Olen nainen, käyn töissä, minulla on korkea koulutus ja maailmaa olen nähnyt. Pidän itsestäni huolta liikkumalla ja painoni on normaali samoin pituus keskiverto.
Nyt ihmettelen, kun edes kuvaani näkemättä moni oman ikäiseni mies, ehkä koulutustasoltaan vaikka tehdastyöläinen, antaa heti kättelyssä netissä pakit.
Onko minulla poikkeuksellisen huonot jutut vai olenko viisikymppisenä auttamattomasti liian vanha?
Olen nainen, en löydä netistä seuraa
18
119
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Sulla on luultavasti koko nippu asenteita, jotka näkyy ja karkoittaa miehiä.
Ulkoiset avut on prioriteetti ja myy ekalla kierroksella, mutta ei ne enää puolen vuosisadan kohdalla yksin riitä. Silloin ne on enää bonusta.
Että mitähän niistä jutuista siis voi päätellä? - Anonyymi00002
Teen aloitteen, ihan niitä näitä small talkia lähinnä, sellaista mitä nyt yleensä maailmalla vieraalle ihmiselle ehkä ensimmäisenä sanotaan, että kaunis hymy/ koira/ paita/ tytär jne jne, en sen kummemmin ala lataamaan mitä odotan tai toivon. Näistä voin keskustella, jos mies on ylipäätään kiinnostunut.
Ihan aidosti toivoisin tähän apua.- Anonyymi00003
Ihan aidosti tässä on ongelma ratkottavaksi.
Ja se ongelma on siinä, ettet ole tietoinen mistä on kyse. Joten kysymys: miten siis voisit edes itse kertoa mitään sellaista, joka on se syy? On varsin oletettavaa, että olet sokea sille asialle.
Tässähän pitäisi jutella jonkun miehen kanssa sinusta. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan aidosti tässä on ongelma ratkottavaksi.
Ja se ongelma on siinä, ettet ole tietoinen mistä on kyse. Joten kysymys: miten siis voisit edes itse kertoa mitään sellaista, joka on se syy? On varsin oletettavaa, että olet sokea sille asialle.
Tässähän pitäisi jutella jonkun miehen kanssa sinusta.Niin toivoisinkin mutta varmasti naisetkin osaisivat antaa neuvoa. Olen nähtävästi ihan ulapalla keskustelun avaamisesta.
- Anonyymi00005
Et ole liian vanha. Jotkut katkerat miehet vaan vihaavat naisia, kun eivät ole onnistuneet saamaan naista tai elämään heidän kanssa suhteessa. Siis omasta heikosta itsetunnosta käsin pakenee, torjuu, omia vikoja kun ei ole helppoa nähdä tai myöntää. Moni mies voi tuntea alemmuutta sinua kohtaan, kun olet itsenäinen ja korkeasti koulutettu.
Mutta ei sinussa vikaa ole, oikea odottaa vaan kohtaamistanne. Ei niitä hyviä tyyppejä liikaa ole vapaana, mutta varmasti sinulle se yksi, sopiva ja oikea. Ja sehän riittää. Muista yrittää nauttia elämästä ja hymyillä paljon, se houkuttelee ihmisiä lähestymään.
Terveisin nainen, joka on sinua vanhempi ja kysyntää olisi, muttei sopivaa vielä ole löytynyt- Anonyymi00006
Voi miten lohdullista kuulla, kiitos tuosta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi miten lohdullista kuulla, kiitos tuosta.
Totta se on ☺️
- Anonyymi00007
Vahva itsenäinen omillaan toimeentuleva menestyvä nainen ei alistu miehelle orjaksi
Se ei ole tyhmä eikä bimbo kuten nuoret naiset
Siksi
Tasavertaista suhdetta harvoin suomessa tulee samaan koska elämme naisia alistavassa oikeusvaltiossa.
Siksi - Anonyymi00008
Ainut vaihtoehto on löytää nuorempi mies
- Anonyymi00009
Naisena on vähän vaikeaa,kun kolmekympisenä oli 1000 ottoa ja 500 panoa takana.
Abortejakin on joutunut tekemään jo alle kaksikympisenä.
Jotenkin tuntuu elämäni jonka olen ihan itse sotkenut.loppuelämä menee tässä ottojen kanssa.Tosi panoa joutuu sitten odotelemaan.Ei tämä mitenkään yksinäistä elämää ole
jos antaa itselle vain siimaa elää. Viisikympisenä sitä vaan elää ihan omaa elämää.ilman
pakkejakin.- Anonyymi00011
Paljon kokemuksia taakkaa siitä kantaa.
- Anonyymi00012
Minulla oli nuorempana paljon panoja. Olin erittäin seksuaalinen ja olin myös seksiaddikti. Edelleen miehiltä hyväksytään asioita, mitä naisilta ei. Naisista sanotaan hu*ra ja miehet ovat "naisten miehiä". Samat tarpeet molemmilla kuitenkin ja aina ei voi seurustella, mutta tarpeensa on silti kullakin.
Onneksi ei ole enää "pakko" päästä panemaan, kun ikää on tullut ja addiktio poissa. En voisi kuvitella enää lähelleni miehiä. Teoriassa olisi mukavaa, jos tapaisi jonkun hyvän tyypin. Sellaisen joka olisi turvallinen, eikä koko ajan pillun perään ja muutenkin karkea.
Seksuaalinen olen itsekin kyllä edelleen. Mutta itseäni varmasti rikkoi se, että olin liian usean kanssa nuorempana. En kuitenkaan syyllistä itseäni, koska ymmärrän että se oli addiktiokäytöstä ja se vei mennessään, kuten päihteet tai peliriippuvuus. Tänä päivänä olen tarkka siitä, kenen energioita päästän lähelleni. Seksuaalista, henkistä tai mitään muutakaan energiaa. Suojelen itseäni. Eli jotain se rikkoikin, mutta toisaalta ajattelen että osasin pitää nuorena hauskaa.
Siitä saan olla hyvilläni, että olen välyttynyt sukupuolitaudeilta.
- Anonyymi00013
Löydät petistä seuraa.
- Anonyymi00014
Ikä on sopiva
- Anonyymi00015
Käy petiin tutustu setiin.
- Anonyymi00016
Valetta ei löydy. Mistä valetta ei löydy?
Löydät seuraa sitä ei kiellä. Aina - Anonyymi00017
Ehkä voisit olla enemmän flirttaileva. Tyylisi saattaa olla liian asiallinen ja muodollinen.
- Anonyymi00018
Koulutuksesi takia sinua pidetään nirppanokkana eikä kuvailusi itsestäsi anna sen parempaa vaikutelmaa mu onnea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43540