Jospas sitten naisista kysytään

Mitkä jutut naisessa on ehdottomasti turn off?

Miehet on jo moneen kertaan kritisoitu. 😅

40

317

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pullea ulkomuoto, yli 55 kg

• Aika vähän on miehillä naisista turn off piirteitä tullut ketjuun. Voihan olla ettei miehet ole niin ehdottomia tai tiedosta kaikkia turn off piirteitä? Tai eivät pidä tarpeellisena alleviivata niitä.

Ehdottomat tuppaa jäämään yksin.

• Anonyymi00020
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Aika vähän on miehillä naisista turn off piirteitä tullut ketjuun. Voihan olla ettei miehet ole niin ehdottomia tai tiedosta kaikkia turn off piirteitä? Tai eivät pidä tarpeellisena alleviivata niitä.

Ehdottomat tuppaa jäämään yksin.

Ulkonäöstä viis,pillunsaanti on tärkeintä. Nätti pihtari on arvoton,rahareikä.

• Anonyymi00002

Riittää, että on jees tyyppi, minkä kanssa hommat kolisee...

Mutta monet naiset on kasvatuksessa opetettu miellyttämään, niin on liki arpapeliä tietää kuka on oikeasti jees...

• Anonyymi00004

Reippa vuosi menee, niin sitten tietää...

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Reippa vuosi menee, niin sitten tietää...

Parhaat naiset on ystävinä, jotka on jo suhteissa. Sitten he osaavat sanoa oikeasti asioita suoraan aidosti...

• Se miellyttäminen osin kasvatusta ja osin ympäriltä opittua ja omaksuttua mallioppimisen kautta, vähän myös ehdollistettu niin ikään naisille kuuluvaksi. Ikään kuin "hyvät naiset ei temppuile".

Oma mielipide voi olla joillekin liikaa, kun sen sanoo ääneen nainen. Se on siis myös miehillä tiukasti lyöty otsalohkoon, äläs "ämmä" yritä päteä mulle.

• Anonyymi00007
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se miellyttäminen osin kasvatusta ja osin ympäriltä opittua ja omaksuttua mallioppimisen kautta, vähän myös ehdollistettu niin ikään naisille kuuluvaksi. Ikään kuin "hyvät naiset ei temppuile".

Oma mielipide voi olla joillekin liikaa, kun sen sanoo ääneen nainen. Se on siis myös miehillä tiukasti lyöty otsalohkoon, äläs "ämmä" yritä päteä mulle.

Niin... minulle yksi ja sen sama, että mistä johtuu se naisen salaperäinen omituinen venkoilu...

Onko se kasvatuksesta, onko se ylrisestä kulttuurista tms...

Mutta helvetin vaikeaa sitä on "nähdä" jokatapauksessa...

Arpapeliä...🤷‍♂️

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin... minulle yksi ja sen sama, että mistä johtuu se naisen salaperäinen omituinen venkoilu...

Onko se kasvatuksesta, onko se ylrisestä kulttuurista tms...

Mutta helvetin vaikeaa sitä on "nähdä" jokatapauksessa...

Arpapeliä...🤷‍♂️

Enkä syytä siis naisia... varmaan ei ole helppoa olla suora ja avoin... se voi olla jopa riskiäkin..???

Mutta suoraansanottuna ulkopuolisena...ei kuulu mulle. Harmitella voin, mutta se siitä sit...

Mun pitää miettiä kuitenkin itseänikin...se on mun homma.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Enkä syytä siis naisia... varmaan ei ole helppoa olla suora ja avoin... se voi olla jopa riskiäkin..???

Mutta suoraansanottuna ulkopuolisena...ei kuulu mulle. Harmitella voin, mutta se siitä sit...

Mun pitää miettiä kuitenkin itseänikin...se on mun homma.

Helpointa on nimenomaan olla suora ja avoin. Säästyy monelta turhalta episodilta, sittenkin jos suuttuu suoruudesta, suuttukoon. Se kertoo vain vastaanottajan kehitystarpeesta ottaa vastaan ja pureskella kuultua/luettua, ei suoruudesta.

• Anonyymi00012
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Helpointa on nimenomaan olla suora ja avoin. Säästyy monelta turhalta episodilta, sittenkin jos suuttuu suoruudesta, suuttukoon. Se kertoo vain vastaanottajan kehitystarpeesta ottaa vastaan ja pureskella kuultua/luettua, ei suoruudesta.

Niinpä...

Mutta sellainen "mukasuoruus ja muka-avoimuus" ois turnoffi, mutta sitä ei voi todeta alkukiiman aikana monestakaan naisesta minun kokemuksien perusteella.

Siinä on varmaan pahinta se, että kun on suora ja avoin, sitä joutuu olemaan sitä itsellekin siinä. Sitä rupeaa itsestä tulemaan asioita esiin, mistä ei ehkä itse pidä. Ykskaks sellainen intensiivinen ja läsnäoleva suhde ei olekaan niin ihanaa.

