🚩 mies jää aina kakkoseksi kun lemmikki on tärkein!!
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Peräkärrymies muistuttaa puutarhatonttua!!
- Anonyymi00002
Ymmärrettävää. Mies, aikuinen ihminen, osaa ja pystyy pitämään itsestään huolta. Lemmikki, ihmisen huollettavakseen ja hoidettavakseen eläimeltä itseltään kysymättä ottama olento, on täysin sen ihmisen huollon ja hoivan varassa. Tietysti lemmikin kuuluu mennä edelle, jos on sellaisen ottanut. Jokainen täysijärkinen ihminen tajuaa tuon.
- Anonyymi00003
Vaikutat typerältä
- Anonyymi00004
Jos myös miehellä on lemmikki niin se toimii. Toimii myös jos ottaa miehen lemmikiksi.
Eihän naisella lemmikkejä olekkaan, kun perheenjäseniä, erilajisia vaan.
- Anonyymi00005
Sama se on toisinpäin. Ainakin suhteen alussa ja senkin jälkeen pitää huomioida eläimen tarpeet jotta pidemmät reissut onnistuu jne. Ihan vain miehenä vastaan naisten puolesta.
- Anonyymi00006
Se nyt on muutenkin kaikin puolin parempin niin, että eläimiä inhoavat ja niistä pitävät, eivät pariudu ristiin. Itselläni ei enää nykyään lemmikkiä ole, enkä uutta ainakaan tähän hetkeen ottaisi, mutta ei minulle olisi ongelma, jos miehellä olisi lemmikki. Ainoa asia, että hoitaisi sen lemmikkinsä itse.
Juu, samaa mieltä tästä. Kovin on vaikeaa jos toiselle tärkeät on toiselle taakkaa.
En kyllä itse voisi mitenkään luooya eläimistäni kenenkään ihmisen takia. Rakastan niitä eläimiäni niin paljon enemmän kun vierasta ihmistä.
Tolleen jis niitä ei edes enää olisi, niin silti eläinvihamielisyys on mulle niin vaikea arvojen törmäyskurssi, etten edes sekuntia harkuisis koko ihmistä osaksi elämääni. Ei pysty, ihminen joka inhoo eläimiä ei ole mulle oikein mitään hyvää.- Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, samaa mieltä tästä. Kovin on vaikeaa jos toiselle tärkeät on toiselle taakkaa.
En kyllä itse voisi mitenkään luooya eläimistäni kenenkään ihmisen takia. Rakastan niitä eläimiäni niin paljon enemmän kun vierasta ihmistä.
Tolleen jis niitä ei edes enää olisi, niin silti eläinvihamielisyys on mulle niin vaikea arvojen törmäyskurssi, etten edes sekuntia harkuisis koko ihmistä osaksi elämääni. Ei pysty, ihminen joka inhoo eläimiä ei ole mulle oikein mitään hyvää."En kyllä itse voisi mitenkään luooya eläimistäni kenenkään ihmisen takia."
Se nyt olisi mielestäni ihan sairasta tuollaista vaatiakaan (ja vielä sairaampaa suostua). Ymmärrän kyllä, jos toinen on vaikka vakavasti allerginen ... vaan silloinkin, allergialääkkeet on keksitty, jos oikeasti yhdessä halua olla. Vähän telleen iheen sivusta, itse olen tässä jo useamman vuoden naureskellut, miten siskoni mies, joka aikanaan oli niin "kamalan allerginen" sekä isäni koiralle, että minun koiralleni, ei nyt yhtäkkiä olekaan yhtään allerginen heidän omalle koiralleen. eipä se minulle kuulu, mutta nauretaavaa pelleilyä, jos minulta kysyttäisiin. Tökstöksnöö kirjoitti:
Tolleen jis niitä ei edes enää olisi, niin silti eläinvihamielisyys on mulle niin vaikea arvojen törmäyskurssi, etten edes sekuntia harkuisis koko ihmistä osaksi elämääni. Ei pysty, ihminen joka inhoo eläimiä ei ole mulle oikein mitään hyvää.Sama lastenvihaajien suhteen. Viattomimmat luontokappaleet eläimet ja lapset on mun sydäntä lähinnä, kaikki aikuiset ihmiset tulee vasta sitten, jos sattuu minulle sopimaan.
Anonyymi00007 kirjoitti:
"En kyllä itse voisi mitenkään luooya eläimistäni kenenkään ihmisen takia."
