Koska en hae tällä hetkellä seuraa, en voi laittaa tälläistä seuranhakupalstalle. Laitetaan siis tänne "rehellisiä" deitti-ilmoituksia, joissa on plussat ja miinukset. Kenties jopa sellaisia, mitä et kehtaisi oikeaan deitti-ilmoitukseen seuranhakumielessä laittaa!
Omat plussat:
* terveet geenit (tosin onko niillä väliä, jos ei aio lisääntyä? no, tarkoittaa ainakin sitä että voi ehkä elää sairastelematta ja mahdollisesti elää pitkään kuten kaikki isovanhemmatkin), jo lapsena sairastelin hyvin harvoin
* uskollisuus, viimeisestä seksikerrasta on muutenkin jo 8 vuotta, niin en oikein osaisi enää muutenkaan kuvitella yhden illan juttuja tai seksisuhdetta
* "luonnollisuus", jos siitä tykkää, en meikkaa (poislukien yöelämä, juhlat, parit ensitreffit ja vastaavat) tai käytä ripsipidennyksiä tai vastaavia, ei tatuointeja, ei lävistyksiä
* pitkät hiukset, edelleenkin JOS siitä tykkää
* oman ulkonäön vahvuus ovat aina olleet silmät ja sääret
* kun saan "hikikuntoilun" aloitettua, se yleensä jatkuu säännöllisenä
* ymmärtäväisyys ja kyky kuunnella
* hyvä yleissivistys, joka takaa sen että keskustella voi mistä tahansa
* en kiusaa enkä lauo ikäviä kommentteja päin naamaa vaikka olisit herkempi, lihavampi yms., jos en koe että ominaisuutesi sopivat minulle, ilmaisen sen toisin tavoin
Omat miinukset:
* lihaa on luiden päällä tällä hetkellä ihan liikaa (laihdutusprosessi ehti alkaa hyvin, mutta kiitos tämänviikon väsymyksen ja nyt pari päivää kestäneen flunssan, olen tällä viikolla harjoittanut kuntoa vain maanantaina ja sitä ennenkin vain edellisviikon perjantaina, toki olen ruokavalion pitänyt projektiin sopivana ilman ylimääräisiä herkkuja)
* hymy ei ole varsinkaan ensitapaamisilla herkässä, kiitos nuoruuden kiusaamiskokemusten jotka jättivät mulle yrmyn ilmeen (onneksi nykyään hymy jo tulee aiempaa luontaisemmin uusienkin ihmisten kanssa, jotkut tuttavat esim. ovat kommentoineet että muistatko kun silloin ja silloin hymyilit)
* edellisessä kohdassa mainitusta syystä myöskin katsekontakti ja silmiinkatsominen on vaikeaa, olen tätä kyllä yrittänyt nykyisin harjoitella
* kasvojenpiirteet ovat kolhot tai miesmäiset
* käsivarsissa kasvaa pitkät ja varsin tummat ihokarvat ja myös huulien ympärille muodostuu karvoja ellen nypi niitä säännöllisesti pois (tämä on varmaan geneettinen ominaisuus, koska myös siskopuolella on osittain samaa)
* joskus menneisyys, varsinkin ihan ensimmäiset ihmissuhdekokemukset tai -kokeilut, kalvaa liikaa sielussa, aiheuttaen mm. unettomuutta, koska en ole koskaan oikeastaan käsitellyt niitä kenenkään kanssa
* hyvin harvoin (varsinkin sen kiusaamiskauden jälkeen, joka teki hyvin hiljaiseksi ja araksi), mutta joskus pintaan nousee vanhemmilta peritty äkkipikaisuus - tätä ei kuitenkaan ole kertaakaan tapahtunut seurustelu-, deitti- tai seksikumppaneiden kanssa, muutaman kerran kyllä kavereiden kanssa
* en ole koskaan kyennyt nauttimaan seksistä fyysisesti enkä esim saavuttamaan orgasmia, joskus sentään henkisesti; tämän vuoksi voin myös olla passiivinen petikumppani, ellen sitten ole ihan oikeasti kunnolla ja tulisesti rakastunut tai seksuaalisesti "päästäni pyörällä"
* "rasittava suku", tarkoittaa tietysti ennen kaikkea isääni, äitinihän ei ole edes hengissä enää
Neutraalit asiat:
* yliopistokoulutus, miehille naisen koulutus on yleensä aika yhdentekevää
* kokemusta myös elämästä muualla Euroopassa, joidenkin mielestä vahvuus, toisille ihan yhdentekevää
Rehelliset deitti-ilmoitukset
9
113
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kuvailet itseäsi hienosti ja tuskin sulla on seuranpuutetta. Taidat olla satuolento. Mutta jos oot todellinen niin sunlaisen naisen haluaisin tavata. Sitten aika näyttäisi miten viihtyisimme yhdessä. No en olen nyt seuraa hakemassa niin toivotan vain aurinkoista kesää sulle.
