Jos nainen on ruma.
Ei ole mitään mahdollisuuttakaan minkäänlaiseen parisuhteeseen, miehen täytyy olla täysin hullaantunut siihen naiseen heti ensinäkemältä, ja silloin mies on valmis antamaan anteeksi kaikki ne naisen viat, joita on kymmeniä ja kymmeniä. Jopa hyvin suuriakin vikoja voidaan katsoa läpi sormien.
Mutta jos nainen on vaan ruma ja läski, niin tuo ei onnistu. Parisuhteesta tulee täysi mahdottomuus.
Parisuhde on mahdottomuus
61
320
Vastaukset 61
- Anonyymi00001
Jaa vai niin.
- Anonyymi00002
Ja kuitenkin todella moni ruma ja läski nainen pariutuu.
- Anonyymi00004
Monet miehet lopulta sortuvat ja ottavat sen ruman naisen, kun tajuavat etteivät ikinä mitään muuta tule saamaan. Jos he voisivat saada jonkun upean kaunottaren, niin luuletko että he siitä kieltäytyisivät?
- Anonyymi00006
Juu. Kukkakeppi ja pyllerö. Naisilla yleensä on samoja juttuja kehossaan, mutta luonteet eri.
Vilma - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu. Kukkakeppi ja pyllerö. Naisilla yleensä on samoja juttuja kehossaan, mutta luonteet eri.
VilmaKyllä niillä läskeillä on yleensä se sama luonnekin kaikilla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Monet miehet lopulta sortuvat ja ottavat sen ruman naisen, kun tajuavat etteivät ikinä mitään muuta tule saamaan. Jos he voisivat saada jonkun upean kaunottaren, niin luuletko että he siitä kieltäytyisivät?
Eli parisuhde ei ole mahdottomuus, vaan ihan hyvinnonnistuva. 👍
- Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tähän miehenä voin todeta, että ei ne asiat ole näin mustavalkoisia. Toki joillekin se ulkokuori on se kaikkein tärkein, mut oikeasti minusta sisin on se kaikista tärkein. Hyvä luonteisen kanssa on paljon kivempaa kuin jonkun, jonka kanssa ei kemiat natsaa.
Yhdessä oleminen on paljon kivempaa, kun se tuntuu luontevalta. Siksi tutustumiselle hyvä antaa oma aikansa. Ja kun sen molemmat kokee toimivaksi siitä on kiva jatkaa sitten tulevaan. Kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen, eikä tarvi tullakaan sen voi aloituksestakin jo hyvin päätellä. - Anonyymi00027
Niin ja se syy on molemminpuolinen RAKASTUMINEN!!! Mies joka vaatii naiselta ehtoja naisen ulkoiselle kauneudelle ei tiedä mitään asiasta nimeltä RAKKAUS!!!
Eli ap voit ihan rauhassa metsästellä niitä kauniita hoikkia naisia mut ne tuskin sua haluu ne nimittäin heti näkee sen ett sä vaan himoitset ulkokuorta mut asiasta nimeltä rakkaus et tiedä höytäsen pöläystä!!!
Mut onnea siihen pinnalliseen elämääs tuskin kovin montaa kaunista naista tuut saamaan niillä kun on ollut sun kaltaisia ulkokultaiseen elämäntyyliä haluavia pellejä jo yli sietokykyrajan. - Anonyymi00049
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tähän miehenä voin todeta, että ei ne asiat ole näin mustavalkoisia. Toki joillekin se ulkokuori on se kaikkein tärkein, mut oikeasti minusta sisin on se kaikista tärkein. Hyvä luonteisen kanssa on paljon kivempaa kuin jonkun, jonka kanssa ei kemiat natsaa.
Yhdessä oleminen on paljon kivempaa, kun se tuntuu luontevalta. Siksi tutustumiselle hyvä antaa oma aikansa. Ja kun sen molemmat kokee toimivaksi siitä on kiva jatkaa sitten tulevaan. Kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen, eikä tarvi tullakaan sen voi aloituksestakin jo hyvin päätellä.Paksun possun kanssa on kivaa kun voi nauraa sille joka päivä.