Se nyt olisi mielestäni ihan sairasta tuollaista vaatiakaan (ja vielä sairaampaa suostua). Ymmärrän kyllä, jos toinen on vaikka vakavasti allerginen ... vaan silloinkin, allergialääkkeet on keksitty, jos oikeasti yhdessä halua olla. Vähän telleen iheen sivusta, itse olen tässä jo useamman vuoden naureskellut, miten siskoni mies, joka aikanaan oli niin "kamalan allerginen" sekä isäni koiralle, että minun koiralleni, ei nyt yhtäkkiä olekaan yhtään allerginen heidän omalle koiralleen. eipä se minulle kuulu, mutta nauretaavaa pelleilyä, jos minulta kysyttäisiin.Nojoo, taisi olla muka allergiasta kyse. Tutkimusten mukaan kun ihan hirveästi ei eri koirarotujen välillä olekkaan eroja allergisoimisessa.
Toki turkin ja ihonlaatu vaikuttaa, mutta koiraankin voi siedättyä. Mullakin on jotkut koirat ja kaikki kissat sellasia, että kutisee kasvot ja silmät kun niitten kanssa puljaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Nojoo, taisi olla muka allergiasta kyse. Tutkimusten mukaan kun ihan hirveästi ei eri koirarotujen välillä olekkaan eroja allergisoimisessa.
Toki turkin ja ihonlaatu vaikuttaa, mutta koiraankin voi siedättyä. Mullakin on jotkut koirat ja kaikki kissat sellasia, että kutisee kasvot ja silmät kun niitten kanssa puljaa.Karvattomista en kyllä tiiä kutittaisko ne.
- Anonyymi00009
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nojoo, taisi olla muka allergiasta kyse. Tutkimusten mukaan kun ihan hirveästi ei eri koirarotujen välillä olekkaan eroja allergisoimisessa.
Toki turkin ja ihonlaatu vaikuttaa, mutta koiraankin voi siedättyä. Mullakin on jotkut koirat ja kaikki kissat sellasia, että kutisee kasvot ja silmät kun niitten kanssa puljaa.Niinpä. Mullehan tuolla ei ollut juurikaan väliä, mutta heillä ja vanhemmillani oli yhteinen mökki, jossa sitten aina oli kähinää, että minne isäni koira sai siellä mennä. Itse lopetin kokonaan käymästä siellä, vaikka porukat aina pyytelivät, kun en jaksanut kuunnella sitä ulinaa ja "niiskutusta", että nyt on koira ollut siellä ja täällä. 😀
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sama lastenvihaajien suhteen. Viattomimmat luontokappaleet eläimet ja lapset on mun sydäntä lähinnä, kaikki aikuiset ihmiset tulee vasta sitten, jos sattuu minulle sopimaan.
Sen kyllä ymmärrän, jos ei halua itselleen lemmikkiä ottaa, eikä sitoutua siihen vastuuseen. Vaikka tykkää eläimistä. Ei kaikki halua lapsiakaan, vaikka tykkää lapsista.
Se on kuutenkin eri asua, kun että inhista johtuen ei, kun ettei koe olevan tarpeeksi valmiuksia tarjota mitä eläin tai lapsi vaatisi. Silloinhan valinta on viisautta.
- Anonyymi00008
Mies miehellekin on "kakkonen"...sou?
- Anonyymi00010
Mä pidän eläinrakkaista ihmisistä, sellaisten kanssa tulen parhaiten toimeen.
Mulla on aina ollut kissa, se oli sitten miehessä vika jos ei mun karvalasta sietänyt. - Anonyymi00011
Eläimet ja lemmikit ovat kivoja, kunhan ne on muiden ja muilla.
Vilma- Anonyymi00015
Totta mutta entä jos tuleva miehesi on kennelin omistaja eli sinusta tulee kennelin emäntä eli myytte koiran pentuja plus monta lasta vielä siihen eli sinulla on vipinää ja melskettä
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Totta mutta entä jos tuleva miehesi on kennelin omistaja eli sinusta tulee kennelin emäntä eli myytte koiran pentuja plus monta lasta vielä siihen eli sinulla on vipinää ja melskettä
Ai. Lapsikauppaa koiranpentujen lisäksi? Kamala ajatus.
Vilma
Ymmärsin tahallani näin.
Kait on miehiä, joilla ei ole koirakenneliä. Tällainen vipinä ei nappaa. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai. Lapsikauppaa koiranpentujen lisäksi? Kamala ajatus.
Vilma
Ymmärsin tahallani näin.
