
Parpalan Teijan olis kyllä pitäny näkyä ainakin näkyä siellä SUUNNISTAJIEN LISTALLA YKKÖSENÄ, mutta lääkäri Holo pyörii kunniattomana PASKANA ja EI PUUMA JUOKSIOITA OLE NÄKYNYT KETÄÄN!
Inarin Puumat on sentään FB KUNNIALLINEN URHEILU SEURA!Meinasin vaihtaa Justuksen tuohon Kreiviin, mutta EN KYLLÄ VAIHDAKKAAN, koska Kreivi on FB kunniallisten Lagereiden porukassa!
Justus on ainakin TRILJOONA KERTAA PAREMPI mitä PIETIKÄISEN VESA JOKA ON SIIRTOLAN ANNEN OMA MIES!
Justus on sentään niin hyvä voimamies kilpailija, että Kyrön Martin pittää nostaa Justuksen puolesta painotkin Utsjoen kisoissa niin Utsjoen kuntalaisten ei tarvi hävetä MEIDÄN TAKIA. Kyrön Martti on sentään heitä auttamassa siellä! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Meinasin vaihtaa Justuksen tuohon Kreiviin, mutta EN KYLLÄ VAIHDAKKAAN, koska Kreivi on FB kunniallisten Lagereiden porukassa!
Justus on ainakin TRILJOONA KERTAA PAREMPI mitä PIETIKÄISEN VESA JOKA ON SIIRTOLAN ANNEN OMA MIES!
Justus on sentään niin hyvä voimamies kilpailija, että Kyrön Martin pittää nostaa Justuksen puolesta painotkin Utsjoen kisoissa niin Utsjoen kuntalaisten ei tarvi hävetä MEIDÄN TAKIA. Kyrön Martti on sentään heitä auttamassa siellä!FB kunnialliset eivät ole kyllä muistaneet edes AJOKORTIT pitää kaikkien kunniallisten toimittaa POLIISILLE, koska kaikilla FB KUNNIALLISILLA EI OLE AJOKORTTIA!
Minulla ja Justuksella on molemmilla AJOKORTIT.
Minä poistuin sen takia FB:STÄ, että EI LÄHE AJOKORTTI!
Seppäsen Sonjan kanssa Inarin kunnantalolla sovittelussa ja aulassa oli niin paljon kunnan miehiä, että minä lähin suosiolla SOVITTELUSTA pois!
Tervahauta oli avustamassa Seppästä ja siitä minä kyllä mainitsin, että : Minä olisin Tervahaudan ottanut avustajaksi!
Tervahauta EI OLE MINUN ja JUSTUKSEN KAVERI.
Me oltiin Kulta Hipussa yhtä aikaa ja kyllä minä Tervahautaa tervehdin vaikka OLIS AIHETTA VETÄÄ HÄNTÄ TURPAAN JA SANOA, ETTÄ : KUOLE PASKA!
Minä en KÄSIÄNI JA HYVIÄ HANSKOJA TERVAHAUDAN PASKAAN SOTKE! - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
FB kunnialliset eivät ole kyllä muistaneet edes AJOKORTIT pitää kaikkien kunniallisten toimittaa POLIISILLE, koska kaikilla FB KUNNIALLISILLA EI OLE AJOKORTTIA!
Minulla ja Justuksella on molemmilla AJOKORTIT.
Minä poistuin sen takia FB:STÄ, että EI LÄHE AJOKORTTI!
Seppäsen Sonjan kanssa Inarin kunnantalolla sovittelussa ja aulassa oli niin paljon kunnan miehiä, että minä lähin suosiolla SOVITTELUSTA pois!
Tervahauta oli avustamassa Seppästä ja siitä minä kyllä mainitsin, että : Minä olisin Tervahaudan ottanut avustajaksi!
Tervahauta EI OLE MINUN ja JUSTUKSEN KAVERI.
Me oltiin Kulta Hipussa yhtä aikaa ja kyllä minä Tervahautaa tervehdin vaikka OLIS AIHETTA VETÄÄ HÄNTÄ TURPAAN JA SANOA, ETTÄ : KUOLE PASKA!
Minä en KÄSIÄNI JA HYVIÄ HANSKOJA TERVAHAUDAN PASKAAN SOTKE!Tervahauta KIELSI HAKEMASTA KUNNIAA jonka minä sain syksyllä 2010, kun minua vastaan haettiin AIHEETTOMASTI LÄHESTYMISKIELTOA JA MINÄ VOITIN KÄRÄJÄT OMALLA LAUSUNNOLLA, mutta otin kilttinä Tervahaudan AVUSTAJAKSI!
Kiittäkää TERVAHAUTAA, koska HÄN VARATUOMARI JOKA EDUSTAA KEHITYSVAMMAISIA JA ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN ITSEKKIN KEHITYSVAMMAINEN!
Ei hän ole alkuperäisiä ivalolaisia eikä Inarin kuntalaisia!