- Anonyymi00003
kuin kaikenlaisen varallisuuden omistaminwn on vain rulirikun åp''ssä josa suututtaa jotain kkk tain anfwelsa poeukkaa
"Opwn youe mouth and cry!"- Anonyymi00005
Hyvin sanottu! Tosin en tiedä mitä tuossa lukee mutta sama se, näyttää joltain iskulauseelta tms.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvin sanottu! Tosin en tiedä mitä tuossa lukee mutta sama se, näyttää joltain iskulauseelta tms.
Siinä oli Kenon tai Loton numerot.
Vaikka sisko olisi yleisen katsomuksen mukaan rumakin, mutta jos on ystävällisesti hymyilevä ja oma-aloitteisesti huolella ja rauhallisesti esittelee avointa ja herttaista vittuaan, miehet tietävät, että sydän on kultaa. Se painaa eniten.
Jo muutenkin pulskat siskot ovat viehättäviä. 🌹👀- Anonyymi00007
Jos nainen on nätti, ääretön määrä tyhmyyttä on anteeksiannettavissa.
- Anonyymi00040
Kai sä tajuat, että sä mainostat omia ominaisuuksia.
Sinä…sinä….sinun pään sisältö.
- Anonyymi00009
Traumaantuneet, toistaistoiset
esittelevät (väki)valtaa. - Anonyymi00011
Ei haittaa ollenkaan vaikka kukaan ei haluaisi enää minua, koska olen jo monen vuoden ajan halunnut pelkkää ystävyyttä 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00012
Se rumuus on ihan mielipideasia. Hyvin näyttää kelpaavan ihan kaikennäköiset ja -ikäiset ihmiset moninaisista sukupuolista riippumatta parisuhteisiin. Mutta eihän tuo mikään uutinen ollut.
Enemmän mua kiinnostaa mikä näiden tyhmien ja tylsien aloitusten tarkoitus on? Saada hölmöimmät suuttumaan tai loukkaantumaan? No, saatan jäädä seuraamaan onnistutko 😉. Kaikkien puolesta toivon, että ihmisillä olisi näin raskaan työviikon jälkeen miellyttävää tekemistä tai olemista.
xLiner- Anonyymi00013
18:03
Jollain on kompleksi. - Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
18:03
Jollain on kompleksi.Se on ollut tiedossa ja kauan!
Mites jos mies on vastaavanlainen, kuin kuvailemasi nainen. Löytyykö naista, jolle kelpaa?
- Anonyymi00019
Katselehan ympärilleen.
Erilaisia pareja.
Julkkikset on oma kategoriansa.
Vilma Anonyymi00019 kirjoitti:
Katselehan ympärilleen.
Erilaisia pareja.
Julkkikset on oma kategoriansa.
VilmaKatselenkin, en mä siksi kysybyt etten näkisi mitä ympärilläni liikkuu. Mutta katseleeko aloittaja jäi epäselväksi. Vissiin ei kun hiljeni.
- Anonyymi00026
Minä en halua enää uutta parisuhdetta, joten ystäväksi kyllä kelpaa, jos ei ole minua paljon nuorempi, eikä ole suurta ikäeroa. Mutta seksiä minulta ei kukaan enää saa!
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä en halua enää uutta parisuhdetta, joten ystäväksi kyllä kelpaa, jos ei ole minua paljon nuorempi, eikä ole suurta ikäeroa. Mutta seksiä minulta ei kukaan enää saa!
Kuule, en minäkään. Tämä olemassa oleva on elämäni viimeinen, kesti se sitten loppuelämän tai ei. Koen ettei mulla ole mitään annettavaa kellekkään, eikä kellään ole mitään annettavaa mulle. Ihmisten kanssa voi hyvin käydä kaverina mitä käy ja siinä se.