- Anonyymi00005
Kiitos ja aurinkoista kesää myös sinulle! :) Juu ei seuraa muutenkaan kannata hakemalla hakea.
En mä juurikaan tapaa ketään, mutta en kyllä juuri käykään yöelämässä. Yhtä entistä miespuolista koulukaveria tapaan aina välillä, mutta hän haluaisi nähdä vähän turhan usein ja on välillä ilmaissut halunsa seksisuhteeseen, ja vaikka olen sanonut suoraan etten hae sellaista suhdetta, niin silti välillä on tipahtanut mun näytölle hänen kirjoittamansa eroottista novellia. Saa kai sitä ehdotella, mutta koen sen vähän epämoraaliseksi koska hän on naimisissa ja 20 vuotta minua vanhempi, eli voisi olla isäni. :( Nyt on hänkin sanonut, että ystävänä hän vain haluaa tavata, joten josko se tästä paranisi, mutta välillä silti epäilen kun hän edelleen haluaisi nähdä aika tiheään.
Mutta en mä kyllä muutenkaan usko että vaikkapa yöelämä on paras paikka tavata ketään. Siellä lähes aina on myös ollut tuota mainitsemaasi seuranpuutetta, myös nuorena ja hoikkana, tai ainakin Suomessa. Voi olla että jokin kuulostaa paperilla siltä että seuraa pitäisi riittää mutta käytännössä hyvin monella on vaikeuksia löytää kumppania, vaikkeivät omat kriteerit kummoisia olisi. Ehkä se on nykypäivää, ennen tavattiin lavatansseissa, koulussa ja töissä, nykyisin yhä useamman pitää turvautua netin ihmeelliseen maailmaan.
T: op kirjautumatta kännykällä
- Anonyymi00002
Hieman turhan mielikuvitukselliselta nyt kuullostaa. Koita saada hieman enempi realismia tuohon mukaan.
- Anonyymi00003
Millä lailla ei ole realismia että on listattu melkeen yhtä paljon huonoja puolia kuin hyviä? Tai ettei ole realismia että mainitsee jos on rumat kasvonpiirteet, äkkipikapiirrettä sukurasitteena, tällä hetkellä ylipainoa, kyvyttömyyttä nauttia seksistä, vaikeuksia hymyyn ja katsekontaktiin? Vai onko sitten se liian mielikuvituksellisia jos uskoo silmien tai säärien olevan parhaat ulkonäköominaisuudet tai geenien hyvät?
Niin ja tarkoitus oli että muutkin laittaisivat vastaavia. On hyvä muutenkin arvioida omia vahvuuksiaan ja heikkouksiaan.
T: kirjautumaton palstalutka kirjautumatta (kännykällä)
- Anonyymi00004
Voisiko olla kiinnostavampaa epärehelliset deitti-ilmoitukset?
Vilma Pirppiksen deitti-ilmo olisi tälläinen:
"Pieni ja pyöreä nainen etsii ei-niin-vakavaa suhdetta miehestä joka ei ota itseäänkään ei-niin-vakavasti. Mieskunto täytyy olla kohdillaan, sillä läheisyys ja seksi tärkeitä. Tapailu sitten vain epäsäännöllisen säännöllisesti. Arvostan kiltteyttä ja olenkin itsekin hyvin kiltti. Jopa liian kiltti. "
Ja jos oikeaa parisuhdetta olisin hakemassa, niin varmaankin ilmo olisi jotakin tätä luokkaa:
" Siis, älä vaivaudu. Vain rehellinen ja aidosti omaksi itseksesi lukeutuvan kannattaa lukea tämän pidemmälle.
Minua ei piirunkaan kiinnosta muuttua, eikä edes muuttaa elämääni, sen enempää kuin odottaisin sinunkaan muuttuvan. Teennäisyyttä en arvosta, en ulkonäköä tai varallisuutta, yksiavioisuuskin on valhe, mutta rehellisyydestä en tingi.
Saat puolestani olla millainen olet ja vain katsomalla selviää kolahdetaanko toisillemme.
