Ap voi aloittaa:
1. Seksi on niin upea ja ihmeellinen asia kahden ihmisen välillä, että haluaa pitää sen sellaisena. Tapahtuu siksi vain erityisen henkilön kanssa.
2. Välttyy ei-toivotun raskauden huolelta ja sen seurauksilta, oli nainen tai mies.
3. Ei kaipaa satiaisia eikä muitakaan sukupuolitauteja.
4. Ei halua irtosuhteista seuraavaa säätämistä, draamaa ja painolastia elämäänsä.
5. Haluaa käyttää vapautuvan ajan ja energian esim. urheiluun ja luovaan tekemiseen.
Miksi elät selibaatissa? Kerro syitä.
18
182
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Olen neitsyt ja kelpaa vaan neitsyt.
- Anonyymi00005
Todennäköisesti kohtaa erimielisen, jonka kanssa yhdessä olo on kaikkea muuta kuin toivoisi? Tällainen pilaa kaiken toivon mitä oli ennen, kun kohtasi sen väärän ihmisen itselle ja erehtyi luulemaan liian hyvään toisesta.
Hyvään voi olla vaikea uskoa, jos on kohdannut paljon ikäviä asioita. Eikä halua lisä painolastia omaan arkeen. Eikä pahoittaa toisen arkea, silloin tyytyy mieluiten yksin oloon. Uskon puute hyvään vaikuttaa monella tapaa. Elämä voi olla tällaistakin peliä joillekin. - Anonyymi00012
Keskimäärin pojat menettävät poikuutensa viidentoista vuoden iässä tytöt mun nuoruudessa neljäntoista vuoden iässä neitsyytensä mu metsään menee jos sitäkin pitää ainoana perusteena todennäköisempää on että poika pettää ensin jo mahdollisesti pelkästään sen takia ettei pillua saa silloin kun haluaa naisista taas en ole vaivautunu opettelemaan ei ole tarvinnu luottamuksen puute saattaa jo pelkästään aiheuttaa sen omalla kokemuksellani ainakin
- Anonyymi00002
Koska estettiin kaikki yhteys muihin ihmisiin.
- Anonyymi00010
Osittain samasta syystä mäkin. ):
- Anonyymi00003
En halua sotkea turhia ihmisiä dnallani. Palikat tekee sitä joskus jopa väkisin. Pikkuiset..'😂
- Anonyymi00004
Soluthan siinä sekoittuvat, siksi raiskauskin voidaan todeta dna-testillä.
Ylipäätään ihmisten kannattais vähän miettiä, kenelle solujaan jakelevat. Tai muuten on kohta palasina ympäri maailmaa ja olo sen mukainen, hajallinen.
- Anonyymi00006
En saa siitä mitään, jos ei ole tunteita tai en saa siitä mitään ainakaan enempää kuin omassa kivassa, päin vastoin.
- Anonyymi00007
Yksi parhaista päätöksistä.
- Anonyymi00008
Minulle on tehty paljon pahaa elämässä. En halua toisten ihmisten energioita enää itseeni. Kestää seitsemän vuotta, ennen kuin toisen ihmisen energia lähtee pois. Vuoden lopulla tulee viisi vuotta siitä, kun hyvänä kaverina pitämäni mies antoi tyrmäystippoja ja leikki tajuttomalla minulla. Kielsin viime syksyyn asti tapahtumien todellisen kulun, koska sellaista ei vaan tapahdu. Seksuaalinen hyväksikäyttö nöyryyttää ja häpäisee ihmisen.
- Anonyymi00009
"Soul tie" joka syntyy seksissä, sitä ei kannata kovin moneen solmia jos haluaa nähdä hyviä päiviä.
- Anonyymi00011
Koska joku sotki asioita.
- Anonyymi00016
ja kuka se oli? sinun vai hänen puolelta?
- Anonyymi00017
omalta kantilta sotkija oli miehen puolella ja miehen omasta syystä.
Ei voi mitään.
- Anonyymi00013
En elä selibaatissa, vaan harrastan kyllä sooloseksiä. Se voittaa huono ja keskinkertaisenkin pariseksin mennen tullen.
- Anonyymi00014
Uusia ideoita antaa syntyä, luovuus vapautuu.
- Anonyymi00015
EI vaan paneta.
- Anonyymi00018
Koska arvostan omaa ja muiden seksuaalisuutta niin paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3271628Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341340Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5441329- 651051
- 741000
- 53776
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112765Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen75749Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42703Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468667