Kyllä vituttaa käydä kesäisin Haaparannassa kun joka saatanan kauppa täynnä parempia espoolais perheitä. Luulevat omistavansa koko maan. Kakarat huutaa kiljuu ja juoksee pitkin kauppaa. Hyllyt tyhjänä kun pitää kantaa 40 lavaa batteryä esiteinille tuliaisiksi. Saatana ihan samanlaista sakkia kun lomailevat saksalaiset esimerkiksi Norjassa. Kaikki mulle heti nyt.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Jos noin ahistaa pysy kotona.
- Anonyymi00002UUSI
Pysy Heinäkuu kotona. Aloita elämä taas Elokuussa.
- Anonyymi00005UUSI
Tämä👍👍👍😅 onneksi turret eivät ole oppineet kairan jonotussysteemiä. Tyhmiä kun ovat👊
- Anonyymi00003UUSI
Näistä provo alotuksista kannata välittää,Haaparanta hyötyy halvasta kruunusta,halvasta kaljasta ja halvasta polttoaineesta,tottakai se houkuttaa turisteja.Hyvä niin.
- Anonyymi00004UUSI
Pointti olikin se että kun ne turistit on suurimmaksi osaksi minäminäminä bättre Folke kehä kolmosen sisäpuolelta. Ja niiden käytöstä vertaan saksalaisiin turisteihin Norjassa ihan siksi että, Noh käytös on samaa. Luullaan olevansa parempia ihmisiä kuin me pohjoisessa asuvat "maalaiset"
- Anonyymi00006UUSI
Tämä ei ollut Provo vaan vitutuspurkaus kun eilen kävin kaupassa, stadiumilla ja gottebittenissä. Pahoittelut mielipahaa aiheuttamisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557