Italian meksikon hawajian espanian pata ja minkå firman parhain ja teetkö usein
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
En tee lainkaan . Valmisruuat 👎
- Anonyymi00002
Eipä niitä oikein itsekkään pysty tekemään ellei osta valmis pusseja ja luulis että valmispussi tulee halvemmaksi kuin itse tekis kaiken
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eipä niitä oikein itsekkään pysty tekemään ellei osta valmis pusseja ja luulis että valmispussi tulee halvemmaksi kuin itse tekis kaiken
Minulla ei siitä kyse vaan tulee huono olo niistä
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minulla ei siitä kyse vaan tulee huono olo niistä
Juu sitten niitä ei kannata ostaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juu sitten niitä ei kannata ostaa
Mutta jos miehelle käy voin tehdä vaikka carbonaraa glut. Italialaisesta pastasta jos käy?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta jos miehelle käy voin tehdä vaikka carbonaraa glut. Italialaisesta pastasta jos käy?
Kyllä käy mutta pääsisit helpommalla valmispussista mutta tai sitten tehdään muuta sellaista joka kummallekkin maistuis
Listasta puuttuu täysjyvä-napolinpata, se on vielä vähän parempaa kuin Italian pata, kun on hiukan terveellisempi ja maukkaampi. Lisään vielä herne-maissi-paprikaa siihen. Mökillä tulee joskus tehtyä, myös Haivaijin pataa ja Knorr on mielestäni parasta.
- Anonyymi00004
Voi olla en ole maistanut napolinpataa kai siihen kuuluu jauhelihakin ja en ole maistanut kuin jalostajan rainbow ja extran rainbow voi olla nykyään coop ja extran kun se on italianpadoista halvin
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi olla en ole maistanut napolinpataa kai siihen kuuluu jauhelihakin ja en ole maistanut kuin jalostajan rainbow ja extran rainbow voi olla nykyään coop ja extran kun se on italianpadoista halvin
Joo, ymmärrän. Edullisuus sanelee omatkin ruuat.
- Anonyymi00007
Varmaankin knorr ja jalostajan parhaimmat
- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, ymmärrän. Edullisuus sanelee omatkin ruuat.
Ja kun yksin syö niin voi syödä mitä vain mutta jos olis kaksi syöjää niin toiselta täytyis kysyä mitä hän haluaisi eli onneksi itselleni menee noista kaikki
- Anonyymi00006
En ole koskaan tehnyt/syönyt mitään noista.
- Sheena Teen meidän äidille, kun hän joskus pyytää. Hänen suosikki on Italian pata.
En muista, että hän olisi edes maistanut muita kuin Italian pataa.
Nuo muut vaihtoehdot ovat vieraita,
Itse en niin välitä. Olen maistanut Italian pataa, mutta ei se mitään suurta herkkua ole.- Anonyymi00009
Ei se nyt pahaakaan ole ja nuo muut yhtä hyviä maista joskus helppoja tehdä ja pyydä äitisiäkin maistamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494