Naisten vaihdevuosi kysymyksestä mieleen

Anonyymi-ap

Eikö ole hyvä että naisilla vaihdevuodet eli eivät tule raskaaksi eli voi leikkiä ja telmiä koska vain ilman pelkoa vauvoista eli positiivinen juttu

68

263

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä tietysti, mutta miehet pitävät enimmäkseen nuorista naisista. Kaikkea ei voi saada ja nainen osaa olla ilman miestäkin.

• Anonyymi00002

Voi hyvää päivää näitä kirjoituksia ja tiedon ja kokemuksen tasoa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voi hyvää päivää näitä kirjoituksia ja tiedon ja kokemuksen tasoa.

Voit avautua ioman kokemuksen tiedon ja taidon tasolla. Mikä muka estää?

• Anonyymi00003

Ei ole sataprosenttinen ehkäisy tuokaan

• Anonyymi00005

Sitten kun on menopaussiin asti päästy niin kyllä on.

• Anonyymi00004

Jep 😁

• Anonyymi00006

Olisihan se hirveää, jos voisi tulla raskaaksi vielä satavuotiaanakin. Itse olen koko tähänastisen aikuisikäni lohduttautunut sillä tiedolla, että tästä skeidasta pääsee joskus eroonkin.

• Anonyymi00007

Tuota pitäisi kysyä pelimiehiltä jotka niitä naisia oikeasti saavat. Ehkä se on hyvä, jos jumalan luomat asiat hyvänä nähdään. Sekin että pelimiehet saa kaikki naiset on hyvä, kuten Jeesuskin sanoi:
      "Jolla on, sille annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on."
      On siis jumalan tahto, että yksinäiset jäävät yksin, ja toiset saavat niin paljon kumppaneita että joutuvat pettämään.

• Anonyymi00008

Jollain on erektiohäiriöitä, kun tällaisia ketjuja kylvää. Kyllä ei pelitä.
      Pitää ronkkia naisia rumalla tavalla.

• Anonyymi00010

No mitäs pahaa aloituksessa oli ja mitä rumaa naisista oli

• Silloin vaan tuppaa hiipumaan ne halutkin, kun vaihdevuodet vaivaa. Tulee hormooniheittoja, kylmä, kuuma, mielialat heittelee, limakalvot kuivuu ja ärsyttää koko alapää.

Ja sitten joillain ne menee ihan helpolla.

• Muutenkin mua aina ihmetyttää, etteikö mitään muuta sisältöä ole parielämässä, kun seksi? Aika aneeminen parisuhde missä seksillä ylläpidetään hyvää mieltä, muuten ei onnistu mikään.

• Anonyymi00011

Kuullut että sitten vasta naiset haluukin seksiä kun ikää tulee

• Anonyymi00012
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Muutenkin mua aina ihmetyttää, etteikö mitään muuta sisältöä ole parielämässä, kun seksi? Aika aneeminen parisuhde missä seksillä ylläpidetään hyvää mieltä, muuten ei onnistu mikään.

Seksi on tärkeää sitä haluaa jokainen eli seksi on elämän suola

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuullut että sitten vasta naiset haluukin seksiä kun ikää tulee

Älä usko kuulopuheita.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Seksi on tärkeää sitä haluaa jokainen eli seksi on elämän suola

Tämäkin on vain sun oletus.

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Älä usko kuulopuheita.

Täällä naiset sanoneet että kun 50v tulee täyteen niin haluavat enemmän seksiä kuin nuorempana

• Anonyymi00015
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tämäkin on vain sun oletus.

Ei ole mutta mikä sinun ikäsi on voi olla että ollaan eri ikäisiä ja siinä on syy seksi halukkuuteen

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei ole mutta mikä sinun ikäsi on voi olla että ollaan eri ikäisiä ja siinä on syy seksi halukkuuteen

Olen tasan 50 ja en ole ollut ikinä seksiorientoitunut persoona. Monesti ihmetellyt onko ihmiset jotenkin napsineet jotain psykedeelejä vai mistä moinen jatkuva sekoaminen. Kuulostaa minun korvaan sekopäiseltä orientoitumiselta. Muu elämä menee ihan ohi seksi kohellus päällä.

• Anonyymi00017
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Olen tasan 50 ja en ole ollut ikinä seksiorientoitunut persoona. Monesti ihmetellyt onko ihmiset jotenkin napsineet jotain psykedeelejä vai mistä moinen jatkuva sekoaminen. Kuulostaa minun korvaan sekopäiseltä orientoitumiselta. Muu elämä menee ihan ohi seksi kohellus päällä.

