Jo vuosikausia sitten alettiin ilmaston saasteiden vähentäminen jonka piti parantaa maapallon ilmakehän olosuhteita.
Tuli kaikenlaisia rajoituksia joiden piti puhdistaa ilmanlaatua.
Nyt aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja kuumuus tappaa ihmisiä.
Maailmalla riehuu tuhansia maastopaloja jotka uhkaavat jo suuria kaupunkejakin.
Järvet kuivuvat ja pohjavedestä on myöskin pulaa.
Kaikki muutokset ovat uusia ilmiöitä jääkauden jälkeen.
Nyt loputkin jäätiköt sulavat ja vedenpaisumusta ennustetaan, vaikka vedestä on jo pulaa.
Onko nyt saavutettu toivottu taso ilmaston suhteen?
Ilmastonmuutos!
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Espanja ja Ranska on hepakassa maastopalojen takia.
Kyllä Suomi kestää kuumuutta ja kirkasta aurinkoa vielä, mutta jos ei sada saattaa tulla tuhoja kuten Ranskassa nyt. - Anonyymi00002
Kun ilmastokiihkoilijat alkoivat protestoimaan ilmastosaasteista ja kaikenlaisista rajoituksista, ollaan päästy toivottuun pisteeseen.
Alkuun jopa saunanlämmitys puulla aiottiin kieltää savun takia.
Nyt miljoonat saunat lämpiävät ympäri Euroopan ja tahti vain kiihtyy.
Lisäksi kuumuus voi vaikeuttaa rautatieliikennettä, kun kiskot saattavat vääntyillä kuumuudessa.
Voidaanko tämä ilmastonmuutos keskeyttää ja palata -80 luvulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451