Kemijärven festivaaleista on tähän mennessä jäänyt valitettavasti pettynyt fiilis. Eilinen meni pitkälti sateessa, ja alue muuttui paikoin melko mutaiseksi. Artistikattaus ei ainakaan omaan makuun ole ollut kovin kiinnostava, eikä tunnelma ole oikein lähtenyt käyntiin.
Myös palvelu on tuntunut hieman tympeältä, eikä asiakaspalvelusta ole jäänyt erityisen hyvä vaikutelma. Jonot ovat olleet pitkiä, ja kokonaisuus on toistaiseksi jäänyt odotuksia vaisummaksi.
Tänä iltana tapahtuma vielä jatkuu, joten toivon, että tunnelma paranee ja loppuilta jättää paremman vaikutelman. 🙁
Kemijärven festarit
24
339
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Aurinko paistoi, lämmintä, ei satanut tippaakaan!
- Anonyymi00002
Vetistä on.
https://kemijarvi.fi/asuminen-ja-ymparisto/kunnallistekniikan-palvelut/web-kamerat-ja-saa/
- Anonyymi00003
No hyvänen aika, Suomi on täynnä kesäfestareita, joten kannattaa valita sellainen jossa esiintyjät on omaan makuun. Turha valittaa, jos menee ehdoin tahdoin kuuntelemaan sellaista josta ei tykkää. Ja säälle kai ei kukaan mitään mahda 🤣
- Anonyymi00024UUSI
Missähän festareilla saa itse valita artistit? Kyllä on köyhää tämä Kemijärven meininki.
- Anonyymi00004
Bat ja Ryyd pelastavat festarit.
Mikael Gabriel 🤢
Elastinen 🤢
Komiat 🤢
Yölintu 🤢
Bat ja Ryyd ✨
Portion Boys 🤢 - Anonyymi00005
Huonoja bändejä, rumia naisia, huonoa palvelua ja säätä... Onko mikään hyvää?
- Anonyymi00006
Taivahan tekiä mitä kinkkuja!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taivahan tekiä mitä kinkkuja!
Olet juonut liikaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet juonut liikaa.
Housut pois ja pussi päähän.
- Anonyymi00009UUSI
Haukifestarit
Opetellaan haukiruokien laittoa, maistiaisia
Tietovisa hauesta
Ruokailuja
Iltajuhlat
Juhlapuhujaksi itse Isä Mitro (ex-meppi, demari)- Anonyymi00010UUSI
Hauki ottaa hyvin suihin.
- Anonyymi00011UUSI
Kiitos tytöt. Tarjositte mitä parahimpia kinkkuja!
- Anonyymi00012UUSI
Kävin, näin ja totesin, että ei ollut hintansa väärti.
- Anonyymi00014UUSI
No kyynel.. miksi menit?
Olisit vain kuunnellu aidan takaa, jos artistikattaus ei ollut hinnan väärti. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No kyynel.. miksi menit?
Olisit vain kuunnellu aidan takaa, jos artistikattaus ei ollut hinnan väärti.No voi kyynel ...
Ottaako noin kovasti kupoliin, kun totuus tulee julki. Voi olla, että festarit tekevät kaikkien kulujen jälkeen persnettoa ja siinäpän sitten makselevat laskunsa. Hahahahahhhaa. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No voi kyynel ...
Ottaako noin kovasti kupoliin, kun totuus tulee julki. Voi olla, että festarit tekevät kaikkien kulujen jälkeen persnettoa ja siinäpän sitten makselevat laskunsa. Hahahahahhhaa.Tarkistin Rauhala Eventsin tilinpäätöksen. Vuodelta 2025 teki tappiota vain 2 000 euroa. Tänä vuonna saattaa tullakin rumemmat lukemat. Voi kyynel tosiaan.
- Anonyymi00020UUSI
Eurot meni lippuun.
Ei riittänyt kolikot kaljan kittaamiseen.
Sillä ei ollut hintansa väärti.
- Anonyymi00013UUSI
Riemuiten kuljen kuin kunungas mä oisin, Kemijärvellä herra oon
Kirjavat vaiheeni kertoa mä voisin
Nauran kuutamoon, nauran kuutamoon
Kun Soppelassa näin mä kerran Riinan, kauniiksi mainitun
Kaunis, kauhee, rupikonna
Valtuuston ukot hurmas kauniin senoritan, Riina tahtoi mun, Riina tahtoi mun.
Soppelaan saavuin ja mustasukkaisuuden, miehistä nähdä sain
Toisaalta naisten silmät saivat kiillon uuden, Muikkuja söin vain
Muikka söin vain, massun täyteen. - Anonyymi00015UUSI
Mitä kinkkuja!
- Anonyymi00016UUSI
joulu?
- Anonyymi00019UUSI
Joo olin mukana taas nais esiintyjiä vähän muuten juomat halpoja ruoka kallista.9.5
- Anonyymi00021UUSI
Bad ja Ryyd olisi kyllä saanut jäädä pois kemijärveläisiä munaamasta.
- Anonyymi00022UUSI
Mitä höpötät? Paras artisti koko poppoosta.
- Anonyymi00023UUSI
Festarien taso laskee vuosi vuodelta ja nykyinen oli pohjanoteeraus. Entistä huonompia artisteja ja eikä edellisvuosien virheitä ole opittu yhtään mitään. Pitäkää tunkkinne.🤬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671459
- 1151078
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37885Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.15884En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56761Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54755- 73743
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25709Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33694- 70681