Kamalinta, mitä voisin palstan osalta ajatella

Anonyymi-ap

Eniten uudessa palstassa ärsytäisi se, jos kaikenlainen perseily kiellettäisiin ja sensuuri estäisi sikailun. Se olisi asia, joka karkottaisi minut näiltä saiteilta aika rivakkaasti, enkä takaisin palaisi. Toivotaan kuitenkin, että meno voi jatkua entisellään!

20

136

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseily on ihan jees välillä, mutta pidemmän päälle se ärsyttää, koska se tuhoaa kaiken älyllisen vuorovaikutuksen.

Vähän kun lasten kinastelu hiekkiksella ja sitten häviäjä lyö lopuksi lapiolla, niin vielä se lyönnistä katkera palaa laatikolle ja potkii toisenkin hiekkakakut paskaksi. Ja kööri sivustaseuranneita menee kantelemaan.

Pitemmän päälle lapsellista.

• Anonyymi00001

Hyvin kiteytetty ☝️

• Anonyymi00002

Älyttömintä on, että itse perseilijätkin tarvitsisi huomioijia....

Eli kusevat hönöt pakkasella housuun ja/tai sahaavat oksaa altansa.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Älyttömintä on, että itse perseilijätkin tarvitsisi huomioijia....

Eli kusevat hönöt pakkasella housuun ja/tai sahaavat oksaa altansa.

Eipä se oikein ilman huomiota onnistuisikaan. Jos kukaan ei olis näkevinäänkään perseilijöitä, niin äkkiä sen tarve hiipuu tai siirtyy ainakin muualle huomiota hakemaan.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Hyvin kiteytetty ☝️

Joskus onnistuu. 😅

• Anonyymi00006
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Eipä se oikein ilman huomiota onnistuisikaan. Jos kukaan ei olis näkevinäänkään perseilijöitä, niin äkkiä sen tarve hiipuu tai siirtyy ainakin muualle huomiota hakemaan.

Niinpä niin...

Mutta niin pitkään kun jossain on sopivasti jengiä, niin perseilijät elää.
        Kaikki ei osaa ignoorata.

Mutta olisi hyvä henkilöityä jotenkin, että perseilijät jäisivät kiinni. Itse toivoisin, että noita perseilijöitä nostettaisiin esiin. Olisi niin kiva nähdä heidän kiemurteluja, kun hävettää ja selittelevät typeryyttään lapsellisesti.

Kieltämättä nauttisin. 😁

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niinpä niin...

Mutta niin pitkään kun jossain on sopivasti jengiä, niin perseilijät elää.
        Kaikki ei osaa ignoorata.

Mutta olisi hyvä henkilöityä jotenkin, että perseilijät jäisivät kiinni. Itse toivoisin, että noita perseilijöitä nostettaisiin esiin. Olisi niin kiva nähdä heidän kiemurteluja, kun hävettää ja selittelevät typeryyttään lapsellisesti.

Kieltämättä nauttisin. 😁

Kyllähän niitä kiinni jää, se on varma juttu se.

• Anonyymi00011

Jos älyily on niin älytöntä, ettei älykkö huomaa.
        Hmmmmm
        Vilma

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos älyily on niin älytöntä, ettei älykkö huomaa.
        Hmmmmm
        Vilma

Älyköistä en tiedä, mutta minä vähempi älyinen huomaan ja se toisinaan ottaa aivoon, ettei itseään älykköinä pitävät huomaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Älyköistä en tiedä, mutta minä vähempi älyinen huomaan ja se toisinaan ottaa aivoon, ettei itseään älykköinä pitävät huomaa.

Ehkä he on liian älykkäitä eivätkä koe sillä saralla saavansa enää mitään muusta, kjin perseilystä. Mutta antaisi edes muille rauhan vielä kehittyä ja kehittää älyään, perseilemättä. Kyllähän nyt älykäs ihminen tämänkin luulisi älyävän.

• Anonyymi00013
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ehkä he on liian älykkäitä eivätkä koe sillä saralla saavansa enää mitään muusta, kjin perseilystä. Mutta antaisi edes muille rauhan vielä kehittyä ja kehittää älyään, perseilemättä. Kyllähän nyt älykäs ihminen tämänkin luulisi älyävän.

Mitä ihmeen rauhaa. Suomalaisethan ovat niin hitaita, etteivät mitään huomaa.
        Vilma

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä ihmeen rauhaa. Suomalaisethan ovat niin hitaita, etteivät mitään huomaa.
        Vilma

Ehkä sitä on sitten väärässä maassa, kun tuntuu tältä. 😅

• Anonyymi00003

Mun ulosantini on suoraa ja autenttista toimintaa 👌😎. Muinaisella somekanavallani muut eivät osanneet arvostaa arrogantteja tekstejäni. Niissä piili silti aina totuuden siemen. Ehkä vain poikkeukselliset älyköt olisivat osanneet lukea rivien välit. Noh, se on se ja sama enää täsä vaiheesa. Mä oon kiu-saaja jos mä koen että joku toinen kiusii mua ekana 🙂. -💊-.

• Anonyymi00005

ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ! Mitäs tilasit 🫨

• Anonyymi00007

Miten tommoisen voi kirjoittaa? Onko se joku emoji?

>Simiti<

• Anonyymi00008

Toivottavasti poistut palstalta kirjoittelemasta. Tämä on oma toiveeni. Yksittäiset tunteenpuuskat on ok, mutta jatkuva haukkuminen on raskasta luettavaa.

• Anonyymi00009

Tämähän on ammattitrollien valtaama saitti ilman älyllistä keskustelua, samaa soopaa päivästä toiseen.

• Anonyymi00014

6:43
        No voi. Missäpä se sinun älynväläykset piilevät?
        Vilma
        Auts

• Anonyymi00012

Niin no.. Ylläpitokin olisi varmaan hiljaa siinä tapauksessa.

• Anonyymi00015

Jälleen kerran poistettiin yhdestä ketjusta täysin normaali kommentti. Uskottavuus tähän systeemiin on mennyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      89
      1430
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1002
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      124
      464
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      44
      460
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä