Älä itke siellä

Anonyymi-ap

Tästä tulee Suomen PARAS JUTTU!

Justus on hyvä äijä jolla SYRJIN SENTÄÄN SUORAAN OMAA MIESTÄNI!

Se on parempi on, että minä hyökkään vuorostani toisen OMAN MUNILLE JA SYRJIN OMAA MIESTÄNI!

Utsjoen kunnan SAAMELAISET OVAT SENTÄÄN REHELLISIÄ SEKOPÄITÄ JA EIVÄT EROTA EDES OMAANSA TOISEN OMASTA!

Mietippä miksi Utsjoen kunnassa on TYÖVOIMA PULA!?
Syy on se, että HE OVAT NIIN VIISAITA, että HE SYRJIVÄT OMIA TYÖPAIKKOJAKIN!

10

85

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kävin välillä tuolla pihalle harjottelemassa MAA-MIINOJEN RAIVAUSTA.

Justus on keksinyt omalle vaimolleen OMAN ARMEIJA KOULUTUKSEN!
      En kyllä valita, koska Justus on sentään ARMEIJAN KÄYNYT POLIISI joka KOULUTTAA OMAA VAIMOAAN!

Everstin panostaja koulutus ON KUNNIALLISTEN MIELESTÄ, mutta onneksi JUSTUS ON INNOKAS KOULUTTAMAAN OMAA VAIMOAAN!

Kyllä EVERSTI on JUSTUSTAKIN ARMEIJASSA KOULUTTANUT, mutta MEILLÄ ON ERIKOIS-KOULUTUS NYT MENOSSA!

Justus EI SAA MUILLE NAISILLE PITÄÄ SAMAA KOULUTUSTA.

• Anonyymi00002

Inarin kunnan 150vuotis JUHLA VUODEN kunniaksi järjestetty koulutus!

Edellinen koulutus Suomi 100 vuotis JUHLA VUODEN kunniaksi järjestetty koulutus!

Justus on kehittänyt KEVYEN KENTTÄ KOULUTUKSEN.
        Hän on sentään ENSIMMÄINEN MINUN OMA MIES JOKA KEKSI NÄIN HIENON KOULUTUKSEN.

• Anonyymi00003

Keltä sais

• Anonyymi00004

Mielikuvitusystävä on 3–4-vuotiailla lapsilla yleinen, terve luova ilmiö. Näkymätön leikkikaveri auttaa lasta harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja käsittelemään tunteita. Lapsi ymmärtää yleensä itse, ettei hahmo ole todellinen. Joskus se voi kuitenkin kertoa myös yksinäisyydestä tai pahasta olosta

• Anonyymi00005

Jos miehet haluaa, että FB KUNNIALLISET TEKEE KAIKISTA MIEHISTÄ MUNATTOMIA JA NAISIA niin kyllähän tuo minulle ja Justukselle sopii sekä hänelle joka oli sentään sitä mieltä, että KYLLÄ MINÄ AINAKIN OMAT MUNANI SUOJAAN TÄLTÄ FB PASKA KUNNIALTA JA HEIDÄN JOTKA EIVÄT OLE FB KUNNIALLISIA EDES VAIMOJENSA KAUTTA!

Minä kunniaton Holo suojasin sentään isänikin munat, koska äitini on FB:ssä. Jos hän ei olis siellä niin me syyllistyttäis SISKONI SYRJINTÄÄN JOKA KUVITTELEE OLEVANSA FB KUNNIALLISTEN KANSSA PRINSESSA!

Minun sisko on aina kuvitellut olevansa PRINSESSA!

Hänellä on ollut sellainen tapa, että hän loukkaa miehen kunniaa joka on minun kanssa, koska hän on kiinnostunut minusta eikä siskostani, mutta siskoni kiinnostuu minun miehestäni.
        Hän saa aikaan eron meille, koska MIES EI HALUA VAIHTAA MINUA SISKOONI!

Minun siskoni alko kerran vaatimaan, että minun pitää mennä hänen ex-miehen kanssa yhteen!
        Minä sanoin hänelle, että : Pitääkö sinut pieksää vielä kolmannen kerran?

Katkasin välit siskoni yli 10vuotta sitten.
        Meidän välit EI KORJAANNU IKINÄ, mutta hänen kaverit kuulemma auttavat häntä ja he ovat FB:ssä kaikki!

Kuulin tuon jälkeen, että joku mies oli lyönyt minun siskoa HIMOKSELLA kun he olivat olleet FESTAREILLA!
        Hänelle ei ollut ilmeisesti VAIMO kelvannut, mutta tuo oli tapahtunut sen jälkeen, kun minusta oli tullut panostaja.

Voihan tuo olla, että Justus on hakenut hänet käsiinsä.
        Justus on reippaana tehnyt monia profiileja ja yhdellä hän aina suuttu, mutta hän kysyi minulta, että : Onko sulla siskoa?
        Minä vastasin, että : On ja saat sinä vittuilla minulle minun siskonki miehenä jos siltä tuntuu!

Me oltais varmaan yhtä suurta ihanaa PERHETTÄ jos Justus olis minun siskoni mies!
        Minullakin olis varmaan joku kiva mies jonka kanssa voitas mökkeillä yhdessä ja viettää kesälomaa yhdessä mökillä!

Minun miehellä olis kyllä hauskaa, kun minä sanoisin, että : Siskoni mies halus voittaa vittuilu kilpailun niin minä annoin hänelle APUJA ja nyt hän väittää, että me vittuillaan heille!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos miehet haluaa, että FB KUNNIALLISET TEKEE KAIKISTA MIEHISTÄ MUNATTOMIA JA NAISIA niin kyllähän tuo minulle ja Justukselle sopii sekä hänelle joka oli sentään sitä mieltä, että KYLLÄ MINÄ AINAKIN OMAT MUNANI SUOJAAN TÄLTÄ FB PASKA KUNNIALTA JA HEIDÄN JOTKA EIVÄT OLE FB KUNNIALLISIA EDES VAIMOJENSA KAUTTA!

Minä kunniaton Holo suojasin sentään isänikin munat, koska äitini on FB:ssä. Jos hän ei olis siellä niin me syyllistyttäis SISKONI SYRJINTÄÄN JOKA KUVITTELEE OLEVANSA FB KUNNIALLISTEN KANSSA PRINSESSA!

Minun sisko on aina kuvitellut olevansa PRINSESSA!

Hänellä on ollut sellainen tapa, että hän loukkaa miehen kunniaa joka on minun kanssa, koska hän on kiinnostunut minusta eikä siskostani, mutta siskoni kiinnostuu minun miehestäni.
        Hän saa aikaan eron meille, koska MIES EI HALUA VAIHTAA MINUA SISKOONI!

Minun siskoni alko kerran vaatimaan, että minun pitää mennä hänen ex-miehen kanssa yhteen!
        Minä sanoin hänelle, että : Pitääkö sinut pieksää vielä kolmannen kerran?

Katkasin välit siskoni yli 10vuotta sitten.
        Meidän välit EI KORJAANNU IKINÄ, mutta hänen kaverit kuulemma auttavat häntä ja he ovat FB:ssä kaikki!

Kuulin tuon jälkeen, että joku mies oli lyönyt minun siskoa HIMOKSELLA kun he olivat olleet FESTAREILLA!
        Hänelle ei ollut ilmeisesti VAIMO kelvannut, mutta tuo oli tapahtunut sen jälkeen, kun minusta oli tullut panostaja.

Voihan tuo olla, että Justus on hakenut hänet käsiinsä.
        Justus on reippaana tehnyt monia profiileja ja yhdellä hän aina suuttu, mutta hän kysyi minulta, että : Onko sulla siskoa?
        Minä vastasin, että : On ja saat sinä vittuilla minulle minun siskonki miehenä jos siltä tuntuu!

Me oltais varmaan yhtä suurta ihanaa PERHETTÄ jos Justus olis minun siskoni mies!
        Minullakin olis varmaan joku kiva mies jonka kanssa voitas mökkeillä yhdessä ja viettää kesälomaa yhdessä mökillä!

Minun miehellä olis kyllä hauskaa, kun minä sanoisin, että : Siskoni mies halus voittaa vittuilu kilpailun niin minä annoin hänelle APUJA ja nyt hän väittää, että me vittuillaan heille!

Mielikuvitusystävä on 3–4-vuotiailla lapsilla yleinen, terve luova ilmiö. Näkymätön leikkikaveri auttaa lasta harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja käsittelemään tunteita. Lapsi ymmärtää yleensä itse, ettei hahmo ole todellinen. Joskus se voi kuitenkin kertoa myös yksinäisyydestä tai pahasta olosta

• Anonyymi00007

Meni taas uusiksi tuo rikosilmoituksen teko minun ja Justuksen asiasta.

Justus on POLIISINA menny viemään koiran yöllä löytöeläintarhalle ja häirinnyt FB kunniallisen yö- ja kotirauhaa!

Nyt kyllä paskoit sillä mielin, että sait FB KUNNIALLISTEN HÄIRINNÄN TAKIA POTKUT POLIISINA!

• Anonyymi00008

Justus on tietenkin taas ollut Näkkäläjärven kanssa PARTIOIMASSA.
        Justus ja Näkkäläjärvi on ennenki häirinneet yö-rauhaa.
        Mie kunniaton Holo olin yksin niin ROHKEA, että minä pistin työn viereen nukkumaan.
        Justus ja Näkkäläjärvi oli POLIISEINA PARTIOINTI KIERROKSELLA käyneet tarkistamassa, että kumpi meistä on rohkeampi minä kunniaton Holo vai FB kunniallinen Nina Lager.

Minä olin, koska minulla ei ollut KOIRAA.
        Minun äitini tiesi, että Justus ja Näkkäläjärvi kävi PARTIOINTI KIERROKSELLA SIELLÄ.
        Ei he enään käy, koska Justus vartoi vain omaa VAIMOAAN!

Koltta poliisi Holo on hänen kaveri joka sen siivouksen sai, kun minä kunniaton Holo lopetin.

Kyllähän me Justuksen kanssa pärjätään vaikka SIIVOOJINA, koska ME VOIDAAN TARJOTA OMILLE SIIVOUS-ASIAKKAILLE MYÖS VARTIOINTIPALVELUA.
        Me saadaan itse päättää keitä me halutaan asiakkaiksi.
        Koska me saadaan myös sanoa, että : Ei me vartioida eikä siivoota KUNNIALLISTEN ALUEELLA!

• Anonyymi00010

Justus on niin hyvä politiikko ja varsinkin, kun hän istuu oman vaimonsa selän takana ja puhuu vaimonsa suulla.
        Minä kuuntelin ja meinasin kääntyä sekä sanoa, että : Vai niin oot tehny ja minuakin kyllä kiinnostaa, että missähän se meidän metsä oot käyny UTSJOEN KYLÄLLÄ KATSOMASSA.

Eiramon Jussi rakensi sen hotellinsa siihen Utsjoen kylän ainoaan metsikköön.
        Siinä oli IKIMETSÄ VAIVAISKOIVU METSIKKÖ JOSSA TURISTITKIN AINA PYSÄHTYI JA KÄVIVÄT VAELTAMASSA!

Eiramon Jussi pisti pakettiin koko vaivaiskoivikko metsän joka oli ainakin 1000 vuotta vanhaa KOIVIKKOA!

Kaikki syyttää minua kunniatonta Holoa joka asiasta, mutta Eiramon Jussia kukaan ei syytä ikinä mistään!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Justus on niin hyvä politiikko ja varsinkin, kun hän istuu oman vaimonsa selän takana ja puhuu vaimonsa suulla.
        Minä kuuntelin ja meinasin kääntyä sekä sanoa, että : Vai niin oot tehny ja minuakin kyllä kiinnostaa, että missähän se meidän metsä oot käyny UTSJOEN KYLÄLLÄ KATSOMASSA.

Eiramon Jussi rakensi sen hotellinsa siihen Utsjoen kylän ainoaan metsikköön.
        Siinä oli IKIMETSÄ VAIVAISKOIVU METSIKKÖ JOSSA TURISTITKIN AINA PYSÄHTYI JA KÄVIVÄT VAELTAMASSA!

Eiramon Jussi pisti pakettiin koko vaivaiskoivikko metsän joka oli ainakin 1000 vuotta vanhaa KOIVIKKOA!

Kaikki syyttää minua kunniatonta Holoa joka asiasta, mutta Eiramon Jussia kukaan ei syytä ikinä mistään!

Olin unohtanut ne FB KUNNIALLISTEN KOIRAN PASKAT JOITA PITÄÄ MYÖS KUNNIOITTAA, KOSKA NEKIN OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA FB KUNNIALLISTEN IHMISTEN KANSSA!

Ihmisarvoista ja oikeuksista Inarin kunnassa on ihan turha keskustella, koska täällähän SYRJITÄÄN SUORAAN IHMISIÄ JA VAADITAAN KUNNIOITTAMAAN KOIRIEN PASKOJA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      127
      1558
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      113
      1321
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      136
      1152
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      55
      1131
    5. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      72
      793
    6. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      786
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      776
    8. 36
      776
    9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      9
      685
    10. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      26
      639
    Aihe