Mistä saatte voimaa jaksaa? Koko ajan pelkkää negaa, se masentaa.
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Luin lehdestä uutisen miten 27-29v lahtelainen
”toimitusjohtaja” ( ja korostettiin… vielä palleja….herutettiin kaahaajan asemaa)
ja tyypin toiminnan tulos oli
kaahata bemulla Lahden keskustassa, romuttaa 6 muuta autoa ja
vammauttaa muutama ihminen. Puu kaatui… poikaparat kiisti kaahauksen.
Mini sakot, vesipäät valittavat saamastaan tuomiosta ja
TODEN TOTTA, oikeus otti pois törkeän vamman tuottamisen. Mini sakot.
Miltä pitäisi tuntua lukea tuollaista? Luen vain pakolliset uutiset ja that's it. Päivänsä saa pilalle muutenkin.
- Anonyymi00002
Etsin YLE areena tarjonnasta jotain positiivista!!!!
Joka toinen klikkaus johtaa homoteemaan,
murhasarjoja,
marilyn mansonin tekemät raiskaukset (joku wanabe kollega nauroi ”koirat haukkuu”).
miksi klikkasin?
Pitää oikein hakea positiivista. - Anonyymi00003
Rajoitan uutistulvaa arjessani. Luen kyllä uutisia, mutta en jää vellomaan niissä. Jotkut uutiset silti tietysti pääsee mielen päälle, mutta ihan kaikesta tässä maailmassa ei vain voi ottaa itselleen taakkaa.
Yksi hyvä keino on myös keskittyä perusasioihin. Yhtenä päivänä olin mattopyykillä, jutustelin siellä tuttuni kanssa, joka sattumoisin oli samoissa puuhissa. Siinä oli jotain rauhoittavaa, pestä kiireettömästi mattoa mäntysuovan tuoksussa, auringon lämmittäessä ja veden kastellessa minut melkein läpimäräksi. En miettinyt sotia, en taloutta, en valtavaa väkivallan määrää tässä maailmassa tai muita pahuuksia..
Tuollaiset pienet hetket arjessa auttaa jaksamaan sen lisäksi tietty, että elämässä on perusasiat kunnossa ja läheisillä kaikki hyvin.
Aletheias- Anonyymi00007
Aamen.
Vaikka maailmalla tapahtuisi mitä, meidän arkemme pyörii kuitenkin.
En lue kaikkea, jos jo tiedän ettei se ole mulle hyväksi. Esim. eläinrääkkäysjutut. Tai pikkunillitykset "Lotta löysi huoltoaseman vessasta likaisen potan!" Tai missi edestä, mister takaa, sanoi sitä ja teki tätä...
Ja teen tosiaan paljon muutakin kuin luen uutisia. Kivojakin juttuja.
xLiner - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aamen.
En lue kaikkea, jos jo tiedän ettei se ole mulle hyväksi. Esim. eläinrääkkäysjutut. Tai pikkunillitykset "Lotta löysi huoltoaseman vessasta likaisen potan!" Tai missi edestä, mister takaa, sanoi sitä ja teki tätä...
xLinerAi niin. Uutisissa EI ole pelkkää negatiivisuutta. On myös paljon hyvää tai neutraaleja juttuja.
xLiner - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aamen.
xLinerJuuri noin minäkin teen, jätän sellaiset uutiset tai muut jutut vähemmälle, joiden tiedän joko ahdistavan tai muuten vain ärsyttävän. On mielestäni tärkeää silti pysyä ajan tasalla siitä, mitä maailmassa tapahtuu, mutta on tervettä tiedostaa omat rajat ja säädellä uutistulvaa sen mukaan.
Ja olet oikeassa, eihän kaikki uutiset suinkaan ole negatiivisia. Joukossa on paljon ihan vain tapahtumia, ilmiöitä yms jotka ovat joko neutraaleja tai positiivisia. Ja hyvä vinkki on myös katsoa kissavideoita, kun ahdistaa. Siitä tulee aina hyvälle tuulelle 😁
Aletheias - Anonyymi00014
Liityn tähän saman jonon jatkoksi.