Semmoset ihastus yms. hömpötykset on vaan kuluttavia. Ei vanhana enää jaksa, en minä ainakaan. Mutta iloinen niittenkin puolesta, jotka vielä jaksaa hehkua ja hehkuttaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kuule, en minäkään. Tämä olemassa oleva on elämäni viimeinen, kesti se sitten loppuelämän tai ei. Koen ettei mulla ole mitään annettavaa kellekkään, eikä kellään ole mitään annettavaa mulle. Ihmisten kanssa voi hyvin käydä kaverina mitä käy ja siinä se.
Semmoset ihastus yms. hömpötykset on vaan kuluttavia. Ei vanhana enää jaksa, en minä ainakaan. Mutta iloinen niittenkin puolesta, jotka vielä jaksaa hehkua ja hehkuttaa.Ja en nyt ole kavereitakaan vailla, ei mulla ole mitään annettavaa heillekkään. Takki tyhjä ihmisille itseni antamisista. Enkä tiedä tuleeko takkiini koskaan enää mitään muuta kuin tyhjää. En rehellisesti usko, että kovin monelle ainakaan.
Ja jos nyt joku ihminen tuliskin eteeni ja elämääni, jolle kokisin jotain pystyväni ja haluavani itsestäni ja ajastani antamaan, niin se tulee sitten ihan täysin yllärinä mullekin. Tilaamatta.
Ystävällinen voi aina olla ja jutella kun ihmisiä kohtaa, mutten koe tarvetta raahata ketään elämääni ulko-ovelle asti edes. Rauhani on taattu kun en ryhdy mihinkään mihin ei ole aitoa innostusta ja halua.- Anonyymi00032
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja en nyt ole kavereitakaan vailla, ei mulla ole mitään annettavaa heillekkään. Takki tyhjä ihmisille itseni antamisista. Enkä tiedä tuleeko takkiini koskaan enää mitään muuta kuin tyhjää. En rehellisesti usko, että kovin monelle ainakaan.
Ja jos nyt joku ihminen tuliskin eteeni ja elämääni, jolle kokisin jotain pystyväni ja haluavani itsestäni ja ajastani antamaan, niin se tulee sitten ihan täysin yllärinä mullekin. Tilaamatta.
Ystävällinen voi aina olla ja jutella kun ihmisiä kohtaa, mutten koe tarvetta raahata ketään elämääni ulko-ovelle asti edes. Rauhani on taattu kun en ryhdy mihinkään mihin ei ole aitoa innostusta ja halua.Älä nyt. Sä olet aina ollut mun suosikki täällä. (FHL:n lisäksi.) Olen varma, että sulla on monellekin ihmiselle paljon annettavaa.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä nyt. Sä olet aina ollut mun suosikki täällä. (FHL:n lisäksi.) Olen varma, että sulla on monellekin ihmiselle paljon annettavaa.
Mutta itselläni on olo ettei mulla ole mitäön annettavaa. Hymy ja hetki kuulevia korvia, siihen mulla riittää vielä kykyjä.
- Anonyymi00043
Raha ratkaisee, riippuu lompakon paksuudesta.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Raha ratkaisee, riippuu lompakon paksuudesta.
Ei kaikki naiset ole kuitenkaan rahan perässä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole kuitenkaan rahan perässä.
Osa niistä haluaa lapsiakin.
- Anonyymi00014
Oletko ulkoisesti täydellinen? Sellainen mies joita itse ihailet? Jos olet niin sitten voit itsekkyydessäsi nillittäämutta luulen että olet pikkiriikkinen pelle, jolla ei muna seiso🤷♀️
- Anonyymi00016
Jos et osaa muuta katsoa kuin ulkonäköä suosittelen sua pysymään sinkkuna pilaat elämäsi ihan kenenkä kanssa tahansa mu jos se on jo pilalla ni onko sillä si väliä
- Anonyymi00017
Tai pilaa toisen elämän enemminkin.
Vilma - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tai pilaa toisen elämän enemminkin.
VilmaNiinpä, ei kiinnosta ollenkaan kukaan mies!
- Anonyymi00024
Aloittaja tietäen, on sama sanoa, ettei parisuhteesta ruman naisen kanssa tule mitään, kuin pultsari sanoisi, ettei Rivieran reissusta tule mitään, ilman laadukasta whiskiä ykkösluokassa.