Minä käytin vain KYLÄN MIESTÄ, koska Kemin avustaja ei ehtinyt tutustumaan asiaan!
Käräjäoikeuden TUOMARI määräsi ottamaan avustajan.
Todisteet riittää siihen, että IVALOSSA MUUALTA TULLEET TIETOISESTI PILAA MEIDÄN IVALOLAISTEN MAINEITA! - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minähän saan käyttää Kreiviäkin tosiaan apuna, koska HÄN MYÖS VANHEMPI PANOSTAJA VAIKKA HÄN ON NOUSSUT URALLAAN!
Inarin Puumat on sentään FB KUNNIALLINEN URHEILU SEURA!Meni vähän sekasin tämä homma, mutta sehän on ihan normaalia, kun alkaa poliisin kanssa PANOSTAMAAN jonka tehtävä on luottaa minä hoidan tämän kunnialla.
Positiivinen asia on sentään vieläkin se, että Justus voi olla Titta Rasmuksen oma mies EIKÄ minun kunniattoman Holon.
Minun pitää vaan MUISTAA, että Titta Rasmus HYÖKKÄS MINUN OMAN MIEHEN MUNILLE VAIKKA HÄNELLÄ ON OMAKIN MIES JA OMAT MUNAT!
- Anonyymi00010
Onko se Justus hyvä "höyläämään"?
- Anonyymi00011
Itse asiassa nyt, kun mainitsit asiasta niin OJENTALIHAKSET oli kyllä TIMMISSÄ KUNNOSSA ELI HÄN ON KILTISTI KATSONUT PORNOA!
- Anonyymi00019
Temusta ei kannata tilata hiromasauvoja. Mörö Marilla oli peruskartat kärynnyt.
- Anonyymi00023
Älä kehtaa Mörö Maria tähän sotkea.
Mörö Marin kanssa minä kunniaton Holo istuin sentään Norjassa Båtsfjordissa Skutassa samassa pöydässä juomassa kaljaa ja meidän pöytä oli täynnä komeita miehiä ja Mörö Mari oli niin, kuin nuoret naiset ja nautti, kun hänen vanhoille silimille oli niin paljon iloa, että hänen silmät lepäs ja tuikki niin, kuin 2 TÄHTEÄ!
Minä jouduin hyppimään siellä baarissa pöydästä toiseen ja minun piti vielä kiikkua niistä looseista selkänojien yli, koska eivät suostuneet päästämään minua sieltä nurkasta edes vessaan!
Me oltiin käyty Nuorgamissa kaupassa ja syömässä.
Joku vaalea mies joka ympäri päissään siellä kosi minua ja hän halunnu lähteä minun kanssa Norjaan, mutta minun kaverit EI HUOLINEET TULEVAA AVIOMIESTÄNI KYYTIIN.
Aikio oli ainut mies joka heille kelpas ja minä en enään edes tavannut tulevaa aviomiestäni, mutta kyllä meidän kunniaa niin törkeästi loukattiin.
Hän sentään POLVISTUI oikein minun eteen ja kyllä hänestä olis hyvän miehen saanut.
Päissäänhän ne oli kaikki miehet jotka baarissa tapas niin alkovat syrjimään, mutta he eivät ajatelleet, että minun tulevalla AVIOMIEHELLÄ olis voinut olla myös heille PRINSSEJÄ AVIOMIEHIKSI, mutta mitäpä tuo enään meitä haittaa jos meidän vanhuus sentään TURVATA KUNNIALLA JA SYRJINNÄN AVULLA SUOJATAAN!
Mehän ehditään vielä tekemään TYLLERÖ JA MÖSSYKKÄ.
Justus menee isänä puntti-salille ja sanoo kavereilleen, että : Meidän Tylleröstä tulee KUULAN TYÖNTÄJÄ. Mössykkä polki pyörällä ympäri pihaa ja räkytti Tyllerölle niin tempas nyrkin kokosen kiven maasta ja pamautti suoraan OLOHUONEEN IKKUNASTA LÄPI JA MIE KATOIN VIERÄSTÄ, että sillä on luonnostaan KUULAN TYÖNTÄJÄN OTTEET. Vaimoki oli niin tyytyväinen, kun Mössykkä on niin nopia ajamaan pyörällä, että siitä tullee vielä KILPA-PYÖRÄILIJÄ ja Tylleröstä KUULAN TYÖNTÄJÄ!
Vaimo sano, että NYT TULI KOTI KULTAA NÄISSÄ KISOISSA JA SEN KUNNIAKSI OSTETAAN OIKEIN UUSI IKKUNA JA SANO TYLLERÖLLE JA MÖSSYKÄLLE, ETTÄ VOITTE JATKAA NIITÄ TREENEJÄ TÄMÄN IKKUNAN EDESSÄ NIIN TULEE SAMALLA TEHTYÄ SUUR SIIVOUS JA TUULETTUU SAMALLA KOKO TALO!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398