Olen vähän nuorempi mutta kai se on luonnollinen juttu kun näkee alastoman naisen niin haluaakin seksiä tai haluaa antaa nautintoa naiselle ja orgasmeja ei sille vaan voi mitään

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen vähän nuorempi mutta kai se on luonnollinen juttu kun näkee alastoman naisen niin haluaakin seksiä tai haluaa antaa nautintoa naiselle ja orgasmeja ei sille vaan voi mitään

Luonnollinen varmaan sellaiselle jota seksihormoonit juoksuttaa. Jatkuvasti hakee seksiä kaikesta ja kaikista mitä näkee ja kokee.

Mulla se on osa-alue jonka voin sammuttaa ja laittaa päälle, off ja on asentoon ihan oman tahtoni mukaan. Enimmäkseen se onkin off asennossa, ollut aina. Kiinnostaa niin paljon kaikki muu maailmassa, kun seksi.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Luonnollinen varmaan sellaiselle jota seksihormoonit juoksuttaa. Jatkuvasti hakee seksiä kaikesta ja kaikista mitä näkee ja kokee.

Mulla se on osa-alue jonka voin sammuttaa ja laittaa päälle, off ja on asentoon ihan oman tahtoni mukaan. Enimmäkseen se onkin off asennossa, ollut aina. Kiinnostaa niin paljon kaikki muu maailmassa, kun seksi.

Minusta tuntuu, että toi jatkuva seksi sössötyskin on osittain opittua ja tyrkyttämällä tyrkytetty tapa elää.

• Anonyymi00018
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei sitä voi sammuttaa itse oletko käynyt lääkärissä ja sanonut että sinua vaivaa haluttomuus ja seksiä ei tee mieli ehkä ne osaa auttaa ja saat pillerin ja seksihalut tulee takaisin

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Minusta tuntuu, että toi jatkuva seksi sössötyskin on osittain opittua ja tyrkyttämällä tyrkytetty tapa elää.

Ettei se perustu sisäsyntyiseen tarpeeseen välttämättä aina, vaan se on osa kulttuurin luomaa eräänlaista vuorovaikutus hömppää. Näin toimitaan, kun näät kanan näin toimitaan kun näät kukon. Täytyy olla heti kieli ja silmät herumassa ja heruttaa.

Sellasta eräänlaista teatteria ja ihmispeliä. Niin kun shitchättikin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei sitä voi sammuttaa itse oletko käynyt lääkärissä ja sanonut että sinua vaivaa haluttomuus ja seksiä ei tee mieli ehkä ne osaa auttaa ja saat pillerin ja seksihalut tulee takaisin

Varmasti lääkäri kysyy ja varmistaa eli kysyy kumpi seksikkäämpi satu rämö vai heidi pakarinen ja vastauksesi kertoo mikä on epäilty diaknoosi ja mikä lääke auttaa

• Anonyymi00021
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ettei se perustu sisäsyntyiseen tarpeeseen välttämättä aina, vaan se on osa kulttuurin luomaa eräänlaista vuorovaikutus hömppää. Näin toimitaan, kun näät kanan näin toimitaan kun näät kukon. Täytyy olla heti kieli ja silmät herumassa ja heruttaa.

Sellasta eräänlaista teatteria ja ihmispeliä. Niin kun shitchättikin.

Ei kyllä se niin on kun tyttö pussaa poikaa poika ihastuu ja tekee mieli seksiä ja poika pussaa tyttöä niin tyttö ihastuu ja tekee mieli seksii ja siihen ei auta muu kuin seksi ja tyttö ja poika rakastuvat

• Anonyymi00022
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tai sit olet 83 vuotias ja muistat väärin ikäsi kun on dementtia eli muistisairaus ja nyt on maaninen vaihe päällä odotetaan huomiseen jos muistat sit paremmin ja olet oma itsesi

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Kyllä sen voi. Mä olen aina voinut. Ehkä ne jotka ei voi on jotenkin rikki? Pitäskö niitten mennä lääkäriin?