Itse en ole kyllä kärryillä juuri niistä "tärkeistäkään" uutisista.
Just sanoin tutulle, kun valitti näitä samoja, että laittaa netin, radion ja telkkarin kiinni sekä keskittyy vaan kuopan kaivamiseen kuulosuojaimet päässä, niin on onnellinen mies :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Liityn tähän saman jonon jatkoksi.
Itse en ole kyllä kärryillä juuri niistä "tärkeistäkään" uutisista.
Just sanoin tutulle, kun valitti näitä samoja, että laittaa netin, radion ja telkkarin kiinni sekä keskittyy vaan kuopan kaivamiseen kuulosuojaimet päässä, niin on onnellinen mies :)
-keinovaginamies-Kyllä, kuoppaa kaivaessa keho tekee työn ja mieli saa levätä 😊 Sen jälkeen onkin ihana vaikka käydä saunassa ja rentoutua, kun mieli in saanut levätä kaikelta hälinältä.
Eihän ihmistä ole tehty tällaiseen viriketulvaan, missä nykyihminen elää. Ei ihme, että mielenterveysongelmat kasvavat, kun ihmisen mieli on aivan liian tiukassa tykityksessä nykypäivänä.
Aletheias
- Anonyymi00004
Niinhän se on aina ollut "No news good news" 🤔
Pidän uutisista lomaa ja silloinkin kun seuraan, sille on tietty hetkensä. Yleisesti luen aamulla puhelimesta uusimmat uutiset (jos muistan ja ehdin), sitten telkkarin uutiset illalla.
- Sheena - Anonyymi00005
Tuo on täysin totta... itseäni ainakin piristää nähdä oikeita ihmisiä, tai no Netflixin avaruusolennotkin tekevät mukavamman olon, kuin vaikka sarja Resident Alien, jossa suosikkihahmoni on oikeasti tuo Judy-tyttö joka on vähän hassu, mutta söpöllä tavallaan, kuin naiivikin, mutta hassu.
En kyllä naista vara-aivoiksi elämässä tarvitsisikaan, oikeastikaan. - Anonyymi00006
Ainakin YLEn uutimet on pullokkaan asiantuntijattareita jotka kaakattavat niitänäitä mutta eivät koskaan sellaista joka liittyisi käsiteltävään asiaan.
- Anonyymi00008
Uutiset? Pois ne minusta. Ehkä niiden sisältö kytkeytyy johonkin esoteeriseen vampirismiin. Teorioita on monia. Katon mm-futikset ja -lätkät. Sään jos sattuu tulemaan. Helpointa katsoa ikkunasta ulos että miltä siellä näyttää. Luontodokkarit on mukavia, samoin kullankaivuuohjelmat. Alaskan rubiininetsintä on mielenkiintoinen. Leffat valikoin ja katon netistä. -💊-.
- Anonyymi00009
Kuunteletteko äänikirjoja?
Niistä saisi kiinnostavaa sisältöä.
Jotain muuta kuin päivän traumaa.- Anonyymi00010
Kerran olen kuunnellut ja olipa pettymys. Kuvittelin, että äänikirja on kuin kuunnelma eikä yhden lukijan juttu.
Kiitti, riitti.
Vilma
Strout. Vähän alakuloista. Menneisyyden vatvomista.
En lue uutisia, en katso uutisia, en kuuntele uutisia. Elän uutisten suhteen tynnyrissä.
Ja olen onnellinenEn katsele enää uutisia, jonkun koosteen vilkaisen nettilehdestä. En ole vuosiin katsellut telkkarista uutisiakaan. En edes avaa telkkaa koskaan meillä. Joku muu avaa, kun avaa. Minun puolesta sen voisi hävittää. Mutta pelitelkkahan se pääasiassa onkin.
Itse en telkkaa edes ostaisi. Uutiset saa luettua halutessaan netistä.- Anonyymi00013
Joka päivä aamu- ja iltauutiset tai lukaisu netistä.
Vilma
- Anonyymi00015
Mielstäni Orpon kommentit kun on jäänyt kiinni housut kintuissa antaa kansallekin positiivista ja humoristista sävytystä muuten melko ankeaan elämään.
"Orpo Jan Vapaavuoren junailuviestistä: Täysin asiaton"
Hyvä kai on kansankin tiedostaa miten entinen kokoomusministeri on nykyisen mielestä asiaton. Harva nyt kokoomuksen teoista mitään kansaa vahvistavaa asiaa edes löytää?
AV- Anonyymi00017
..lähinnä asiattomuutta.
- Anonyymi00018
Vapaavuoren viesti oli ehkä asiaton mutta tehokas, Orpo teki juuri sen mitä viestissä kerrottiin?
Orpo on eilisen teerenpoikia, ei kai murhaajaltakaan kysytä enää mitään mikä tuomioon oikeasti vaikuttaisi?
- Anonyymi00016
No onks pakko kattoo niitä uutisia?
En ole seurannut ylen ohjelmia kymmeneen vuoteen ja voin ihan hyvin, enkä katso uutisia. - Anonyymi00019
En lue, valeuutisia on yli puolet vähintään tai vääristeltyjä osittain ajamaan tietynlaista ideologiaa. Luen oikeat uutiset Raamatun ilmestyskirjasta, joka kerta osuvat oikeaan ja täyttyvät pilkulleen niinkun on profetoitu.
- Anonyymi00021
Kyllä mä seuraan mielenkiinnolla juurikin tätä Garden-juttua.
Orpohan vain puhuu ja puhuu ja selittelee.
Ei vakuuta puupennin vertaa.
Huvitti kulttuurivartin raadin jäsen, joka nuoli päättäjiä. Liekkö jossain virassa?
Jos nyt esim. Lenny Kravitzin lippu maksaa noin 100 €, niin mitä se maksaisi jättihallissa, sillä jostainhan taustayhteisö hankkeeseen rahat kuittaa. Olisiko suomalaisilla silloin sen enempää rahaa mennä konserttiin ja tapahtumiin.
Pikkunousukkaathan haluavat olla olevinaan ja näyttäytyä.
Ihan höpöhöpöä.
Suuruudenhulluutta, kun olemme varallisuudessa muutenkin Eurooppaa jäljessä.
Työllisyysvaikutus ei halpatyövoimaa parane. Pitäisi rakennusalalla kieltää alihankkijat.
Vilma- Anonyymi00022
Lisäys.
Entäpä, jos rahaa on jo siirretty ehdollisuukdista huolimatta.
Joku taloushallinnosta tietää, onko vai eikö.
Millä suunnitteluvaiheet on tähän mennessä rahoitettu?
Entä tosiaan, jos rahaa on siirretty? Ylitetty toimivaltuuksia.
Nuo ukot ovat kuin tulisilla hiilillä. Se juoruaa.
Sisäinen tarkastus?!
Vilma
- Anonyymi00023
Samaa mieltä. Välttelen jo kaikkea negatiivista infoa. Päivälehdet pitäis myös julistaa bannaan. Suoltavat ihmisten aivoihin pelkkää negatiivista viestiä.
- Anonyymi00024
Joojoo.
Mutta jos totuus tänään on sellaista.
Emme ole jäniksiä ja pusketaan päätä pensaaseen.
Pitää olla valpas.
Vai onko täällä jokin tyhmennyskampanja, että älkää katsoko uutisia?
Miksi?
Vilma Anonyymi00024 kirjoitti:
Joojoo.
Mutta jos totuus tänään on sellaista.
Emme ole jäniksiä ja pusketaan päätä pensaaseen.
Pitää olla valpas.
Vai onko täällä jokin tyhmennyskampanja, että älkää katsoko uutisia?
Miksi?
VilmaEi uutiset tee kenestäkään viisasta. Uutiset ovat asioita joita tapahtuu muille, hittoakos minua kiinnostaa mitä maailmalla tapahtuu, tai Suomessa.
Itseäni kiinnostaa enemmän se, mitä syön huomenna lounaaksi kuin politikointi.
Ja minä olen hyvin tyytyväinen tähän yksinkertaiseen tilanteeseen. En vaihtaisi pois. Ja siksi olenkin niin onnellinen. Minun ei tarvitse tietää asioita joihin en pysty vaikuttamaan tai jotka eivät kosketa minua itseäni.
Jokainen tyylillään. Minä kuolen pian ja uutiset eivät ole se asia joka tekisi minut autuaaksi. Se, miten elän viimeiset vuosikymmeneni (toivottavasti) tai vuodet joita minulla on, se määrittelee minut ihmisenä. Kun kuolen, mikä tapahtuu väistämättä, kuolen tietäen että elin onnellisena omannäköistä elämääni.
Jos olet tullut siihen lopputulemaan elämässäsi, että uutiset tekevät sinut onnelliseksi, no, mikäettei.
Kaikille se onnellisuuden lähde ei ole sama, jokaiselle on omansa.
Mutta uutiset eivät tee kenestäkään viisasta tai uutisettomuus tyhmäksi. Tietämättömäksi uutisettomuus tekee kylläkin, mutta voin sanoa elämänviisautena, ettei kaikkea tarvitse tietää. Varsinkaan sellaista, mikä tekee onnettomaksi.
Elämä on täynnänsä valintoja, enkä tuomitse sinua tai valintojasi, mutta asenteesi pilkallisuus muita kohtaan antaa vihjeitä siihen suuntaan, etteivät ne uutiset sinuakaan viisaaksi ole tehneet.
Viisaaksi synnytään ja siinä voi kehittyä, mutta valitettavan harvalle se lahja on suotu. Meille kahdelle selvästikään sitä lahjaa ei ole suotu.
Samoin tyhmyys on ominaisuus joka saadaan, tyhmä on tyhmä, vaikka voissa paistaisi. Siitä voi kehittyä, mutta tyhmästä ei viisasta tehdä ainakaan uutisilla.- Anonyymi00026
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei uutiset tee kenestäkään viisasta. Uutiset ovat asioita joita tapahtuu muille, hittoakos minua kiinnostaa mitä maailmalla tapahtuu, tai Suomessa.
Itseäni kiinnostaa enemmän se, mitä syön huomenna lounaaksi kuin politikointi.
Ja minä olen hyvin tyytyväinen tähän yksinkertaiseen tilanteeseen. En vaihtaisi pois. Ja siksi olenkin niin onnellinen. Minun ei tarvitse tietää asioita joihin en pysty vaikuttamaan tai jotka eivät kosketa minua itseäni.
Jokainen tyylillään. Minä kuolen pian ja uutiset eivät ole se asia joka tekisi minut autuaaksi. Se, miten elän viimeiset vuosikymmeneni (toivottavasti) tai vuodet joita minulla on, se määrittelee minut ihmisenä. Kun kuolen, mikä tapahtuu väistämättä, kuolen tietäen että elin onnellisena omannäköistä elämääni.
Jos olet tullut siihen lopputulemaan elämässäsi, että uutiset tekevät sinut onnelliseksi, no, mikäettei.
Kaikille se onnellisuuden lähde ei ole sama, jokaiselle on omansa.
Mutta uutiset eivät tee kenestäkään viisasta tai uutisettomuus tyhmäksi. Tietämättömäksi uutisettomuus tekee kylläkin, mutta voin sanoa elämänviisautena, ettei kaikkea tarvitse tietää. Varsinkaan sellaista, mikä tekee onnettomaksi.
Elämä on täynnänsä valintoja, enkä tuomitse sinua tai valintojasi, mutta asenteesi pilkallisuus muita kohtaan antaa vihjeitä siihen suuntaan, etteivät ne uutiset sinuakaan viisaaksi ole tehneet.
Viisaaksi synnytään ja siinä voi kehittyä, mutta valitettavan harvalle se lahja on suotu. Meille kahdelle selvästikään sitä lahjaa ei ole suotu.
Samoin tyhmyys on ominaisuus joka saadaan, tyhmä on tyhmä, vaikka voissa paistaisi. Siitä voi kehittyä, mutta tyhmästä ei viisasta tehdä ainakaan uutisilla.On sulla kummallinen järjenjuoksu.
Kuka on väittänyt mitään viisaudesta.
Eikö kaikessa ole kyse siitä, miten tietoa käyttää.
Minusta paljon hyödyllistäkin tietoa.
Vilma
Jos haluaa elää tynnyrissä, en estele. Anonyymi00026 kirjoitti:
On sulla kummallinen järjenjuoksu.
Kuka on väittänyt mitään viisaudesta.
Eikö kaikessa ole kyse siitä, miten tietoa käyttää.
Minusta paljon hyödyllistäkin tietoa.
Vilma
Jos haluaa elää tynnyrissä, en estele.Voi sinua. En elä tynnyrissä kuin uutisten suhteen. Äläpä taas vääristele sanojani. Vai tahallaanko ymmärrät taas kaiken väärin?
Sinullahan se hyvin kummallinen järjenjuoksu on. Se on jo monasti tullut kommenteissasi esiin.- Anonyymi00031
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi sinua. En elä tynnyrissä kuin uutisten suhteen. Äläpä taas vääristele sanojani. Vai tahallaanko ymmärrät taas kaiken väärin?
Sinullahan se hyvin kummallinen järjenjuoksu on. Se on jo monasti tullut kommenteissasi esiin.Annat sellaisen kuvan itsestäsi.
Mieti siis, mitä kirjoitit.
Vähättelet sitä, että ihmiset pitävät tärkeänä pysyä ajantasalla eikä korosta pinnallisuutta.
Vilma
Turha taas väännellä minun kirjoituksiani. Tutki omiasi.
- Anonyymi00025
poistamalla sähköautojen latauspisteert polttamalla, bensaa päälle ja tuleen Tanja sytytti sen Tanja vankilaan..
- Anonyymi00028
niin oko eämässä muutakan kuin kuoleman sinänsä..
- Anonyymi00029
Empä seuraa uutisia juuri
- Anonyymi00030
Apeutuspropagandan vastapainoksi dityten muka sydäntäkeventävää seksi-asiaa. Hamas-sanomat harhauttaa, apeuttaa, mädättää, ankeuttaa ja sensuroi. Sellaisia sanomia hs:n lisäksi aika lailla mtv, iltapelko, Tylykaru-sanomat, YLE. Uuteen maailmanjärjestykseen opettavaa propagandaa ja taannuttavaa mädätystä. Ei mitään iloa eikä valoa
Uutisissa on pelkkää negatiivisuutta, miten te jaksatte sen?
- Pidän säännöllisesti taukoja, enkä suostu lukemaan/ katsomaan uutisia. Eihän kukaan jaksa jatkuvaa uutistulvaa. Itse täytyy säädellä, mikä on riittävä määrä ja asettaa itselleen rajat.
Mistä saatte voimaa jaksaa?
- Keskityn muihin asioihin. Jätän uutiset hetkeksi kokonaan pois päiväjärjestyksestä. Pidän itseni kiireisenä. Elämänhallinta on taitolaji.
Tämä tomintamalli sopii minulle.
Jokaisella on mahdollisuus löytää oma mielenrauha. Kuuntele kehoasi ja keskity omaan hyvinvointiin.
En masennu, vaan keskitän huomioni muihin asioihin. Pidän mieleni virkeänä ja itseni liikkeessä.