• Anonyymi00003

Ahdasmielisyyttä, huumorintajuttomuutta kun esiintyy, niin johan lähtee annikki tähti eri teille muille maille vierahille, ei mun tontille nurkille ees kukkamekossa keekoilemaan.
      Jossei sovi silimähän ei korvahan nii ei pruukaa sopia sitte mihinkää muuallekkaa

Mjoo, en nyt niin tosissani ole mutta jotakuinkin näin :)

• Osaatko tarkentaa mitä ahdasmielisyys pitää sisällään, jos sen purkaa yksittäisiksi asioiksi?

• Anonyymi00006

No nyt on hyvin selkeästi sanottu tuosta ei voi pahoittaa edes mieltä vaikka ei kaikkea sanomaasi ottaisi tosissaan

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Osaatko tarkentaa mitä ahdasmielisyys pitää sisällään, jos sen purkaa yksittäisiksi asioiksi?

No esim asioita ei oteta vastaan siinä muodossa kuin ne ovat, tuomitaan, muotitetaan omien kriteerien mukaan. Mieli ei ole avoin.

• Ex-Lukka kirjoitti:

No esim asioita ei oteta vastaan siinä muodossa kuin ne ovat, tuomitaan, muotitetaan omien kriteerien mukaan. Mieli ei ole avoin.

Niinhän valtaosa tekee, omien kriteerien ja luulojen mukaan julistetaan totuus ja se totuus on oleva ehdoton. 😅

Olit anona vissiin ensin? Tämä sun vastaus ei näkynyt nimimerkin saapuneissa. Satuin ketjuun katsomaan ja huomasin vastauksen tsäkällä.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

No nyt on hyvin selkeästi sanottu tuosta ei voi pahoittaa edes mieltä vaikka ei kaikkea sanomaasi ottaisi tosissaan

No juu, enpä tuota niin otsa rypyssä kirjoittanutkaan

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Niinhän valtaosa tekee, omien kriteerien ja luulojen mukaan julistetaan totuus ja se totuus on oleva ehdoton. 😅

Olit anona vissiin ensin? Tämä sun vastaus ei näkynyt nimimerkin saapuneissa. Satuin ketjuun katsomaan ja huomasin vastauksen tsäkällä.

anona juu. Tasapeli, ei kilissyt kelloset tästä sunkaan vastauksesta.
        Tökstöknöötä en laske ahdasmieliseksi ollenkaan.
        Mikä on seuraava nimimerkki, joko on suunnitteilla? Autstökstöks? 😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

anona juu. Tasapeli, ei kilissyt kelloset tästä sunkaan vastauksesta.
        Tökstöknöötä en laske ahdasmieliseksi ollenkaan.
        Mikä on seuraava nimimerkki, joko on suunnitteilla? Autstökstöks? 😄

Hmm, pitää miettiä jos vielä veivaan näitten nimimerkkien kanssa. Teki kuitenkin hyvää pitää pientä menttaalibreikkiä ja keskittyä ihan vaan itseensä. Omiin rajoihin ja rajoitteisiin. 😅

Se on näköjään mulle tarpeen, että säilyy edes jonkinlaiset käytöstavat ihmisten keskuudessa. 🥴

Jotenkin kuitenkin tämä on mukavempi tapa asioida ihmisten kanssa, kun ei ole niitä muita stressaavia tekijöitä ohessa. Kuten ääni, jatkuva aistien kakofonia.

• Tatuoinnit ja lävistykset.

Jos on, niin pitäisi olla todella hyvä tarina tai syy niihin liittyen.

• Anonyymi00009

Jos on kovin äijä. Pidän semmoisista naisellisisista. Ei kuitenkaan prinsessaosastoa saa olla.

• Anonyymi00010

Korkeastikoulutettu ja tinderityttö oli sitten nykyinen tai entinen ja yhoot ja alkoholisoituneet ja huumetytöt

• Anonyymi00011

Joo, onhan näitä:
      - feminismi (miksi seurustella sellaisen kanssa joka vihaa sukupuoltasi?)
      - tatuoinnit, lävistykset (hyvin varma merkki mt-ongelmista sekä jännämiehistä kumppanihistoriassa)
      - tupakointi, alkoholinkäyttö, bilettäminen + päihdeongelmahistoria
      - miehiset harrastukset (prätkät, kamppailulajit tms)
      - korkea koulutus + miestä selvästi korkeampi palkka
      - räväkkyys, äkkipikaisuus, kiroilu, raivoaminen
      - se että on miestä selvästi pidempi
      - eläinten kaltoinkohtelu
      - huono hygienia, epäsiisti ulkomuoto
      - liian ammattimaisesti otetut kuvat deittiprofiilissa
      - miespuoliset kaverit
      - gamerfobia

• 00011:n mainitsenmista jättäisin nämä ehdottomat turn offit:

- feminismi (miksi seurustella sellaisen kanssa, joka vihaa sukupuoltasi?)
        - alkoholismi
        - raväkkyys, äkkipikaisuus, kiroilu, raivoaminen
        - eläinten kaltoinkohtelu

Ei aivan ehdottomia, mutta nippa nappa:

- tatuoinnit
        - huono hygienia, epäsiisti ulkomuoto

• Anonyymi00013

Sellainen kaikentietävä Niskavuoren vanhaämmä.
      Sellainen hihittelevä epätietoinen narkkityttö.
      Sellainen femakko joka paljastuu viikon päästä olevansa lepakko.
      Sellainen äärioikeistolainen fasisti-persu.
      Sellainen kauppatieteiden maisteri joka ei tiedä elämästä mitään.
      Sellainen heikkoälyinen tyttö joka yrittää täyttää vanhempiensa toiveet avioliitosta.
      Sellainen jännänainen joka haluaa sexiä miehiltä sillä naisilta ei sexiä saa.
      Sellainen kilttityttö joka seuraa Jeesuksen opetusta.
      Sellainen neuroottinen nainen jonka asunto on puhtaan skandinaavisen valkea.
      Sellainen pirtelönkaltainen, jilkoi kuistellu jjkl-lok, jolla on lääkärin reseptilääkkeet pielessä.

• Onko oikeasti noin vulgääri lista vai pistitkö härnäten? Nimittäin näitä kaikkea löytyy helposti eri asteisena aika monista. Miehistäkin.

• Anonyymi00014

Patsastelu, hyveposeeraus, vihervasemmistolaisuus.

• Anonyymi00015

Hypergamia, lävistykset ja tatuoinnit, yh-äitiys.

• Anonyymi00016

Silikonit, botoxit eli Aku Ankka huulet. Kvaak, kvaak, kvaak..

• Mun naishistorian perusteella ei kyllä löydy mitään turn offien punaista lankaa, sen verran kirjavaa on ollut, vaikken tietysti kaikkea mahdollista ole ehtinyt kokeilemaan.

Mulla vaan on sellanen vaisto noiden osalta, että väistän ne jotka eivät tunnu hyvältä jostain syystä, niin ei tule sitten sotkeennuttua kaikkein kilipäisimpiin, enkä tiettyosaa sanallisesti eritellä turn off -ominaisuuksia.

Ja ne turn onit... niistä ei kannata kysellä, lista on aika pitkä ja eri nyanssit voivat vaihdella henkilöstä toiseen, kun se kokonaisuus sen kuitenkin määrittää alkaako napostelemaan vai ei.

• Anonyymi00017

Feminismi, ehdottomasti ei jos edes vähänkään näyttää olevan kallellaan siihen suuntaan.

• Anonyymi00021

Sussa ei mitään turn offia. Kostea aamu.. eihän kosteus sua haittaa? 💦💋 🤷‍♀️

• Anonyymi00022

Arvosta kädentaitoja miehissä.. 💦 Palkitsen myös riemulla hyvin tehdyt työt.... 😘
      🤷‍♀️

• Anonyymi00025

Hah . Tuo kateellinen narsukka omi nikkini ja viestitteli täällä törkeyksiä. Häpeä, etkö saanut minun huomiotani?🤷‍♀️

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hah . Tuo kateellinen narsukka omi nikkini ja viestitteli täällä törkeyksiä. Häpeä, etkö saanut minun huomiotani?🤷‍♀️

Kyllä varmasti kaikki ymmärsi ettei ollut minun kynästä nuo. Aika säälittävää🤭😄🤷‍♀️

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä varmasti kaikki ymmärsi ettei ollut minun kynästä nuo. Aika säälittävää🤭😄🤷‍♀️

Taitaa tuo narsukka olla sinusta mustasukkainen, ja aihetta onkin!✌🤷‍♀️

• Anonyymi00023

Kysymys.
      Vertailevatko miehet naisia kaverusten kesken?
      Vilma

• Anonyymi00024

Osaan vastata vain itseni ja parin ystävän puolesta. Ei todellakaan. Toki meistä kukaan ei ole kovin deittailevaa tyyppiä, mutta vaikka olisikin, niin ei tulisi kuuloonkaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Osaan vastata vain itseni ja parin ystävän puolesta. Ei todellakaan. Toki meistä kukaan ei ole kovin deittailevaa tyyppiä, mutta vaikka olisikin, niin ei tulisi kuuloonkaan.

Hyvä.
        Sillä minun havaintoni pariskunnista on, että tuolla ulkomaailmassa ovat niin eri, kuin, mitä täällä vaaditaan.
        Oikeastaan pitäisi olla aloitus, että mitä sinulla mies on tarjota naiselle?
        Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      159
      1286
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      112
      1019
    3. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      35
      778
    4. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      53
      726
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      8
      719
    6. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      70
      688
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      50
      662
    8. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      65
      621
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      23
      601
    10. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      67
      578
    Aihe