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Varmasti lääkäri kysyy ja varmistaa eli kysyy kumpi seksikkäämpi satu rämö vai heidi pakarinen ja vastauksesi kertoo mikä on epäilty diaknoosi ja mikä lääke auttaa

Ei kumpikaan. Viimeisin seksikäs nainen jonka olen kokenut säväyttävän oli Lillis. Siis ulkoisesti jos mietitään.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei kyllä se niin on kun tyttö pussaa poikaa poika ihastuu ja tekee mieli seksiä ja poika pussaa tyttöä niin tyttö ihastuu ja tekee mieli seksii ja siihen ei auta muu kuin seksi ja tyttö ja poika rakastuvat

Oot katellu liikaa elokuvia, kokeile elää välillä ihan jalat maassa.

• Anonyymi00023
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Oot katellu liikaa elokuvia, kokeile elää välillä ihan jalat maassa.

En osaa neuvoa ja auttaa sinua mutta mene tai varaa aika huomenna lääkäriin tai mene päivystykseen nyt ystävä hyvä haet apua itsellesi ja sen jälkeen nautit elämästä ja kiität ja harmittelet miksi et hakenut apua jo vuosia sitten

• Anonyymi00023 kirjoitti:

En osaa neuvoa ja auttaa sinua mutta mene tai varaa aika huomenna lääkäriin tai mene päivystykseen nyt ystävä hyvä haet apua itsellesi ja sen jälkeen nautit elämästä ja kiität ja harmittelet miksi et hakenut apua jo vuosia sitten

Että elämästä ei voi nauttia ilman seksiä? No kyllä se vika on sitten jossain muualla, kun minussa.

• Anonyymi00024
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Että elämästä ei voi nauttia ilman seksiä? No kyllä se vika on sitten jossain muualla, kun minussa.

Ystävä nyt selvität sen eli mistä johtuu haluttomuutesi oli se syy mikä vain mutta nyt saat siihen apua ja huomaat seksi onkin ihanaa ja luonnollinen juttu

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ystävä nyt selvität sen eli mistä johtuu haluttomuutesi oli se syy mikä vain mutta nyt saat siihen apua ja huomaat seksi onkin ihanaa ja luonnollinen juttu

Ja jos rahaa niin menet heti yksityislääkäriin ja laitat rattaat pyörimään sinun elämästäsi on nyt kyse ystävä hyvä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

En koe itseäni sairaaksi, siksi etten ole seksin perään. En ole koskaan kokenut itse itseäni sairaaksi sen takia. Mutta mua on kyllä nimitelty sen takia ja yritetty väittää sairaaksi, kun en sovi muotti ihmisen muottiin. Ihan samasta syystä mun sukupuolesta on tehty mölinää, kun en ole muotti ihmisten muottiin sopiva.

Muotti ihmiset näkee vikaa muissa, muttei ittessään vaikka se vika on nimenomaan ja vain heidän muotin muotoisissa päissä. Joo totuus sattuu, muttei mua kiinnosta. Ei muitakaan ole mun kipuni kiinnostanut talloessaan mua.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

En koe itseäni sairaaksi, siksi etten ole seksin perään. En ole koskaan kokenut itse itseäni sairaaksi sen takia. Mutta mua on kyllä nimitelty sen takia ja yritetty väittää sairaaksi, kun en sovi muotti ihmisen muottiin. Ihan samasta syystä mun sukupuolesta on tehty mölinää, kun en ole muotti ihmisten muottiin sopiva.

Muotti ihmiset näkee vikaa muissa, muttei ittessään vaikka se vika on nimenomaan ja vain heidän muotin muotoisissa päissä. Joo totuus sattuu, muttei mua kiinnosta. Ei muitakaan ole mun kipuni kiinnostanut talloessaan mua.

Sekin, että mun persoona ja henkinen minä on "genderfluidisempi", kuin joillain muilla. Pystyn olemaan psyykkiseltä sukupuoleltani mitä tahansa, vaikka asutan naiskehoa. Se on monille kauhean hirveää ja pelottavaa, siksi sairastakin sitten.

Mitä ei muissa saada hallittua, se leimataan sairaaksi. Ihmiset on niin törppöjä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Sekin, että mun persoona ja henkinen minä on "genderfluidisempi", kuin joillain muilla. Pystyn olemaan psyykkiseltä sukupuoleltani mitä tahansa, vaikka asutan naiskehoa. Se on monille kauhean hirveää ja pelottavaa, siksi sairastakin sitten.

Mitä ei muissa saada hallittua, se leimataan sairaaksi. Ihmiset on niin törppöjä.

Joku kommentti poistettu missä luki, on jos on seksikumppani. Mitö vitun väliä vaikka on seksikumppani, ei hänkään välttämättä pidä seksillä mässäilyä tärkeenä. Sytytään kun sytytään ja sammutaan kun sammutaan.

Ihme vitun pakkomielteitä ihmisillä sanella muille miten pitää elää. Suksikaa vittuun sellaiset, ketään ei kiinnista teidän kaninkolonne.

• Anonyymi00031
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Älä usko kuulopuheita.

00011 on oikeassa, seksistä nauttii enemmän vaihdevuosi-iässä.

• Anonyymi00032
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Joku kommentti poistettu missä luki, on jos on seksikumppani. Mitö vitun väliä vaikka on seksikumppani, ei hänkään välttämättä pidä seksillä mässäilyä tärkeenä. Sytytään kun sytytään ja sammutaan kun sammutaan.

Ihme vitun pakkomielteitä ihmisillä sanella muille miten pitää elää. Suksikaa vittuun sellaiset, ketään ei kiinnista teidän kaninkolonne.

Kyllähän sinäkin tässä aika tiukkaan sävyyn tuomitset ne, joille seksi on tärkeää. Sinulle ei selvästikään ole, mutta joillekin on. Toisilla on luonnostaan vahvempi seksuaalivietti kuin toisilla ja se on ihan normaalia vaihtelua väestössä.

Sinun tapasi on sinun tapasi, mutta seksiä tärkeänä pitävien tapa on ihan yhtä hyvä, erilainen vain. Ei se, että seksi on joillekin tärkeää, tee kenestäkään mitenkään rikkinäistä (viitaten kommenttiisi, jossa sanoit että ehkä he ovat rikki, jotka eivät voi kääntää sitä pois päältä). Seksiaddiktiot sitten tietysti erikseen.

Olen samaa mieltä, että seksiä joskus tuntuu tunkevan joka tuutista ja seksin kaupallistaminen esittää seksin aivan erilaisessa valossa kuin millaisena minä seksin koen, mutta kun puhutaan yksilöistä, niin meihin mahtuu monenlaista tallaajaa ja meillä kaikilla on oikeus olla seksuaalisesti juuri sellainen kuin olemme. Kunhan nyt lakia noudatetaan eikä ketään satuteta, niin kyllä maailmaan erilaisuutta mahtuu myös seksuaalisuuden osalta.

Aletheias

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Kyllähän sinäkin tässä aika tiukkaan sävyyn tuomitset ne, joille seksi on tärkeää. Sinulle ei selvästikään ole, mutta joillekin on. Toisilla on luonnostaan vahvempi seksuaalivietti kuin toisilla ja se on ihan normaalia vaihtelua väestössä.

Sinun tapasi on sinun tapasi, mutta seksiä tärkeänä pitävien tapa on ihan yhtä hyvä, erilainen vain. Ei se, että seksi on joillekin tärkeää, tee kenestäkään mitenkään rikkinäistä (viitaten kommenttiisi, jossa sanoit että ehkä he ovat rikki, jotka eivät voi kääntää sitä pois päältä). Seksiaddiktiot sitten tietysti erikseen.

Olen samaa mieltä, että seksiä joskus tuntuu tunkevan joka tuutista ja seksin kaupallistaminen esittää seksin aivan erilaisessa valossa kuin millaisena minä seksin koen, mutta kun puhutaan yksilöistä, niin meihin mahtuu monenlaista tallaajaa ja meillä kaikilla on oikeus olla seksuaalisesti juuri sellainen kuin olemme. Kunhan nyt lakia noudatetaan eikä ketään satuteta, niin kyllä maailmaan erilaisuutta mahtuu myös seksuaalisuuden osalta.

Aletheias

Otti osumaa kaiketi, mutta totuus on ettei seksiä tarvitse mainostaa kuten suuri osa ihmisistä tekee. Jos se on kerran normaalia, niin miksi siitä pitää jatkuvasti jankuttaa?

Ja kyllä, tuomitsen aina ja kaikki väliksen tyyliin muita epänormaaliksi sanovat ihan sama kuka se sanoja on. Sinä tai kuka tahansa muukin.

• Anonyymi00033
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Otti osumaa kaiketi, mutta totuus on ettei seksiä tarvitse mainostaa kuten suuri osa ihmisistä tekee. Jos se on kerran normaalia, niin miksi siitä pitää jatkuvasti jankuttaa?

Ja kyllä, tuomitsen aina ja kaikki väliksen tyyliin muita epänormaaliksi sanovat ihan sama kuka se sanoja on. Sinä tai kuka tahansa muukin.

Minä en ole ketään epänormaaliksi sanonut, en sinua enkä ketään muutakaan. En missään nimessä sanoisi sinusta mitään tuollaista siitäkään huolimatta, että meillä on hyvin erilainen kokemus ja ajatus seksistä. Halusin vain tuoda esiin sen, että myös vahva seksuaalivietti on ihan ok ja normaalia.

Seksi on monelle tärkeä asia, siksi se nousee monessa yhteydessä esiin. Ei siitä jatkuvasti tietysti jankuttaa tarvitsisi. Kuten sanoit, seksi on tavallinen ja luonnollinen osa ihmisyyttä, ilmaiseepa kukin meistä sitä miten tahansa tai on ilmaisematta. Minua seksipuhe yleisesti ei häiritse ja pidän esim seksivaliatusta tärkeänä, mutta onhan yhteiskunta muutoin hyvin yliseksualisoitu. Itse olen päättänyt suhtautua siihen niin, etten ota siitä sen ihmeempää stressiä. Seksi on henkilökohtainen ja intiimi asia minulle ja on oma asiani, miten sitä toteutan tai mitä se minulle merkitsee.

Aletheias

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Minä en ole ketään epänormaaliksi sanonut, en sinua enkä ketään muutakaan. En missään nimessä sanoisi sinusta mitään tuollaista siitäkään huolimatta, että meillä on hyvin erilainen kokemus ja ajatus seksistä. Halusin vain tuoda esiin sen, että myös vahva seksuaalivietti on ihan ok ja normaalia.

Seksi on monelle tärkeä asia, siksi se nousee monessa yhteydessä esiin. Ei siitä jatkuvasti tietysti jankuttaa tarvitsisi. Kuten sanoit, seksi on tavallinen ja luonnollinen osa ihmisyyttä, ilmaiseepa kukin meistä sitä miten tahansa tai on ilmaisematta. Minua seksipuhe yleisesti ei häiritse ja pidän esim seksivaliatusta tärkeänä, mutta onhan yhteiskunta muutoin hyvin yliseksualisoitu. Itse olen päättänyt suhtautua siihen niin, etten ota siitä sen ihmeempää stressiä. Seksi on henkilökohtainen ja intiimi asia minulle ja on oma asiani, miten sitä toteutan tai mitä se minulle merkitsee.

Aletheias

No sitten varmaan ymmärrät mikä väliksen vastauksissa triggeröi?

Muusta en jaksa edes aloittaa.

• Anonyymi00034
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No sitten varmaan ymmärrät mikä väliksen vastauksissa triggeröi?

Muusta en jaksa edes aloittaa.

Ymmärrän hyvin. Ja tiedän, että olet saanut paljon muutakin kuraa päällesi näissä asioissa. Ei sinussa mitään vikaa ole ja sinulla on täysi oikeus olla mitä olet, oli kyse sitten seksuaalisuudesta tai mistä vain.

Ehkä itsekin aavistuksen triggeröidyin, koska minulla taas on vahva seksuaalivietti ja olen joskus kokenut siitä ahdistusta. En voi sille mitään, se on osa minua enkä enää häpeä sitä eikä se tee minusta yhtään huonompaa.

Aletheias

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Ja tiedän, että olet saanut paljon muutakin kuraa päällesi näissä asioissa. Ei sinussa mitään vikaa ole ja sinulla on täysi oikeus olla mitä olet, oli kyse sitten seksuaalisuudesta tai mistä vain.

Ehkä itsekin aavistuksen triggeröidyin, koska minulla taas on vahva seksuaalivietti ja olen joskus kokenut siitä ahdistusta. En voi sille mitään, se on osa minua enkä enää häpeä sitä eikä se tee minusta yhtään huonompaa.

Aletheias

No mutta minähän en kenenkään seksivieteistä tässä pottuuntunutkaan, vaan siitä että erilset seksidraivin omaavia pidetään sairaina. Mulle on ihan sama kenenkin seksivietti, kyse ei ole siitä. Mutta epänormalisointi... muita itsestä poikkeavia vastaan on se missä kulkee rajani kun kämähdän.

Kaiken muun tiedän oikein hiton hyvin mistä kirjoitat, ei vaadi kertauksia. En vaan tule ikinä sietämään vähättelyä erilausuuden vuoksi.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

No mutta minähän en kenenkään seksivieteistä tässä pottuuntunutkaan, vaan siitä että erilset seksidraivin omaavia pidetään sairaina. Mulle on ihan sama kenenkin seksivietti, kyse ei ole siitä. Mutta epänormalisointi... muita itsestä poikkeavia vastaan on se missä kulkee rajani kun kämähdän.

Kaiken muun tiedän oikein hiton hyvin mistä kirjoitat, ei vaadi kertauksia. En vaan tule ikinä sietämään vähättelyä erilausuuden vuoksi.

Ja minun teksti pitää sisällään muutkin kun minut, en ole ainoa laatuani seksiviettini tai sen puutteen tai säätelyn kanssa. Joten tasa-arvo ei toteudu, jos on okei nyökytellä "meillä on normaalia, sulla ja teillä ei ole, menkää hoitoon".

Ja siihen tulen puuttumaan ikuisesti. Vaikkei muut puuttuisi tai tykkäisi.

• Anonyymi00035
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja minun teksti pitää sisällään muutkin kun minut, en ole ainoa laatuani seksiviettini tai sen puutteen tai säätelyn kanssa. Joten tasa-arvo ei toteudu, jos on okei nyökytellä "meillä on normaalia, sulla ja teillä ei ole, menkää hoitoon".

Ja siihen tulen puuttumaan ikuisesti. Vaikkei muut puuttuisi tai tykkäisi.

Tuohon minäkin tartuin, kun sanoit, että ehkei se ole normaalia, jollei viettiään voi kääntää pois päältä eli vähän samasta triggeröidyin kuin sinäkin mutta vaan päinvastoin.

Aletheias

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuohon minäkin tartuin, kun sanoit, että ehkei se ole normaalia, jollei viettiään voi kääntää pois päältä eli vähän samasta triggeröidyin kuin sinäkin mutta vaan päinvastoin.

Aletheias

Tein sen tietysti vasraiskuna ja se sattui? Nyt viimeistään tiedät miten se vaikuttaa valtavirrasta poikkeavissa.

Sen on tarkoitus satuttaa meitäkin vastapuolen sanomana, tottakai saadaan lyödä takaisinkin silloin.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tein sen tietysti vasraiskuna ja se sattui? Nyt viimeistään tiedät miten se vaikuttaa valtavirrasta poikkeavissa.

Sen on tarkoitus satuttaa meitäkin vastapuolen sanomana, tottakai saadaan lyödä takaisinkin silloin.

Jos jo yksi lause satuttaa kovasti, mietis miten kovasti vuosikymmet satuttaa samaa ihmisten päätteiltä ja suusta, asenteista.

Yksi nyrkinisku tuhatta vastaan on pientä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos jo yksi lause satuttaa kovasti, mietis miten kovasti vuosikymmet satuttaa samaa ihmisten päätteiltä ja suusta, asenteista.

Yksi nyrkinisku tuhatta vastaan on pientä.

Maailmassa tallominen loppuu vain kun tallojat tulee itsekin tallotuiksi, ymmärtää mitä se on kun joku talloo. Tyhmimmät ei tietysti ymmärrä vielä sittenkään. Mutta fiksumpiin tässä koitetaankin vaikuttaa. Tyhmien varaan ei mitään voi koskaan jättääkkään.

Tyhmä- ei näe kun oman totuuden

• Anonyymi00036
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Maailmassa tallominen loppuu vain kun tallojat tulee itsekin tallotuiksi, ymmärtää mitä se on kun joku talloo. Tyhmimmät ei tietysti ymmärrä vielä sittenkään. Mutta fiksumpiin tässä koitetaankin vaikuttaa. Tyhmien varaan ei mitään voi koskaan jättääkkään.

Tyhmä- ei näe kun oman totuuden

Ymmärrän, että kohdistit tässä keskustelussa sanasi välikselle ja ihan oikeutetusti puolustauduit, mutta se mikä minun huomioni kiinnitti, oli että kohdistit sanasi kaikkia heitä koskeviksi, joille seksi on tärkeää tai on vahva seksuaalivietti tai niin sen ainakin tulkitsin.

Enhän esim minä ole sinua koskaan tuominnut tai muutoin moittinut seksuaalisuuteesi liittyen, mutta näissä kommenteissa sanasi kohdistuu myös kaltaisiani kohtaan. Pahoittelen, jos käsitin väärin.

Ja ei minua sattunut, hieman ehkä vain triggeröidyin (mahdollisesti virheellisen tulkinnan takia). Toivottavasti ei minunkaan sanani satuttanut sinua, se ei tietenkään koskaan ole tarkoitus.

Aletheias

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Ymmärrän, että kohdistit tässä keskustelussa sanasi välikselle ja ihan oikeutetusti puolustauduit, mutta se mikä minun huomioni kiinnitti, oli että kohdistit sanasi kaikkia heitä koskeviksi, joille seksi on tärkeää tai on vahva seksuaalivietti tai niin sen ainakin tulkitsin.

Enhän esim minä ole sinua koskaan tuominnut tai muutoin moittinut seksuaalisuuteesi liittyen, mutta näissä kommenteissa sanasi kohdistuu myös kaltaisiani kohtaan. Pahoittelen, jos käsitin väärin.

Ja ei minua sattunut, hieman ehkä vain triggeröidyin (mahdollisesti virheellisen tulkinnan takia). Toivottavasti ei minunkaan sanani satuttanut sinua, se ei tietenkään koskaan ole tarkoitus.

Aletheias

Juu, mutta pointti meni perille ja se on se päätarkoituskin. 🙂👍

Minä valitsen sanani AINA tarkoituksella, tarkoutus ei vaan aina aukene kaikille.
        Mutta nyt hiirihautajaiset, saattohoudin yöllä yhden vanhus herran viimeiselle matkalleen. Pitää siivota hänen kamppeet, häkit yms.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Aletheias

Ja ei minua sanat satuta, nään sanojen taakse motiivin. Se voi satuttaa. Sinun motiivi ei ole koskaan satuttaa, minun on. Palataan. 🤗

• Anonyymi00039
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, mutta pointti meni perille ja se on se päätarkoituskin. 🙂👍

Minä valitsen sanani AINA tarkoituksella, tarkoutus ei vaan aina aukene kaikille.
        Mutta nyt hiirihautajaiset, saattohoudin yöllä yhden vanhus herran viimeiselle matkalleen. Pitää siivota hänen kamppeet, häkit yms.

Voih, olen pahoillani hiiriherran poismenosta 💔 Lemmikin poismeno on aina todella ikävää. Ovat sellaisia persoonia, jotka jättävät omankikoisensa aukon lähtiessään.

Kiitos keskustelusta! Ja en tosiaan koskaan tarkoita loukata, en vaikka olisin miten eri mieltä toisen keskustelijan kanssa tai edes vaikka olisin itse kokenut tulevani loukatuksi.

Lohtua sinne ja palataan! 🌞

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Voih, olen pahoillani hiiriherran poismenosta 💔 Lemmikin poismeno on aina todella ikävää. Ovat sellaisia persoonia, jotka jättävät omankikoisensa aukon lähtiessään.

Kiitos keskustelusta! Ja en tosiaan koskaan tarkoita loukata, en vaikka olisin miten eri mieltä toisen keskustelijan kanssa tai edes vaikka olisin itse kokenut tulevani loukatuksi.

Lohtua sinne ja palataan! 🌞

Aletheias

Kuolemaan tottuu, kuulosta ehkä kylmältä mutta vanhus sai levon.

Juu, sinä puret kyllä välillä hammasta siellä ruudun takana, kun ärsyttääkin muttet päästä kirjoituksiisi sitä loukkauksina. Kyllä sinustakin näkee milloin olet harmistunut tekstissä. Ajatuksissa, kipakkuudessa.

Mutta mulla on motiivi olla ihmisiksi tasan niin kauan, kun vasrapuolikin sen hallitsee. Silmä silmästä tuntuu joskus tarpeelliselle. Ennen en ikinä sortunut moiseen.

Nykyään taas en enää piittaa miten fiksun tai tyhmän teen ittestäni. 🙂

🌸

• Anonyymi00013

Tässä kun juuri parhaillaan kärvistelen menkkakivuissa, niin kyllähän se varmaan helpottava tunne on sitten, kun kaikki tämä jää pois. Osa naisen elämänkaarta, ihan normaalia ja luonnollista.

Aletheias

• Anonyymi00016

No joo kai se ikävääkin on kun ei enään voi saada lapsia tai vauvoja

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No joo kai se ikävääkin on kun ei enään voi saada lapsia tai vauvoja

Ei ole lainkaan ikävää, kun on lapsiluku täynnä enkä enempää edes haluaisi.