Tietysti me kaikki näemme ekaksi sen ulkonäön.. mutta kun ei sillä pääse silti kovinkaan pitkälle. Eli kannattaa miettiä tuota pariutumista siltä kannalta, et se tuleva kumppani olisi myös muiltakin osin ihana.
Niin nähdään. Mä yleensä kyllä ajattelen jos nyt paljastan mitä ajattelen, että tämän näköinen mutta katsotaas miten nätti mieli sieltä päästä löytyy. Ei se kuori ole kuin kuori, enemmän kiinnostaa aina sen kuoren sisässä elävän ajatukset.
Jotkut kiihottuu kuorista, mä kiihotun sisällöstä. 😄 Jos siinä mitään kiihottumisen arvoista on. Kauneinkaan ihminen ei kiinnosta, jos henkinen sisältö mätänee.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin nähdään. Mä yleensä kyllä ajattelen jos nyt paljastan mitä ajattelen, että tämän näköinen mutta katsotaas miten nätti mieli sieltä päästä löytyy. Ei se kuori ole kuin kuori, enemmän kiinnostaa aina sen kuoren sisässä elävän ajatukset.
Jotkut kiihottuu kuorista, mä kiihotun sisällöstä. 😄 Jos siinä mitään kiihottumisen arvoista on. Kauneinkaan ihminen ei kiinnosta, jos henkinen sisältö mätänee.Ressu sen jo aikanaan lauloi....
https://youtu.be/Yh-Lgac9yro?si=4dUjUG5pU2N_heBZ
Hyvin.. 🙂- Anonyymi00028
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jotkut kiihottuu kuorista, mä kiihotun sisällöstä. 😄 Jos siinä mitään kiihottumisen arvoista on. Kauneinkaan ihminen ei kiinnosta, jos henkinen sisältö mätänee.😊🙏 toivon ett löydät sen sisäisesti ja ehkä ulkoisestikin kauniin.
Eikä se kuori todellakaan pitkälle vie jos on kiukkuinen äksyilijä tai joku manipuloiva narsisti. Niinhän se on että se sisin ratkaisee. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
😊🙏 toivon ett löydät sen sisäisesti ja ehkä ulkoisestikin kauniin.
Eikä se kuori todellakaan pitkälle vie jos on kiukkuinen äksyilijä tai joku manipuloiva narsisti. Niinhän se on että se sisin ratkaisee.Ei kiitos narsistia koskaan minulle ystäväksi! Olen jo saanut kokea hänen inhottavuutensa!
Anonyymi00028 kirjoitti:
😊🙏 toivon ett löydät sen sisäisesti ja ehkä ulkoisestikin kauniin.
Eikä se kuori todellakaan pitkälle vie jos on kiukkuinen äksyilijä tai joku manipuloiva narsisti. Niinhän se on että se sisin ratkaisee.Mä olen jo löytänyt. Ei ehkä aina maailman kaunein sisäisestikkään, mutta luulen että saatan itsekin tulkita häntä väärin. Siksi olen edelleen hänestä kiinnostunut, jos vaikka opin lisää hänestä ja ymmärtämään vielä paremmin. Ehkä olen oppilas vielä itsekin.
Olen huomannut nimittäin, että johtopäätöksiä ei pidä tehdä hätiköidysti, varsinkaan kun sydän sanoo, että vartus nyt saatat olla itsekin erehtynyt. 😄Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen jo löytänyt. Ei ehkä aina maailman kaunein sisäisestikkään, mutta luulen että saatan itsekin tulkita häntä väärin. Siksi olen edelleen hänestä kiinnostunut, jos vaikka opin lisää hänestä ja ymmärtämään vielä paremmin. Ehkä olen oppilas vielä itsekin.
Olen huomannut nimittäin, että johtopäätöksiä ei pidä tehdä hätiköidysti, varsinkaan kun sydän sanoo, että vartus nyt saatat olla itsekin erehtynyt. 😄Niin jokin siinä sisimmässä kumminkin on että olette jo noinkin kauan pitäneet yhteyttä. Ei varmsti aina ole helppoa.