Kiitos minigallupista! 😊🌸- Anonyymi00032
Tulee olla medialukutaitoinen.
Lehdet myyvät otsikoilla, mitä hurjempi ja kurjempi juttu olisi sen parempi.
Totuus välillä unohtuu, myynti on tärkeintä.
Muistatteko vielä miten Venäjää syytettiin kaasuputkien räjayttämisistä?
Hiljasta on otsikoissa ollut kun teon taustalta paljastuikin Ukraina?
Oltiin jo ikään kuin sotaan menossa, ja nyt ei tarvitse vai? Tekohan on sama, jälkipyykki onkin pesty 90 asteessa ja se on puhdasta...
Anteeksi ei tarvitse pyytää edes Palsternakin, hyviä olivat myyntiluvut!
Kiinnostaisi tietää kuka oli kaapelien katkonnan taustalla, niistä ei ole paljon kirjoiteltu? Onko tässäkin tapauksessa käytetty jo 90 asteen jälkipyykkiä, jossa kaikki jäljet on pesty jo unholaan?
Eskaloinnista ei kannattaisi palkita!
AV- Anonyymi00036
Kaasuputken katkaisu: jos käsitin oikein, siitä on parhaillaan käynnissä oikeusprosessi Saksassa. Kyllä, Ukrot.
Suomen media on kirjoittanut siitä 1-2 lyhyttä artikkelia.
Lukijoita ei tarvita oikeuden totetutumiseen, vaan vihan heilutteluun.
Kirjoitin aikaa sitten, että ukrot- venäjä sodasta ei ole tuotu oikeita motiiveja julki ja
yksi niistä on kaasu ja öljy.
Sodat tuodaan ylhäältä.
https://areena.yle.fi/1-61688139
- Anonyymi00033
Kiinnitin myös huomiota siihen, että ketkä tutkimusten mukaan putket räjäytti.
Odotan, mitä mätää aikanaan paljastuu.
Vilma
Minusta tämä naisten yritys vaientaa uutisten seuraamista noin 'malliksi' on erikoista.
Ovatko nämä ei-uutisten-lukijat hallituksen kannattajia. Nyt on kauhea kielteinen pöhinä.
Minua kiinnostaa kaikenlainen kummallinen projisointi.
Esim. Puhemiehen viittauksen korruptiosta kokkareiden varapj. Yritti laitta Tytin suuhun, vaikka sen sanoi älykäs Halla-aho. Sanoi sanan.
Samaiselle vpj:lle tuli kauhea hätä ja huoli, että Suomen maine korruptoimattoma maana kärsii, mikä meitä valveutuneita kansalaisia naurattaa. - Anonyymi00034
En lue. Vältän tv uutiset suosiolla. Näin selvinnyt jo pitkään. Muilta kuulee kuitenkin….
- Anonyymi00035
Toinen ilmiö, mitä ihmettelen on väistely.
Syöpähoidot.
Kuka tekee päätöksiä? Kela. Kelassa virkamiehet. Kelan johtaja on kokoomuslainen Lehtonen.
Meillähän on STM, mutta ministerinä on Rydman. Eikö sosiaali- ja terveysministeriön pitäisi reagoida? Ethos?
Vielä viittaan Ruotsiin, missä välitetään syöpää sairastavista.
Tällainen törkeä asia luo aitoa pahoinvointia yhteiskunnassa; epätietoisuus onko sairastunut saamassa kunnon hoitoa, maksoi, mitä maksoi.
Kun iso asia heitetään hyvinvointialueille, seuraa siitä epätasaisuus ja epätasa-arvo maan sisällä.
Oijoijoi.
Projisoidaan asia hyvinvointialueille: käsien pesua.
Vilma - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Toinen ilmiö, mitä ihmettelen on väistely.
Syöpähoidot.
