Olikohan ukrainalaiset

Anonyymi-ap

Ivalossa lääkärinä olleen NAISEN JA HÄNEN YSTÄVIENSÄ hakemia Suomeen turvaan!?

Nyt oli ukrainalainen nainen puukottanut miehensä hengiltä ja väitti, että tuo oli vahinko.

Puoliksihan tuo on totta, koska jos nämä viisaat NAISET eivät olis lähteneet hakemaan ukrainalaisia Suomeen turvaan vaan jääneet auttamaan heitä Ukrainaan niin ei hän olis Suomessa syyllistynyt myöskään oman miehensä TAPPOON/MURHAAN.

Hänen miehensä oli kieltäynyt puolustamasta maataan eli Ukrainaa, koska HEIDÄN VAIMOT EI SUOSTU PALAMAAN UKRAINAAN TAKAISIN, kun he saavat RAUHAN!
He ovat saaneet jo UUDET PAREMMAT ELÄMÄT SUOMESSA!

Minä kunniaton Holo en ole tuossa mukana!
Minun mielipide oli silloin ja on edelleenkin, että toisten maiden asioihin EI OLE OIKEUTTA PUUTTUA, mutta tukea voi antaa!

Tuo on TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS UKRAINAN PRESIDENTTIÄ KOHTAAN VÄITTÄÄ, ETTEI HÄN PYSTY HUOLEHTIMAAN KANSASTAAN!

Ukrainan sisälläkin on alueita joissa EI KÄYDÄ SOTAA, mutta Ivalossa on ollut TÖISSÄ LÄÄKÄRI JOKA YSTÄVÄNSÄ KANSSA TIESI ASIAT PAREMMIN MITÄ UKRAINAN PRESIDENTTI JOKA JOHTAA OMAA MAATAAN EDELLEENKIN SOTA TILASSA!

He ovat molemmat FB KUNNIALLISIA NAISIA SEKÄ ÄITEJÄ!

Justus on sentään YLÄ-LAPIN VOIMA RY VOIMAN NOSTO SEURASSA.
Minusta MINUN OMA MIES JUSTUS ON YHTÄ KOVA MAAILMAN NOSTAJA, KUIN MINÄ HÄNEN OMANA VAIMONAAN!

Kyllä Justus sen tietää, että olen käynyt joskus.
Hän tietää myös sen, että MINÄ KUNNIATON HOLO EN OLE MIKÄÄN SEURA PIIRI NAINEN VAAN MINÄ PYÖRIIN YKSIN OMASSA SEURASSA!

Minähän sentään saan Justuksen omana vaimona edustaa meitä, koska hän oli sitä mieltä, että HÄNEN OMA VAIMONSA.

Minun äitini tunnistin hänet ja hän sanoi, että : Jos tuo POLIISI ON OLLUT JO MUSTIOLLA KUVIOISSA niin se ei kyllä kauaa Rasmuksen tytön kanssa pyöri, koska hän on sen olonen mies, että hän kyllä tekee kaikkea, mutta hän ei paskaakaan välitä niistä naista!

Meidän kunniaa on loukattu Raaseporissa ja EI RASMUS LIITY KOKO ASIAAN, koska tämä on alkanut yli 10vuotta sitten.
Jos Justus olis Rasmuksen kanssa ollut niin tuskin hän olis minua katsellut, koska Rasmushan on minua paljon nuorempi ja ei miehet omaa VAIMOAAN SENTÄÄN VANHAAN AKKAAN VAIHDA VAAN HE VAIHTAA VANHAN AKAN NUOREMPAAN NAISEEN.

Minusta oli tehty kunnian loukkaus rikosilmoituksia joilla estettiin tietoisesti, ettei me voida mennä PARISUHTEESEEN!

Ei meillä enään kiinnosta tullaanko toimeen vai ei, koska RAHALLA ON SEN VERRAN KOVA VOIMA, että EI SILLÄ OLE VÄLIÄ TULLAANKO TOIMEEN VAI EI!
Rahalla saa ja ei sillä VITUN RAKKAUDELLA PYSY KUKAAN HENGISSÄ!

Me ollaan sentään sovittu, että ME PYSYTÄÄN YHDESSÄ VAIKKA KUINKA VITUTTAIS TOISEN NAAMA JA TAVAT!

Sopimus on se, että se joka AIHEUTTAA ERON MENETTÄÄ KAIKEN JA LÄHTEE SYRJINNÄSTÄ VANKILAAN HÄNEN KANSSA JOKA AIHEUTTI ERON.

Erot johtuu siitä, kun kolmas osapuoli astelee kuvioon!
Aika harva antaa puolisolleen PETTÄMISEN ANTEEKSI, mutta tällä tempulla hän voi sentään saada uuden mahdollisuuden, koska ei Justus sitä eroa saa ennen, kuin hänen keskustellut oman vaimonsa eli minun kanssa ja kertonut siellä PERHETAPAAMISESSA VANKILLASSA, että OLIKO SE PILLU SEN ARVOISTA, että KANNATTI MENETTÄÄ KAIKKI JA VIELÄ SYRJIÄ SIIHEN PÄÄLLE OMAA VAIMOAAN!

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

FB kunnialliset ovat sentään NAISIA ja yksi oli vielä heidän isä joka VAATI KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

Ei he ammu vaan PUUKOTTAA ja LÄÄKÄRI ON VIELÄ NAINEN JOKA PUUKKOTTAJIA ON SUOMEEN HAKENUT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!

Hän saa aikaan FB KUNNIALLISTEN KANSSA SEN, ETTÄ PUUKOT SEKÄ VEITSET PITÄÄ POISTAA KÄYTÖSTÄ!

Minä KUNNIATON HOLO SAAN VARMAAN JUSTUKSELTA KÄSIASEEN VAIMONA KÄYTTÖÖN NIIN VOIN OPETELLA SILLÄ SIIVUTTAMAAN PAISTIA TAI GRAAVILOHTA JA VIEDÄ HÄNELLE EVÄÄT POLIISILAITOKSELLE!

Sanon jos Justus ei ole asemalla, että : Mie toin nämä Justuksen lohileivät, ku en mie ehtiny illalla ampumaan tätä lohta joten mie lupasin tuoda nämä niin se saa kahvilla syödä. Mie leipas sitten joutessani leipasin munkkeja niin saatte tekin kahavilla pistää suut makiaksi. Revolveri ja panokset oli valmiiksi hollilla niin mie aattelin, että samalla vaivalla mie ammun näihinkin reiät! Mie oon menossa kauppaan nyt hakemaan palan paistia, ku minulla oli tämä revolveri sopivasti esillä ja muutama panoski vielä niin mie kipasen äkkiä hopusti ampumaan muutaman pihvin, mutta jos ammun ohi niin sano Justukselle, että hänen oma vaimo pihviä ostamassa ja nyt se on ampunu lihatiskin työntekijän!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      151
      1403
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      97
      949
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      884
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      825
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      41
      712
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      108
      622
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      22
      574
    8. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      543
    9. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      45
      524
    10. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      69
      492
    Aihe