Aletheias

• Kovin monia ei taida telmiminen enää niin kiinnostaa. Paitsi ehkä joitakuita, joille sitten sopiikin parhaiten joku parikymppinen sonni.

• Anonyymi00020

On, se on kyllä hieno homma.

• Anonyymi00030

Minusta ihmisen kroppaan liittyy kauheasti myyttejä.
      Kaikki eivät pode mitenkään vaihdevuosia noin mentaalisesti.
      Mensut voivat olla kiusallisen runsaat. Kohdun poisto voi olla ratkaisu, mikä on tehty monellekin naiselle. Oletteko keskustelleet ja kuunnelleet? Myomia, kystia jne. Operaatio?
      Mutta ei se seksiin vaikuta mitenkään.
      Ikä ei vaikuta mitenkään. Jos on pystynyt, pystyy edelleenkin.
      Kannattaa jutella naistuttavien kanssa eikä keksiä tekopuheenaiheita saadakseen tietoa.
      Edes naislääkärillä ei välttämättä ole käsitystä.
      Telmimiskyky jatkuu pitkään, jos ylipäätään seksi kiinnostaa.
      Miehillä on omat ongelmansa.
      Vilma

• Anonyymi00038

Seksi voi kiinnostaa, jos on kiinnostava turvallinen ihminen lähellä. Ikä vaikuttaa, mutta ei vain naisiin, vaan myös miehiin.

Mitä nuorukaisia palstalle kirjoitteleekaan, kun monet (tai yksi ja sama monessa kirjoituksessa) vannoo nuorten naisten "rakkauden" nimeen. Todellisuus menee kuitenkin niin, ettei kuusikymppinen tai sitä vahvasti lähestyvä mies kovinkaan usein jos koskaan pysty vastaamaan parikymppisen naisen tarpeisiin, siis jos nainen pitää seksistä. Viimeistään viisikymppisenä miehillä alkaa ilmestyä ylipainoa, diabetes, verenpaine ym tai jokin sairaus, jonka seurauksena seksi ei edes kiinnosta, kuten ei mikään muukaan.

• Anonyymi00037

No kuulehan poitsu. Kun nainen on nautiskellut seksistä "telmimisestä" muutaman kymmentä vuotta, se usein menettää merkityksensä ja voi keskittyä elämässään muihin asioihin. Kuten miehetkin, eivät jaksa vehdata iän kaiken.

• Anonyymi00040
      UUSI

Nyt ihmiset (?)
      TAUDIT JA LOISET LEVIÄÄ EDELLEEN.

• Anonyymi00041
      UUSI

Ajatteleeko mies mitään muuta kuin seksiä
      ja saamista?

Aika köyhää.

• Anonyymi00042
      UUSI

Taas näitä.

MIKSI, KUKAAN EI KERTONUT
      ETTÄ MIEHET ON OIKEASTI IDIOOTTEJA
      ja todella tyhmiä.

Kuka pystyy tai haluaa parisuhteeseen,
      kun mies on … vammaistason aivotoiminnalla.

Miksi naisia syyllistetään, kun ei onnistu.

• Anonyymi00043
      UUSI

Jos näen jossain melko pitkän suhteen,
      jossa pari toimii ilmeisen onnistuneesti,
      mietin onko toi nainen yhtä tyhmä vai
      onko toi mies poikkeus.

• Anonyymi00044
      UUSI

Saitilla on naisvihaajia
      ja niiden energia läpäisee tietokoneen ruudun,
      se on käsin kosketeletavaa.

Nyt pitäis saada ne valopenkkiin ja
      niiltä kysytään MISTÄ NE TUNTEE MOISTA TUSKAA
      KOSKA NE ON ITSE … TASOLLA
      JA MITÄ NE OIKEASTAAN RUINAA?

Koska fakta on se, että kukaan ei pysty koskaan
      tekemään vihaajaa onnelliseksi.

• Anonyymi00045
        UUSI

10:00
        Vastaisin, että epävarmat miehet kääntävät pelkonsa naisvihaan.
        Eihän itsensä kanssa tasapainossa olevan miehen tarvitse naidusta ikäviä juttuja vääntää.
        Ihmettelen ylläpitoa. Sielläkö tällaisia pesii. Ilmeisesti, koska mainostilaa tulee sivutuotteena.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1289
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      120
      1059
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      808
    4. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      31
      796
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      782
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      141
      724
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      46
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      61
      581
    Aihe