Kuka tekee päätöksiä? Kela. Kelassa virkamiehet. Kelan johtaja on kokoomuslainen Lehtonen.
Meillähän on STM, mutta ministerinä on Rydman. Eikö sosiaali- ja terveysministeriön pitäisi reagoida? Ethos?
Vielä viittaan Ruotsiin, missä välitetään syöpää sairastavista.
Tällainen törkeä asia luo aitoa pahoinvointia yhteiskunnassa; epätietoisuus onko sairastunut saamassa kunnon hoitoa, maksoi, mitä maksoi.
Kun iso asia heitetään hyvinvointialueille, seuraa siitä epätasaisuus ja epätasa-arvo maan sisällä.
Oijoijoi.
Projisoidaan asia hyvinvointialueille: käsien pesua.
VilmaLääketeollisuus elää kemikaalaista
ja sairauksista. Anonyymi00037 kirjoitti:
Lääketeollisuus elää kemikaalaista
ja sairauksista.Lääketeollisuus on tietyllä tapaa hyvä, kun se parantaa sairauksia. Mutta niitä voi käyttää myös elämän pitkittämiseen. Ne eivät enää paranna mitään, tulee sivuvaikutuksia ja lääkkeitä pitää syödä vaan vuosi vuodel
ta enempi. On lääketehtaan etu, että ihmiset elää pitkään, mitta raihnasina. Ihmisistä tulee ikään kuin lääketehtaan rahasampo. Tietenki on vastuullisiakin toimijoita, niin ku meillä yks lääketehdas täällä. Mutta pääosin noi onnkansan välisiä jättejä. Just yks suomalainen valmistajakin siirtyi "alihankintaan".- Anonyymi00039
JeroP kirjoitti:
Lääketeollisuus on tietyllä tapaa hyvä, kun se parantaa sairauksia. Mutta niitä voi käyttää myös elämän pitkittämiseen. Ne eivät enää paranna mitään, tulee sivuvaikutuksia ja lääkkeitä pitää syödä vaan vuosi vuodel
ta enempi. On lääketehtaan etu, että ihmiset elää pitkään, mitta raihnasina. Ihmisistä tulee ikään kuin lääketehtaan rahasampo. Tietenki on vastuullisiakin toimijoita, niin ku meillä yks lääketehdas täällä. Mutta pääosin noi onnkansan välisiä jättejä. Just yks suomalainen valmistajakin siirtyi "alihankintaan".Jospa meille otetaan eutanasia vaihtoehto. Itse saisi päättää. Itse saisi päättää päivänsä kivalla napilla.
Silti hyvä ethos tarkoittaa, että terveet huolehtivat sairasta.
Muutoin STM:n, THL:n ja sairaalat voisi kaataa ja lääkärit ja hoitsut sanoa irti.
Minusta tuntuu, että hallitus on tarvinnut t a a s tällaisen syöpähöpinän.
Kyllä tuolla Ruotsissa ollaan paljon sivistyneempiä.
Vilma - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Lääketeollisuus elää kemikaalaista
ja sairauksista.9:22
Lääkäreillä ei tehtäisi mitään, jollei lääkkeitä ja kirurgin veistä olisi.
Vilma
Pientä rajaa yksinkertaisuuteen. Kiitos.
- Anonyymi00038
joku tehokas Pontiacin Firebird, 5,7L kone tunnisaa äänestä tuololainwn, vm en ole varma voi olla 89-mqallinen tuo kulku-epeli...
Ensinnäkin uutisointi ei ole enää puolueetonta, joten ohitse aina kun pystyn...ei jaksa.
Some roskaa sitten loputkin informaatiosta joten käyttö minimiin siltäkin osin.
Tietotulvan aiheuttamaa stressiä / somen paineenluontia on varmaan tutkittu jossain joskus? Luulenpa että jos tänä päivänä lähdetään tutkimusretkelle niin kortisoliarvot huitelevat aika korkealla...enkä kato vattu googlesta kiusallanikaan 😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398