- Anonyymi00030
Ihastuminen alkaa positiivisella tavalla huomiota herättävään henkilöön. Olipa se positiivisuus ulkonäkö, teko tai mikä vaan.
Ei aina kauneus tai komeus. - Anonyymi00031
Ruma mies ja ruma nainen kohtaavat. Rakkautta ensi silmäyksellä.
Se, mitä pidetään kauniina tai rumana, vaihtelee kulttuurien, aikakausien ja yksilöiden välillä.
-Thinksy- Anonyymi00044
Ei vaihtele. Kulttuuri vaan valehtee sinulle nykyään.
- Anonyymi00033
Kuinkahan sokeat kykeneen parisuhteisiin ootko ikinä miettinyt.
- Anonyymi00045
Ei mitenkään?
- Anonyymi00052
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei mitenkään?
Ai eikö sokeita ole parisuhteissa. Ok.
- Anonyymi00034
Ja sitten kun se täydellisen kaunis ja täydellisen komea löytävät toisensa, he ovat ikuisesti yhdessä.
Noup. Molemmilla on somessa 500 muutakin kaunista ja komeaa, joista voi valita uuden.
Ulkonäöllä pääsee vaan alkuun. Sitten tulee hirveä määrä muita asioita, joilla sitä sopivuutta testataan.
Sinä et ole naista nähnytkään metriä lähempää, jos et tätä tiedä.00034: "Sinä et ole naista nähnytkään metriä lähempää, jos et tätä tiedä."
Lääkäri vanhallepiialle: "Kyllä se on raskaus, ei epäilystäkään."
Vanhis: "Hui kauheata! En ole eläissäni ollut metriä lähempänä miestä."
Lääkäri: "Sen miehen minä kyllä haluaisin nähdä."
- Anonyymi00035
Sopisiko Niko Saarinen tai Fatim Diarra sitten? Kauneus on katsojan silmässä, äly ja itsetunto kaunistavat ihmistä.
- Anonyymi00036
Onko tässä perää kun rumaa tarpeeksi katsoo niin ei se niin rumalta näytäkkään ja kun kaunista katselee niin ei se niin kauniilta näytäkkään
- Anonyymi00037
Vinkki no 1.
Jos ihmissuhdetaidot on nolla, tai vinossa,
” hullaantuminen” ON ERITTÄIN VÄÄRÄ TOIVOTTAVA TUNNETILA.- Anonyymi00038
Mutta se vastakkainen sukupuoli ymmärtää ja opettaa kyllä
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mutta se vastakkainen sukupuoli ymmärtää ja opettaa kyllä
Ei opeta. Ei sen tarvitse ymmärtää.
Mene terapiaan.
- Anonyymi00039
pustyvät jhoitamaan äänerftörmästikkin juttuja, ellewt olew tyhmjnä kuinj joku laskuvarjojääkäri,... et huomaa
- Anonyymi00042
Miksi joku ulisee näillä sanoilla, ettei osaa tai pysty
seurustelemaan naisen kanssa?
Miksi ei vaan sano, ettei osaa, eikä pysty.- Anonyymi00051
Minä sanon että en pysty seurustelemaan SUOMALAISEN naisen kanssa.
- Anonyymi00047
No jopas on taas väite.
Ihan hyvin tällainen vaatimattomammankin näköinen on parisuhteisiin kelvannut. Eivät kaikki etsi pelkkää edustuspuolisoa, vaan suurimmalle osalle tärkeintä kumppanissa on luonne, arvot ja muu yhteensopivuus.
Aletheias - Anonyymi00048
Monotoni on pitemmmän päälle aivan helvatan tylsää.
Kaikkia parisuhteessa eläviä kun katsoo, niin joukosta löytyy omaa silmää mielyttäviä ja sitten toisenlaisia.
Ei mitään syytä ajatella, että kaikkien pitäisi olla juuri sinulle sopivia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2051989
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731045- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77717Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.335658- 25646