Kait on miehiä, joilla ei ole koirakenneliä. Tällainen vipinä ei nappaa.Kortit kertoo että sinulle tulee elämääsi oikein kiva mies ja kohtalon kortti sanoo pikku vilmoja tulee ainakin 7 ja 20 koiranpentua ja 12 aikuista koiraa eli jatkuvasti joku koirista on tiineenä ja rakkauden kortti kertoo mies tulee pohjoisesta tai pohjoisen suunnasta elämääsi ja menette naimisiin äkkiä tapaamisesta kun pikku vilma on saanut alkunsa ja suhde on rakkaus suhde ja elätte kennelissä onnellisesti elämänne loppuun asti näin kertoo tarot kortit
- Anonyymi00012
Mikäs siinä. Valitse kaltaisesi nainen joka ei lemmikeistä välitä. Se on oikeutesi ja sellaisiakin varmasti löytyy.
Väite että mies jää aina kakkoseksi kun lemmikki on tärkein, ei pidä paikkaansa. Se on vain sinun kokemuksesi, ja syy on jossain muualla kuin lemmikissä. Ehkä lähempänä kuin arvaatkaan. Saa olla lemmikkejä ja saa olla koiriakin mutta jos ne temmeltävät sisätiloissa miten sattuu niin ei kiitos sille kaaokselle.
Lisäksi jos mahdollinen tuleva elämänrytmi koostuu siten että koiran ulkoiluttaminen määrittää sen mitä tehdään lenkitysten väliin jäävillä ns tauoilla niin harkitsemaan laittaa.
Olen ihan tarpeeksi monta vuosikymmentä elänyt siten että jokin muu osuus elämästä on määritellyt rytmin kuin minä itse, enkä ole vieläkään täysin vapaa rajoitteista joten lisärajoitteita en todellakaan enää kaipaa.
Oikolukijoille suomennos sitten tähän perään, en ole eläinvihaaja, omistan lemmikin. En halua enää ulkoisia lisärajoitteita elämääni niin tylsää kuin se onkin 😅- Anonyymi00013
Täytyy todeta, että ymmärrän oikein hyvin ajattelusi. Itselin ajattelen, että noin periaatetasolla saa olla lemmikki, pidän eläimistä. Kuitenkin se käytännön elämä sen kyseisen lemmikin kanssa ratkaisee lopputuloksen. Jos se on liian rajoitettua, liian sitovaa, liian epäsopivaa minulle, niin ei siitä mitään tule, vaikka se lemmikin olisi ihan kiva.
Jos nyt ajattellaan vaikka vain koiria, niin on kovin monenlaisia. Vaikka itselläkin on koiria ollut useampi tässä vuosien varrella (tai ehkä juuri siksi), niin en minä ihan millaista tahansa koiranpitoa jaksaisi ja haluaisi katsella. Itsellä esimerkiksi on ollut suht itsenäisiin rotuihin kuuluneita koiria, jotka on koulutettu toimimaan tietyillä tavoilla. Sitten kun lähipiirissä on useampia pienten ns. seurakoirarotujen edustajia, jotka ovat koirayksilöinä oikein mukavia, hyvin pidettyjä ja hyvin kasvatettuja, mutta se pienn seurakoirarodun hyperseurallinen luonne ei ole minun makuuni. Minä en jatkuvasti jaksaisi koira, joka kaipaa seuraani, haluaa syliin, haluaa leikki, touhuaa jatkuvasti jotakin. Anonyymi00013 kirjoitti:
Täytyy todeta, että ymmärrän oikein hyvin ajattelusi. Itselin ajattelen, että noin periaatetasolla saa olla lemmikki, pidän eläimistä. Kuitenkin se käytännön elämä sen kyseisen lemmikin kanssa ratkaisee lopputuloksen. Jos se on liian rajoitettua, liian sitovaa, liian epäsopivaa minulle, niin ei siitä mitään tule, vaikka se lemmikin olisi ihan kiva.
Jos nyt ajattellaan vaikka vain koiria, niin on kovin monenlaisia. Vaikka itselläkin on koiria ollut useampi tässä vuosien varrella (tai ehkä juuri siksi), niin en minä ihan millaista tahansa koiranpitoa jaksaisi ja haluaisi katsella. Itsellä esimerkiksi on ollut suht itsenäisiin rotuihin kuuluneita koiria, jotka on koulutettu toimimaan tietyillä tavoilla. Sitten kun lähipiirissä on useampia pienten ns. seurakoirarotujen edustajia, jotka ovat koirayksilöinä oikein mukavia, hyvin pidettyjä ja hyvin kasvatettuja, mutta se pienn seurakoirarodun hyperseurallinen luonne ei ole minun makuuni. Minä en jatkuvasti jaksaisi koira, joka kaipaa seuraani, haluaa syliin, haluaa leikki, touhuaa jatkuvasti jotakin.No just, seurakoiria nimenomaan en kaipaa. Mäyräkoira oli taloudessa aikoinaan ja tuotti jonkin verran ongelmia. Tuli mitta täyteen sitä lajia.
