K-kaupassa on myynnissä puolalaisia kabanosseja, jonka tyyppisiä on ollut aikaisemmin mm. Baltian maiden ruokakaupoissa saatavilla. Kyse ei siis ole mistään HK:n grillimakkarasta, vaan ohuesta ja aika suolaisesta makkarasta, joka muistuttaa melkein salamia. Rasvaakin miltei puolet.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Lidlistä on saanut myös tuota laatumakkaraa jo vuosia. Lisäksi monia muita herkkumakkaraoita Euroopasta. Vielä 20v sitten piti maksaa itsensä kipeäksi kauppahallissa tai ravintolassa, jos halusi nauttia kunnon makkarasta. Kiitos Lidl!
- Anonyymi00002
Kabanossia saa Suomesta, ainakin K-kaupoista, S-kaupoista ja jopa Kärkkäisen postimyynnistä. Jätetään tuo nyt-sana pois.
- Anonyymi00003
Ahaa. Meillä päin vain K ja S, eikä aiemmin ole ollut tarjolla.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ahaa. Meillä päin vain K ja S, eikä aiemmin ole ollut tarjolla.
Nyt ei varmaankaan puhuta HK:n Kabanossista, jota on Suomessa saanut jo vuosikausia melkein joka kioskista ja kaupoista.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt ei varmaankaan puhuta HK:n Kabanossista, jota on Suomessa saanut jo vuosikausia melkein joka kioskista ja kaupoista.
Kirjoitusasu on tuolla "kabanos".
"Kabanos on perinteinen puolalainen ohut sianlihamakkara, jonka juuret ulottuvat 1800-luvulle. Se tunnetaan napakasta rakenteestaan ja voimakkaasta maustaan. Voit käyttää näitä esimerkiksi, tapas pöydässä, snackina illanistujaisissa tai sellaisenaan välipalana."
- Anonyymi00006UUSI
Kuka ihmeessä edes käy k-kaupassa, en minä ainakaan kun s-kaupat ja lidl on parempia sekä halvenpia.
- Anonyymi00007UUSI
Ja tyhjin käsiin lähdet, kun menit kabanossia ostamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568