En tarjoa muovista Barbieta, ihan tavallisen inhimillisen ja luonnollisen ihmisen. Ehdoton vaatimus on kuitenkin että olemme seksuaalisesti yhteensopivia. "- Anonyymi00006
Jaaaaaaa, että oikein rehellinen ilmoitus. No yritetään. En lähde erittelemään plussia ja miinuksia. Jokainen määrittäköön ne itse.
En etsi seuraa enkä ole esillä missään, mutta jos satut olemaan turhankin tiukkoihin kriteereihini sopiva, onnistut löytämään minut jostakin ja vieläpä herättämään huomionikin, niin olen ehdottomasti kiinnostunut seurastasi.
Olen kohta nelikymppinen naishenkilö. Asustelen pk-seudulla, kävelyetäisyydellä kaikista palveluista, mutta miltei maaseudun rauhassa. Jos asustelet ja haluat jatkossakin asustella enemmän maaseutumaisessa ympäristössä tai ihan kaupungin keskustassa, niin emme ole yhteensopivia.
Pidän luonnosta ja monenlaisesta liikkumisesta luonnossa (kävellen, juosten, hiihtäen jne.), mutta tulen yöksi kotiin (tai hotelliin). Jos siis haluat eräillä, vaeltaa, kalastaa, mökkeillä, telttailla jne. niin minusta ei saa niihin seuraa.
Työskentelen asiantuntijatehtävissä, luovalla, mutta miesvaltaisella alalla. Minulla on jonkin verran töihin liittyviä menoja ja kissanristiäisiä, mutta pyrin pitämään ne minimissään. Olen kuitenkin käytännössä aina henkisesti töissä, kuten luovien alojen ihmiset ikävä kyllä tuppaavat olemaan. Jatkuva uusien ideoiden kehittely ja myös niiden kertominen ääneen, ovat helmasyntini. Kanssani voi rauhallisemmalle tulla olo, että koko ajan pitäisi tehdä jotakin. Toisaalta kaikkiin ideoihini liittyy pitkä suunnittelu ja kehittely periodi (hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty), joten ripeästi toimeen tarttuva käytännön ihminen tuskastuu kanssani. Minulla on aina monta rautaa tulessa ja projektia meneillään ja ne valmistuvat, kun valmistuvat. Kiireisemmät nopeastikin, mutta ikuisuusprojektit ehkä toivottavasti ennen kun kuolen.
Pidän ulkonäöstäni huolta ja olen ilmeisesti onnistunut huolenpidossani suhteellisen hyvin. En kuitenkaan pidä ulkonäkööni kohdistuvasta huomiosta, joten jos haluaa huomiotani, niin kannattaa puhua ennemmin vaikka säästä. Minulla on pitkät punaiset hiukset, mutta jos olet innostunut punaisista hiuksista niin jätä minut rauhaan. Jos mikä tahansa kehonosani on erityishuomiosi kohde, niin jätä minut rauhaan. En halua kuulla kehuja silmistäni, tisseistäni, nenästäni (jep, tämäkin on kuultu), perseestäni, jaloistani jne. Jos mieleesi tulee jokin kehu ulkomuodostani, niin usko pois, se on kuultu jo moneen kertaan. Jos taas kiinnostut huumorintajustani (hyvin musta ja sarkastinen) tai säkenöivästä älystäni ja valtavasta yleissivistyksestäni, niin tuo se ihailevasti esiin.
Kerron jo valmiiksi, että jollei meillä ole yhteisiä harrasteita tai mielenkiinnon kohteita, niin emme tule juurikaan tapaamaan. Minua ei kiinnosta tapaileminen pelkän tapailemisen vuoksi, enkä juurikaan kiinnostu lähtemään mukaan mihinkään itseäni kiinnostamattomaan, vain viettääkseni aikaa kanssasi. Jos meillä taas on yhteisiä harrasteita ja mielenkiinnon kohteita, niin olemme aina yhdessä, ehkä liikaakin.
Jos kiinnostuit, niin tule soittamaan ovikelloani tai juttusille kun teen puutarhatöitä tai olen kaupassa. Hauskaa kesän jatkoa!- Anonyymi00007
P.S. En aio enää lisääntyä, enkä halua muita lemmikkejä kuin kaloja (minulla ei juuri nyt ole muille riitävästi aikaa, eikä mielenkiintoa). Jos sinulla on lapsia tai lemmikkejä, niin se on ihan ok, kunhan huolehdit niistä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3251035- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650