Eniten uudessa palstassa ärsytäisi se, jos kaikenlainen perseily kiellettäisiin ja sensuuri estäisi sikailun. Se olisi asia, joka karkottaisi minut näiltä saiteilta aika rivakkaasti, enkä takaisin palaisi. Toivotaan kuitenkin, että meno voi jatkua entisellään!
Vastaukset 20
Perseily on ihan jees välillä, mutta pidemmän päälle se ärsyttää, koska se tuhoaa kaiken älyllisen vuorovaikutuksen.
Vähän kun lasten kinastelu hiekkiksella ja sitten häviäjä lyö lopuksi lapiolla, niin vielä se lyönnistä katkera palaa laatikolle ja potkii toisenkin hiekkakakut paskaksi. Ja kööri sivustaseuranneita menee kantelemaan.
Pitemmän päälle lapsellista.- Anonyymi00001
Hyvin kiteytetty ☝️
- Anonyymi00002
Älyttömintä on, että itse perseilijätkin tarvitsisi huomioijia....
Eli kusevat hönöt pakkasella housuun ja/tai sahaavat oksaa altansa. Anonyymi00002 kirjoitti:
Älyttömintä on, että itse perseilijätkin tarvitsisi huomioijia....
Eli kusevat hönöt pakkasella housuun ja/tai sahaavat oksaa altansa.Eipä se oikein ilman huomiota onnistuisikaan. Jos kukaan ei olis näkevinäänkään perseilijöitä, niin äkkiä sen tarve hiipuu tai siirtyy ainakin muualle huomiota hakemaan.
- Anonyymi00006
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eipä se oikein ilman huomiota onnistuisikaan. Jos kukaan ei olis näkevinäänkään perseilijöitä, niin äkkiä sen tarve hiipuu tai siirtyy ainakin muualle huomiota hakemaan.
Niinpä niin...
Mutta niin pitkään kun jossain on sopivasti jengiä, niin perseilijät elää.
Kaikki ei osaa ignoorata.
Mutta olisi hyvä henkilöityä jotenkin, että perseilijät jäisivät kiinni. Itse toivoisin, että noita perseilijöitä nostettaisiin esiin. Olisi niin kiva nähdä heidän kiemurteluja, kun hävettää ja selittelevät typeryyttään lapsellisesti.
Kieltämättä nauttisin. 😁 - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä niin...
Mutta niin pitkään kun jossain on sopivasti jengiä, niin perseilijät elää.
Kaikki ei osaa ignoorata.
Mutta olisi hyvä henkilöityä jotenkin, että perseilijät jäisivät kiinni. Itse toivoisin, että noita perseilijöitä nostettaisiin esiin. Olisi niin kiva nähdä heidän kiemurteluja, kun hävettää ja selittelevät typeryyttään lapsellisesti.
Kieltämättä nauttisin. 😁Kyllähän niitä kiinni jää, se on varma juttu se.
- Anonyymi00011
Jos älyily on niin älytöntä, ettei älykkö huomaa.
Hmmmmm
Vilma Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos älyily on niin älytöntä, ettei älykkö huomaa.
Hmmmmm
VilmaÄlyköistä en tiedä, mutta minä vähempi älyinen huomaan ja se toisinaan ottaa aivoon, ettei itseään älykköinä pitävät huomaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Älyköistä en tiedä, mutta minä vähempi älyinen huomaan ja se toisinaan ottaa aivoon, ettei itseään älykköinä pitävät huomaa.
Ehkä he on liian älykkäitä eivätkä koe sillä saralla saavansa enää mitään muusta, kjin perseilystä. Mutta antaisi edes muille rauhan vielä kehittyä ja kehittää älyään, perseilemättä. Kyllähän nyt älykäs ihminen tämänkin luulisi älyävän.
- Anonyymi00013
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ehkä he on liian älykkäitä eivätkä koe sillä saralla saavansa enää mitään muusta, kjin perseilystä. Mutta antaisi edes muille rauhan vielä kehittyä ja kehittää älyään, perseilemättä. Kyllähän nyt älykäs ihminen tämänkin luulisi älyävän.
Mitä ihmeen rauhaa. Suomalaisethan ovat niin hitaita, etteivät mitään huomaa.
Vilma Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä ihmeen rauhaa. Suomalaisethan ovat niin hitaita, etteivät mitään huomaa.
VilmaEhkä sitä on sitten väärässä maassa, kun tuntuu tältä. 😅
- Anonyymi00003
Mun ulosantini on suoraa ja autenttista toimintaa 👌😎. Muinaisella somekanavallani muut eivät osanneet arvostaa arrogantteja tekstejäni. Niissä piili silti aina totuuden siemen. Ehkä vain poikkeukselliset älyköt olisivat osanneet lukea rivien välit. Noh, se on se ja sama enää täsä vaiheesa. Mä oon kiu-saaja jos mä koen että joku toinen kiusii mua ekana 🙂. -💊-.
- Anonyymi00005
ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ! Mitäs tilasit 🫨
- Anonyymi00007
Miten tommoisen voi kirjoittaa? Onko se joku emoji?
>Simiti<
- Anonyymi00008
Toivottavasti poistut palstalta kirjoittelemasta. Tämä on oma toiveeni. Yksittäiset tunteenpuuskat on ok, mutta jatkuva haukkuminen on raskasta luettavaa.
- Anonyymi00009
Tämähän on ammattitrollien valtaama saitti ilman älyllistä keskustelua, samaa soopaa päivästä toiseen.
- Anonyymi00014
6:43
No voi. Missäpä se sinun älynväläykset piilevät?
Vilma
Auts
- Anonyymi00012
Niin no.. Ylläpitokin olisi varmaan hiljaa siinä tapauksessa.
- Anonyymi00015
Jälleen kerran poistettiin yhdestä ketjusta täysin normaali kommentti. Uskottavuus tähän systeemiin on mennyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124464- 44460
- 31434