Nykyinen on kissa joka on sellainen sopivan omaehtoinen, vieläpä harvinaisen hyvätapainen. Lievästi allerginen olen mutta ei se menoa haittaa
- Anonyymi00014
Ei syytä huoleen. 9/10 miehistä lemmikki ei ole ongelma.
Erityisesti miehekkäitä miehiä on aina kiinnostanut. Hintelistä ja työkyvyttömistä inceleistä ei ole kokemusta. Jaa, punaiset liput liehuu. Lemmikki opettaa empatiakykyä ja epäitsekkyyttä.
Jos minulla olisi lupa, niin laittaisin lemmikin, vaan eipä tähän kotiin saisi laittaa.
Kiinnostaa erityisesti puhuvat papukaijat, vaihtoehtoisesti angora, norjalainen metsäkissa tai joku muu pitkäkarvainen ja seurallinen kissayksilö.- Anonyymi00017
Punkit. Pitäisi joka ulkokeikan jälkeen tehdä punkkitarkistus. Inhoan punkkeja. Inhoan sitä, että pitäisi kaivelka turkista elloja otuksia.
Sitten en ymmärrä, että ihmiset nukkuvat koirien tai kissojen kanssa. Eihän niitä joka päivä pestä? Ja jos punkkeja jää turkkiin loisimaan, niin ne valtaavat sängyn. Öyk öyk.
Vilma - Anonyymi00018
Tappajakoirat, matelijat, myrkkyhämikset. Jonkun toisen kumppanilla.
xLinerTappajakoirat tuntuvat olevan taas muodissa. Pelottavimpia ovat rodut, jotka eivät "varoita" eli murise, hauku ja nosta karvoja pystyyn. Sanotaan aina että haukkuva koira ei pure. Niillä taisteluroduilla on vielä usein leikkaava purenta, joka tekee hyökkäyksestä monesti kohtalokkaan.
- Anonyymi00020
Mu5tasydän kirjoitti:
Tappajakoirat tuntuvat olevan taas muodissa. Pelottavimpia ovat rodut, jotka eivät "varoita" eli murise, hauku ja nosta karvoja pystyyn. Sanotaan aina että haukkuva koira ei pure. Niillä taisteluroduilla on vielä usein leikkaava purenta, joka tekee hyökkäyksestä monesti kohtalokkaan.
Leikkaava purenta!? Yyh...
Vaikka ne koirat olisivat kuinka koulutettuja käyttäytymään kunnolla, niin siltikin niillä naksuu päässä. Ja niiden koulutuksessa taidetaan vieläkin käyttää laittomia väkivaltakeinoja. Tyhmät ihmiset hankkivat koiria statussymbooleiksi eivätkä hallitse niitä.
Mun puolestani taistelukoirien pidon saisi kieltää kokonaan. Poliisilla ja puolustusvoimilla sais ehkä olla, ei muilla. Luvanvaraiseksi nyt ens alkuun ainakin. Ne koirat ovat verrattavissa aseisiin.
xLiner - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Leikkaava purenta!? Yyh...
Vaikka ne koirat olisivat kuinka koulutettuja käyttäytymään kunnolla, niin siltikin niillä naksuu päässä. Ja niiden koulutuksessa taidetaan vieläkin käyttää laittomia väkivaltakeinoja. Tyhmät ihmiset hankkivat koiria statussymbooleiksi eivätkä hallitse niitä.
Mun puolestani taistelukoirien pidon saisi kieltää kokonaan. Poliisilla ja puolustusvoimilla sais ehkä olla, ei muilla. Luvanvaraiseksi nyt ens alkuun ainakin. Ne koirat ovat verrattavissa aseisiin.
xLinerSitä paitsi jos koirarotu olisi noutaja, kaikkien kaveri, ei juuri tulisi biojätettä.
xLiner - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sitä paitsi jos koirarotu olisi noutaja, kaikkien kaveri, ei juuri tulisi biojätettä.
xLiner*olisikin
xLiner
- Anonyymi00023
Aloitus täysin ymmärrettävä, mutta syy ei, se on narsistisen typerä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901434Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5549- 34519
- 40505
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432